quote:Op zondag 4 april 2010 11:41 schreef Kremers het volgende:
Wat bij DWDD al gezegd werd: Hij heeft wel een hele sterke lead-in: Linda de Mol met 2milj. kijkers. Hoewel Wat vindt Nederland? ook achter IHVH zat geloof ik?
Ik heb beide afleveringen een stukje gekeken en snap best dat het hoog scoort, het is gewoon ouderwetse familie televisie op de zaterdagavond. Vroeger had je daar altijd Dolf Jansen (of hoe die gast ook heet..) zitten en op een gegeven moment zijn ze met dat soort shows gestopt, is nu weer terug van weggeweest dus
Het is wachten op SBS6 met volgend seizoen, wedden dat zij soortgelijke shows gaan uitzendenHet is wel uidelijk dat mensen shows als X-Factor zat zijn.
quote:"Dat meen je niet!?" een hilarische spelshow waarin het kijkcijferduo Patty Brard en Gerard Joling op een hilarische manier uitspraken en gezegdes uitleggen. Natuurlijk kan ook de kijkcijferkoningin Nance niet ontbreken in de familieshow van dit najaar, zij zal dit zooitje humor presenteren. Heel Nederland zat hier op te wachten en komt dit najaar niet meer bij van het lachen. Het aftellen is begonnen, want Nederland is in de ban.
De vele variaties dan i.i.g.quote:Op zondag 4 april 2010 12:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe is dat precies duidelijk? X-Factor is een van de bestscorende programma's van de week. En ik denk dat dat kijkcijfer alleen nog maar omhoog gaat als de live shows beginnen.
Ja, dat soort shows wel. Maar dat lijkt niet op X-Factor. Popstars lijkt er wel op en da's nog steeds SBS bestscorende programma. Ik denk dat een groot deel van het probleem is bij SBS dat ze programma's compleet uitmelken. Ik heb het gevoel dat dit seizoen van Uri Geller al het derde is binnen een paar maanden.quote:Op zondag 4 april 2010 12:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
De vele variaties dan i.i.g.Uri Geller en Move like M. Jackson scoren heel laag.
Ja het is diep droevig in Nederland.quote:Op zondag 4 april 2010 12:50 schreef Injetta het volgende:
Ongelofelijk dat mensen dit leuk vinden......
En die lead in kan wel, maar als mensen iets niet leuk vinden zappen ze toch weg. Hoe geweldig het programma er voor ook is.
Ruim anderhalf miljoen kijkers die kijken naar een man die Kuthoer roept en een piemel die door het publiek wordt gegooid??
Het is dus nog erger met het Nederlandse volk dan ik dacht...![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
Tijl liep net met een vogelpak rond dat Horace Cohen een paar uitzendingen terug bij Gehaktdag op Ned 3 nog aan had.
En dat zegt wat, aangezien de Lama's ook al een ongelofelijk rukprogramma was.quote:Op zondag 11 april 2010 16:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond de lama's toch echt leuker. Dit programma komt niet eens in de buurt van dat niveau.
Ik haak af, het is gewoon te flauw.
Zo is NL, die houden ook van reallife soaps van een nep Andre Hazesquote:Op zondag 11 april 2010 16:37 schreef pberends het volgende:
Ik heb eerste kwartier gezien van gister, maar het blijft echt extreem flauw en puberaal. Ik ga het helemaal niet meer kijken.
En waarom er 1,7 miljoen kijkers naar blijven kijken, dat komt zeker door een gebrek aan beter. Maar anderzijds kijken er 2,3 miljoen mensen naar Ik hou van Holland.
Mhaow, ik vond de eerste 2 seizoenen wel aardig, omdat het toen nog origineel was. Als het echt goed geïmproviseerd was, was het best grappig. Maar daarna werd het compleet uitgemolken en dus slecht.quote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Portalis het volgende:
[..]
En dat zegt wat, aangezien de Lama's ook al een ongelofelijk rukprogramma was.
Tja, ze proberen Echt Waar een beetje op te fucken door allerlei lekkere dames te gebruiken voor de "proeven". Trekt vast weer 0,1 miljoen meer kijkers.quote:
Daarna was ik dan ook weg....quote:Op zondag 11 april 2010 18:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, ze proberen Echt Waar een beetje op te fucken door allerlei lekkere dames te gebruiken voor de "proeven". Trekt vast weer 0,1 miljoen meer kijkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |