Daarmee kom je niet uit een isolement, de enige die je dan aanspreken zijn mede sloebersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef Apekoek het volgende:
Ga halve liters Schultenbrauw op de stoep drinken.![]()
Opgelost, slotje!
Je praat jezelf tegenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarmee kom je niet uit een isolement, de enige die je dan aanspreken zijn mede sloebers
alvast oefenen voor als je wel een dinnetje krijgt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Daniel1976 het volgende:
koop een laptop en een dongel. ga met je laptop in het park zitten.
datquote:
Dank je hier dacht ik zelf ook al aan!! Maar ik durf dan nog niemand aan te spreken! En de kans dat ik tegen iemand aan ren of fiets is klein!! Aangezien mijn ogen nog wel goed functioneren en gelukkig nog geen schade hebben opgelopen, van te min slaap en teveel staren naar een monitor! Maar toch bedankt ik denk dat ik straks maar eens een beetje ga hardlopen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Adelante het volgende:
Begin eens met sporten, lekker hardlopen of fietsen in de natuur
Naah dit topic is wel geinspireerd door dat topic! Maar to be honest, het probleem van die gast is dat die gewoon moet afvallen! En dan is zijn probleem gefixt. Mijn probleem ligt in geestelijke aard!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Rasher het volgende:
Lemming Mooi weer en ik durf niet naar buiten met me plofkop harses.
Hardlopen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Dank je hier dacht ik zelf ook al aan!! Maar ik durf dan nog niemand aan te spreken! En de kans dat ik tegen iemand aan ren of fiets is klein!! Aangezien mijn ogen nog wel goed functioneren en gelukkig nog geen schade hebben opgelopen, van te min slaap en teveel staren naar een monitor! Maar toch bedankt ik denk dat ik straks maar eens een beetje ga hardlopen!
Hmm ja ik heb altijd dat ik aan heel veel dingen begin en dan niks. Heb zelfs nog een wielren fiets staan die ik niet meer gebruik! Hoe zonde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat![]()
daarnaast zoek een hobby behalve fokken
zoals gitaarspelen/sporten
alcoholisme telt trouwens niet als hobby
Heeft dat bij jou gewerkt ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
1: Loop op een willekeurig knap leuk schattig meisje af.![]()
2: Spuug haar in haar gezicht of in haar oor.![]()
3: Zij zal nu hoogstwaarschijnlijk aan je vragen waarom je zoiets doet.![]()
4: Het ijs is gebroken en jullie hebben gesprekstof.![]()
Ga er op rijden voor een uurtje dan, wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb altijd dat ik aan heel veel dingen begin en dan niks. Heb zelfs nog een wielren fiets staan die ik niet meer gebruik! Hoe zonde.
het is er goed weer voorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga er op rijden voor een uurtje dan, wat houdt je tegen?
Ik kom dan helaas nog steeds niet in contact met mensen!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga er op rijden voor een uurtje dan, wat houdt je tegen?
misschien onderweg (medewielrennersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kom dan helaas nog steeds niet in contact met mensen!!![]()
schenkstroops topics zijn te triest om een lemming te zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Rasher het volgende:
Lemming Mooi weer en ik durf niet naar buiten met me plofkop harses.
Neuh geen benen scheren!! Dan krijg ik misschien mannen achter me aan!! Maar ik wil met wielrensters in contact komen!! Niet wielrenners... Verdomme nog nooit een vriendin gehad en die keertjes dat ik bijna een had, gaat de meid met een andere ervandoor. Dit is nog redelijk recent gebeurd eergisteren! Ik ben echte de grootse hfailgeezer die der is. >.<quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:24 schreef DeBassist het volgende:
[..]
misschien onderweg (medewielrenners)
wel even de beentjes scheren he
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Argo het volgende:
Schenkstroop moet gewoon minder chips eten en afvallen!
Dat ja. Dit is misschien al talloze keren gezegd maar het is wel waar TS.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:41 schreef okiokinl het volgende:
ga lekker stappen. en dan met meisjes praten natuurlijk.
Probleem is ik heb bijna geen vrienden door mijn sociaal isolement! Dus met wie moet ik gaan....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:43 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Dat ja. Dit is misschien al talloze keren gezegd maar het is wel waar TS.
We kunnen je alleen maar advies geven. Jij moet het gewoon willen doen.
dat is sowieso al niet waarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Neuh geen benen scheren!! Dan krijg ik misschien mannen achter me aan!! Maar ik wil met wielrensters in contact komen!! Niet wielrenners... Verdomme nog nooit een vriendin gehad en die keertjes dat ik bijna een had, gaat de meid met een andere ervandoor. Dit is nog redelijk recent gebeurd eergisteren! Ik ben echte de grootse hfailgeezer die der is. >.<
Hmm ik heb wel geen talent, ik heb reuma. Dus veel is moeilijk voor mij om te doen. Maar ik probeer veel, maar zelfs het fitnessen waar ik ooit goed in was. Ben ik in gefaald eerst kon ik 70 kilo bank drukken. Nu nog maar 50... Dan heb je geen zin om het weer op te pakken. Ik moet gewoon iets zoeken waardoor ik naar buiten kan gaan! Misschien af en toe wat gaan wandelen! Maarja ik woon ook in zon dorpje waar niks te beleven valt..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:44 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat is sowieso al niet waar
maar de mensen die het hardst falen zie je ook niet buiten
zelfvertrouwen is de 1e stap
ik heb het bijvoorbeeld gekregen door mezelf te kunnen gaan identificeren als muzikant en zo kent iedereen mij ook. Zelfs degene van school die me niet kennen weten dat ik een muzikant ben
dus gewoon een hobby zoeken en er iets mee doen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Je hoeft toch geen vrienden te hebben om te gaan stappen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Probleem is ik heb bijna geen vrienden door mijn sociaal isolement! Dus met wie moet ik gaan....
Klopt ik ga straks eens rennen en kijken wat gebeurd!! Heb der toch wel zin in! Eens kijken wat gebeurd!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:52 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen vrienden te hebben om te gaan stappen?
Ga eens naar de stad, maak een wandeling in het park. Misschien zal het je deugd doen.
Als je vrienden wilt dan zul je mensen moeten aanspreken. De verlegenheid die je hebt (vermoed ik) is een hindernis maar met genoeg goodwill kan het.
Nogmaals, wij kunnen je alleen maar advies geven, aan jou om het uit te voeren.
je kan ook gewoon verder gaan met trollen, das altijd leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt ik ga straks eens rennen en kijken wat gebeurd!! Heb der toch wel zin in! Eens kijken wat gebeurd!
ga gewoon alleen dan. lekker biertje drinken, beetje dansen... zoek een tent uit waar leuke mensen komen. en dan praatjes aanknopen, vind je vanzelf wel mensen die daar ook zin in hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Probleem is ik heb bijna geen vrienden door mijn sociaal isolement! Dus met wie moet ik gaan....
Ik heb precies hetzelfde probleem TS alleen ben ik een meisje, wel extreme lelijk maar dat is de schuld van papie en mamie. en ik zit in dat isolement vanwege mijn ontzettende kutstage waar ik lekker 5 volle dagen mag zitten met maar mischien 5 minuten menselijk contact. hartstikke leuk, ik ben hartstikke eenzaam voel me daar dus kut over, krijg gene enkele vorm van medelij of begrip. met andere woorden voor een waardeloos kutdiploma, wor dik kapot gemaaktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Argo het volgende:
Het mooie weer begint!! En wie zit de hele dag achter zijn pc!! Ik dus!!
Ik wil eens naar buiten, maar ik weet echt niet wat ik daar moet doen!
Ik ben het moe om altijd maar binnen achter dat pctje te zitten!! Maar ik weet echt niet wat ik moet.
En als ik een leuk meisje zie durf ik niks te zeggen!!!
Klacht 1: Ik kom nooit buiten, ik weet niet wat moet doen buiten en ben in een sociaal isolement geraakt! En nu kom ik daar niet uit!
Klacht 2: Ik durf niks tegen meisjes te zeggen! Vandaar heb ik nog nooit een vriendin gehad!!
Klacht 3: Mensen gaan me nu uitschelden voor autist!
Als je tips hebt!! Laat het me weten!
Aangezien mensen dit met het schenkstroop topic vergelijken,,,, dit topic is erop geinspireerd. Maar ik lijd echt onder dit probleem, dat van geestelijke aard is. Schenkstroop moet gewoon minder chips eten en afvallen! Maar ik weet dat ik niet de enige ben en der zullen meer mede fokkers zijn die in een isolement zijn geraakt en alleen WOW spelen of andere crap doen!!
maar dan komt ts alleen (mede-)homo's tegenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:24 schreef DeBassist het volgende:
[..]
misschien onderweg (medewielrenners)
wel even de beentjes scheren he
pics en gewicht (+ lengte), dan bepalen wij wel of je lelijk bent of nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:09 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem TS alleen ben ik een meisje, wel extreme lelijk maar dat is de schuld van papie en mamie. en ik zit in dat isolement vanwege mijn ontzettende kutstage waar ik lekker 5 volle dagen mag zitten met maar mischien 5 minuten menselijk contact. hartstikke leuk, ik ben hartstikke eenzaam voel me daar dus kut over, krijg gene enkele vorm van medelij of begrip. met andere woorden voor een waardeloos kutdiploma, wor dik kapot gemaaktsorry dit word me teveel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |