abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:17:47 #1
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79628696
Hier verder :
quote:
K1-vechter Badr Hari verdacht van zware mishandeling.

De Amsterdamse K1-vechter Badr Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de zeer ernstige mishandeling van een portier.

In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari zou Hari samen met drie andere mannen een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen zeer ernstig hebben mishandeld.
De 33-jarige portier weigerde de vier de toegang tot de club omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.

Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt. De portier heeft geen aangifte gedaan. De politie en het Openbaar Ministerie zoeken nog getuigen.
De 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."

Eerder deze maand werd Hari nog door het Marokkaans Olympisch Comité gepolst over deelname aan de Olympische Spelen in 2012 in Londen.
Laatste drie reacties in het eerste deel:
quote:
Dus als het zo'n portier is geweest die dacht effe de stoere henkie uit te hangen zoals bij andere jochies, heeft hij het helemaal verdiend.
(Chadi)
quote:
En die taxichauffeur had ook gelijk, want sommige klanten verdienen het echt omdat ze de stoere henkie uithangen. Dus het is geoorloofd om iedereen even halfdood te meppen als ze in jouw ogen de 'stoere henkie' uithangen...

kutmentaliteit
(teenwolf)
quote:
En daar is juist niets van bekend en zelf dan is het nog onzin om het verdiend te noemen dat hij door meerdere mensen half dood is getrapt.
(Theoria_Colorum)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:20:04 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79628795
quote:
e 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
Eigenlijk dus best een lieve jongen. Want als hij iemand helemaal verrot trapt dan mist hij "groot geld" en dat wil hij niet. Dus toch op een bepaalde manier een vorm van schuldgevoel.
The End Times are wild
pi_79629564
Nog niet uitgesproken over de mooie Badr.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:04:00 #4
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_79634904
Damn wat onsportief, gatverdamme.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_79639067
Een van de sensationeelste vechters van de K1, maar ook de een erg grote klootzaak zoals we in de finale tegen Bojanksy de vorige finale zagen.

Badr moet rekening houden dat hij een voorbeeld functie heeft.
pi_79639718
@teenwolf:

taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om mensen een knal te verkopen en er nu 1 krijgt.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:18:20 #7
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79640225
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Chadi het volgende:
@teenwolf:

taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om mensen een knal te verkopen en er nu 1 krijgt.

Dus je gaat er bij voorbaat vanuit dat de portier het heeft verdiend om halfdood geslagen te worden? Ziek, echt een rotmentaliteit als ik het zo mag benadrukken.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:23:10 #8
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_79640378
Ik heb nooit problemen gehad met uitsmijters en ze staan er ook niet om 'mensen een knal te verkopen', maargoed als dit serieus jou gedachte is, is het zinloos om verder te gaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_79640464
Badr Hari is een bontkraagje die wel alleen kan vechten. Niks meer niks minder.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:32:38 #10
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_79647862
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met uitsmijters en ze staan er ook niet om 'mensen een knal te verkopen', maargoed als dit serieus jou gedachte is, is het zinloos om verder te gaan.
Precies. Je bent dan zeer snel je beveiligerspas kwijt en dus ook je recht om je vak uit te oefenen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_79648794
badr hari schijnt dezelfde plastisch chirurg te bezoeken als een kennis van mij - voor botoxinjecties
Jusqu'ici tout va bien...
  Eindredactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 18:48:16 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_79649959
Is er nou al wat meer bekend? Het laatste wat ik me herinner van het vorige topic is dat Hari zelf zegt onschuldig te zijn en dat zijn advocate (terecht) aangaf dat hij zich nog niet op het bureau heeft hoeven melden en dus niets van de politie gehoord heeft terwijl er wel allerhande nieuwsberichten worden losgelaten over zijn (al dan niet feitelijke) betrokkenheid.
quote:
De politie laat weten dat het naar aanleiding van het politiebericht van dinsdag een aantal bruikbare tips heeft binnengekregen. Ze wil nu eerst nog meer getuigen horen, voordat ze Hari naar het bureau laten komen.
Ja hoi, weet iemand of er een officiele procedure is voor dergelijke zaken? Het voorval was ergens medio februari, bovenstaand citaat dateert van woensdag jongstleden. Als iemand verdacht is is het dan niet gebruikelijk dat hij 'at the very least' uitgenodigd wordt op het politiebureau voor verhoor?

Ik vind het allemaal erg vaag, ik wil best geloven dat hij schuldig is maar alles spreekt elkaar tegen, zo ook die verklaring van de ooggetuige:
quote:
Camerabeelden terug gekeken, bleek dat de portier met een kolf op z`n gezicht is geslagen. Eerst dachten ze een boksbeugel maar bleek een kolf te zijn van een pistool.
Welke camerabeelden?

Ik beweer/pleit niet dat hij onschuldig is maar hetgeen de uiterst suggestieve TT doet vermoeden kan m.i. enkel ontaarden in 'just another' marokkanen bash-topic gebaseerd louter op aannames en vage verklaringen van medestanders.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_79650360
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef Manono het volgende:
badr hari schijnt dezelfde plastisch chirurg te bezoeken als een kennis van mij - voor botoxinjecties
Wat een kneus op die leeftijd, nutteloos ook want de 35 zal hij wel niet halen
pi_79651093
Hij weet de sport veelvuldig in een goed daglicht te zetten... :
Ja en dus?
pi_79651445
quote:
@teenwolf:

nee die portiers staan er om de boel gezellig te houden...
en ja soms heb je etters...
mijn altijd nuchtere zeer rustige en net geklede broertje kreeg woorden met een uitsmijter omdat die hem aanspraak op het duwen in de wachtrij.
zelfs toen die uitsmijter hem wou aanvallen deed die niks (en mijn broertje is beresterk).
uiteindelijk heb ik de uitsmijter op de grond gelegd en daarna politie erbij gehaald en een aanklacht ingediend.

die uitsmijter is nadien ook ontslagen (uit later gesprek met de andere uitsmijters bleek dat ze hem ook een aso vonden...).
uitsmijter was ook een noord-afrikaanse agresso

normaal heb je met uitsmijters echt geen problemen als je je maar normaal gedraagd.
en ja soms word ik ook geweigerd...tent vol of ik kom met mijn sneakers bij een te nette club, dan loop ik gewoon deurtje verder en probeer een uurtje later weer...

in de grote steden op de grote pleinen staan gewoon goede portiers en het zijn altijd de marokkanen die voor ellende zorgen en de grootste bek hebben...

helaas kwam badr hari deze uitsmijter niet tegen:
pi_79651516
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef diananek het volgende:

normaal heb je met uitsmijters echt geen problemen als je je maar normaal gedraagd.

Dit is voor bepaalde personen een probleem....
Ja en dus?
pi_79651722
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef 2dope het volgende:
Is er nou al wat meer bekend? Het laatste wat ik me herinner van het vorige topic is dat Hari zelf zegt onschuldig te zijn en dat zijn advocate (terecht) aangaf dat hij zich nog niet op het bureau heeft hoeven melden en dus niets van de politie gehoord heeft terwijl er wel allerhande nieuwsberichten worden losgelaten over zijn (al dan niet feitelijke) betrokkenheid.
[..]

Ja hoi, weet iemand of er een officiele procedure is voor dergelijke zaken? Het voorval was ergens medio februari, bovenstaand citaat dateert van woensdag jongstleden. Als iemand verdacht is is het dan niet gebruikelijk dat hij 'at the very least' uitgenodigd wordt op het politiebureau voor verhoor?

Ik vind het allemaal erg vaag, ik wil best geloven dat hij schuldig is maar alles spreekt elkaar tegen, zo ook die verklaring van de ooggetuige:
[..]

Welke camerabeelden?

Ik beweer/pleit niet dat hij onschuldig is maar hetgeen de uiterst suggestieve TT doet vermoeden kan m.i. enkel ontaarden in 'just another' marokkanen bash-topic gebaseerd louter op aannames en vage verklaringen van medestanders.

Marokkaan dus veel onzin Bekende Marokkaan nog meer Onzin.
pi_79653293
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dus je gaat er bij voorbaat vanuit dat de portier het heeft verdiend om halfdood geslagen te worden? Ziek, echt een rotmentaliteit als ik het zo mag benadrukken.
Hij staat daar om je te vertellen dat je er niet in komt omdat hij daar zin in heeft. En als je dan vraagt waarom gaat ie met zijn kop tegen die van jou aan staan en agressief doen. Zal die vast ook bij Badr gedaan hebben .. kedeng .. liggen bitch
pi_79653522
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij staat daar om je te vertellen dat je er niet in komt omdat hij daar zin in heeft. En als je dan vraagt waarom gaat ie met zijn kop tegen die van jou aan staan en agressief doen. Zal die vast ook bij Badr gedaan hebben .. kedeng .. liggen bitch
ja we hebben allemaal zulke goede ervaringen met marokkanen tijdens het uitgaan
pi_79653552
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:43 schreef diananek het volgende:

[..]

ja we hebben allemaal zulke goede ervaringen met marokkanen tijdens het uitgaan

Ik heb geen slechte ervaring wel met autochtonen en antilianen.

Maar daardoor ga ik geen Autochtonen en Antilianen haten.

Of daar constant op lopen zeiken.
pi_79653592
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:44 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Ik heb geen slechte ervaring wel met autochtonen en antilianen.

Maar daardoor ga ik geen Autochtonen en Antilianen haten.

Of daar constant op lopen zeiken.
prijs jezelf gelukkig...

ga eens met een sexy vriendin uit in een tent waar marokkanen lopen
pi_79653703
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:45 schreef diananek het volgende:

[..]

prijs jezelf gelukkig...

ga eens met een sexy vriendin uit in een tent waar marokkanen lopen

Ja doe ik regelmatig.
En ik heb nog nooit problemen gehad wel dat ze naar me vriendin fluiten of sissen (al doen anti`dat ook) maar ja wat wil je me vriendin is Hot.
pi_79653838
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Ja doe ik regelmatig.
En ik heb nog nooit problemen gehad wel dat ze naar me vriendin fluiten of sissen (al doen anti`dat ook) maar ja wat wil je me vriendin is Hot.

Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79663087
Portiers in amsterdam zijn met enkele uitzonderingen redelijk netjes en niet agressief, 1 keer onterecht meppen en je bent je vergunning kwijt, ze kijken dus wel uit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80155881
kick, volgens mij is die teruggepakt toch?
pi_80155892
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:23 schreef Johan_Haas_ het volgende:
bron?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_80155905
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:23 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Huh?
pi_80155983
Badr Boy Hari
pi_80156798
Ik hoorde het gisteren in de kroeg, maar ik zie nu dat het waarschijnlijk hem niet was
http://www.mamjo.com/forum/index.php?topic=284988.0
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:07:46 #30
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80156947
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:01 schreef raptorix het volgende:
Portiers in amsterdam zijn met enkele uitzonderingen redelijk netjes en niet agressief, 1 keer onterecht meppen en je bent je vergunning kwijt, ze kijken dus wel uit.
Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:37:58 #31
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80157768
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.

²
haha

Keep the faith.
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:45:30 #32
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80157931
Is die sponsor van hem zo'n crimineel?
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:50:25 #33
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_80158066
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:15 schreef atheistjes het volgende:
die stinkmarokkaan kopt binnenkort wel een kogel van iemand die wraak neemt.

geheel terecht uiteraard
De uitsmijter doet ook geen aangifte. Misschien gaan ze het zelf wel even oplossen...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_80158067
Wat een rasiste in Nederland zeg. Lijkt Zuid Afrika wel. Altijd maar weer opmerkingen en haat uitlatingen tegenover andere rassen. Jaloers op de Marokanen? De portier sal het wel verdiend hebben.
pi_82308840
quote:
donderdag 03 juni 2010 16:28

Badr Hari gezocht wegens mishandeling

De politie is op zoek naar een 25-jarige man die samen met drie anderen verdacht wordt van de mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar.

Eerder zijn de drie andere verdachten in de zaak aangehouden en verhoord. De
vierde verdachte die zich volgens zijn advocaat woensdagmiddag vrijwillig zou
komen melden, kwam niet opdagen. Volgens ingewijden zou het gaan om de 25-jarige kickbokser Badr Hari.

Bij de zware mishandeling liep een portier een gebroken oogkas en neus op. De portier had een aantal mannen de toegang geweigerd, vanwege hun kleding. Hierop ontstond een vervelende situatie gevolgd door de mishandeling door de geweigerde mannen. De portier wilde achteraf geen aangifte doen.

De politie en het Openbaar Ministerie startten vervolgens toch een onderzoek. Tijdens dit onderzoek kwamen er vier verdachten in beeld. Twee van hen werden gisterochtend, in een woning, door rechercheurs aangehouden. Een derde kwam zich vanochtend op een politiebureau melden. De drie mannen mochten donderdagmiddag na verhoor weer naar huis. Ze blijven wel verdachte in de zaak.

Advocate van Hari, Benedicte Ficq, laat aan AT5 weten niets kwijt te willen over de kwestie.
http://www.at5.nl/artikel(...)mishandeling-portier

Na de diskwalificatie op Showtime onlangs wegens wangedrag nu dit weer.
pi_82311441
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
Wat een rasiste in Nederland zeg. Lijkt Zuid Afrika wel. Altijd maar weer opmerkingen en haat uitlatingen tegenover andere rassen. Jaloers op de Marokanen? De portier sal het wel verdiend hebben.
Wat voor opvoeding heb jij in godsnaam gehad? Hij zal het wel verdiend hebben om door 4 kleerkasten het ziekenhuis ingeslagen te worden?

Normale mensen spreken dingen uit, maar dat zal wel een tkje te hoog gegrepen zijn voor je.
pi_82314003
quote:
@teenwolf:

taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om een knal te verkopen en er nu 1 krijgt. de veiligheid te waarborgen en nu compleet de tering in word getrapt.
Lees ook net jouw laatste reactie uit het vorige topic. Tjongejonge zeg, jij bet echt een aanwinst, voor de Nederlandse maatschappij.
pi_82314109
Als hij gesignaleerd staat kunnen ze hem toch gewoon oppakken bij de eerstvolgende wedstrijd?

Kost hem dan nog geld ook als ze hem voor de wedstrijd oppakken.
pi_82314406
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:52 schreef swollywood het volgende:
Als hij gesignaleerd staat kunnen ze hem toch gewoon oppakken bij de eerstvolgende wedstrijd?

Kost hem dan nog geld ook als ze hem voor de wedstrijd oppakken.
Hij doet iniedergeval voorlopig geen wedstrijden meer sinds vorige week dus dan kan de politie lang wachten
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:05:55 #40
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_82316321
quote:

[..]

nee die portiers staan er om de boel gezellig te houden...
en ja soms heb je etters...
mijn altijd nuchtere zeer rustige en net geklede broertje kreeg woorden met een uitsmijter omdat die hem aanspraak op het duwen in de wachtrij.
zelfs toen die uitsmijter hem wou aanvallen deed die niks (en mijn broertje is beresterk).
uiteindelijk heb ik de uitsmijter op de grond gelegd en daarna politie erbij gehaald en een aanklacht ingediend.

die uitsmijter is nadien ook ontslagen (uit later gesprek met de andere uitsmijters bleek dat ze hem ook een aso vonden...).
uitsmijter was ook een noord-afrikaanse agresso

en ja soms word ik ook geweigerd...tent vol of ik kom met mijn sneakers bij een te nette club, dan loop ik gewoon deurtje verder en probeer een uurtje later weer...

in de grote steden op de grote pleinen staan gewoon goede portiers en het zijn altijd de marokkanen die voor ellende zorgen en de grootste bek hebben...

Sisco Certified
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:37:03 #41
117098 Hathor
Effe niet
pi_82318939
quote:
Ik ben eerder jaloers op jouw kunstzinnige manier van spellen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:58:31 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82319804
quote:
stap eens heel snel op een vliegtuig naar marokko, kan je daar de verongelijkte pik uit gaan hangen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:05:01 #43
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_82320025
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:01 schreef raptorix het volgende:
alleen portiers bij de paradiso zijn echt schoften jonguh! die mogen van mij allemaal een bezoek van badr hari krijgen
ga eens koffie halen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:12:19 #44
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_82320292
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

alleen portiers bij de paradiso zijn echt schoften jonguh! die mogen van mij allemaal een bezoek van badr hari krijgen
Ben jij Arie Boomsma?
Sisco Certified
pi_82320346
quote:
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:39:27 #46
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_82321424
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben eerder jaloers op jouw kunstzinnige manier van spellen.
zelfs een aap weet dat dit een autochtoon die grappig probeert te zijn
Schijt aan iedereen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:58:45 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82322354
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:39 schreef Deadre het volgende:

[..]

zelfs een aap weet dat dit een autochtoon die grappig probeert te zijn
denk je? of ben jij nu de aap?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:04:42 #48
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_82322620
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ben jij Arie Boomsma?
nee ik lijk er alleen op, en je moet een berichtje achter laten als je in mn fobo lurkt.
ga eens koffie halen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:05:19 #49
16715 Mylene
*schatje*
pi_82322642
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Badr Hari op zich een knappe man om te zien .
pi_82324033
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:05 schreef Mylene het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Badr Hari op zich een knappe man om te zien .
En daar gaat het om, in het leven?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:43:39 #51
16715 Mylene
*schatje*
pi_82324119
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:41 schreef Flounder het volgende:

[..]

En daar gaat het om, in het leven?
Ja, ik kan het niet helpen.
pi_82324175
Badr, de grote crimineel is toch wel veel in het nieuws he. Echte sporters zoals een Sam en een Remy zie je nooit in de pers. Nooit met drugs of mishandeling te maken. Badr is een 'echte'
pi_82324317
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, ik kan het niet helpen.
Speciaal voor jou dan:
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:38:29 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82326469
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

nee ik lijk er alleen op, en je moet een berichtje achter laten als je in mn fobo lurkt.
en niet zo'n beetje ook. men, wat zul jij vaak lastiggevallen worden.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:57:11 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82358069
Politie op zoek naar kickbokser Badr Hari
Uitgegeven: 4 juni 2010 15:35
Laatst gewijzigd: 4 juni 2010 15:40

AMSTERDAM – Justitie is op zoek naar kickbokser Badr Hari. De meervoudig winnaar van de prestigieuze K1-titel wordt verdacht van het mishandelen van een portier in februari.
Dat schrijft Het Parool.

Aanvankelijk werd geen aanklacht ingediend, omdat de 33-jarige portier geen aangifte deed en er geen camerabeelden beschikbaar waren.

Op basis van rechercheonderzoek is toch besloten vier verdachten aan te houden.

De 25-jarige Hari wordt sinds woensdag gezocht, maar is vooralsnog voortvluchtig. Drie medeverdachten zijn wel gearresteerd, maar inmiddels weer vrijgelaten.

De portier van club Blinq in Amsterdam werd, nadat Hari en zijn vrienden waren geweigerd, dusdanig toegetakeld dat de man zijn neus en oogkas brak.

De advocaat van Hari zou hebben toegezegd dat Hari zich zou melden, maar hij deed dat niet.

© NU.nl
pi_82363244
quote:

Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.

²
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:40:40 #57
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_82372153
quote:
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef Manono het volgende:
.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:43:13 #58
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82372206
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wat halfdood?, hij had alleen een gebroken neus en oogkas..
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:44:49 #59
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82372238
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Om een oogkas te breken moet je met wel heel, heel erg veel kracht hebben slaan. Kan bijna niet met een blote vuist.
pi_82372569
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Om een oogkas te breken moet je met wel heel, heel erg veel kracht hebben slaan. Kan bijna niet met een blote vuist.
Heb in 2001 iemand een gekneusde oogkas en een scheur in zijn neusbotje geslagen.
Hij had mij vast met links en ik hem en hij stond met rechts op mijn oog te meppen, dus toen maar net zo lang doorgeslagen tot ie losliet met bovenstaande als gevolg.

Het wil dus best met meerdere klappen.
pi_82372863
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Badr, de grote crimineel is toch wel veel in het nieuws he. Echte sporters zoals een Sam en een Remy zie je nooit in de pers. Nooit met drugs of mishandeling te maken. Badr is een 'echte'
En dus aantrekkelijk voor domme wichten
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:17:37 #62
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82373014
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:59 schreef swollywood het volgende:

[..]

Heb in 2001 iemand een gekneusde oogkas en een scheur in zijn neusbotje geslagen.
Hij had mij vast met links en ik hem en hij stond met rechts op mijn oog te meppen, dus toen maar net zo lang doorgeslagen tot ie losliet met bovenstaande als gevolg.

Het wil dus best met meerdere klappen.
Dat meisje is dus nu 12 jaar.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:22:35 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82373140
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Drumpie het volgende:

[..]

metalen plaat in zijn kop...
pi_82446131
quote:
Management weet ook niet waar Badr Hari is

Ook het management van Badr Hari heeft geen idee waar de van mishandeling verdachte kickbokser is.

Dat verklaart het European Fighting Network in een persbericht. De 25-jarige Badr Hari zou zich woensdag 2 juni vrijwillig melden op het politiebureau, maar kwam niet opdagen. Sindsdien is de politie naar hem op zoek.

Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de ernstige mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. "Ook wij weten niet waar hij zich nu bevindt en wat de uitkomst van deze zaak zal zijn", zo schrijft het management.

European Fighting Network doet ook de organisatie van het It's Showtime gala in de ArenA. In de wedstrijd tegen zijn grote rivaal Hesdy Gerges ging Badr Hari daar negen dagen geleden flink in de fout. Hari trapte Gerges vol in het gezicht terwijl die al op de grond zat.

European Fighting Network laat weten dat het Hari "een behoorlijke geldboete" heeft opgelegd voor die overtreding. De organisatie heeft bewust niet voor een schorsing gekozen. "Wij vinden dat hij met zijn pas 25-jarige leeftijd een tweede kans verdient bij It's Showtime en zullen hem daar bij proberen te begeleiden."

http://www.at5.nl/artikel(...)et-waar-badr-hari-is

Wanted: Dead or Alive
  maandag 7 juni 2010 @ 15:59:10 #65
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82446754
quote:
''Wij vinden dat hij met zijn pas 25-jarige leeftijd een tweede kans verdient bij It's Showtime en zullen hem daar bij proberen te begeleiden."
3e kans alweer, maar it's showtime ziet het kennelijk als kans per toernooi.
pi_82460972
Ik vind het echt een onwijs grote lul. Grote bek dit dat, maar zodra 't niet loopt zoals hij wilt is ie ineens niet meer zo'n stoer mannetje, dan wordt het een laffe rat.
pi_82468786
quote:
De slechte reputatie van vechtsport

Vechtsport in Nederland wordt steeds populairder, maar de zweem van criminaliteit die om de sport heen hangt, lijkt maar heel moeilijk weg te poetsen.

Het AT5-misdaadprogramma Blauw staat maandagavond in het teken van de vechtsport en stelt de vraag: wat speelt er allemaal binnen dat wereldje en waarom is het zo moeilijk om van deze slechte reputatie af te komen? Blauw is te zien om 18.48 uur en 20.58 uur.
Bron met filmpje: http://www.at5.nl/artikel(...)tatie-van-vechtsport
Blauw: http://www.at5.nl/tv/blauw
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:48:04 #68
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_82557326
Deze mag in de catagorie K-Marokkaan geplaatst worden....
pi_83110330
quote:
'Badr Hari houdt zich schuil in Marokko'

De door justitie gezochte kickbokser Badr Hari is waarschijnlijk gevlucht naar Marokko.

Volgens bronnen die contact hebben gezocht met AT5 is Hari, nadat de politie bekend maakte hem te zoeken, met de auto naar Parijs gereden en daar op het vliegtuig naar Marokko gestapt.

Hari wordt verdacht van de mishandeling van een uitsmijter bij een café op het Leidseplein. Zelf ontkent de kickbokser iets met het incident te maken te hebben.
http://www.at5.nl/artikelen/43280/badr-hari-gevlucht-naar-marokko

Van een dergelijke vlucht kan die slappe autochtoon van een Joran nog wat leren.
pi_83110372
Begin steeds meer een hekel aan deze zak stront te krijgen
pi_83110389
Badr Hari kan er niks aan doen, het ligt aan zijn afkomst.
pi_83110892
quote:

[..]

²
sterker nog je hebt zelfs op marokanen gerichte homo tenten in Amsterdam, en in de sauna loopt denk ik voor een derde Marokanen rond.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 21 juni 2010 @ 19:06:10 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83110979
ik vraag me af of badr een product is van neef en nicht. weet iemand dat?
  maandag 21 juni 2010 @ 19:07:28 #74
51286 w00h00
Digital man!
  maandag 21 juni 2010 @ 19:07:46 #75
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83111049
wat verschrikkelijk zonde van zo'n talent.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 juni 2010 @ 19:16:24 #76
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_83111412
Bader harrie heeft zich nu dus bekeerd tot een rifknaapje. Dat zouden er nog veul meer moeten doen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  maandag 21 juni 2010 @ 19:17:25 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83111458
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:16 schreef buzz1291 het volgende:
Bader harrie heeft zich nu dus bekeerd tot een rifknaapje. Dat zouden er nog veul meer moeten doen.
en maar gillen dat terugsturen geen optie is, want ze hebben daar geen banden meer met familie en de marokkaanse maatschappij....
pi_83111896
je wilt uit, je word geweigerd omdat je marokkaan bent, toevallig ben je groot en sterk...tja, dan word het vechten.

hoe dan ook slecht voor je carrière. je wilt een leuke vent zijn als Bas Rutten, en in de ring een beest, geen opgefokt bontkraagje
  maandag 21 juni 2010 @ 19:32:08 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83112243
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:25 schreef Synthesist het volgende:
je wilt uit, je word geweigerd omdat je marokkaan bent, toevallig ben je groot en sterk...tja, dan word het vechten.

hoe dan ook slecht voor je carrière. je wilt een leuke vent zijn als Bas Rutten, en in de ring een beest, geen opgefokt bontkraagje
ik geloof niet dat badr geweigerd is omdat hij marokkaan is. maar omdat meneer in joggingbroek met een paar agressieve, eveneens slechtgeklede, kornuiten nog even de beentjes van de vloer wilde gooien.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:31:49 #80
165633 eriksd
The grand facade...
pi_83115585
Hoho, even dimmen over deze prachtjongere.

Laten we blij zijn met elkaar.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:32:13 #81
165633 eriksd
The grand facade...
pi_83115609
quote:
Goeie smaak heb je
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:34:35 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83115739
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef eriksd het volgende:

[..]

Goeie smaak heb je
hij is absoluut niet lelijk. en afgezien van die enge plek op zijn rug, heeft ie een prima lijf. begrijp dat iemand hem wel mooi vindt om te zien. niet dat iemand hem aantrekkelijk noemt. dat is een heel ander verhaal.
pi_83123574
Hij heb misschien wel een mooi getraind lichaam, maar de pauperkop die dr op zit...
pi_85899513
Is er nog nieuws wbt deze voortvluchtige?

Het meest recentie artikel is van 23 Augustus.

quote:
Onbekend wanneer K1-vechter zich bij politie meldt

(Novum) - Het blijft vooralsnog onduidelijk wanneer de Amsterdamse K1-vechter Badr Hari zich bij de politie meldt. Zijn advocaat Bénédicte Ficq wil geen concrete termijn noemen. De politie wil hem spreken over de mishandeling van een portier bij een club in Amsterdam. Hari ontkent daar iets mee te maken te hebben.

Eerder schreven media dat Hari in Marokko verblijft en dat hij zich bij de politie zou melden als zijn advocaat terug is van vakantie. Volgens Ficq heeft zij dat nooit zo gezegd. "Ik heb alleen gezegd dat hij zich niet gaat melden terwijl ik op vakantie ben. Maar dat betekent niet dat hij dat doet zodra ik terug ben."

De raadsvrouw wil geen concrete termijn noemen waarbinnen Hari, die in de kickboksvariant K1 uitkomt voor Marokko, zich wel gaat melden.

In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari kreeg een portier bij de entree van club Blinq aan het Kleine Gartmanplantsoen flinke klappen. Hij raakte ernstig gewond. De 33-jarige beveiliger had vier mannen geweigerd omdat ze niet zouden voldoen aan de kledingvoorschriften.

De politie verklaarde later dat volgens getuigen een bekende K1-vechter bij de mishandeling was betrokken. Een bron meldde aan Novum Nieuws dat het om Badr Hari gaat.

In de zaak zijn al drie Amsterdammers tussen de 22 en 47 jaar aangehouden. Een vierde verdachte wordt nog gezocht, maar de politie wil niet bevestigen dat dit Hari is.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)j_politie_meldt.html
pi_85900995
die laffe hond komt denk ik niet terug de eerste tijd.

zware mishandeling plus zijn strafblad betekend wel cel...
(zou zelfs zomaar een poging tot doodslag kunnen worden)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:15:12 #86
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85901021
quote:

[..]

Respect Michael Kuhr! _O_

De hele uitzending op ZDF:
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85901387
quote:
nice, die ga ik vanavond ff allemaal kijken.

tollhaus ken ik wel, alleen kan ik me niet zoveel uitsmijters herinneren, maar meestal ben ik ook flink aangeschoten als ik een tent binnen hobbek :')
pi_85903896
Vind het nooit erg als portiers een pak slaag krijgen ^O^
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:14:27 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85906031
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
want? omdat ze jouw matties niet glimlachend binnenlaten?

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 31-08-2010 12:29:32 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:15:51 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_85906075
quote:
Ze kwamen er niet in omdat ze allemaal een trainingspak en sportschoenen aanhadden.

Daarbij heeft hij geen slaag gehad, want zijn kop was compleet aan gort. Ik gok op een famueze high-kick van Badr.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:16:44 #91
13462 BansheeBoy
pi_85906100
quote:
Ik ook niet, als er iemand bekend staat om onredelijkheid zijn zij het wel. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:17:35 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85906120
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ook niet, als er iemand bekend staat om onredelijkheid zijn zij het wel. :{

ik dacht dat marokkanen zo'n hekel hadden aan generaliseren

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 31-08-2010 12:27:38 ]
pi_85906141
quote:
Doe niet zo idioot. Vriend van mij is ook portier. Die houdt het vervelende volk buiten, zorgt ervoor dat jij zonder kleerscheuren naar huis vertrekt en dat de aanwezige vrouwen met rust gelaten worden -dus ook jouw zusje, nicht of vriendin-. Soms met gevaar voor eigen gezondheid.

Goed dat ze er zijn. ^O^
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:18:44 #94
13462 BansheeBoy
pi_85906151
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik dacht dat marokkanen zo'n hekel hadden aan generaliseren,
Ik mag er toch vanuit gaan dat je zelf die schifting kunt maken? Wees blij dat ik jullie intelligentie respecteer door niet alles voor te kauwen. :{

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 31-08-2010 12:28:32 ]
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:06:35 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85907617
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geloof niet dat badr geweigerd is omdat hij marokkaan is. maar omdat meneer in joggingbroek met een paar agressieve, eveneens slechtgeklede, kornuiten nog even de beentjes van de vloer wilde gooien.
bij club blinq nota bene :')

iets zegt me dat je het dan wel heel bont moet hebben gemaakt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:10:18 #96
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_85907750
Ze waren daar met 5 man in trainingskleren met sportschoenen, dusja, dat is wel reden om geweigerd te worden.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:13:46 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85907880
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Catch22- het volgende:
Ze waren daar met 5 man in trainingskleren met sportschoenen, dusja, dat is wel reden om geweigerd te worden.
hihi om de een of andere reden dacht ik aan slippers _O-
maar goed, lijkt me idd aannemelijker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_85908710
Heeft Badr zich nou gemeld? Iets zegt me dat hij in Marokko zit.

Einde carrière :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:41:56 #99
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_85908902
hij zit in Marokko, dat heeft zijn advocaat gezegd.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_85910261
toch hoop ik dat ze die badr hari eens een keer dood ergens vinden, vermoord door de onderwereld of zo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:30:42 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85910721
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef dalonia het volgende:
toch hoop ik dat ze die badr hari eens een keer dood ergens vinden, vermoord door de onderwereld of zo
als hij zo doorgaat zullen we hem vinden in een vat beton.
pi_85910729
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef dalonia het volgende:
dat soort figuren komen vroeg of laat altijd wel eens de verkeerde tegen, dat heeft de geschiedenis al genoeg bewezen.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:36:31 #103
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85910922
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

dat soort figuren komen vroeg of laat altijd wel eens de verkeerde tegen, dat heeft de geschiedenis al genoeg bewezen.
idd er is altijd een sterkere, zo niet dan kom je er wel 1 tegen die een pistool trekt.
pi_85914743
Misschien dat hij zich na het suikerfeest gaat melden.
pi_85917350
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Badr Hari is een bontkraagje die wel alleen kan vechten. Niks meer niks minder.
ik zeg dat er een dag komt dat hij zoals sommige van zijn voorgangers eindigd namelijk in de goot of cement.

en dat die portier geen aanklacht doet is typisch want normaal staan ze erom te springen.
Ze doen het niet omdat die gasten elkaar in sportscholen ed. tegenkomen of anders hij bang is van mocros die hem komen bezoeken op zijn werk.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:30:07 #106
13462 BansheeBoy
pi_85917616
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien dat hij zich na het suikerfeest gaat melden.
Vlak voor het suikerfeest zal hij wel bij een random kapper te vinden zijn. :{

:{
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:31:51 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85917686
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:23 schreef rubje het volgende:

[..]

ik zeg dat er een dag komt dat hij zoals sommige van zijn voorgangers eindigd namelijk in de goot of cement.

en dat die portier geen aanklacht doet is typisch want normaal staan ze erom te springen.
Ze doen het niet omdat die gasten elkaar in sportscholen ed. tegenkomen of anders hij bang is van mocros die hem komen bezoeken op zijn werk.
ja, dat lijkt me ook logisch. en dat ze er anders om staan te springen is natuurlijk ook een vreemde zinssnede.
pi_85917771
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik las ramadan kapper. :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:37:56 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85917917
ik las diabetes kapper.
pi_85918786
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dan lekker gladjes de bak in, of minister van sport in het kabinet Bouterse I worden :{
pi_85923844
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

want? omdat ze jouw matties niet glimlachend binnenlaten?
Ze denken altijd dat ze Rambo zijn en discrimineren over het algemeen enorm.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:19:12 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85924085
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

waarom discrimineren ze als ze mensen niet in hun privé domein laten?

je moet voldoen aan het beleid.

- ben je slecht gekleed, niet binnen. ze hebben namelijk ervaring met vervelende zwervers.
- ben je welbespraakt met slippers, kom je ook niet binnen, omdat ze professors niet zo geil vinden voor de hoertjes die er binnen zitten.
- ben je marokkaan, dan vaak ook niet. trouwens minder vaak niet dan ze overlast en tramelant veroorzaken.
- ben je openlijke homo, dan word je, door diezelfde geweigerde pestventjes, uit je eigen huis gestuurd.
- ben je zigeuner, dan kom je nergens binnen.
- ben je hollander en heb je een marokkaanse vriendin, dan word je door de marokkaanse familie met de nek aangekeken. kom je ook nauwelijks binnen, en dan wel verwachten dat wij onze huizen open zetten? wat de fuck is er mis met dit marokkaanse gajes?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:31:31 #113
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85924517
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Goed toch, het is toch haraam om barretjes binnen te gaan waar alcohol wordt geschonken toch? Waarom perse toch naar binnen willen? Wees ze dankbaar, ze houden je tegen.
pi_86208976
quote:
Gezochte Badr Hari vanuit Marokko: "Ik wil rust!"

De naar Marokko gevluchte K1-vechter Badr Hari wil vooral rust.

Dat zegt hij in een interview met Panorama. Hari wordt door de politie gezocht in verband met de zware mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. Hij is hoofdverdachte in die zaak.

Badr Hari ontkent echter dat hij iets met de mishandeling te maken heeft, maar vluchtte voor de zekerheid wel naar Marokko. Tegen Panorama noemt hij dat 'niet slim.' "Maar ik had gewoon tijd nodig om alles op een rij te zetten. Als dat is gelukt en het gaat steeds beter, kom ik natuurlijk terug en werk aan alles mee."

Marokko bevalt de K1-vechter goed. "Het is rustig, veel kalmer dan Nederland. Ik kom tot rust en praat nu veel, met vrienden, met trainers, mijn manager." Hari erkent dat hij slecht kan omgaan met de druk van een leven in de schijnwerpers. "Van die paar minuten in de ring hangt zo enorm veel af. Keer op keer. Je bent verantwoordelijk voor een deel van het inkomen van anderen, de eigen toekomst."
http://www.at5.nl/artikel(...)-marokko-ik-wil-rust

Arme Badr, eigenlijk is hij bovenal een slachtoffer ;(
  woensdag 8 september 2010 @ 16:43:19 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86209110
heb de tranen in mijn ogen. zielige sukkel is het.
pi_86209272
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Goed toch, het is toch haraam om barretjes binnen te gaan waar alcohol wordt geschonken toch? Waarom perse toch naar binnen willen? Wees ze dankbaar, ze houden je tegen.
Slachtoffer van zichzelf ja, maar van mij mag hij in Marocco blijven hoor, hebben wij hier ook rust..
pi_86225999
Voor een bokser of K1-fighter of zelfs een Judoka zijn diens technieken, en de middelen (armen benen en/of lichaam) potentiele moordwapens buiten de ring, zo dienen ze gepakt te worden, als het tenminste geen zelfverdediging
is kennelijk.
  donderdag 9 september 2010 @ 04:05:59 #118
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_86230839
Is al gezegd, maar het kan slecht aflopen voor hem.Zijn genoeg portiers in Mokum die bepaalde connecties hebben.En als we dan niks meer horen van Badr, dan weet je het wel.En dit is zeker niet overdreven.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_86231252
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom discrimineren ze als ze mensen niet in hun privé domein laten?

je moet voldoen aan het beleid.

- ben je slecht gekleed, niet binnen. ze hebben namelijk ervaring met vervelende zwervers.
- ben je welbespraakt met slippers, kom je ook niet binnen, omdat ze professors niet zo geil vinden voor de hoertjes die er binnen zitten.
- ben je marokkaan, dan vaak ook niet. trouwens minder vaak niet dan ze overlast en tramelant veroorzaken.
- ben je openlijke homo, dan word je, door diezelfde geweigerde pestventjes, uit je eigen huis gestuurd.
- ben je zigeuner, dan kom je nergens binnen.
- ben je hollander en heb je een marokkaanse vriendin, dan word je door de marokkaanse familie met de nek aangekeken. kom je ook nauwelijks binnen, en dan wel verwachten dat wij onze huizen open zetten? wat de fuck is er mis met dit marokkaanse gajes?
Vroeger kende jij nog enige nuance in jouw posts maar je bent volledig geradicaliseerd... helaas :N

Vergelijkbare shift zie je tegenwoordig ook bij een deel v/d Marokkanen waar je zo over loopt te klagen, dus wat dat betreft gaat het allemaal wel een beetje gelijk op. Ik hoop in ieder geval dat jullie tijdens jullie grote veldslag geen onschuldige (buitenstaanders/)burgers lastigvallen en doden enzo.
Krekker is de bom!
  donderdag 9 september 2010 @ 07:40:13 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86231306
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:33 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Vroeger kende jij nog enige nuance in jouw posts maar je bent volledig geradicaliseerd... helaas :N

Vergelijkbare shift zie je tegenwoordig ook bij een deel v/d Marokkanen waar je zo over loopt te klagen, dus wat dat betreft gaat het allemaal wel een beetje gelijk op. Ik hoop in ieder geval dat jullie tijdens jullie grote veldslag geen onschuldige (buitenstaanders/)burgers lastigvallen en doden enzo.
:')
pi_86231376
Geen lieve jongen natuurlijk, moet vervolgt worden. Maar wanneer dit het einde van zijn carrière betekent dan is dit doodzonde voor de k1 (mijn 5 december, wat doe je!). Hari is één van de weinige vechters die het totaalplaatje heeft; techniek, stijl, agressie (als in 'vooruit' vechten, ipv bijvoorbeeld Remi) etc. Dit jaar had Hari van Schild moeten winnen :'(
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86232208
Waarom stuurt Nederland deze zaak niet door naar Marokko?
Allah Al Watan Al Malik
pi_86232731
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:58 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom stuurt Nederland deze zaak niet door naar Marokko?
hadden we ook niet een loverboy/vrouwenhandelaar die naar marokko vluchte en daar gewoon zijn ding weer kon doen terwijl de marokkaanse overheid het wist.

donder toch op man...
  donderdag 9 september 2010 @ 09:28:27 #124
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86232770
Hij stond in de Panorama in het lijstje met vechters waar iets mee gebeurd is.. (Of zo, weet de naam van het artikel niet meer precies.) In het lijstje staat onder andere onze André die wat te diep in het (beton) vaatje heeft gekeken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_86232796
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:26 schreef habbekratsje het volgende:

[..]

hadden we ook niet een loverboy/vrouwenhandelaar die naar marokko vluchte en daar gewoon zijn ding weer kon doen terwijl de marokkaanse overheid het wist.

donder toch op man...
Het gaat er niet om of "de overheid" het weet, het gaat erom of er daadwerkelijk een zaak loopt die overgedragen wordt. Of begrijp je dat niet? Verwacht je dat een overheid at random mensen gaat oppakken en dan zonder bewijs voor het gerecht gaat slepen. :')
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 september 2010 @ 09:42:35 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86233041
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij stond in de Panorama in het lijstje met vechters waar iets mee gebeurd is.. (Of zo, weet de naam van het artikel niet meer precies.) In het lijstje staat onder andere onze André die wat te diep in het (beton) vaatje heeft gekeken.
brilleman paste niet in het vat, dus hebben ze, toen ie nog leefde, zijn benen afgezaagd.
pi_86233057
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of "de overheid" het weet, het gaat erom of er daadwerkelijk een zaak loopt die overgedragen wordt. Of begrijp je dat niet? Verwacht je dat een overheid at random mensen gaat oppakken en dan zonder bewijs voor het gerecht gaat slepen. :')
turkije en marokko leveren geen onderdanen uit....al zijn ze hier in een westers land met een goed rechtssysteem veroordeeld voor de meest gruwelijke misdaden
  donderdag 9 september 2010 @ 09:43:51 #128
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86233068
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

brilleman paste niet in het vat, dus hebben ze, toen ie nog leefde, zijn benen afgezaagd.
Klopt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_86233270
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef habbekratsje het volgende:

[..]

turkije en marokko leveren geen onderdanen uit....al zijn ze hier in een westers land met een goed rechtssysteem veroordeeld voor de meest gruwelijke misdaden
Nee, en? Ze worden daar berecht, voor NL is dat zelfs nog beter. :')
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 september 2010 @ 09:54:55 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86233321
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, en? Ze worden daar berecht, voor NL is dat zelfs nog beter. :')
zodat de marokkaanse koning hen, als hij een goede beurt heeft gehad van een jongeman, gratie verleent?
pi_86233410
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zodat de marokkaanse koning hen, als hij een goede beurt heeft gehad van een jongeman, gratie verleent?
Nee, want dat gebeurt alleen bij lieden die een zeer lange gevangenisstraf erop hebben zitten en in het laatste half jaar van die periode zitten (naast overige randvoorwaarden als goed gedrag enzo).
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 9 september 2010 @ 10:01:08 #132
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86233443
Die Hari had toch iets met een bekend nederlands mokkel?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:31:13 #133
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_86234147
Schande voor de sport
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_86244835
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want dat gebeurt alleen bij lieden die een zeer lange gevangenisstraf erop hebben zitten en in het laatste half jaar van die periode zitten (naast overige randvoorwaarden als goed gedrag enzo).
Badr Hari had toch een soort pasje van de koning gehad waardoor de politie hem niet langer lastig mocht vallen? :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 01:07:33 #135
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_86265397
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Is dat zo :? Lijkt me veel moeite, ff knietjes op de borst opvouwen (foetushouding) en klaar.
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:45:40 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86270831
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 01:07 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Is dat zo :? Lijkt me veel moeite, ff knietjes op de borst opvouwen (foetushouding) en klaar.
ja dat is zo. en ik denk dat ze hem ook ff flink te grazen wilde nemen.
pi_86283645
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat is zo. en ik denk dat ze hem ook ff flink te grazen wilde nemen.
Dat was oa omdat de reputatie van Klaas Bruinsma op het spel stond, Brilleman was immers zijn werknemer en had van hem gestolen en dat leverde een enorm gezichtsverlies op wat weer niet acceptabel was.
Het was dus niet alleen een moord maar ook een stukje marketing van het imago van de groep Bruinsma :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 18:09:14 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86286088
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:01 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat was oa omdat de reputatie van Klaas Bruinsma op het spel stond, Brilleman was immers zijn werknemer en had van hem gestolen en dat leverde een enorm gezichtsverlies op wat weer niet acceptabel was.
Het was dus niet alleen een moord maar ook een stukje marketing van het imago van de groep Bruinsma :P
een van de moordenaars heb ik nog gekend. hij is nu zelf ook weggeschoten.
pi_87878780
En er is weer iets van nieuw in deze zaak :Y)

quote:
"Politie wil verklaring tegen Badr Hari"

"De politie wil via mijn cliënt Badr Hari pakken." Dat zegt de advocaat van de portier die in februari zwaar mishandeld werd voor de deur van Club Blinq tegen AT5.

K1-vechter Hari is verdachte in deze zaak. Volgens de raadsman zou er vanuit de politie druk op het slachtoffer worden uitgeoefend om aangifte te doen tegen Hari. Dat wil de portier echter niet. Hij ontkent acht maanden na het incident zelfs dat Hari die bewuste avond bij club Blinq aanwezig was. Volgens de advocaat kent zijn cliënt Badr Hari niet eens.

De politie reageert tegen AT5 verbaasd op deze verklaring. Een woordvoerder laat weten dat ze het slachtoffer namelijk al drie maanden niet hebben gesproken. Ook de uitspraak dat Hari die avond niet aanwezig zou zijn geweest, wekt bevreemding. "Dit past niet in het beeld dat we op het moment hebben van wat er die avond zou zijn gebeurd", aldus de woordvoerder.

Hari zelf is al maanden voortvluchtig. De K1-vechter ontkent zelf de mishandeling. Hij zit in Marokko. Hari zegt zich zelf bij de politie te melden. Wanneer is nog onduidelijk.

http://www.at5.nl/artikel(...)ring-tegen-badr-hari
pi_87902163
quote:
schreef WammesWaggel het volgende:
En er is weer iets van nieuw in deze zaak :Y)
[..]

http://www.at5.nl/artikel(...)ring-tegen-badr-hari
gewoon aangifte doen, een mocrootje minder.
pi_87905682
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eigenlijk dus best een lieve jongen. Want als hij iemand helemaal verrot trapt dan mist hij "groot geld" en dat wil hij niet. Dus toch op een bepaalde manier een vorm van schuldgevoel.
Precies wat ik dacht ja. :')
pi_87906329
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen ik het las :')
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_87943239
quote:
ITSSHOWTIMEnl

Breaking news: #Badr #Hari is on his way to The Netherlands 2 minutes ago via web Retweeted by MaxFlabber and 1 other
Hij komt hij komt die goede beste Badr :Y)
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:14:20 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87943474
gezellie.
pi_87946025
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:01 schreef DeTolk het volgende:
Die Hari had toch iets met een bekend nederlands mokkel?
De ex van Wesley Sneijder toch?
Dus een uit de goede kringen.
pi_87946269
quote:
@teenwolf:

Wat een ontzettende flauwekul.
quote:

[..]

Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet. :{

[ Bericht 21% gewijzigd door Vengerr op 25-10-2010 18:42:29 ]
  maandag 20 december 2010 @ 15:18:39 #147
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_90179180
quote:
Badr Hari betaalde 'zwijggeld' aan portier.

Dat meldt Het Parool. Badr Hari zou de betaling hebben bekend in zijn verhoren. De K1-vechter geldt als hoofdverdachte in de mishandelingszaak. Hij en drie vrienden werden op de bewuste avond in februari de toegang tot de club aan het Kleine Gartmanplantsoen geweigerd door de 33-jarige portier, omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.

Direct na het incident legde de portier tegen agenten een belastende verklaring af over Badr Hari, om die in oktober weer in te trekken. Hij zou door de politie onder druk zijn gezet om tegen de K1-vechter te verklaren, zo liet zijn advocaat weten op AT5. De portier zou Hari niet eens kennen.

Hari hield zich lange tijd schuil in Marokko, maar meldde zich kort na de verklaring van de advocaat van de portier alsnog bij de politie. De vechter heeft verklaard dat de portier via een tussenpersoon aanvankelijk 15.000 euro vroeg om zijn verklaring in te trekken. Uiteindelijk heeft hij hem een derde van dat bedrag betaald.

Hari's advocaat Benedicte Ficq bevestigt tegen AT5 dat er door haar cliënt geld is betaald aan de portier. Maar volgens haar gaat het niet om zwijggeld.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_90179280
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef static het volgende:

[..]

die rat mag ook afgeschoten worden
  maandag 20 december 2010 @ 15:28:35 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_90179721
Dat noemen ze toch gewoon 'schikken'...

Ik miste hem op het vorige K1 gala. Had hem graag tegen Overeem gezien!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 20 december 2010 @ 23:45:01 #150
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_90210351
Erg zonde dit... hij had gewoon de K1 kunnen winnen.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_90212504
5000 euro is nog een schijntje voor dat leed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')