quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh noes, mn poes ineens zo'n krols als een Tombolafan
Dat beest loopt onder luid gemauw tegen schoenen en deurposten aan te rijden
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]tombolafan gaat je slopen als ze dit leest
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
...maar? Ik voel een máár.
[..]
Ellen is toch echt een lekker wijf
"Ik ben het gewoon niet gewend dat mensen tegen me zeggen 'dat móet zo en zo' en ja..."
Waarom is je sig dan nog hetzelfde als net?quote:
Ik moest lachenquote:En als ik je iets wil laten voelen, dan is het geen maar. [ afbeelding ]
Dat heb je niet gezegd. Jij vindt dat, moet het nu dan ook in eens? Duidelijkheid boodschappenmeisje met bloemetjeslaarsjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is je sig dan nog hetzelfde als net?
[..]
Geloof me...quote:Ik moest lachen
Gek he...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan in de MyAt in dit dat topic en wist, die is vast pislink!
Ja, hoe kóóómt ie er bij. Jouw naam schrijf je zonder hoofdletter.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gek he...![]()
Krols als een Tombolafan
Geef mij alvast maar een koekje danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Adelante het volgende:
Wie de TT waarmaakt verdient een koekje
Groetjes, Ade
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, hoe kóóómt ie er bij. Jouw naam schrijf je zonder hoofdletter.
Ik zou ook woest worden.
Godsamme, kijk wat de kat naar binnen neemt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Adelante het volgende:
Groetjes, Ade
Eerst resultaat he, zo werkt dat met belonen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geef mij alvast maar een koekje dan
[..]
Ik denk dat Ll dit nummer in gedachte heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zou jij wel willen voelen he!?!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Adé, alles kits achter de rits?
OMG JA!!quote:
Dat gaat ie niet bijzonder waarderenquote:xxx-jes voor dikH
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zou jij wel willen voelen he!?!![]()
xxx-jes voor dikH
Dirkquote:
DIe komen uit het dorp waar ik gewoond heb, zitten ook allemaal bekenden in die clip.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll dit nummer in gedachte heeft
Haaksbergen toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
DIe komen uit het dorp waar ik gewoond heb, zitten ook allemaal bekenden in die clip.
Niemand staat voor paal tegenover Adelante, niemand.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dirk! Je zet me compleet voor paal (hihi).
MrA! U hier?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Adelante het volgende:
Groetjes, Ade
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll dit nummer in gedachte heeft
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ruunerwold!quote:
Ja, de TT trok me aanquote:
Ik heb geen een foto gezien in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie je een beetje gedragen in mijn afwezigheid?![]()
Oh, Er zijn toch geen foto's geplaatst, hè? Vast nietAnders gaat dat hele weekend de 15e niet eens door omdat ik mensen heb moeten ombrengen
Nou, dan zal het haast wel niet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb geen een foto gezien in ieder geval
Ja, de vlekkentijgert is oké!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, de TT trok me aanAlles goed met Uw mooie poes?
Allebei.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Gaat het hier trouwens over liedjes of is dit een SC als alle anderen?
Nee dat doe ik toch niet zonder het te vragen, Toosquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie je een beetje gedragen in mijn afwezigheid?![]()
Oh, Er zijn toch geen foto's geplaatst, hè? Vast nietAnders gaat dat hele weekend de 15e niet eens door omdat ik mensen heb moeten ombrengen
Werksequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
Greys, heb je aandelen in die vlaggetjes ofzo?
Enniewee, ik ga centjes verdienen.
Weet ik wel, maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat doe ik toch niet zonder het te vragen, Toos
En of dat weekend van de 15e dan wel of niet doorgaat dat ligt er geheel aan wie je dan precies hebt omgelegd.
Het gaat hier ook om Greys en haar dikke benen. Of Greys en haar geborrel elke keer. Of Greys en haar gebadder. Of Greys en haar McFlurries. Of Greys en haar Heer G. Of Greys en haar Nick-en-Simon-sopmomentjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Gaat het hier trouwens over liedjes of is dit een SC als alle anderen?
We zitten hier in het Eurovisie subforum.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
Greys, heb je aandelen in die vlaggetjes ofzo?
Werk ze!quote:Enniewee, ik ga centjes verdienen.
Voel je niet aangesproken, het is een geheel persoonlijke mening. Of eigenlijk was hij heel leuk die avond. Tot hij mij in het publiek zagquote:
I LOL'dquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat hier ook om Greys en haar dikke benen. Of Greys en haar geborrel elke keer. Of Greys en haar gebadder. Of Greys en haar McFlurries. Of Greys en haar Heer G. Of Greys en haar Nick-en-Simon-sopmomentjes.
Nou ja, eigenlijk alles met Greys.
Ben jij er ook eens geweest? En hoe kan iemand jou nou niet leuk vinden?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voel je niet aangesproken, het is een geheel persoonlijke mening. Of eigenlijk was hij heel leuk die avond. Tot hij mij in het publiek zag
Oh shut it. You know you love mequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat hier ook om Greys en haar dikke benen. Of Greys en haar geborrel elke keer. Of Greys en haar gebadder. Of Greys en haar McFlurries. Of Greys en haar Heer G. Of Greys en haar Nick-en-Simon-sopmomentjes.
Ik zeg niet dat ik het erg vind hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh shut it. You know you love me
Ik wil ook best een weekje wegblijven hoor.
Rrrrrrrrrrrrrradiant!
Kom dan maar bij mij logeren voor dat weekje, want je gaat niet een week weg blijven. Ben je helemaal van god los.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh shut it. You know you love me
Ik wil ook best een weekje wegblijven hoor.
Rrrrrrrrrrrrrradiant!
Heb jij niks te melden dan als mede mod?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Pfiew.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het erg vind he![]()
Me luuuurrves them Greys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij er ook eens geweest? En hoe kan iemand jou nou niet leuk vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]En dat ben je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Pfiew.Noteert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom dan maar bij mij logeren voor dat weekje,
Nee.quote:want je gaat niet een week weg blijven.
Ja, maar da's geen verrassing toch?quote:]Ben je helemaal van god los.
quote:Erik
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
GB, je spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik vind Daniel nu nog minder leuk. Had je eerder moeten zeggen, dan had ik alsnog verhaal gehaald bij hemquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat eerste durf ik nooit echt te zeggenEen collega van Mr Gb heeft nog een dvd daarvan, eens even een kopietje regelen
Linda de Mol is al een kwartier bezig hoor, vlotjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Nou staat Troy hier op en straks moet ik zappen naar Linda de Mol, verdomme nu twijfel ik.
Troy is toch wel een goede film.
Ik vermoed dat wanneer je Linda de Mol binnen haslt er 's nachts ook wel eens een paard uit zou kunnen komenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Nou staat Troy hier op en straks moet ik zappen naar Linda de Mol, verdomme nu twijfel ik.
Troy is toch wel een goede film.
Lekker, op beide zenders reclame, dacht ff snel te kunnen kijken of het leuk was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Linda de Mol is al een kwartier bezig hoor, vlotje
Don't fuck met Linda du Mol. Zij is leuk en lekker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vermoed dat wanneer je Linda de Mol binnen haslt er 's nachts ook wel eens een paard uit zou kunnen komen
Ja tot 1980 ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Don't fuck met Linda du Mol. Zij is leuk en lekker.
Daarvoor moet je bij je Wiki zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker, op beide zenders reclame, dacht ff snel te kunnen kijken of het leuk was.
En bedankt ook voor het melden he, tvgids van niks
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind Daniel nu nog minder leuk. Had je eerder moeten zeggen, dan had ik alsnog verhaal gehaald bij hem
Dan wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik denk alleen niet dat hij het nog weet
op de doyouknowflo manier?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stáát je wel hoor.
Neurie Shalalie er eens bij?
Kan ie zingen he?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Da's ook wel weer een kunst he, aimabel als emmabel schrijven
tnx (* negeert * )quote:
Hoe lang kan een mens verdwaald zijn he?quote:
Doornbos is een toffe gast, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Uiteindelijk was er een show warma
Slaat nergens op, maar leuk.
Ja dat is ie zeker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang kan een mens verdwaald zijn he?
Enjoy!
[..]
Doornbos is een toffe gast, vind je ook niet?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang kan een mens verdwaald zijn he?
Oh, ik zou haast met je meekijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks '500 days of summer' kijken, ben benieuwd
Hmm, lijkt een leuke film.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks '500 days of summer' kijken, ben benieuwd
Afstandbediening heb ik al verstopt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
Dirk!
Na Linda komt 'Shoot em Up'
Die film met Clive Owen die er in de voorstukjes zo goed uit zag!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond het allemaal veel te herkenbaar en daarom een irritante film
Salma Hayek?quote:
Ja Erik gaat het ook een goede film vinden, dat kan niet andersquote:
Brothers?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh aangezien we toch hier van alle markten thuis zijn...
Weet iemand hoe die film heet van die militair, waarvan de vriendin met z'n broer iets begint omdat ze denkt dat ie niet meer terugkomt?
Geen idee, maar vind het nu al minder leuk. Het is dus een homo meisje, net als Willeke Alberti?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja Erik gaat het ook een goede film vinden, dat kan niet anders
(Die is toch Monica fan?)
die heb ik gezien, weet alleen de titel niet meer zo 123quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh aangezien we toch hier van alle markten thuis zijn...
Weet iemand hoe die film heet van die militair, waarvan de vriendin met z'n broer iets begint omdat ze denkt dat ie niet meer terugkomt?
Jup: http://www.imdb.com/title/tt0765010/quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Brothers?
Even zoeken... mijn ouders zijn er laatst geweest toevallig.
Volgens mij heet ie gewoon 'Brothers'.
Thanks, zat te zoeken maar kon het niet meer vindenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Brothers?
Even zoeken... mijn ouders zijn er laatst geweest toevallig.
Volgens mij heet ie gewoon 'Brothers'.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
die heb ik gezien, weet alleen de titel niet meer zo 123
Wel vaak, maar niet altijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je niet bij elke film waar het over liefde gaat dat het herkenbaar is? (Ik kan volgens mij bij de meeste wel gaan zitten mauwen)
Of topt deze de hele categorie?
Bitter weinig actie, veel te veel relatiepsychologiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zitten er ook nog redelijk wat actie elementen in of is het merendeel drama?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bitter weinig actie, veel te veel relatiepsychologie
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bitter weinig actie, veel te veel relatiepsychologie
Nee, dat was de Lion King, maar dan zonder tijgers.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef Adelante het volgende:
Was Brothers ook niet de naam van een film over twee tijgertjes?
het was geen animatie, maar beelden van echte tijgers met een voice overquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat was de Lion King, maar dan zonder tijgers.
Zullen we maar weer een groepsknuffel doen dan?quote:
Onder de eerder genoemde voorwaarde?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we maar weer een groepsknuffel doen dan?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Pisces, als je actie wilt dan moet je straks meekijken met Shoot em Up!
Of nee, ga maar lekker 500 Days kijken
http://www.imdb.com/title/tt0338512/quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
het was geen animatie, maar beelden van echte tijgers met een voice over
Geen idee waar het over gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Die kale zanger is toch ook van het Memories liedje?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0338512/
Deux frères/Two Brothers
quote:
Memories, dat programma van Anita Witzier waarin ze oude liefdes gaan terugzoeken.quote:
Okay, dan slaan we die voorwaarden over. Ik ben in een gulle bui.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja. Nee. Dat dan weer niet.
Wat vind je van die Sandra met pony?
Oh, dat keek/kijk ik nooit. Hou wel van oude liedjes, maar kan Witzier geen seconde zien zonder te mopperen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Memories, dat programma van Anita Witzier waarin ze oude liefdes gaan terugzoeken.
Dat liedje van dat programma is mooi. Vreselijk zoetsappig, maar wel mooi. En hij zingt dat, die kale die in Ik Hou Van Holland ook de liedjes doet.
quote:
Kende je die al? Die is leuk he?quote:
Krijg je haar d'r niet van overtuigd dat je bij die 73 procent hoort dan?quote:
"ik mag toch hopen dat je bij die 73% hoort"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je haar d'r niet van overtuigd dat je bij die 73 procent hoort dan?
Ik kende hem nog niet, hij is hilarischquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kende je die al? Die is leuk he?
Ik denk dat ze die vraag net stelden aan mensen die elkaar net een week kennen ofzo
mrG gaf geen kick, of jij?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijg je haar d'r niet van overtuigd dat je bij die 73 procent hoort dan?
whehehequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep 'wat een leugenaars' en hij hield wijselijk zijn mond.
And by god, there will be dancing!quote:
Ja was er al achter. Zit nu naar toch een slecht kutprogramma te kijken zeg op 4.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
And by god, there will be dancing!
Oh Dirk, het is maar goed dat Tombola je wiki is, want ik bak er niets van.
Shoot em Up komt om tien uur op RTL5, niet meteen na Linda op 4.
Dat was ook wat ik dacht. Waarom wordt ze meegelopen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Kon Loretta zelf de weg naar het podium niet vinden?
Oh dat lijkt mij ook wel wat ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een heerlijke fijne kleine fijne film![]()
.
En de muziek! Als je van gitarende singer-songwritermuziek houdt dan is ie top.
Hij's echt goed vind ik. Geen gehollywood, geen gelikte visuals maar gewoon het verhaal en de beelden die er bij passen. En de muziekquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij ook wel wat ja!
Die ga ik wel eens kijken.
Nee, nooit gezien, wel van gehoord. Maar ik ben niet zo'n Hugh Grant liefhebberquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Erik, heb je Music and Lyrics wel eens gezien?
Met Hugh Grant enDrew Barrymore
?
Da's echt een leuke film.
Met ook nog een leuke 80's parodie
Oh ik ook niet! Vooral niet in About a Boyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, nooit gezien, wel van gehoord. Maar ik ben niet zo'n Hugh Grant liefhebber.
Nee, want de meeste vrouwen kennen hun grenzen wél.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
"Help mijn man heeft een hobby" is daar ook een vrouwenversie van?
OMG JE BENT DE EERSTE DIE IK TEGENKOM (die op mannen valt) DIE HEM IN DIE FILM OOK STOM VINDT!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ook niet! Vooral niet in About a Boy
Maar ik vind Drew wel heel leuk
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want de meeste vrouwen kennen hun grenzen wél.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond het allemaal veel te herkenbaar en daarom een irritante film, maar toch ook wel weer heel leuk.
Och dat jochie ook ja. Brrrrrr. Vréselijk irritant kereltje met een naar hoofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG JE BENT DE EERSTE DIE IK TEGENKOM (die op mannen valt) DIE HEM IN DIE FILM OOK STOM VINDT!
Maar sowieso vind ik die film stom, ook door het jongetje(wel goed gecast daardoor
). Alleen Rachel Weisz
is tof.
Oh die zal ik binnenkort wel weer eens aangooien ja!quote:Doe je nog ooit msn?
Oh ben benieuwd wat je er dan achteraf van vindtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit op 40 minuten, tja... vind het een beetje kneuterig en hun leeftijden....en er gebeurd ook geen drol
Kijk hem wel gewoon af
quote:
Sure!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Oh die zal ik binnenkort wel weer eens aangooien ja!
Gaan we dan weer recappen?Vanavond ff niet, want anders kan ik de film niet volgen, zelfs niet met een half oog
Nouja, het is altijd fijn om naar Clive te kijken natuurlijk. En de film was ook niet slecht, maar ik weet nog dat ik hem ook niet heel erg bijzonder vondquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd wat je er dan achteraf van vindt
Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het niets vinden hoor, maar ik hou wel van dat soort films.
[..]![]()
Niet? Ook niet met Clive?
Clive is wel sekseh!quote:
Jij die daar roept dat je de reacties niet gaat lezen en vervolgens in je volgende post reageert op een reactie.quote:
Ja... ik zag dat staan en moest natuurlijk reageren. Bite me!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij die daar roept dat je de reacties niet gaat lezen en vervolgens in je volgende post reageert op een reactie.
Careful what you wish forquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd wat je er dan achteraf van vindt
Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het niets vinden hoor, maar ik hou wel van dat soort films.
Weltrusten Pisces, dat jij dat kan. Een film aan de kant leggen en denken: Die kijk ik morgen wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies na m'n post begonnen er eindelijk wat dialogen te komen![]()
Ik ga hem morgen afkijken, duik nu bed in.![]()
Welterusten voor straks allemaal![]()
En niet de klokjes vergeten.
Details, details. Ik zie een opening en ga er voor.quote:
Dat klinkt vunziger dan dat ik het bedoeldequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Details, details. Ik zie een opening en ga er voor.
Wel eerst ff op spugen als je wil.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Details, details. Ik zie een opening en ga er voor.
Nee hoor, ik begreep precies wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt vunziger dan dat ik het bedoelde.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt vunziger dan dat ik het bedoelde.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit topic is 's avonds vaak zo'n dood paard he?
Of is deze opmerking te hard voor de paardenknuffelaars hier?
In het weekend, doordeweeks 's avonds echt nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit topic is 's avonds vaak zo'n dood paard he?
Of is deze opmerking te hard voor de paardenknuffelaars hier?
Ja! We hebben het er hier nog even over gehad. Ik vond haar ook zo leuk eigenwijs en eerlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys had je trouwens Ellen ten Damme gezien bij dat Mattheus Passion? Ik vond 'r mooi zingen.
Ik vind het knap als ik hem morgen nog afkijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weltrusten Pisces, dat jij dat kan. Een film aan de kant leggen en denken: Die kijk ik morgen wel.
Knap
Kom niet aan mijn middagdutje!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het knap als ik hem morgen nog afkijkIk vind het niks. En ik kan tot 4 uur slapen dus dan kijk je geen films af hoor, meneer middagdutje
quote:
De eerste keer is altijd spannend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bijna he, bijna had ik hier een inhoudelijke reactie geschreven. Bijna.
Mooi, maar meer naar het einde toe gaat ie me vervelen, het nummerquote:
Ook jij zal dat een keer meemaken Erik, wees gerustquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De eerste keer is altijd spannend.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi, maar meer naar het einde toe gaat ie me vervelen, het nummer
quote:
Ja, misschien dat ik er ook idolater van ben omdat ik de film vanavond gezien heb. Dan zit je al in die sfeer en in die state-of-mind van een straatmuzikantquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk dat ik gewoon in the wrong state of mind ben nu en half afgeleid door de film (die overigens best tegenvalt) dus ik zal het morgen nog een kans geven. Het is wel een beetje Blower's Daugther achtig
Dat wil wel meehelpen denk ik ja, als je de film net gezien hebt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik er ook idolater van ben omdat ik de film vanavond gezien heb. Dan zit je al in die sfeer en in die state-of-mind van een straatmuzikant.
Ik had ook niet verwacht dat je het tof zou vinden hoor, of kon waarderen. Dat heb ik al lang opgegevenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Drie keer heb ik deze post nu weg gehaald, maar fuck, wat een kutnummer is dat zeg. Je zou je verdomme zo van de brug af storten, zwaarmoedig.
Zo, nu toch maar op invoeren klikken.
zapquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Volgens mij gaan Clive en Monica zometeen brute sex hebben.
Ja, was vrij teleurstellend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Hm, dit was op een andere manier 'brute' sex dan ik dacht
Wat dan? Welke?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
Okay bedankt Greys, ik heb nu dingen gezien waardoor ik meteen afknap op sex.
Oh ik heb het niet afgekeken, vond de onderbroek op de enkels voldoende.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:59 schreef Dirkh het volgende:
En gewoon niet meer reageren he, ben je nou die hele site aan het doorbladeren?
En dan zeggen dat mannen viespeuken zijn. tombolafan, kan dit deel even in de wiki, ik heb het vast nog wel een keer nodig
quote:
sorryquote:
Heb jij mijn nieuwe poezen al gezien btw?quote:
Jazeker onder de bank heb ik ze zien zitten. (stiekeme meelezert is in FF topic)quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij mijn nieuwe poezen al gezien btw?
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jazeker onder de bank heb ik ze zien zitten. (stiekeme meelezert is in FF topic)
Tot vandaag tombolafanquote:Op zondag 28 maart 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
Tot morgen!![]()
quote:
He, dat had een zwaaiend handje moeten zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh Dirk en JJH![]()
[..]
What's up?
Koffie?![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 10:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, dat had een zwaaiend handje moeten zijn.
Goedemorgen Pisces.
Ik ga nu douchen, dan kijken hoeveel blouses ik ga strijken.
Tot later.
Het eerste deel is klaar, ik ruik weer fris en fruitig, maar dan zonder de fruitpart. Eerst maar ff koffie. En waar is de zon gebleven? Net was de lucht blauw.quote:
Mogge Llquote:Op zondag 28 maart 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Dirkh, Mogguh Pisces, Mogguh Ml-etje
Hier komt en gaat het zonnetje, hangt wel veel bewolking en het waait lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 10:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het eerste deel is klaar, ik ruik weer fris en fruitig, maar dan zonder de fruitpart. Eerst maar ff koffie. En waar is de zon gebleven? Net was de lucht blauw.
en je punt is?quote:
Ik schrik me lamquote:
Whihiiquote:
Gewoon teletekst kijken, dan weet je het zekerquote:Op zondag 28 maart 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was dus serieus confused. Die van mij heeft zo'n wekker die zich iedere nacht synchroniseert met de atoomklok of whatever, dus daar hoefde niks aan verzet te worden. M'n laptop deed het ook automatisch en mn telefoon ook. Maar geen van die dingen gaf even een pop-upje ofzo van 'De klok is aangepast aan de zomertijd'. Dus toen ging ik weer twijfelen of het dan allemaal wel gebeurt was
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was dus serieus confused. Die van mij heeft zo'n wekker die zich iedere nacht synchroniseert met de atoomklok of whatever, dus daar hoefde niks aan verzet te worden. M'n laptop deed het ook automatisch en mn telefoon ook. Maar geen van die dingen gaf even een pop-upje ofzo van 'De klok is aangepast aan de zomertijd'. Dus toen ging ik weer twijfelen of het dan allemaal wel gebeurt was
Ben al een tijdje wakker en al eerder geschrokken van de tijd. Op een laptop werd de tijd automatisch aangepast, op deze niet.quote:
En wat is 'op deze'? je iHype?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben al een tijdje wakker en al eerder geschrokken van de tijd. Op een laptop werd de tijd automatisch aangepast, op deze niet.
Nee, een andere laptop, heb er een paar. 3 voor mezelf en twee voor paddo.quote:
Wat voor OS draait dat ding in godsnaam dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, een andere laptop, heb er een paar. 3 voor mezelf en twee voor paddo.
Ben nogal van het gemak en zo
Hier draait alles Windows Vista en 7. Niks geen Apple of zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat voor OS draait dat ding in godsnaam dan?
En het gemak van een laptop is toch dat je het overal mee naar toe kan nemen en je er dus niet meer dan 1p.p. nodig hebt
(zegt de persoon met 1 desktop, 1 prive laptop, en 1 zakelijke laptop)
Apart, dan zou het automatisch zomertijd moeten aanpassen hoor, tenzij je het echt uitzet. Default is volgens mij als je deze tijdszone hebt dat het automatisch gecorrigeerd word.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier draait alles Windows Vista en 7. Niks geen Apple of zo.
Ach, het is een kleine moeite om de tijd ff aan te passen, was alleen even schrikken.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apart, dan zou het automatisch zomertijd moeten aanpassen hoor, tenzij je het echt uitzet. Default is volgens mij als je deze tijdszone hebt dat het automatisch gecorrigeerd word.
Tjah, ik heb er ook 2, al is dat gewoon 1 zakelijk en 1 prive. En die van mij ook 2. Gewoon een normale waar ze schoolwerk op doet (is soms wel redelijk krachtige PC voor nodig, vandaar) en een netbookje omdat dat gewoon lekker handzaam en makkelijk is.quote:
Ik ben heul niet vuigquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Compensatiedrang Ml-etje, meer is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |