Jawel, Maar dat maakt dit probleem niet minder omquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:28 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Wel lekker geslapen?
jullie zaten waarschijnlijk bij elkaar in de trein!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat net in de trein van Rotterdam naar Amersfoort.
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Jawel, Maar dat maakt dit probleem niet minder om
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik werd een keer wakker halverwege Brussel Midi wakker, van Rotterdam naar Roosendaal
Meen je dat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat net in de trein van Rotterdam naar Amersfoort.
Mijn reactie boven je!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
Hmpf, ik ga maar naar Utrecht en dan zie ik wel.
Je vergeet het slotje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik werd een keer wakker halverwege Brussel Midi wakker, van Rotterdam naar Roosendaal
Ja, was in Dordt en Rotterdam vandaag.quote:
Maar de stoptrein naar Utrecht vertrekt zometeen! Daarnaast is 23:55 te laat man.quote:
Dan neem je die.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar de stoptrein naar Utrecht vertrekt zometeen! Daarnaast is 23:55 te laat man.
OMG, kun je alleen maar met een iPhone het internet op? Dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef 2dope het volgende:
En je bent nu waar? Als in, in een trein ofzo? iPhone 3G - FOK!ken?
Over 2 minuten van Spoor 1.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar de stoptrein naar Utrecht vertrekt zometeen! Daarnaast is 23:55 te laat man.
iPhone haterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
OMG, kun je alleen maar met een iPhone het internet op? Dat wist ik helemaal nietIk denk dat iemand even de andere fabrikanten moet bellen, want die zeggen ook je met hun mobieltje het internet op kan. Liars!
je hebt geen keusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar je zit er al in ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:38 schreef o.us het volgende:
Omg, de stoptrein is altijd een kutbak! Overal tuig en Guidos die onderweg zijn naar Utreg
En het ruikt naar pis.
Allemaal leugens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
OMG, kun je alleen maar met een iPhone het internet op? Dat wist ik helemaal nietIk denk dat iemand even de andere fabrikanten moet bellen, want die zeggen ook je met hun mobieltje het internet op kan. Liars!
Ja en trouwens bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:39 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar je zit er al in ?
23:17 Utrecht Centraal spoor: 8B
23:55 Rotterdam Centraal spoor :12
Succes!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja en trouwens bedankt voor de info!
Achja ik heb geen keusDan maar met zwervers en junks chillen.
Amersfoort is op zich wel een leuke plaats. Heb je toevallig een dikke gozer met een wit te kort hemd aan gezien bij de Burger King?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef o.us het volgende:
Ik dacht dat Amersfoort een leuke plaats was. Maar al die Amersfoorters hier doen me anders denken
Neuh, ging gelijk naar de trein naar Utreg lopen! Wat is er mee?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
Amersfoort is op zich wel een leuke plaats. Heb je toevallig een dikke gozer met een wit te kort hemd aan gezien bij de Burger King?
Schenkstroop woont ook in Amersfoort?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
Amersfoort is op zich wel een leuke plaats. Heb je toevallig een dikke gozer met een wit te kort hemd aan gezien bij de Burger King?
Die zie ik ( en een heleboel andere mensen ) heel vaak daar. Ik zoek wel even het topic ervan op.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Neuh, ging gelijk naar de trein naar Utreg lopen! Wat is er mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Schenkstroop woont ook in Amersfoort?
edit: hoax, die komt niet buiten.
Vieze ouwe vent op Amersfoortquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die zie ik ( en een heleboel andere mensen ) heel vaak daar. Ik zoek wel even het topic ervan op.
Dat is de trein naar Den Haag, je bent in de war.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef henrydg het volgende:
TS' mobiel is afgepakt door zwervers en junks
Oh dat verklaarde het.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:57 schreef o.us het volgende:
Godver, ik ga in Utrecht koffie of misschien drugs kopen. Ik viel verdomme net weer in slaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |