bron?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:23 schreef Johan_Haas_ het volgende:
kick, volgens mij is die teruggepakt toch?
Huh?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:23 schreef Johan_Haas_ het volgende:
kick, volgens mij is die teruggepakt toch?
Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 09:01 schreef raptorix het volgende:
Portiers in amsterdam zijn met enkele uitzonderingen redelijk netjes en niet agressief, 1 keer onterecht meppen en je bent je vergunning kwijt, ze kijken dus wel uit.
hahaquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.²
De uitsmijter doet ook geen aangifte. Misschien gaan ze het zelf wel even oplossen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:15 schreef atheistjes het volgende:
die stinkmarokkaan kopt binnenkort wel een kogel van iemand die wraak neemt.
geheel terecht uiteraard
http://www.at5.nl/artikel(...)mishandeling-portierquote:donderdag 03 juni 2010 16:28
Badr Hari gezocht wegens mishandeling
De politie is op zoek naar een 25-jarige man die samen met drie anderen verdacht wordt van de mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar.
Eerder zijn de drie andere verdachten in de zaak aangehouden en verhoord. De
vierde verdachte die zich volgens zijn advocaat woensdagmiddag vrijwillig zou
komen melden, kwam niet opdagen. Volgens ingewijden zou het gaan om de 25-jarige kickbokser Badr Hari.
Bij de zware mishandeling liep een portier een gebroken oogkas en neus op. De portier had een aantal mannen de toegang geweigerd, vanwege hun kleding. Hierop ontstond een vervelende situatie gevolgd door de mishandeling door de geweigerde mannen. De portier wilde achteraf geen aangifte doen.
De politie en het Openbaar Ministerie startten vervolgens toch een onderzoek. Tijdens dit onderzoek kwamen er vier verdachten in beeld. Twee van hen werden gisterochtend, in een woning, door rechercheurs aangehouden. Een derde kwam zich vanochtend op een politiebureau melden. De drie mannen mochten donderdagmiddag na verhoor weer naar huis. Ze blijven wel verdachte in de zaak.
Advocate van Hari, Benedicte Ficq, laat aan AT5 weten niets kwijt te willen over de kwestie.
Wat voor opvoeding heb jij in godsnaam gehad? Hij zal het wel verdiend hebben om door 4 kleerkasten het ziekenhuis ingeslagen te worden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
Wat een rasiste in Nederland zeg. Lijkt Zuid Afrika wel. Altijd maar weer opmerkingen en haat uitlatingen tegenover andere rassen. Jaloers op de Marokanen? De portier sal het wel verdiend hebben.
Lees ook net jouw laatste reactie uit het vorige topic. Tjongejonge zeg, jij bet echt een aanwinst, voor de Nederlandse maatschappij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Chadi het volgende:
@teenwolf:
taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om een knal te verkopen en er nu 1 krijgt. de veiligheid te waarborgen en nu compleet de tering in word getrapt.
Hij doet iniedergeval voorlopig geen wedstrijden meer sinds vorige week dus dan kan de politie lang wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:52 schreef swollywood het volgende:
Als hij gesignaleerd staat kunnen ze hem toch gewoon oppakken bij de eerstvolgende wedstrijd?
Kost hem dan nog geld ook als ze hem voor de wedstrijd oppakken.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef diananek het volgende:
[..]
nee die portiers staan er om de boel gezellig te houden...
en ja soms heb je etters...
mijn altijd nuchtere zeer rustige en net geklede broertje kreeg woorden met een uitsmijter omdat die hem aanspraak op het duwen in de wachtrij.
zelfs toen die uitsmijter hem wou aanvallen deed die niks (en mijn broertje is beresterk).
uiteindelijk heb ik de uitsmijter op de grond gelegd en daarna politie erbij gehaald en een aanklacht ingediend.
die uitsmijter is nadien ook ontslagen (uit later gesprek met de andere uitsmijters bleek dat ze hem ook een aso vonden...).
uitsmijter was ook een noord-afrikaanse agresso
normaal heb je met uitsmijters echt geen problemen als je je maar normaal gedraagd.
en ja soms word ik ook geweigerd...tent vol of ik kom met mijn sneakers bij een te nette club, dan loop ik gewoon deurtje verder en probeer een uurtje later weer...
in de grote steden op de grote pleinen staan gewoon goede portiers en het zijn altijd de marokkanen die voor ellende zorgen en de grootste bek hebben...
helaas kwam badr hari deze uitsmijter niet tegen:
Ik ben eerder jaloers op jouw kunstzinnige manier van spellen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
Wat een rasiste in Nederland zeg. Lijkt Zuid Afrika wel. Altijd maar weer opmerkingen en haat uitlatingen tegenover andere rassen. Jaloers op de Marokanen? De portier sal het wel verdiend hebben.
stap eens heel snel op een vliegtuig naar marokko, kan je daar de verongelijkte pik uit gaan hangen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
alleen portiers bij de paradiso zijn echt schoften jonguh! die mogen van mij allemaal een bezoek van badr hari krijgenquote:Op zondag 28 maart 2010 09:01 schreef raptorix het volgende:
Portiers in amsterdam zijn met enkele uitzonderingen redelijk netjes en niet agressief, 1 keer onterecht meppen en je bent je vergunning kwijt, ze kijken dus wel uit.
Ben jij Arie Boomsma?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:05 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
alleen portiers bij de paradiso zijn echt schoften jonguh! die mogen van mij allemaal een bezoek van badr hari krijgen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef Tokkelos het volgende:
zelfs een aap weet dat dit een autochtoon die grappig probeert te zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben eerder jaloers op jouw kunstzinnige manier van spellen.
denk je? of ben jij nu de aap?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:39 schreef Deadre het volgende:
[..]
zelfs een aap weet dat dit een autochtoon die grappig probeert te zijn
nee ik lijk er alleen op, en je moet een berichtje achter laten als je in mn fobo lurkt.quote:
En daar gaat het om, in het leven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:05 schreef Mylene het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Badr Hari op zich een knappe man om te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |