http://www.nu.nl/lifestyle/2188419/nerd-stiekem-best-sexy-.htmlquote:AMSTERDAM – Opgepompte sportschooltypes hebben het nakijken: vrouwen blijken heimelijk vooral te vallen voor het type nerd, liefst met stoppelbaardje en een goede dosis borsthaar.
Wie het vrouwen vraagt zal hoogstwaarschijnlijk moeten aanhoren hoe onweerstaanbaar lange, sterke en donkere mannen zijn, maar een rondvraag onder 2500 vrouwen wijst uit dat dit vooral in de publieke arena geldt. In alle eerlijkheid blijken vrouwen zich namelijk vooral aangetrokken voelen tot een wat softer type.
“In het openbaar zullen vrouwen altijd zeggen dat ze een gespierde man willen”, zegt een woordvoerder van OnePoll, de initiatiefnemer van het onderzoek, tegen de Daily Mail. “Liefst één zonder haar en wiens emotionele kant onderbelicht is. Maar uit ons onderzoek blijkt dat dames stiekem eigenlijk iets heel anders willen en dat lijkt me een grote opluchting voor veel mannen.”
Inderdaad, het liefst iets er tussenin, het hoeft geen gorilla te zijn die de hele tijd in de sportschool rondhangt, maar ook geen sukkeltje met bril wat over z'n eigen voeten struikelt.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:15 schreef DS4 het volgende:
Ik wist niet dat mannen ofwel sportschooltype, ofwel nerd waren...
Dat is bijna een letterlijke citaat uit "Revenge of the Nerds".quote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn nerdige ex-vriendje was erg goed in bed. Kwam omdat nerds aaaaaaaaalle tijd hadden om te fantaseren over seks omdat ze het irl niet kregen en daardoor zijn ze creatiever in bed, zei hij.
Het type nerd uit Beauty & the nerd of hoe heette dat programma hoeft voor mij ook weer niet, dat gaat wel ver qua nerderigheid.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Inderdaad, het liefst iets er tussenin, het hoeft geen gorilla te zijn die de hele tijd in de sportschool rondhangt, maar ook geen sukkeltje met bril wat over z'n eigen voeten struikelt.
Gewoon, normaal.
En vergeet de flaporen en platvoeten niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:22 schreef Louis22 het volgende:
Een echte nerd heeft borsthaar noch een stoppelbaard en is dunner en minder fotogeniek.
Jij bent wel precies dat type toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |