abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:24:19 #101
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79640408
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat niet, ik weet dat. Het heeft te maken met globalisering en het informatietijdperk. Internet, TV, satteliet et cetera. Mensen weten prima wat er speelt en wat er niet speelt, dit geldt niet voor de oudere generatie (lees 50+), maar temeer voor de jongere generatie. Die lessen van 70 jaar terug gelden vooral voor Europa trouwens, de enige echte oorlogshitsers in de Arabische wereld waren te vinden in Irak en Libie. Ghadaffi is een clown en Saddam is dood.
Nasser heeft anders ook aardig zijn best gedaan (vraag was natuurlijk hoe serieus dat was, maar de uitwerking was er niet minder om). En ik acht vooral groeperingen als de Moslimbroederschap gevaarlijk, alsmede Saudi-Arabië.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79641262
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:48 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Onzin. Van de 1600 miljoen moslims zaten er maar een paar honderd in Guantanamo. De meesten van hen zijn buitenlandse strijders (dus geen Afghanen en Irakezen) die in een oorlogsgebied zijn gearresteerd.
Heb je ook de verhalen erachter gehoord en gezien? Ik wel.

Sowieso is mijn overkoepelende punt: de VS, wat altijd al schijt gehad heeft aan mensenrechten, gaat nu Zwitserland van discriminatie beschuldigen omdat de Zwitsers democratisch besloten hebben dat ze geen zin in een tweede Mekka hebben?
pi_79642735
Het ene land is verantwoordelijk voor +1 miljoen dode Irakezen maar dat is niet erg en het andere land verbied nieuwe MINARETTEN! OMG WTF BBQ!
pi_79642899
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef baba117 het volgende:
Het ene land is verantwoordelijk voor +1 miljoen dode Irakezen maar dat is niet erg en het andere land verbied nieuwe MINARETTEN! OMG WTF BBQ!
Irak is bevrijd van Saddam en ze hebben net democratische verkiezingen gehad. De meeste van die mensen zijn niet eens door de Amerikanen gedood maar zijn omgekomen bij onderlinge strijd door de haat die was gezaaid onder Saddam's bewind en de buitenlandse terroristen die de boel in Irak kwamen opstoken en een burgeroorlog ontketenden.
pi_79643316
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:59 schreef Middle-East het volgende:

[..]

Irak is bevrijd van Saddam en ze hebben net democratische verkiezingen gehad. De meeste van die mensen zijn niet eens door de Amerikanen gedood maar zijn omgekomen bij onderlinge strijd door de haat die was gezaaid onder Saddam's bewind en de buitenlandse terroristen die de boel in Irak kwamen opstoken en een burgeroorlog ontketenden.
Precies.. Amerikanen haalden Saddam weg en vernietigden de infrastructuur en de overheid. Gevolg: wetteloosheid en burgeroorlog. Waarom komen buitenlandse terroristen naar Irak? Misschien wel omdat er Amerikanen zijn die hun ''broeders' hebben opgeblazen. Democratische verkiezingen in een land waar de ene bevolkingsgroep de ander wil vermoorden en zelfs in de bevolkingsgroepen zelf zijn clans die de buren haten. Als je verder terug gaat in de geschiedenis dan zul je zien dat Saddam de grote baas was DOOR de Amerikanen.
pi_79643490
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:17 schreef baba117 het volgende:

[..]

Precies.. Amerikanen haalden Saddam weg en vernietigden de infrastructuur en de overheid.
En dat is maar goed ook. Het oude leger was loyaal aan Saddam.
quote:
Waarom komen buitenlandse terroristen naar Irak? Misschien wel omdat er Amerikanen zijn die hun ''broeders' hebben opgeblazen.
Die terroristen blazen zelf de Irakezen op, gister nog een restaurant opgeblazen, wat een helden zeg. Hun broeders zitten niet te wachten op de terroristen, ze hebben zelfs de terroristen verjaagd.
quote:
Democratische verkiezingen in een land waar de ene bevolkingsgroep de ander wil vermoorden en zelfs in de bevolkingsgroepen zelf zijn clans die de buren haten.
Dus? Heb je liever dat één bevolkingsgroep de macht heeft (Saddam de Arabische soenniet) die alle andere bevolkingsgroepen in Irak afslacht? Mooi niet dus.
quote:
Als je verder terug gaat in de geschiedenis dan zul je zien dat Saddam de grote baas was DOOR de Amerikanen.
En ze hebben hun fout goedgemaakt door hem in 2003 te verdrijven.
pi_79645474
Misschien zou de Amerikaanse overheid zich moeten richten op de enorme problemen in eigen land in plaats van de wereld de les proberen te lezen. De afgelopen 60 jaar is die inmenging niet onverdeeld succesvol geweest.

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. Ik vrees dat we lang kunnen wachten op de Amerikaanse steen .
pi_79645682
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_79645889
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:11 schreef typtypo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom post je een zelfportret.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79646051
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom post je een zelfportret.
Ik heet geen islam maar dit vat kort samen wat de islam is.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_79646323

Post dan OT.

Waar is de Amerikaanse overheid dan? Bovendien zouden moslims sowieso een toontje of wat lager moeten zingen als ze verongelijkt klagen over discriminatie .
pi_79646392
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Post dan OT.

Waar is de Amerikaanse overheid dan? Bovendien zouden moslims sowieso een toontje of wat lager moeten zingen als ze verongelijkt klagen over discriminatie .
Juist, ze zijn op zijn zachts gezegd wat selectief met hun geklaag.
HOESSEIN obama is dan ook een moslim.
www.jihadwatch.org
pi_79646519
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Post dan OT.

Moslims moeten helemaal niets. Volgens mij begrijp jij niet dat het land Nederland net zo goed van mij is als van jou. En dat ik net zo veel rechten heb als MrX1982 of enig andere Nederlander. Volgens mij begrijp jij niet dat moslims hier nooit zullen vertrekken. Volgens mij begrijp jij niet dat moslims gewoon Nederlander zijn. Zolang jij dat niet begrijpt, kan je strooien met dit soort irrelevante images, maar levert het geen zak op. Behalve dan gelach van mijn kant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79646613
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslims moeten helemaal niets. Volgens mij begrijp jij niet dat het land Nederland net zo goed van mij is als van jou. En dat ik net zo veel rechten heb als MrX1982 of enig andere Nederlander. Volgens mij begrijp jij niet dat moslims hier nooit zullen vertrekken. Volgens mij begrijp jij niet dat moslims gewoon Nederlander zijn. Zolang jij dat niet begrijpt, kan je strooien met dit soort irrelevante images, maar levert het geen zak op. Behalve dan gelach van mijn kant.
Dat dachten de nazi's ook toe ze nederland bezet hielden.
www.jihadwatch.org
pi_79646675
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:44 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dat dachten de nazi's ook toe ze nederland bezet hielden.
Wat kan mij het verrotten wat de nazi's dachten. Je zal maar met moslims moeten leven knul, anders moet je maar je hele leven gaan slijten op de Noordpool, moslims zitten namelijk OVERAL.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79646746
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik gun moslims dezelfde rechten als ze mij gunnen als "ongelovige". Als ik de Koran mag geloven als het woord van Allah zijn er bijzonder weinig rechten voor mij. Waarom moet ik moslims die rechten wel geven en dat verongelijkte gejammer van moslims aanhoren?

Er is niets irrelevants aan dat plaatje. Het geeft perfect de tolerantie weer van je oh zo fijne religie.
pi_79646767
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat kan mij het verrotten wat de nazi's dachten. Je zal maar met moslims moeten leven knul, anders moet je maar je hele leven gaan slijten op de noord-pool, moslims zitten namelijk OVERAL.
Dus het klopt dat ze de wereld onder moslim dominantie willen brengen.
Je denkt toch niet dat iedereen maar over zich heen zal laten lopen door die middeleeuwse gekken.

Daar vergis JIJ je in knul.

De islam wordt langzaam maar zeker ingehaald en afgebroken door de waarheid.
www.jihadwatch.org
pi_79646896
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik gun moslims dezelfde rechten als ze mij gunnen als "ongelovige". Als ik de Koran mag geloven als het woord van Allah zijn er bijzonder weinig rechten voor mij. Waarom moet ik moslims die rechten wel geven en dat verongelijkte gejammer van moslims aanhoren?

Er is niets irrelevants aan dat plaatje. Het geeft perfect de tolerantie weer van je oh zo fijne religie.
Jij hebt niemand iets te gunnen, je leeft in een rechtsstaat. Daarmee heb je maar te accepteren dat ik dezelfde rechten heb. Wat jij iemand wel of niet wil gunnen, is daarmee bijzonder oninteressant. Ten tweede heeft het Saoedische beleid bar weinig te maken met wat moslims al dan niet willen, denken of een ander gunnen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:07:00 #119
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_79647169
quote:

[..]

Ik gun moslims eveneens alle vrijheid die wij allen hier genieten, mijn zegen hebben ze. Prive mogen ze doen en laten en geloven wat ze willen. Maar de Islam als ideologie, daar heb ik net zoveel respect voor als voor geloven in sprookjes als Odin en Wodan, of denken dat Elvis nog leeft. Mensen die dat doen leven in het verleden en is net zo weinig serieus te nemen.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_79647195
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij hebt niemand iets te gunnen, je leeft in een rechtsstaat. Daarmee heb je maar te accepteren dat ik dezelfde rechten heb. Wat jij iemand wel of niet wil gunnen, is daarmee bijzonder oninteressant. Ten tweede heeft het Saoedische beleid bar weinig te maken met wat moslims al dan niet willen, denken of een ander gunnen.
Oh dat bord is niet gebaseerd op zinnen uit de Koran? Je geliefde geschrift als moslim.

Dezelfde rechtsstaat die jij blijkbaar zo'n warm hart toedraagt maakt het gelukkig ook mogelijk dat ik mag zeggen wat ik heb gezegd.
pi_79647273
quote:

[..]

Er is zelfs een quotum verbonden aan hoeveel moslims per land Mekka mogen bezoeken per jaar omdat er zoveel mensen daarheen willen gaan en dan wil jij die 24/7 de moslims beledigt hun plek innemen om de toerist uit te hangen. Vergeet het maar infidel.
pi_79647284
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
Oh dat bord is niet gebaseerd op zinnen uit de Koran? Je geliefde geschrift als moslim.
Nee. Dat bord is gebaseerd op het beleid van de Saoedische overheid. Mijn geliefde geschrift heeft het over de Kaaba zelf en niet de stad Mekka. Saoedie-Arabie staat voor een heel ander soort Islam dan waar ik voor sta, als jij moeite hebt met dat onderscheid, dan is dat eveneens jouw probleem.
quote:
Dezelfde rechtsstaat die jij blijkbaar zo'n warm hart toedraagt maakt het gelukkig ook mogelijk dat ik mag zeggen wat ik heb gezegd.
En diezelfde rechtsstaat staat het toe mij daar keihard tegenin te gaan. Of jij dat nou leuk vindt of niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79647349
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Er is zelfs een quotum verbonden aan hoeveel moslims per land Mekka mogen bezoeken per jaar omdat er zoveel mensen daarheen willen gaan en dan wil jij die 24/7 de moslims beledigt hun plek innemen om de toerist uit te hangen. Vergeet het maar infidel.
Nederland is ook geen imigratieland maar daar trekken moslim bezetters zich verdomd weinig van aan.
Wat is je punt?
www.jihadwatch.org
pi_79647373
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:14 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nederland is ook geen imigratieland maar daar trekken moslim bezetters zich verdomd weinig van aan.
Wat is je punt?
Nederland is wel een immigratieland en moslims zijn geen bezetters maar immigranten en vluchtelingen
pi_79647400
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:07 schreef Demophon het volgende:

[..]

Ik gun moslims eveneens alle vrijheid die wij allen hier genieten, mijn zegen hebben ze. Prive mogen ze doen en laten en geloven wat ze willen. Maar de Islam als ideologie, daar heb ik net zoveel respect voor als voor geloven in sprookjes als Odin en Wodan, of denken dat Elvis nog leeft. Mensen die dat doen leven in het verleden en is net zo weinig serieus te nemen.
Geloven in sprookjes zoals Odin, Wodan en dat Elvis nog leeft lijken me redelijk onschuldig en daarmee mijns inziens van een volstrekt andere orde dan geloven in de islam. Ik heb nog nooit een Elvis-leeft-nog persoon anderen het leven zuur zien maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')