Ook die man herhaalt zichzelfquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je René van der Gijp ? Er zijn uitzonderingen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 10:14 schreef Mike het volgende:
1.671.000 kijkers voor Jack, het hoogste aantal sinds-ie bij de VARA is weggegaan.
Ik denk dat de kijkers van Linda de Mol vergeten zijn om te zappenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:14 schreef Mike het volgende:
1.671.000 kijkers voor Jack, het hoogste aantal sinds-ie bij de VARA is weggegaan.
Dat zal het zijn!!!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkers van Linda de Mol vergeten zijn om te zappen
Op de andere zenders was dan ook geen reet te zien. Ja, Shoot 'm Up, maar die was al bijna afgelopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkers van Linda de Mol vergeten zijn om te zappen
Nee, die begon pas om 22:05uquote:Op zondag 28 maart 2010 11:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op de andere zenders was dan ook geen reet te zien. Ja, Shoot 'm Up, maar die was al bijna afgelopen.
Gelukkig hebben we de oude beelden nog..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik ben groot ruben fan, maar zo laag als dit was die nog niet gezonken.. Wat geforceerd idd zeg..
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef tong80 het volgende:
JAA!! En wat dacht je vanquote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de oude beelden nog..![]()
![]()
Zegt niks.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:14 schreef Mike het volgende:
Ga je nou zeggen dat er kwaliteit uit hem komt, het is gewoon een lolbroek hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is ex-international en kijkt alles wat er wordt uitgezonden.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat er kwaliteit uit hem komt, het is gewoon een lolbroek hoor
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:38 schreef RaymanNL het volgende:
Het is ook iets te geforceerd... Zo van "JA WE DOEN DEZE UITZENDING WEL IETS MET EEN BRANDWEER SLANG, DAT WORDT VAST HILARISCH" andere medewerker : "JOAH OMFG LATEN WE OOK EEN BAK MET ZAND NEERZETTEN" "JOAH OMFG, JIJ BEN ECHT VET SLIM"
Zoiets zeg maar.
Het is idd tenenkrommend slecht, net als de Lama's. Moet wel gezegd worden dat improvisatie humor echt ontzettend moeilijk is.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:53 schreef pberends het volgende:
[..].
Idd... of dat verkrachten van iemand uit het publiek door een "struisvogel"... wat een humor!
De "komieken" snappen niet dat puberaal gedrag niet gelijk staat aan grappig.
Net of dit improvisatie was...quote:Op maandag 29 maart 2010 00:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Het is idd tenenkrommend slecht, net als de Lama's. Moet wel gezegd worden dat improvisatie humor echt ontzettend moeilijk is.
Om de dis-grappen tegen Jack moest ik ook wel lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Net of dit improvisatie was...
Vond dat met die foto van Jack wel grappig eigenlijk. En dat dat later weer terugkwam bij die poppenkast
![]()
.
Tja, het is opvallend hoe RTL meteen met een persbericht naar buiten komt dat Echt Waar een "versterking van de zaterdagavond" zal zijn. En dat alleen maar op basis van de hogere kijkcijfers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:50 schreef Paul het volgende:
Ach wat maakt het uit de kijkcijfers zullen wel hoog blijven, en daar het om, de kijkcijfers
amen
Dat vind ik niet, wat vindt nederland vond ik juist erg saaiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, het is opvallend hoe RTL meteen met een persbericht naar buiten komt dat Echt Waar een "versterking van de zaterdagavond" zal zijn. En dat alleen maar op basis van de hogere kijkcijfers.
Maar ik vind Echt Waar als programma zwakker dan Wat Vindt Nederland tot nu toe.
Dat stukje kan ik niet eens meer herinneren.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef pberends het volgende:
Toppunt van de uitzending was het nep-kotsen van Ruben in een emmer. Hij bleef maar doorgaan omdat hij dacht dat het grappig was. Ehmmmmmmmm....
Ik zal ook niet meer naar Echt Waar gaan kijken.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, het is opvallend hoe RTL meteen met een persbericht naar buiten komt dat Echt Waar een "versterking van de zaterdagavond" zal zijn. En dat alleen maar op basis van de hogere kijkcijfers.
Maar ik vind Echt Waar als programma zwakker dan Wat Vindt Nederland tot nu toe.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]!
Welkom bij de commerciële omroepen. Het IS een versterking van de zaterdagavond want de kijkcijfers liegen er niet om, los van wat jou mening er over is. Ik vond het ook niet zo veel aan, maar het is iig populairder van Wat vindt Nederland, en dan is het een versterking.
Het kakte na het eerste reclameblok alweer snel inquote:
We zijn in Nederland hoor, daar piepen we niet zo snel wat wegquote:Op zondag 4 april 2010 09:44 schreef Franktastic1984 het volgende:
Overigens vond ik deze grappen vermakelijk (oke, ik geef het toe, ik houd wel van slechte grappen), maar voor een familiezender als RTL4 best gewaagd.
Mhaow, als de eerste uitzending goed bekeken werd; worden misschien meer mensen nieuwsgierig wat het nu eigenlijk is.quote:Op zondag 4 april 2010 01:08 schreef Injetta het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit keer de kijkcijfers zijn.
Want die eerste keer zegt niks: dan willen mensen even kijken of het wat is.
Hoe is dat precies duidelijk? X-Factor is een van de bestscorende programma's van de week. En ik denk dat dat kijkcijfer alleen nog maar omhoog gaat als de live shows beginnen.quote:Op zondag 4 april 2010 11:41 schreef Kremers het volgende:
Het is wel uidelijk dat mensen shows als X-Factor zat zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |