Jawel, Maar dat maakt dit probleem niet minder omquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:28 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Wel lekker geslapen?
jullie zaten waarschijnlijk bij elkaar in de trein!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat net in de trein van Rotterdam naar Amersfoort.
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Jawel, Maar dat maakt dit probleem niet minder om
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik werd een keer wakker halverwege Brussel Midi wakker, van Rotterdam naar Roosendaal
Meen je dat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat net in de trein van Rotterdam naar Amersfoort.
Mijn reactie boven je!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
Hmpf, ik ga maar naar Utrecht en dan zie ik wel.
Je vergeet het slotje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik werd een keer wakker halverwege Brussel Midi wakker, van Rotterdam naar Roosendaal
Ja, was in Dordt en Rotterdam vandaag.quote:
Maar de stoptrein naar Utrecht vertrekt zometeen! Daarnaast is 23:55 te laat man.quote:
Dan neem je die.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar de stoptrein naar Utrecht vertrekt zometeen! Daarnaast is 23:55 te laat man.
OMG, kun je alleen maar met een iPhone het internet op? Dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef 2dope het volgende:
En je bent nu waar? Als in, in een trein ofzo? iPhone 3G - FOK!ken?
Over 2 minuten van Spoor 1.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar de stoptrein naar Utrecht vertrekt zometeen! Daarnaast is 23:55 te laat man.
iPhone haterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
OMG, kun je alleen maar met een iPhone het internet op? Dat wist ik helemaal nietIk denk dat iemand even de andere fabrikanten moet bellen, want die zeggen ook je met hun mobieltje het internet op kan. Liars!
je hebt geen keusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar je zit er al in ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:38 schreef o.us het volgende:
Omg, de stoptrein is altijd een kutbak! Overal tuig en Guidos die onderweg zijn naar Utreg
En het ruikt naar pis.
Allemaal leugens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
OMG, kun je alleen maar met een iPhone het internet op? Dat wist ik helemaal nietIk denk dat iemand even de andere fabrikanten moet bellen, want die zeggen ook je met hun mobieltje het internet op kan. Liars!
Ja en trouwens bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:39 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar je zit er al in ?
23:17 Utrecht Centraal spoor: 8B
23:55 Rotterdam Centraal spoor :12
Succes!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja en trouwens bedankt voor de info!
Achja ik heb geen keusDan maar met zwervers en junks chillen.
Amersfoort is op zich wel een leuke plaats. Heb je toevallig een dikke gozer met een wit te kort hemd aan gezien bij de Burger King?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef o.us het volgende:
Ik dacht dat Amersfoort een leuke plaats was. Maar al die Amersfoorters hier doen me anders denken
Neuh, ging gelijk naar de trein naar Utreg lopen! Wat is er mee?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
Amersfoort is op zich wel een leuke plaats. Heb je toevallig een dikke gozer met een wit te kort hemd aan gezien bij de Burger King?
Schenkstroop woont ook in Amersfoort?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
Amersfoort is op zich wel een leuke plaats. Heb je toevallig een dikke gozer met een wit te kort hemd aan gezien bij de Burger King?
Die zie ik ( en een heleboel andere mensen ) heel vaak daar. Ik zoek wel even het topic ervan op.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Neuh, ging gelijk naar de trein naar Utreg lopen! Wat is er mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schenkstroop woont ook in Amersfoort?
edit: hoax, die komt niet buiten.
Vieze ouwe vent op Amersfoortquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die zie ik ( en een heleboel andere mensen ) heel vaak daar. Ik zoek wel even het topic ervan op.
Dat is de trein naar Den Haag, je bent in de war.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef henrydg het volgende:
TS' mobiel is afgepakt door zwervers en junks
Oh dat verklaarde het.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:57 schreef o.us het volgende:
Godver, ik ga in Utrecht koffie of misschien drugs kopen. Ik viel verdomme net weer in slaap.
Ik vind het een mooi station ( in vergelijking met Barneveld Centrum dan héquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:59 schreef Adelante het volgende:
AmersfoortDat ze daar uberhaupt treinen laten stoppen, wie wil daar nou uit???
In Barneveld wonen kippen en Streng Gereformeerden en soms zelfs combinaties van die tweequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:00 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi station ( in vergelijking met Barneveld Centrum dan hé, maar eigenlijk ook wel altijd )
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Barneveld wonen kippen en Streng Gereformeerden en soms zelfs combinaties van die tweeEng dorp
Goegel Maps :quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben ook een keer ineens in Schubbekutteveen beland.
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:02 schreef henrydg het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben gelukkig geen van beide maar ik woon er wel.
Ben je er wel 'ns geweest?
Culture Beatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja
Waarom woon jij er? Vrijwillig? Kun je geen kamer vinden in Utrecht? Ben je uitgehuwelijkt aan een Nijkerkerveense?
Ik ben 14 en woon nog thuis ( logischquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja
Waarom woon jij er? Vrijwillig? Kun je geen kamer vinden in Utrecht? Ben je uitgehuwelijkt aan een Nijkerkerveense?
Mondje toe over mijn hometown.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:59 schreef Adelante het volgende:
AmersfoortDat ze daar uberhaupt treinen laten stoppen, wie wil daar nou uit???
Geen dank hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:07 schreef Karammel het volgende:
Ik werd laatste 2 minuten voor Amersfoort, mijn eindbestemming, wakker gemaakt door de conductrice. Het was de laatste trein van de dag en de trein zou helemaal doorgereden zijn naar Groningen.
Bij deze wil ik dus even die vriendelijke conductrice bedanken
Er zit een puike kleermaker: romeyn tailors!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:06 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben 14 en woon nog thuis ( logisch).
Verder vind ik het best een klotedorp eigenlijk, SGP aan de macht
Enne, waarom was jij dan in Barneveld , toch niet vrijwillig ?![]()
Come on, Vathorst, Schothorst, Kutschorstquote:
Zit die alleen in Barneveld dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er zit een puike kleermaker: romeyn tailors!
Ja, je hebt helemaal gelijk, de buurtnamen bepalen alles voor een stad. Anyway, ben blij dat ik niet in die vinex wijken woon.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Come on, Vathorst, Schothorst, KutschorstWie bedenkt dat daar???
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:28 schreef henrydg het volgende:
Jongens ik denk dat o.us weer in slaap gevallen is en nu weeeer in de verkeerde trein zit.
Of misschien heeft hij daadwerkelijk drugs gekocht @ hoog catharijne en is hij aan lager wal geraakt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Och gut nu komt ie uit in verwegiestan
WTF???quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:31 schreef henrydg het volgende:
Wie wil even de NS bellen en even aan een conducteur vragen of ie wil checken of ene o.us ligt te slapen in de trein ?
Verdomme ik was van plan om vandaag naar de mcdonalds of zo te gaan en nu ben ik jaloersquote:
Ik ga maar even een boterham met veel pindakaas etenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nu heb ik honger
Heb vandaag alleen 2 boterhammetjes gehad
Heb daarstraks een boterham met pindakaas gehad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ga maar even een boterham met veel pindakaas eten![]()
heerlijk , boterham + boter + pindakaas![]()
IK WIL OOK NAAR DE BURGERKING
Panda Pindakaas , extra smeuïgquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb daarstraks een boterham met pindakaas gehad.![]()
Conclusie: De pindakaas van de perfekt is nog lekkerder dan die van calvé
Met een vriend voor het concert van John Mayer naar de BK geweest.quote:
Ik krijg zin in pizza/ hamburgers/ shaorma/ kebabquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:41 schreef henrydg het volgende:
Nou ik heb inmiddels wel een broodje ( panda ) pindakaas + boter voor me![]()
maar dat is nog steeds geen burgerking burger
ik krijg zin in een bigtasty met baconquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik krijg zin in pizza/ hamburgers/ shaorma/ kebab
mooiquote:
Stoppen, echt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:45 schreef henrydg het volgende:
[..]
ik krijg zin in een bigtasty met bacon
Ik ben al 1,5 maand niet bij de Mc geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |