Laatste drie reacties in het eerste deel:quote:K1-vechter Badr Hari verdacht van zware mishandeling.
De Amsterdamse K1-vechter Badr Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de zeer ernstige mishandeling van een portier.
In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari zou Hari samen met drie andere mannen een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen zeer ernstig hebben mishandeld.
De 33-jarige portier weigerde de vier de toegang tot de club omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.
Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt. De portier heeft geen aangifte gedaan. De politie en het Openbaar Ministerie zoeken nog getuigen.
De 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
Eerder deze maand werd Hari nog door het Marokkaans Olympisch Comité gepolst over deelname aan de Olympische Spelen in 2012 in Londen.
(Chadi)quote:Dus als het zo'n portier is geweest die dacht effe de stoere henkie uit te hangen zoals bij andere jochies, heeft hij het helemaal verdiend.
(teenwolf)quote:En die taxichauffeur had ook gelijk, want sommige klanten verdienen het echt omdat ze de stoere henkie uithangen. Dus het is geoorloofd om iedereen even halfdood te meppen als ze in jouw ogen de 'stoere henkie' uithangen...
![]()
kutmentaliteit
(Theoria_Colorum)quote:En daar is juist niets van bekend en zelf dan is het nog onzin om het verdiend te noemen dat hij door meerdere mensen half dood is getrapt.
Eigenlijk dus best een lieve jongen. Want als hij iemand helemaal verrot trapt dan mist hij "groot geld" en dat wil hij niet. Dus toch op een bepaalde manier een vorm van schuldgevoel.quote:e 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Chadi het volgende:
@teenwolf:
taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om mensen een knal te verkopen en er nu 1 krijgt.
Precies. Je bent dan zeer snel je beveiligerspas kwijt en dus ook je recht om je vak uit te oefenen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met uitsmijters en ze staan er ook niet om 'mensen een knal te verkopen', maargoed als dit serieus jou gedachte is, is het zinloos om verder te gaan.
Ja hoi, weet iemand of er een officiele procedure is voor dergelijke zaken? Het voorval was ergens medio februari, bovenstaand citaat dateert van woensdag jongstleden. Als iemand verdacht is is het dan niet gebruikelijk dat hij 'at the very least' uitgenodigd wordt op het politiebureau voor verhoor?quote:De politie laat weten dat het naar aanleiding van het politiebericht van dinsdag een aantal bruikbare tips heeft binnengekregen. Ze wil nu eerst nog meer getuigen horen, voordat ze Hari naar het bureau laten komen.
Welke camerabeelden?quote:Camerabeelden terug gekeken, bleek dat de portier met een kolf op z`n gezicht is geslagen. Eerst dachten ze een boksbeugel maar bleek een kolf te zijn van een pistool.
Wat een kneus op die leeftijd, nutteloos ook want de 35 zal hij wel niet halenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef Manono het volgende:
badr hari schijnt dezelfde plastisch chirurg te bezoeken als een kennis van mij - voor botoxinjecties
nee die portiers staan er om de boel gezellig te houden...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Chadi het volgende:
@teenwolf:
taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om mensen een knal te verkopen en er nu 1 krijgt.
Dit is voor bepaalde personen een probleem....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef diananek het volgende:
normaal heb je met uitsmijters echt geen problemen als je je maar normaal gedraagd.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef 2dope het volgende:
Is er nou al wat meer bekend? Het laatste wat ik me herinner van het vorige topic is dat Hari zelf zegt onschuldig te zijn en dat zijn advocate (terecht) aangaf dat hij zich nog niet op het bureau heeft hoeven melden en dus niets van de politie gehoord heeft terwijl er wel allerhande nieuwsberichten worden losgelaten over zijn (al dan niet feitelijke) betrokkenheid.
[..]
Ja hoi, weet iemand of er een officiele procedure is voor dergelijke zaken? Het voorval was ergens medio februari, bovenstaand citaat dateert van woensdag jongstleden. Als iemand verdacht is is het dan niet gebruikelijk dat hij 'at the very least' uitgenodigd wordt op het politiebureau voor verhoor?
Ik vind het allemaal erg vaag, ik wil best geloven dat hij schuldig is maar alles spreekt elkaar tegen, zo ook die verklaring van de ooggetuige:
[..]
Welke camerabeelden?
Ik beweer/pleit niet dat hij onschuldig is maar hetgeen de uiterst suggestieve TT doet vermoeden kan m.i. enkel ontaarden in 'just another' marokkanen bash-topic gebaseerd louter op aannames en vage verklaringen van medestanders.
Hij staat daar om je te vertellen dat je er niet in komt omdat hij daar zin in heeft. En als je dan vraagt waarom gaat ie met zijn kop tegen die van jou aan staan en agressief doen. Zal die vast ook bij Badr gedaan hebben .. kedeng .. liggen bitchquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus je gaat er bij voorbaat vanuit dat de portier het heeft verdiend om halfdood geslagen te worden? Ziek, echt een rotmentaliteit als ik het zo mag benadrukken.
ja we hebben allemaal zulke goede ervaringen met marokkanen tijdens het uitgaanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij staat daar om je te vertellen dat je er niet in komt omdat hij daar zin in heeft. En als je dan vraagt waarom gaat ie met zijn kop tegen die van jou aan staan en agressief doen. Zal die vast ook bij Badr gedaan hebben .. kedeng .. liggen bitch
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:43 schreef diananek het volgende:
[..]
ja we hebben allemaal zulke goede ervaringen met marokkanen tijdens het uitgaan
prijs jezelf gelukkig...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:44 schreef MelbaToast het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte ervaring wel met autochtonen en antilianen.
Maar daardoor ga ik geen Autochtonen en Antilianen haten.
Of daar constant op lopen zeiken.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:45 schreef diananek het volgende:
[..]
prijs jezelf gelukkig...
ga eens met een sexy vriendin uit in een tent waar marokkanen lopen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef MelbaToast het volgende:
[..]
Ja doe ik regelmatig.
En ik heb nog nooit problemen gehad wel dat ze naar me vriendin fluiten of sissen (al doen anti`dat ook) maar ja wat wil je me vriendin is Hot.
bron?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:23 schreef Johan_Haas_ het volgende:
kick, volgens mij is die teruggepakt toch?
Huh?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:23 schreef Johan_Haas_ het volgende:
kick, volgens mij is die teruggepakt toch?
Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 09:01 schreef raptorix het volgende:
Portiers in amsterdam zijn met enkele uitzonderingen redelijk netjes en niet agressief, 1 keer onterecht meppen en je bent je vergunning kwijt, ze kijken dus wel uit.
hahaquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.²
De uitsmijter doet ook geen aangifte. Misschien gaan ze het zelf wel even oplossen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:15 schreef atheistjes het volgende:
die stinkmarokkaan kopt binnenkort wel een kogel van iemand die wraak neemt.
geheel terecht uiteraard
http://www.at5.nl/artikel(...)mishandeling-portierquote:donderdag 03 juni 2010 16:28
Badr Hari gezocht wegens mishandeling
De politie is op zoek naar een 25-jarige man die samen met drie anderen verdacht wordt van de mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar.
Eerder zijn de drie andere verdachten in de zaak aangehouden en verhoord. De
vierde verdachte die zich volgens zijn advocaat woensdagmiddag vrijwillig zou
komen melden, kwam niet opdagen. Volgens ingewijden zou het gaan om de 25-jarige kickbokser Badr Hari.
Bij de zware mishandeling liep een portier een gebroken oogkas en neus op. De portier had een aantal mannen de toegang geweigerd, vanwege hun kleding. Hierop ontstond een vervelende situatie gevolgd door de mishandeling door de geweigerde mannen. De portier wilde achteraf geen aangifte doen.
De politie en het Openbaar Ministerie startten vervolgens toch een onderzoek. Tijdens dit onderzoek kwamen er vier verdachten in beeld. Twee van hen werden gisterochtend, in een woning, door rechercheurs aangehouden. Een derde kwam zich vanochtend op een politiebureau melden. De drie mannen mochten donderdagmiddag na verhoor weer naar huis. Ze blijven wel verdachte in de zaak.
Advocate van Hari, Benedicte Ficq, laat aan AT5 weten niets kwijt te willen over de kwestie.
Wat voor opvoeding heb jij in godsnaam gehad? Hij zal het wel verdiend hebben om door 4 kleerkasten het ziekenhuis ingeslagen te worden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
Wat een rasiste in Nederland zeg. Lijkt Zuid Afrika wel. Altijd maar weer opmerkingen en haat uitlatingen tegenover andere rassen. Jaloers op de Marokanen? De portier sal het wel verdiend hebben.
Lees ook net jouw laatste reactie uit het vorige topic. Tjongejonge zeg, jij bet echt een aanwinst, voor de Nederlandse maatschappij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Chadi het volgende:
@teenwolf:
taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om een knal te verkopen en er nu 1 krijgt. de veiligheid te waarborgen en nu compleet de tering in word getrapt.
Hij doet iniedergeval voorlopig geen wedstrijden meer sinds vorige week dus dan kan de politie lang wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:52 schreef swollywood het volgende:
Als hij gesignaleerd staat kunnen ze hem toch gewoon oppakken bij de eerstvolgende wedstrijd?
Kost hem dan nog geld ook als ze hem voor de wedstrijd oppakken.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef diananek het volgende:
[..]
nee die portiers staan er om de boel gezellig te houden...
en ja soms heb je etters...
mijn altijd nuchtere zeer rustige en net geklede broertje kreeg woorden met een uitsmijter omdat die hem aanspraak op het duwen in de wachtrij.
zelfs toen die uitsmijter hem wou aanvallen deed die niks (en mijn broertje is beresterk).
uiteindelijk heb ik de uitsmijter op de grond gelegd en daarna politie erbij gehaald en een aanklacht ingediend.
die uitsmijter is nadien ook ontslagen (uit later gesprek met de andere uitsmijters bleek dat ze hem ook een aso vonden...).
uitsmijter was ook een noord-afrikaanse agresso
normaal heb je met uitsmijters echt geen problemen als je je maar normaal gedraagd.
en ja soms word ik ook geweigerd...tent vol of ik kom met mijn sneakers bij een te nette club, dan loop ik gewoon deurtje verder en probeer een uurtje later weer...
in de grote steden op de grote pleinen staan gewoon goede portiers en het zijn altijd de marokkanen die voor ellende zorgen en de grootste bek hebben...
helaas kwam badr hari deze uitsmijter niet tegen:
Ik ben eerder jaloers op jouw kunstzinnige manier van spellen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
Wat een rasiste in Nederland zeg. Lijkt Zuid Afrika wel. Altijd maar weer opmerkingen en haat uitlatingen tegenover andere rassen. Jaloers op de Marokanen? De portier sal het wel verdiend hebben.
stap eens heel snel op een vliegtuig naar marokko, kan je daar de verongelijkte pik uit gaan hangen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
alleen portiers bij de paradiso zijn echt schoften jonguh! die mogen van mij allemaal een bezoek van badr hari krijgenquote:Op zondag 28 maart 2010 09:01 schreef raptorix het volgende:
Portiers in amsterdam zijn met enkele uitzonderingen redelijk netjes en niet agressief, 1 keer onterecht meppen en je bent je vergunning kwijt, ze kijken dus wel uit.
Ben jij Arie Boomsma?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
alleen portiers bij de paradiso zijn echt schoften jonguh! die mogen van mij allemaal een bezoek van badr hari krijgen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
zelfs een aap weet dat dit een autochtoon die grappig probeert te zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben eerder jaloers op jouw kunstzinnige manier van spellen.
denk je? of ben jij nu de aap?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:39 schreef Deadre het volgende:
[..]
zelfs een aap weet dat dit een autochtoon die grappig probeert te zijn
nee ik lijk er alleen op, en je moet een berichtje achter laten als je in mn fobo lurkt.quote:
En daar gaat het om, in het leven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:05 schreef Mylene het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Badr Hari op zich een knappe man om te zien.
en niet zo'n beetje ook. men, wat zul jij vaak lastiggevallen worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
nee ik lijk er alleen op, en je moet een berichtje achter laten als je in mn fobo lurkt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.²
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:05 schreef Mylene het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Badr Hari op zich een knappe man om te zien.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef Manono het volgende:
badr hari schijnt dezelfde plastisch chirurg te bezoeken als een kennis van mij - voor botoxinjecties
Wat halfdood?, hij had alleen een gebroken neus en oogkas..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus je gaat er bij voorbaat vanuit dat de portier het heeft verdiend om halfdood geslagen te worden? Ziek, echt een rotmentaliteit als ik het zo mag benadrukken.
Om een oogkas te breken moet je met wel heel, heel erg veel kracht hebben slaan. Kan bijna niet met een blote vuist.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Wat halfdood?, hij had alleen een gebroken neus en oogkas..
Heb in 2001 iemand een gekneusde oogkas en een scheur in zijn neusbotje geslagen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Om een oogkas te breken moet je met wel heel, heel erg veel kracht hebben slaan. Kan bijna niet met een blote vuist.
En dus aantrekkelijk voor domme wichtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Badr, de grote crimineel is toch wel veel in het nieuws he. Echte sporters zoals een Sam en een Remy zie je nooit in de pers. Nooit met drugs of mishandeling te maken. Badr is een 'echte'
Dat meisje is dus nu 12 jaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb in 2001 iemand een gekneusde oogkas en een scheur in zijn neusbotje geslagen.
Hij had mij vast met links en ik hem en hij stond met rechts op mijn oog te meppen, dus toen maar net zo lang doorgeslagen tot ie losliet met bovenstaande als gevolg.
Het wil dus best met meerdere klappen.
metalen plaat in zijn kop...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Wat halfdood?, hij had alleen een gebroken neus en oogkas..
quote:Management weet ook niet waar Badr Hari is
Ook het management van Badr Hari heeft geen idee waar de van mishandeling verdachte kickbokser is.
Dat verklaart het European Fighting Network in een persbericht. De 25-jarige Badr Hari zou zich woensdag 2 juni vrijwillig melden op het politiebureau, maar kwam niet opdagen. Sindsdien is de politie naar hem op zoek.
Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de ernstige mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. "Ook wij weten niet waar hij zich nu bevindt en wat de uitkomst van deze zaak zal zijn", zo schrijft het management.
European Fighting Network doet ook de organisatie van het It's Showtime gala in de ArenA. In de wedstrijd tegen zijn grote rivaal Hesdy Gerges ging Badr Hari daar negen dagen geleden flink in de fout. Hari trapte Gerges vol in het gezicht terwijl die al op de grond zat.
European Fighting Network laat weten dat het Hari "een behoorlijke geldboete" heeft opgelegd voor die overtreding. De organisatie heeft bewust niet voor een schorsing gekozen. "Wij vinden dat hij met zijn pas 25-jarige leeftijd een tweede kans verdient bij It's Showtime en zullen hem daar bij proberen te begeleiden."
http://www.at5.nl/artikel(...)et-waar-badr-hari-is
3e kans alweer, maar it's showtime ziet het kennelijk als kans per toernooi.quote:''Wij vinden dat hij met zijn pas 25-jarige leeftijd een tweede kans verdient bij It's Showtime en zullen hem daar bij proberen te begeleiden."
Bron met filmpje: http://www.at5.nl/artikel(...)tatie-van-vechtsportquote:De slechte reputatie van vechtsport
Vechtsport in Nederland wordt steeds populairder, maar de zweem van criminaliteit die om de sport heen hangt, lijkt maar heel moeilijk weg te poetsen.
Het AT5-misdaadprogramma Blauw staat maandagavond in het teken van de vechtsport en stelt de vraag: wat speelt er allemaal binnen dat wereldje en waarom is het zo moeilijk om van deze slechte reputatie af te komen? Blauw is te zien om 18.48 uur en 20.58 uur.
http://www.at5.nl/artikelen/43280/badr-hari-gevlucht-naar-marokkoquote:'Badr Hari houdt zich schuil in Marokko'
De door justitie gezochte kickbokser Badr Hari is waarschijnlijk gevlucht naar Marokko.
Volgens bronnen die contact hebben gezocht met AT5 is Hari, nadat de politie bekend maakte hem te zoeken, met de auto naar Parijs gereden en daar op het vliegtuig naar Marokko gestapt.
Hari wordt verdacht van de mishandeling van een uitsmijter bij een café op het Leidseplein. Zelf ontkent de kickbokser iets met het incident te maken te hebben.
[..]
Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.²
en maar gillen dat terugsturen geen optie is, want ze hebben daar geen banden meer met familie en de marokkaanse maatschappij....quote:Op maandag 21 juni 2010 19:16 schreef buzz1291 het volgende:
Bader harrie heeft zich nu dus bekeerd tot een rifknaapje. Dat zouden er nog veul meer moeten doen.
ik geloof niet dat badr geweigerd is omdat hij marokkaan is. maar omdat meneer in joggingbroek met een paar agressieve, eveneens slechtgeklede, kornuiten nog even de beentjes van de vloer wilde gooien.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:25 schreef Synthesist het volgende:
je wilt uit, je word geweigerd omdat je marokkaan bent, toevallig ben je groot en sterk...tja, dan word het vechten.
hoe dan ook slecht voor je carrière. je wilt een leuke vent zijn als Bas Rutten, en in de ring een beest, geen opgefokt bontkraagje
Goeie smaak heb jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:05 schreef Mylene het volgende:
hij is absoluut niet lelijk. en afgezien van die enge plek op zijn rug, heeft ie een prima lijf. begrijp dat iemand hem wel mooi vindt om te zien. niet dat iemand hem aantrekkelijk noemt. dat is een heel ander verhaal.quote:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)j_politie_meldt.htmlquote:Onbekend wanneer K1-vechter zich bij politie meldt
(Novum) - Het blijft vooralsnog onduidelijk wanneer de Amsterdamse K1-vechter Badr Hari zich bij de politie meldt. Zijn advocaat Bénédicte Ficq wil geen concrete termijn noemen. De politie wil hem spreken over de mishandeling van een portier bij een club in Amsterdam. Hari ontkent daar iets mee te maken te hebben.
Eerder schreven media dat Hari in Marokko verblijft en dat hij zich bij de politie zou melden als zijn advocaat terug is van vakantie. Volgens Ficq heeft zij dat nooit zo gezegd. "Ik heb alleen gezegd dat hij zich niet gaat melden terwijl ik op vakantie ben. Maar dat betekent niet dat hij dat doet zodra ik terug ben."
De raadsvrouw wil geen concrete termijn noemen waarbinnen Hari, die in de kickboksvariant K1 uitkomt voor Marokko, zich wel gaat melden.
In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari kreeg een portier bij de entree van club Blinq aan het Kleine Gartmanplantsoen flinke klappen. Hij raakte ernstig gewond. De 33-jarige beveiliger had vier mannen geweigerd omdat ze niet zouden voldoen aan de kledingvoorschriften.
De politie verklaarde later dat volgens getuigen een bekende K1-vechter bij de mishandeling was betrokken. Een bron meldde aan Novum Nieuws dat het om Badr Hari gaat.
In de zaak zijn al drie Amsterdammers tussen de 22 en 47 jaar aangehouden. Een vierde verdachte wordt nog gezocht, maar de politie wil niet bevestigen dat dit Hari is.
Respect Michael Kuhr!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef diananek het volgende:
[..]
helaas kwam badr hari deze uitsmijter niet tegen:
nice, die ga ik vanavond ff allemaal kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:15 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Respect Michael Kuhr!
De hele uitzending op ZDF:
want? omdat ze jouw matties niet glimlachend binnenlaten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
Vind het nooit erg als portiers een pak slaag krijgen
Ze kwamen er niet in omdat ze allemaal een trainingspak en sportschoenen aanhadden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
Ik ook niet, als er iemand bekend staat om onredelijkheid zijn zij het wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
ik dacht dat marokkanen zo'n hekel hadden aan generaliserenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook niet, als er iemand bekend staat om onredelijkheid zijn zij het wel.²
Doe niet zo idioot. Vriend van mij is ook portier. Die houdt het vervelende volk buiten, zorgt ervoor dat jij zonder kleerscheuren naar huis vertrekt en dat de aanwezige vrouwen met rust gelaten worden -dus ook jouw zusje, nicht of vriendin-. Soms met gevaar voor eigen gezondheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
Ik mag er toch vanuit gaan dat je zelf die schifting kunt maken? Wees blij dat ik jullie intelligentie respecteer door niet alles voor te kauwen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat marokkanen zo'n hekel hadden aan generaliseren,
bij club blinq nota benequote:Op maandag 21 juni 2010 19:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof niet dat badr geweigerd is omdat hij marokkaan is. maar omdat meneer in joggingbroek met een paar agressieve, eveneens slechtgeklede, kornuiten nog even de beentjes van de vloer wilde gooien.
hihi om de een of andere reden dacht ik aan slippersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Catch22- het volgende:
Ze waren daar met 5 man in trainingskleren met sportschoenen, dusja, dat is wel reden om geweigerd te worden.
als hij zo doorgaat zullen we hem vinden in een vat beton.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef dalonia het volgende:
toch hoop ik dat ze die badr hari eens een keer dood ergens vinden, vermoord door de onderwereld of zo
dat soort figuren komen vroeg of laat altijd wel eens de verkeerde tegen, dat heeft de geschiedenis al genoeg bewezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef dalonia het volgende:
toch hoop ik dat ze die badr hari eens een keer dood ergens vinden, vermoord door de onderwereld of zo
idd er is altijd een sterkere, zo niet dan kom je er wel 1 tegen die een pistool trekt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
dat soort figuren komen vroeg of laat altijd wel eens de verkeerde tegen, dat heeft de geschiedenis al genoeg bewezen.
ik zeg dat er een dag komt dat hij zoals sommige van zijn voorgangers eindigd namelijk in de goot of cement.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Badr Hari is een bontkraagje die wel alleen kan vechten. Niks meer niks minder.
Vlak voor het suikerfeest zal hij wel bij een random kapper te vinden zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien dat hij zich na het suikerfeest gaat melden.
ja, dat lijkt me ook logisch. en dat ze er anders om staan te springen is natuurlijk ook een vreemde zinssnede.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:23 schreef rubje het volgende:
[..]
ik zeg dat er een dag komt dat hij zoals sommige van zijn voorgangers eindigd namelijk in de goot of cement.
en dat die portier geen aanklacht doet is typisch want normaal staan ze erom te springen.
Ze doen het niet omdat die gasten elkaar in sportscholen ed. tegenkomen of anders hij bang is van mocros die hem komen bezoeken op zijn werk.
Ik las ramadan kapper.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vlak voor het suikerfeest zal hij wel bij een random kapper te vinden zijn.
En dan lekker gladjes de bak in, of minister van sport in het kabinet Bouterse I wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vlak voor het suikerfeest zal hij wel bij een random kapper te vinden zijn.
Ze denken altijd dat ze Rambo zijn en discrimineren over het algemeen enorm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want? omdat ze jouw matties niet glimlachend binnenlaten?
waarom discrimineren ze als ze mensen niet in hun privé domein laten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze denken altijd dat ze Rambo zijn en discrimineren over het algemeen enorm.
Goed toch, het is toch haraam om barretjes binnen te gaan waar alcohol wordt geschonken toch? Waarom perse toch naar binnen willen? Wees ze dankbaar, ze houden je tegen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze denken altijd dat ze Rambo zijn en discrimineren over het algemeen enorm.
http://www.at5.nl/artikel(...)-marokko-ik-wil-rustquote:Gezochte Badr Hari vanuit Marokko: "Ik wil rust!"
De naar Marokko gevluchte K1-vechter Badr Hari wil vooral rust.
Dat zegt hij in een interview met Panorama. Hari wordt door de politie gezocht in verband met de zware mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. Hij is hoofdverdachte in die zaak.
Badr Hari ontkent echter dat hij iets met de mishandeling te maken heeft, maar vluchtte voor de zekerheid wel naar Marokko. Tegen Panorama noemt hij dat 'niet slim.' "Maar ik had gewoon tijd nodig om alles op een rij te zetten. Als dat is gelukt en het gaat steeds beter, kom ik natuurlijk terug en werk aan alles mee."
Marokko bevalt de K1-vechter goed. "Het is rustig, veel kalmer dan Nederland. Ik kom tot rust en praat nu veel, met vrienden, met trainers, mijn manager." Hari erkent dat hij slecht kan omgaan met de druk van een leven in de schijnwerpers. "Van die paar minuten in de ring hangt zo enorm veel af. Keer op keer. Je bent verantwoordelijk voor een deel van het inkomen van anderen, de eigen toekomst."
Slachtoffer van zichzelf ja, maar van mij mag hij in Marocco blijven hoor, hebben wij hier ook rust..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Goed toch, het is toch haraam om barretjes binnen te gaan waar alcohol wordt geschonken toch? Waarom perse toch naar binnen willen? Wees ze dankbaar, ze houden je tegen.
Vroeger kende jij nog enige nuance in jouw posts maar je bent volledig geradicaliseerd... helaasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom discrimineren ze als ze mensen niet in hun privé domein laten?
je moet voldoen aan het beleid.
- ben je slecht gekleed, niet binnen. ze hebben namelijk ervaring met vervelende zwervers.
- ben je welbespraakt met slippers, kom je ook niet binnen, omdat ze professors niet zo geil vinden voor de hoertjes die er binnen zitten.
- ben je marokkaan, dan vaak ook niet. trouwens minder vaak niet dan ze overlast en tramelant veroorzaken.
- ben je openlijke homo, dan word je, door diezelfde geweigerde pestventjes, uit je eigen huis gestuurd.
- ben je zigeuner, dan kom je nergens binnen.
- ben je hollander en heb je een marokkaanse vriendin, dan word je door de marokkaanse familie met de nek aangekeken. kom je ook nauwelijks binnen, en dan wel verwachten dat wij onze huizen open zetten? wat de fuck is er mis met dit marokkaanse gajes?
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vroeger kende jij nog enige nuance in jouw posts maar je bent volledig geradicaliseerd... helaas
Vergelijkbare shift zie je tegenwoordig ook bij een deel v/d Marokkanen waar je zo over loopt te klagen, dus wat dat betreft gaat het allemaal wel een beetje gelijk op. Ik hoop in ieder geval dat jullie tijdens jullie grote veldslag geen onschuldige (buitenstaanders/)burgers lastigvallen en doden enzo.
hadden we ook niet een loverboy/vrouwenhandelaar die naar marokko vluchte en daar gewoon zijn ding weer kon doen terwijl de marokkaanse overheid het wist.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:58 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom stuurt Nederland deze zaak niet door naar Marokko?
Het gaat er niet om of "de overheid" het weet, het gaat erom of er daadwerkelijk een zaak loopt die overgedragen wordt. Of begrijp je dat niet? Verwacht je dat een overheid at random mensen gaat oppakken en dan zonder bewijs voor het gerecht gaat slepen.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef habbekratsje het volgende:
[..]
hadden we ook niet een loverboy/vrouwenhandelaar die naar marokko vluchte en daar gewoon zijn ding weer kon doen terwijl de marokkaanse overheid het wist.
donder toch op man...
brilleman paste niet in het vat, dus hebben ze, toen ie nog leefde, zijn benen afgezaagd.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij stond in de Panorama in het lijstje met vechters waar iets mee gebeurd is.. (Of zo, weet de naam van het artikel niet meer precies.) In het lijstje staat onder andere onze André die wat te diep in het (beton) vaatje heeft gekeken.
turkije en marokko leveren geen onderdanen uit....al zijn ze hier in een westers land met een goed rechtssysteem veroordeeld voor de meest gruwelijke misdadenquote:Op donderdag 9 september 2010 09:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of "de overheid" het weet, het gaat erom of er daadwerkelijk een zaak loopt die overgedragen wordt. Of begrijp je dat niet? Verwacht je dat een overheid at random mensen gaat oppakken en dan zonder bewijs voor het gerecht gaat slepen.
Klopt.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
brilleman paste niet in het vat, dus hebben ze, toen ie nog leefde, zijn benen afgezaagd.
Nee, en? Ze worden daar berecht, voor NL is dat zelfs nog beter.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef habbekratsje het volgende:
[..]
turkije en marokko leveren geen onderdanen uit....al zijn ze hier in een westers land met een goed rechtssysteem veroordeeld voor de meest gruwelijke misdaden
zodat de marokkaanse koning hen, als hij een goede beurt heeft gehad van een jongeman, gratie verleent?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, en? Ze worden daar berecht, voor NL is dat zelfs nog beter.
Nee, want dat gebeurt alleen bij lieden die een zeer lange gevangenisstraf erop hebben zitten en in het laatste half jaar van die periode zitten (naast overige randvoorwaarden als goed gedrag enzo).quote:Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zodat de marokkaanse koning hen, als hij een goede beurt heeft gehad van een jongeman, gratie verleent?
Badr Hari had toch een soort pasje van de koning gehad waardoor de politie hem niet langer lastig mocht vallen?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want dat gebeurt alleen bij lieden die een zeer lange gevangenisstraf erop hebben zitten en in het laatste half jaar van die periode zitten (naast overige randvoorwaarden als goed gedrag enzo).
Is dat zoquote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
brilleman paste niet in het vat, dus hebben ze, toen ie nog leefde, zijn benen afgezaagd.
ja dat is zo. en ik denk dat ze hem ook ff flink te grazen wilde nemen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is dat zoLijkt me veel moeite, ff knietjes op de borst opvouwen (foetushouding) en klaar.
Dat was oa omdat de reputatie van Klaas Bruinsma op het spel stond, Brilleman was immers zijn werknemer en had van hem gestolen en dat leverde een enorm gezichtsverlies op wat weer niet acceptabel was.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat is zo. en ik denk dat ze hem ook ff flink te grazen wilde nemen.
een van de moordenaars heb ik nog gekend. hij is nu zelf ook weggeschoten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat was oa omdat de reputatie van Klaas Bruinsma op het spel stond, Brilleman was immers zijn werknemer en had van hem gestolen en dat leverde een enorm gezichtsverlies op wat weer niet acceptabel was.
Het was dus niet alleen een moord maar ook een stukje marketing van het imago van de groep Bruinsma
quote:http://www.at5.nl/artikel(...)ring-tegen-badr-hari"Politie wil verklaring tegen Badr Hari"
"De politie wil via mijn cliënt Badr Hari pakken." Dat zegt de advocaat van de portier die in februari zwaar mishandeld werd voor de deur van Club Blinq tegen AT5.
K1-vechter Hari is verdachte in deze zaak. Volgens de raadsman zou er vanuit de politie druk op het slachtoffer worden uitgeoefend om aangifte te doen tegen Hari. Dat wil de portier echter niet. Hij ontkent acht maanden na het incident zelfs dat Hari die bewuste avond bij club Blinq aanwezig was. Volgens de advocaat kent zijn cliënt Badr Hari niet eens.
De politie reageert tegen AT5 verbaasd op deze verklaring. Een woordvoerder laat weten dat ze het slachtoffer namelijk al drie maanden niet hebben gesproken. Ook de uitspraak dat Hari die avond niet aanwezig zou zijn geweest, wekt bevreemding. "Dit past niet in het beeld dat we op het moment hebben van wat er die avond zou zijn gebeurd", aldus de woordvoerder.
Hari zelf is al maanden voortvluchtig. De K1-vechter ontkent zelf de mishandeling. Hij zit in Marokko. Hari zegt zich zelf bij de politie te melden. Wanneer is nog onduidelijk.
quote:gewoon aangifte doen, een mocrootje minder.schreef WammesWaggel het volgende:
En er is weer iets van nieuw in deze zaak
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)ring-tegen-badr-hari
quote:Precies wat ik dacht ja.Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk dus best een lieve jongen. Want als hij iemand helemaal verrot trapt dan mist hij "groot geld" en dat wil hij niet. Dus toch op een bepaalde manier een vorm van schuldgevoel.
quote:Dat dacht ik ook toen ik het lasOp vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk dus best een lieve jongen. Want als hij iemand helemaal verrot trapt dan mist hij "groot geld" en dat wil hij niet. Dus toch op een bepaalde manier een vorm van schuldgevoel.
quote:Hij komt hij komt die goede beste BadrITSSHOWTIMEnl
Breaking news: #Badr #Hari is on his way to The Netherlands 2 minutes ago via web Retweeted by MaxFlabber and 1 other
quote:De ex van Wesley Sneijder toch?Op donderdag 9 september 2010 10:01 schreef DeTolk het volgende:
Die Hari had toch iets met een bekend nederlands mokkel?
quote:Wat een ontzettende flauwekul.Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Chadi het volgende:
@teenwolf:
[..]
quote:Badr Hari betaalde 'zwijggeld' aan portier.
Dat meldt Het Parool. Badr Hari zou de betaling hebben bekend in zijn verhoren. De K1-vechter geldt als hoofdverdachte in de mishandelingszaak. Hij en drie vrienden werden op de bewuste avond in februari de toegang tot de club aan het Kleine Gartmanplantsoen geweigerd door de 33-jarige portier, omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.
Direct na het incident legde de portier tegen agenten een belastende verklaring af over Badr Hari, om die in oktober weer in te trekken. Hij zou door de politie onder druk zijn gezet om tegen de K1-vechter te verklaren, zo liet zijn advocaat weten op AT5. De portier zou Hari niet eens kennen.
Hari hield zich lange tijd schuil in Marokko, maar meldde zich kort na de verklaring van de advocaat van de portier alsnog bij de politie. De vechter heeft verklaard dat de portier via een tussenpersoon aanvankelijk 15.000 euro vroeg om zijn verklaring in te trekken. Uiteindelijk heeft hij hem een derde van dat bedrag betaald.
Hari's advocaat Benedicte Ficq bevestigt tegen AT5 dat er door haar cliënt geld is betaald aan de portier. Maar volgens haar gaat het niet om zwijggeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |