Dat is inderdaad klote. Sterke Maurice !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat 't niet goed gaat met z'n opa.
En op twitter kun je kwijt wat je wil. Waar je bent, wat je doet, maar vooral ook interessante nieuwtjes, weetjes, links naar interessante websites, foto's, nieuwe muziek enz. enz. enz.
Kwestie van geven door jezelf en nemen van anderen.
Strak planquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef Brennel het volgende:
Nog maar een biertje doen? Joah.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En op twitter kun je kwijt wat je wil. Waar je bent, wat je doet, maar vooral ook interessante nieuwtjes, weetjes, links naar interessante websites, foto's, nieuwe muziek enz. enz. enz.
Kwestie van geven door jezelf en nemen van anderen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Twitter is m.i. bij uitstek hét medium om nieuws te volgen. Ik wist eerder over bijvoorbeeld die shooting in Ford Hood, Texas eerder doordat het op twitter stond, nog voordat het op CNN was.
Ook nieuws over films, dvd`s,muziek etc. etc. etc. is het uitermate geschikt.
Klopt, die heeft er nogal moeite mee blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Klopt het dat het laatste filmpje nog niet online staat ?
quote:
Wat is een flea?quote:
Alleen was ik snellerquote:
Da's de bassist van de Peppers. Die ken je toch wel?quote:
Daar maak je geen grappen over, Roel. Daar maak je geen grappen over...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dan zou 4 Non Blondes nog een goede MH zijn.
*grin*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar maak je geen grappen over, Roel. Daar maak je geen grappen over...
Mijn favoriete band. Zoals u allen weet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's de bassist van de Peppers. Die ken je toch wel?
Ja joh, vroeger nog mee geknikkerd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's de bassist van de Peppers. Die ken je toch wel?
Lijkt me ook. Heb er ook nog maar eentje open getrokken.quote:
Oh nice! de lente en zomer zijn met uitstek dé jaargetijden voor speciaal biertjes. Vooral op terrasquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:50 schreef achterop23 het volgende:
Het blijft geniaal dat stukje uit Giels : De radio draait door.
http://giel.vara.nl/De-Radio-Draait-Door.814.0.html
Vanaf 3:21
TE GENIAAL!!!
Ooit gehoord van de playlist op 3fm.nl?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe heet dit nummer nou precies?Ben heeel slecht in dingen onthouden
Was gister naar het terras geweest, hele dag lekker weer ik denk dat kan welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oh nice! de lente en zomer zijn met uitstek dé jaargetijden voor speciaal biertjes. Vooral op terras![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef Sersjee het volgende:
Hier wil ik meer van horen. Morgen. Want nu ga ik pitten, iets met F1 kwalificatie en voorbeschouwing e.d.
Trustenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef Sersjee het volgende:
Hier wil ik meer van horen. Morgen. Want nu ga ik pitten, iets met F1 kwalificatie en voorbeschouwing e.d.
Ga fucking zelf eerst ff kijken, voordat je wat zegt. Dit was geen amy macdonaldsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de playlist op 3fm.nl?
Precies. Het is tenslotte het eerste weekend van de week.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Heb er ook nog maar eentje open getrokken.
Gewoon, omdat `t kan.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga fucking zelf eerst ff kijken, voordat je wat zegt. Dit was geen amy macdonalds
wtfquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:50 schreef achterop23 het volgende:
Het blijft geniaal dat stukje uit Giels : De radio draait door.
http://giel.vara.nl/De-Radio-Draait-Door.814.0.html
Vanaf 3:21
TE GENIAAL!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |