Ben jij mij ofzo?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef YourBuddy het volgende:
Morgen mijn laatste SE voor M&O.
Sta nu gemiddeld een 6,8.
Echt een rot vak, veeel te moeilijk..
PM eens.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:42 schreef SeeNoEvil het volgende:
even een vraagje:
Als ik moeite heb met een bepaalde som, mag ik dan hier uitleg gaan vragen oid. Of moet dat in het huiswerktopic ?
jou of iemand anders?quote:
Gewoon hierquote:Op donderdag 1 april 2010 17:42 schreef SeeNoEvil het volgende:
even een vraagje:
Als ik moeite heb met een bepaalde som, mag ik dan hier uitleg gaan vragen oid. Of moet dat in het huiswerktopic ?
Vraag het in dit topic, misschien is het iets waar ik en/of andere mensen ook nog wat uitleg over kunnen gebruikenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:42 schreef SeeNoEvil het volgende:
even een vraagje:
Doe maar gewoon hier..quote:Op donderdag 1 april 2010 17:42 schreef SeeNoEvil het volgende:
even een vraagje:
oke dan, nou ik heb vanmiddag de liqiditeitenbegroting nog maar eens doorgenomen en tot mijn verbazing begreep ik alles. Zometeen ga ik het financieringsplan doorspitten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:08 schreef AE86_Trueno het volgende:
[..]
Doe maar gewoon hier..Dan hebben anderen er ook wat aan.
Gisteren M&O SE3 gehad, weer een verschrikkelijk proefwerk![]()
Op het examen van vorig jaar had ik nauwelijks gebruik gemaakt van die spiekbriefjes. Opzich wel handig als backup, maar de vraagstelling is gewoon anders. MIsschien kan je in het examen topic van vorig jaar nog wat kant en klare GR-spiekbriefjes vinden.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef Jorian29 het volgende:
Kom maar op met die spiekbriefjes. Mijn leraar raadde ons gewoon aan onze GR helemaal vol te proppen met die zooi, het is (nog) niet verboden, dus vooral gebruik van maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |