Wat heeft de discriminatie van de gemiddelde moslim te maken met het aanpakken van terroristen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:18 schreef Amos_ het volgende:
Opmerkelijk omdat de VS juist nogal van het moslimpje-pesten is met de War on Terror en het (on)willekeurig vastzetten van mogelijke terroristen op hun Cubaanse uitvalsbasis...
Wilders bedreigen met de dood is er niet tegen in gaan maar imtimidatie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Dat bord is gebaseerd op het beleid van de Saoedische overheid. Mijn geliefde geschrift heeft het over de Kaaba zelf en niet de stad Mekka. Saoedie-Arabie staat een heel ander soort Islam voor dan waar ik voor sta, als jij moeite hebt met dat onderscheid, dan is dat eveneens jouw probleem.
[..]
En diezelfde rechtsstaat staat het toe mij daar keihard tegenin te gaan. Of jij dat nou leuk vindt of niet.
Het jodendom maakt ook mensen het leven zuur (zie 't MO) maar dat verbieden we ook niet. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geloven in sprookjes zoals Odin, Wodan en dat Elvis nog leeft lijken me redelijk onschuldig en daarmee mijns inziens van een volstrekt andere orde dan geloven in de islam. Ik heb nog nooit een Elvis-leeft-nog persoon anderen het leven zuur zien maken.
Van mij mogen ze hun hele leven gillen tegen alles wat Islamitisch is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wilders bedreigen met de dood is er niet tegen in gaan maar imtimidatie.
Wilders en zijn aanhangers hebben evenveel recht de islam tot de grond toe af te branden wat ze zullen blijven doen en daar kunnen jij en je terror vriendjes NIETS aan veranderen.
De lange tenen van moslims zijn nog lang niet kort genoeg.
PVV'ers hebben de leider van de NMP bedreigd, advocaat Spong en vele anderen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wilders bedreigen met de dood is er niet tegen in gaan maar imtimidatie.
Wilders en zijn aanhangers hebben evenveel recht de islam tot de grond toe af te branden wat ze zullen blijven doen en daar kunnen jij en je terror vriendjes NIETS aan veranderen.
De lange tenen van moslims zijn nog lang niet kort genoeg.
Nee nederland is geen immigratie land.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:15 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Nederland is wel een immigratieland en moslims zijn geen bezetters maar immigranten en vluchtelingen
Islam is een religie en de meeste moslims in dit land zijn Nederlandse staatsburgers.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:23 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee nederland is geen immigratie land.
En moslims zijn bezetters zie net de opmerking van mutant. Moslims horen als enige thuis in mekka en medina.
Vandaar uit hebben ze de wereld met geweld en terror onderworpen aan de islam.
Ze zijn en blijven bezetters.
Bekeerlingen. De islam was toch niet uit op bekeeringen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hun hele leven gillen tegen alles wat Islamitisch is.Tot nu toe heeft het alleen maar meer bekeerlingen gebracht.
28. O, gij die gelooft, de afgodendienaren zijn voorzeker onrein. Zij zullen daarom na (verloop van) dit jaar de heilige Moskee niet naderen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nee. Dat bord is gebaseerd op het beleid van de Saoedische overheid. Mijn geliefde geschrift heeft het over de Kaaba zelf en niet de stad Mekka. Saoedie-Arabie staat voor een heel ander soort Islam dan waar ik voor sta, als jij moeite hebt met dat onderscheid, dan is dat eveneens jouw probleem.
Keihard ja. De tranen staan in me ogen. Ik vind het best vermakelijkquote:En diezelfde rechtsstaat staat het toe mij daar keihard tegenin te gaan. Of jij dat nou leuk vindt of niet.
Moeite met lezen? De heilige moskee en de stad Mekka zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
28. O, gij die gelooft, de afgodendienaren zijn voorzeker onrein. Zij zullen daarom na (verloop van) dit jaar de heilige Moskee niet naderen.
Dat komt uit de Koran of heb ik het mis. Soms is die Allah best duidelijk.
Beetje als zombies rond een mysterieuze steen huppelen leek me wel leuk voor een keer op de zaterdagavond. Het is weer eens wat anders dan naar de kroeg gaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Er is zelfs een quotum verbonden aan hoeveel moslims per land Mekka mogen bezoeken per jaar omdat er zoveel mensen daarheen willen gaan en dan wil jij die 24/7 de moslims beledigt hun plek innemen om de toerist uit te hangen. Vergeet het maar infidel.
Mekka is geen heilige moskee, in case you didn't know. Ten tweede is dat een vers wat te maken heeft met de strijd om en nabij de heilige moskee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
28. O, gij die gelooft, de afgodendienaren zijn voorzeker onrein. Zij zullen daarom na (verloop van) dit jaar de heilige Moskee niet naderen.
Dat komt uit de Koran of heb ik het mis. Soms is die Allah best duidelijk.
Ik heb ook heerlijk gelachen hoor.quote:Keihard ja. De tranen staan in me ogen. Ik vind het best vermakelijk.
Heel goed onthouden inderdaad, vooral zoiets als actieve en passieve bekeringen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef typtypo het volgende:
[..]
Bekeerlingen. De islam was toch niet uit op bekeeringen?
Nu weer een leugen bloot gelegd.
De islam is dus WEL uit op bekeringen.
Dat gaan we dus onthouden.
Het punt is dat we moeten stoppen religies op een apart voetstuk te plaatsen en net zo serieus moeten kunnen beoordelen - of afkeuren, als iedere andere ideologie, of het nou kapitalime, communisme of fascisme betreft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:18 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Het jodendom maakt ook mensen het leven zuur (zie 't MO) maar dat verbieden we ook niet. Wat is je punt?
Steen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beetje als zombies rond een mysterieuze steen huppelen leek me wel leuk voor een keer op de zaterdagavond. Het is weer eens wat anders dan naar de kroeg gaan.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:33 schreef DeParo het volgende:
maar laat de buitenlandse politiek over aan de republikeinen die weten tenminste nog wat loyaliteit is.
Mooi argument om te gebruiken om aan te tonen dat de islam de wereld wil onderwerpen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heel goed onthouden inderdaad, vooral zoiets als actieve en passieve bekeringen.![]()
Net zoals het christendom wil de islam graag zo veel mogelijk aanhangers hebben. Je punt is?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef typtypo het volgende:
[..]
Mooi argument om te gebruiken om aan te tonen dat de islam de wereld wil onderwerpen.
Mooi dat je het toe geeft.
Buigen slet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef typtypo het volgende:
[..]
Mooi argument om te gebruiken om aan te tonen dat de islam de wereld wil onderwerpen.
Mooi dat je het toe geeft.
Nou neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef Jibbe het volgende:
[..]Je bedoelt dat de republikeinen zich als honden gedragen?
Twee Israëlische parlementsleden noemen Britten honden
Nee die heilige moskee staat in Mekka. De strijd is gestreden dus iedereen is welkomquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
Mekka is geen heilige moskee, in case you didn't know. Ten tweede is dat een vers wat te maken heeft met de strijd om en nabij de heilige moskee.
Mooi hebben we nog iets gemeenschappelijks.quote:Ik heb ook heerlijk gelachen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |