Nog nooit van gehoord. Ik heb m'n windowinstellingen altijd op 1000 staan zodat het altijd wel binnen de window valtquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
daar heb je dan ook weer gelijk in.
Heb nog een vraag: Wanneer je een vraag oplost dmv y1 en y2 en intersect enzo, moet je dan ook de windowinstellen erbij zetten enzo?
Ziet het er dan niet meestal alsnog super verneukt uit als je alles op - danwel + 1000 zet? Bij mij wel in ieder geval.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik heb m'n windowinstellingen altijd op 1000 staan zodat het altijd wel binnen de window valt
dan veranderen die window instellingen terug naar de fabrieksinstellingenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef honkhonk het volgende:
Je moet natuurlijk wel nog een keer op enter drukken
Boeie, het gaat om de uitkomst van intersectquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef honkhonk het volgende:
Je moet natuurlijk wel nog een keer op enter drukken
Oh en
[..]
Ziet het er dan niet meestal alsnog super verneukt uit als je alles op - danwel + 1000 zet? Bij mij wel in ieder geval.
Kans berekenen hoe groot hij potje A × A bij elkaar ruikt en daarna X × Xquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:44 schreef julian6 het volgende:
Bij het willekeurig aanwijzen van potjes is de kans dat de geursorteerproef
geldt als bewijs dat de verdachte het misdrijf heeft gepleegd, gelukkig erg klein.
De hond moet dan namelijk eerst de beide potjes A kiezen en daarna de beide
potjes X.
4p 11 Bereken deze kans.
meer mensen die dit niet begrepen? Ik snapte niet of ze nou bedoelden dat de hond willekeurig potjes aanwees of dat hij de juiste potjes aanwees. (Dus de kans op succes, op de kans op geen succes)
Bij het willekeurig aanwijzen van potjes is de kans dat de geursorteerproefquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kans berekenen hoe groot hij potje A × A bij elkaar ruikt en daarna X × X
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Bij het willekeurig aanwijzen van potjes is de kans dat de geursorteerproef
geldt als bewijs dat de verdachte het misdrijf heeft gepleegd, gelukkig erg klein.
De hond moet dan namelijk eerst de beide potjes A kiezen en daarna de beide
potjes X.
ik dacht dus de kans dat hij de goede aanwijst en de schuldige dus in de bak beland
maar er staat '..is gelukkig erg klein.' dus toen had het kwartje wel moeten vallen ja.
Gewoon ff duidelijk lezen en desnoods de getallen ff op een rijtje zetten. Soms schiet ie je dan ineens te binnen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:21 schreef julian6 het volgende:
ja, maar denk niet dat als dezelfde vraag in een andere vorm terugkomt op het examen dat ik 'm dan ook heb.
Je moet wel eerst op alpha gedrukt hebben ehquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:05 schreef julian6 het volgende:
@Etsu, ik druk op enter als ik alles heb ingevuld maar er gebeurt niks?
Ik snap het nu ietsjes meer...quote:Als de opdracht krijgt die te maken heeft met n keer een handeling uitvoeren
waarbij de kans p is, heb je te maken met een binomiale verdeling.
Kun je dan helpen met deze vraag:quote:
Bereken in minuten nauwkeurig de kleinste waarde van m waarvoor dit nogquote:Een fabriek maakt batterijen, en wil graag dat zijn producten zo lang mogelijk
meegaan. Daarom doen ze dagelijks steekproeven om te kijken hoe lang de
batterijen meegaan.
Ervaring leert dat de standaarddeviatie 50 minuten is. Het gemiddelde is echter
nog niet bekend.
De fabrikant wil ervoor zorgen dat hoogstens 7% van de baterijen uit een
dagproductie een levensduur heeft van minder dan 8,5 uur.
Dat kan met >Frac (staat in de catalogus van de TI-84)quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:01 schreef julian6 het volgende:
weet iemand toevallig hoe je een decimaal getal bv 0.1975 naar een breuk kunt omrekenen met je GR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |