abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79928197
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:41 schreef Kremers het volgende:
Wat bij DWDD al gezegd werd: Hij heeft wel een hele sterke lead-in: Linda de Mol met 2milj. kijkers. Hoewel Wat vindt Nederland? ook achter IHVH zat geloof ik?

Ik heb beide afleveringen een stukje gekeken en snap best dat het hoog scoort, het is gewoon ouderwetse familie televisie op de zaterdagavond. Vroeger had je daar altijd Dolf Jansen (of hoe die gast ook heet..) zitten en op een gegeven moment zijn ze met dat soort shows gestopt, is nu weer terug van weggeweest dus

Het is wachten op SBS6 met volgend seizoen, wedden dat zij soortgelijke shows gaan uitzenden Het is wel uidelijk dat mensen shows als X-Factor zat zijn.
quote:
"Dat meen je niet!?" een hilarische spelshow waarin het kijkcijferduo Patty Brard en Gerard Joling op een hilarische manier uitspraken en gezegdes uitleggen. Natuurlijk kan ook de kijkcijferkoningin Nance niet ontbreken in de familieshow van dit najaar, zij zal dit zooitje humor presenteren. Heel Nederland zat hier op te wachten en komt dit najaar niet meer bij van het lachen. Het aftellen is begonnen, want Nederland is in de ban.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymanNL op 04-04-2010 12:42:26 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_79928422
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:03 schreef Mike het volgende:

[..]

Hoe is dat precies duidelijk? X-Factor is een van de bestscorende programma's van de week. En ik denk dat dat kijkcijfer alleen nog maar omhoog gaat als de live shows beginnen.
De vele variaties dan i.i.g. Uri Geller en Move like M. Jackson scoren heel laag.
pi_79928449
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:06 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

[..]

Kijkcijferkoninging
  Moderator zondag 4 april 2010 @ 12:21:23 #104
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_79928502
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:17 schreef Kremers het volgende:

[..]

De vele variaties dan i.i.g. Uri Geller en Move like M. Jackson scoren heel laag.
Ja, dat soort shows wel. Maar dat lijkt niet op X-Factor. Popstars lijkt er wel op en da's nog steeds SBS bestscorende programma. Ik denk dat een groot deel van het probleem is bij SBS dat ze programma's compleet uitmelken. Ik heb het gevoel dat dit seizoen van Uri Geller al het derde is binnen een paar maanden.

Maar goed, weer ontopic: knap dat Echt Waar?! weer zoveel kijkers scoort. Het is nog even afwachten wat het doet zonder de lead-in van IHVH, maar als het dan net zo overeind blijft als Wat Vindt Nederland? zonder de IHVH lead-in, dan heeft RTL opnieuw een grote hit te pakken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_79929255
Ongelofelijk dat mensen dit leuk vinden......
En die lead in kan wel, maar als mensen iets niet leuk vinden zappen ze toch weg. Hoe geweldig het programma er voor ook is.

Ruim anderhalf miljoen kijkers die kijken naar een man die Kuthoer roept en een piemel die door het publiek wordt gegooid??
Het is dus nog erger met het Nederlandse volk dan ik dacht...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_79931388
Wat vinden ze zich grappig En het duurt een eeuwigheid voordat ze hun verhaaltje hebben verteld

Het raarste vond ik nog wel dat er 1 iemand over was en die moest gewoon verder spelen
You dream it, I live it.
pi_79936084
tjezus,wat een armoe

en van die Spijkerman krijg ik echt diarree
pi_79994286
Kunnen ze die Spijkerman niet op de radio gooien.
Of in de tuin als grindtegel
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_79994308
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:50 schreef Injetta het volgende:
Ongelofelijk dat mensen dit leuk vinden......
En die lead in kan wel, maar als mensen iets niet leuk vinden zappen ze toch weg. Hoe geweldig het programma er voor ook is.

Ruim anderhalf miljoen kijkers die kijken naar een man die Kuthoer roept en een piemel die door het publiek wordt gegooid??
Het is dus nog erger met het Nederlandse volk dan ik dacht...
Ja het is diep droevig in Nederland.
Het gezellige zaterdagavond gevoel van RTL4
Pleur op zeg
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_80124162
Ze mogen wel iets originelere onderwerpen bedenken, want een aantal zijn er gewoon gejat van andere programmas. De vraag over "Für Elise" komt uit de Mike en Thomas Show (vara) en de vraag over "welke kant de deur opengaat" komt uit QI (vara). En dan heb ik in de trailer voor morgen nog de vraag gehoord: "waarom liepen er honden binnen tijdens een bourgondisch diner?" Komt ook uit QI.
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:19:07 #111
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_80171603
Tijl liep net met een vogelpak rond dat Horace Cohen een paar uitzendingen terug bij Gehaktdag op Ned 3 nog aan had.
  zondag 11 april 2010 @ 11:03:18 #112
133369 Jivis
Critikut
pi_80179950
Was het nog wat?
Amen.
pi_80190271
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef Jivis het volgende:
Was het nog wat?
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
Tijl liep net met een vogelpak rond dat Horace Cohen een paar uitzendingen terug bij Gehaktdag op Ned 3 nog aan had.
pi_80190394
Ik heb eerste kwartier gezien van gister, maar het blijft echt extreem flauw en puberaal. Ik ga het helemaal niet meer kijken.

En waarom er 1,7 miljoen kijkers naar blijven kijken, dat komt zeker door een gebrek aan beter. Maar anderzijds kijken er 2,3 miljoen mensen naar Ik hou van Holland .

[ Bericht 51% gewijzigd door pberends op 11-04-2010 17:02:06 ]
pi_80190448
Ik ga nu even kijken
You dream it, I live it.
  zondag 11 april 2010 @ 16:58:17 #116
249756 Symphonic
Look o Look
pi_80191199
Ik vond de lama's toch echt leuker. Dit programma komt niet eens in de buurt van dat niveau.
Ik haak af, het is gewoon te flauw.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80192196
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond de lama's toch echt leuker. Dit programma komt niet eens in de buurt van dat niveau.
Ik haak af, het is gewoon te flauw.
En dat zegt wat, aangezien de Lama's ook al een ongelofelijk rukprogramma was.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 april 2010 @ 17:24:16 #118
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80192253
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:37 schreef pberends het volgende:
Ik heb eerste kwartier gezien van gister, maar het blijft echt extreem flauw en puberaal. Ik ga het helemaal niet meer kijken.

En waarom er 1,7 miljoen kijkers naar blijven kijken, dat komt zeker door een gebrek aan beter. Maar anderzijds kijken er 2,3 miljoen mensen naar Ik hou van Holland .
Zo is NL, die houden ook van reallife soaps van een nep Andre Hazes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_80194153
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Portalis het volgende:

[..]

En dat zegt wat, aangezien de Lama's ook al een ongelofelijk rukprogramma was.
Mhaow, ik vond de eerste 2 seizoenen wel aardig, omdat het toen nog origineel was. Als het echt goed geïmproviseerd was, was het best grappig. Maar daarna werd het compleet uitgemolken en dus slecht.

Echt Waar is vanaf het begin al fout, flauw en slecht. Ik kan dit soort nep-humor slecht uitstaan. Bij een gemiddelde P&W-uitzending, wat eigenlijk een serieus programma is, valt veel meer te lachen.
pi_80194210
Dat zustertje?
pi_80194265
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:18 schreef Zinedinho het volgende:
Dat zustertje?
Tja, ze proberen Echt Waar een beetje op te fucken door allerlei lekkere dames te gebruiken voor de "proeven". Trekt vast weer 0,1 miljoen meer kijkers.
pi_80194825
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, ze proberen Echt Waar een beetje op te fucken door allerlei lekkere dames te gebruiken voor de "proeven". Trekt vast weer 0,1 miljoen meer kijkers.
Daarna was ik dan ook weg....
pi_80195581
Ik vond het stiekem wel leuk, maar teveel geforceerd grappig doen.
pi_80196274
Er zitten wel wat leuke dingen in ja. Maar het zijn allemaal op zich zelf staande (slechte) grapjes die niks samenhangends hebben en vaak ook niks met het onderwerp te maken hebben.
Hier heeft Tijl sowieso wel last van, je ziet dit bij al zijn programma's.

En wat hier boven ook staat, ze proberen veel te geforceerd leuk te zijn

Maar Jack zelf doet het wel aardig, heb hem altijd wel kunnen waarderen.
You dream it, I live it.
  zondag 11 april 2010 @ 22:07:24 #125
133369 Jivis
Critikut
pi_80205636
Als het gewoon een quiz was vond ik het beter geslaagd.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')