Daarmee kom je niet uit een isolement, de enige die je dan aanspreken zijn mede sloebersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef Apekoek het volgende:
Ga halve liters Schultenbrauw op de stoep drinken.![]()
Opgelost, slotje!
Je praat jezelf tegenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarmee kom je niet uit een isolement, de enige die je dan aanspreken zijn mede sloebers
alvast oefenen voor als je wel een dinnetje krijgt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Daniel1976 het volgende:
koop een laptop en een dongel. ga met je laptop in het park zitten.
datquote:
Dank je hier dacht ik zelf ook al aan!! Maar ik durf dan nog niemand aan te spreken! En de kans dat ik tegen iemand aan ren of fiets is klein!! Aangezien mijn ogen nog wel goed functioneren en gelukkig nog geen schade hebben opgelopen, van te min slaap en teveel staren naar een monitor! Maar toch bedankt ik denk dat ik straks maar eens een beetje ga hardlopen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Adelante het volgende:
Begin eens met sporten, lekker hardlopen of fietsen in de natuur
Naah dit topic is wel geinspireerd door dat topic! Maar to be honest, het probleem van die gast is dat die gewoon moet afvallen! En dan is zijn probleem gefixt. Mijn probleem ligt in geestelijke aard!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Rasher het volgende:
Lemming Mooi weer en ik durf niet naar buiten met me plofkop harses.
Hardlopen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Dank je hier dacht ik zelf ook al aan!! Maar ik durf dan nog niemand aan te spreken! En de kans dat ik tegen iemand aan ren of fiets is klein!! Aangezien mijn ogen nog wel goed functioneren en gelukkig nog geen schade hebben opgelopen, van te min slaap en teveel staren naar een monitor! Maar toch bedankt ik denk dat ik straks maar eens een beetje ga hardlopen!
Hmm ja ik heb altijd dat ik aan heel veel dingen begin en dan niks. Heb zelfs nog een wielren fiets staan die ik niet meer gebruik! Hoe zonde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat![]()
daarnaast zoek een hobby behalve fokken
zoals gitaarspelen/sporten
alcoholisme telt trouwens niet als hobby
Heeft dat bij jou gewerkt ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
1: Loop op een willekeurig knap leuk schattig meisje af.![]()
2: Spuug haar in haar gezicht of in haar oor.![]()
3: Zij zal nu hoogstwaarschijnlijk aan je vragen waarom je zoiets doet.![]()
4: Het ijs is gebroken en jullie hebben gesprekstof.![]()
Ga er op rijden voor een uurtje dan, wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb altijd dat ik aan heel veel dingen begin en dan niks. Heb zelfs nog een wielren fiets staan die ik niet meer gebruik! Hoe zonde.
het is er goed weer voorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga er op rijden voor een uurtje dan, wat houdt je tegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |