en niet zo'n beetje ook. men, wat zul jij vaak lastiggevallen worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
nee ik lijk er alleen op, en je moet een berichtje achter laten als je in mn fobo lurkt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.²
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:05 schreef Mylene het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Badr Hari op zich een knappe man om te zien.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef Manono het volgende:
badr hari schijnt dezelfde plastisch chirurg te bezoeken als een kennis van mij - voor botoxinjecties
.
Wat halfdood?, hij had alleen een gebroken neus en oogkas..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus je gaat er bij voorbaat vanuit dat de portier het heeft verdiend om halfdood geslagen te worden? Ziek, echt een rotmentaliteit als ik het zo mag benadrukken.
Om een oogkas te breken moet je met wel heel, heel erg veel kracht hebben slaan. Kan bijna niet met een blote vuist.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Wat halfdood?, hij had alleen een gebroken neus en oogkas..
Heb in 2001 iemand een gekneusde oogkas en een scheur in zijn neusbotje geslagen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Om een oogkas te breken moet je met wel heel, heel erg veel kracht hebben slaan. Kan bijna niet met een blote vuist.
En dus aantrekkelijk voor domme wichtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Badr, de grote crimineel is toch wel veel in het nieuws he. Echte sporters zoals een Sam en een Remy zie je nooit in de pers. Nooit met drugs of mishandeling te maken. Badr is een 'echte'
Dat meisje is dus nu 12 jaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb in 2001 iemand een gekneusde oogkas en een scheur in zijn neusbotje geslagen.
Hij had mij vast met links en ik hem en hij stond met rechts op mijn oog te meppen, dus toen maar net zo lang doorgeslagen tot ie losliet met bovenstaande als gevolg.
Het wil dus best met meerdere klappen.
metalen plaat in zijn kop...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Wat halfdood?, hij had alleen een gebroken neus en oogkas..
quote:Management weet ook niet waar Badr Hari is
Ook het management van Badr Hari heeft geen idee waar de van mishandeling verdachte kickbokser is.
Dat verklaart het European Fighting Network in een persbericht. De 25-jarige Badr Hari zou zich woensdag 2 juni vrijwillig melden op het politiebureau, maar kwam niet opdagen. Sindsdien is de politie naar hem op zoek.
Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de ernstige mishandeling van een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. "Ook wij weten niet waar hij zich nu bevindt en wat de uitkomst van deze zaak zal zijn", zo schrijft het management.
European Fighting Network doet ook de organisatie van het It's Showtime gala in de ArenA. In de wedstrijd tegen zijn grote rivaal Hesdy Gerges ging Badr Hari daar negen dagen geleden flink in de fout. Hari trapte Gerges vol in het gezicht terwijl die al op de grond zat.
European Fighting Network laat weten dat het Hari "een behoorlijke geldboete" heeft opgelegd voor die overtreding. De organisatie heeft bewust niet voor een schorsing gekozen. "Wij vinden dat hij met zijn pas 25-jarige leeftijd een tweede kans verdient bij It's Showtime en zullen hem daar bij proberen te begeleiden."
http://www.at5.nl/artikel(...)et-waar-badr-hari-is
3e kans alweer, maar it's showtime ziet het kennelijk als kans per toernooi.quote:''Wij vinden dat hij met zijn pas 25-jarige leeftijd een tweede kans verdient bij It's Showtime en zullen hem daar bij proberen te begeleiden."
Bron met filmpje: http://www.at5.nl/artikel(...)tatie-van-vechtsportquote:De slechte reputatie van vechtsport
Vechtsport in Nederland wordt steeds populairder, maar de zweem van criminaliteit die om de sport heen hangt, lijkt maar heel moeilijk weg te poetsen.
Het AT5-misdaadprogramma Blauw staat maandagavond in het teken van de vechtsport en stelt de vraag: wat speelt er allemaal binnen dat wereldje en waarom is het zo moeilijk om van deze slechte reputatie af te komen? Blauw is te zien om 18.48 uur en 20.58 uur.
http://www.at5.nl/artikelen/43280/badr-hari-gevlucht-naar-marokkoquote:'Badr Hari houdt zich schuil in Marokko'
De door justitie gezochte kickbokser Badr Hari is waarschijnlijk gevlucht naar Marokko.
Volgens bronnen die contact hebben gezocht met AT5 is Hari, nadat de politie bekend maakte hem te zoeken, met de auto naar Parijs gereden en daar op het vliegtuig naar Marokko gestapt.
Hari wordt verdacht van de mishandeling van een uitsmijter bij een café op het Leidseplein. Zelf ontkent de kickbokser iets met het incident te maken te hebben.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij dit objectief en natuurgetrouw kunt inschatten dan wel inschalen. Homo aangelegenheden zijn nl. niet te vergelijken en Marokkanen komen daar niet.²
en maar gillen dat terugsturen geen optie is, want ze hebben daar geen banden meer met familie en de marokkaanse maatschappij....quote:Op maandag 21 juni 2010 19:16 schreef buzz1291 het volgende:
Bader harrie heeft zich nu dus bekeerd tot een rifknaapje. Dat zouden er nog veul meer moeten doen.
ik geloof niet dat badr geweigerd is omdat hij marokkaan is. maar omdat meneer in joggingbroek met een paar agressieve, eveneens slechtgeklede, kornuiten nog even de beentjes van de vloer wilde gooien.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:25 schreef Synthesist het volgende:
je wilt uit, je word geweigerd omdat je marokkaan bent, toevallig ben je groot en sterk...tja, dan word het vechten.
hoe dan ook slecht voor je carrière. je wilt een leuke vent zijn als Bas Rutten, en in de ring een beest, geen opgefokt bontkraagje
Goeie smaak heb jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:05 schreef Mylene het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Badr Hari op zich een knappe man om te zien.
hij is absoluut niet lelijk. en afgezien van die enge plek op zijn rug, heeft ie een prima lijf. begrijp dat iemand hem wel mooi vindt om te zien. niet dat iemand hem aantrekkelijk noemt. dat is een heel ander verhaal.quote:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)j_politie_meldt.htmlquote:Onbekend wanneer K1-vechter zich bij politie meldt
(Novum) - Het blijft vooralsnog onduidelijk wanneer de Amsterdamse K1-vechter Badr Hari zich bij de politie meldt. Zijn advocaat Bénédicte Ficq wil geen concrete termijn noemen. De politie wil hem spreken over de mishandeling van een portier bij een club in Amsterdam. Hari ontkent daar iets mee te maken te hebben.
Eerder schreven media dat Hari in Marokko verblijft en dat hij zich bij de politie zou melden als zijn advocaat terug is van vakantie. Volgens Ficq heeft zij dat nooit zo gezegd. "Ik heb alleen gezegd dat hij zich niet gaat melden terwijl ik op vakantie ben. Maar dat betekent niet dat hij dat doet zodra ik terug ben."
De raadsvrouw wil geen concrete termijn noemen waarbinnen Hari, die in de kickboksvariant K1 uitkomt voor Marokko, zich wel gaat melden.
In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari kreeg een portier bij de entree van club Blinq aan het Kleine Gartmanplantsoen flinke klappen. Hij raakte ernstig gewond. De 33-jarige beveiliger had vier mannen geweigerd omdat ze niet zouden voldoen aan de kledingvoorschriften.
De politie verklaarde later dat volgens getuigen een bekende K1-vechter bij de mishandeling was betrokken. Een bron meldde aan Novum Nieuws dat het om Badr Hari gaat.
In de zaak zijn al drie Amsterdammers tussen de 22 en 47 jaar aangehouden. Een vierde verdachte wordt nog gezocht, maar de politie wil niet bevestigen dat dit Hari is.
Respect Michael Kuhr!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef diananek het volgende:
[..]
helaas kwam badr hari deze uitsmijter niet tegen:
nice, die ga ik vanavond ff allemaal kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:15 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Respect Michael Kuhr!
De hele uitzending op ZDF:
want? omdat ze jouw matties niet glimlachend binnenlaten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
Vind het nooit erg als portiers een pak slaag krijgen
Ze kwamen er niet in omdat ze allemaal een trainingspak en sportschoenen aanhadden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
Ik ook niet, als er iemand bekend staat om onredelijkheid zijn zij het wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
ik dacht dat marokkanen zo'n hekel hadden aan generaliserenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook niet, als er iemand bekend staat om onredelijkheid zijn zij het wel.²
Doe niet zo idioot. Vriend van mij is ook portier. Die houdt het vervelende volk buiten, zorgt ervoor dat jij zonder kleerscheuren naar huis vertrekt en dat de aanwezige vrouwen met rust gelaten worden -dus ook jouw zusje, nicht of vriendin-. Soms met gevaar voor eigen gezondheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:03 schreef Chadi het volgende:
Ik mag er toch vanuit gaan dat je zelf die schifting kunt maken? Wees blij dat ik jullie intelligentie respecteer door niet alles voor te kauwen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat marokkanen zo'n hekel hadden aan generaliseren,
bij club blinq nota benequote:Op maandag 21 juni 2010 19:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof niet dat badr geweigerd is omdat hij marokkaan is. maar omdat meneer in joggingbroek met een paar agressieve, eveneens slechtgeklede, kornuiten nog even de beentjes van de vloer wilde gooien.
hihi om de een of andere reden dacht ik aan slippersquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Catch22- het volgende:
Ze waren daar met 5 man in trainingskleren met sportschoenen, dusja, dat is wel reden om geweigerd te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |