"This person has protected their tweets"quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
"This person has protected their tweets"
Ik heb zelf geen twitter.
Doe es aanmakenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, heb geen twitter.
Maar sterkte!!
Heb je aanmaakblokjes voor me dan?quote:
alleen limonade hierquote:
* Brennel wacht in spanning af.quote:
ja, maar die maakt ook elke dag weer wereldschokkende dingen mee waar niemand zonder kan levenquote:
Whehe nou idd zegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, maar die maakt ook elke dag weer wereldschokkende dingen mee waar niemand zonder kan leven
volgende week maandag (de 5e april, paas maandagquote:
Ik zou mijn god niet weten wat ik zou moeten melden.quote:
Damn, dat is tof! Kan me voorstellen dat je daar veel zin in hebt. Prachtige ervaring volgens mij zo'n grote arena en dan ook nog eens zo'n wedstrijd. Kicken!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
volgende week maandag (de 5e april, paas maandag) gaan we op vakantie naar de US en wilde ook een sportwedstrijd bezoeken
Gaan ook naar Vegas, San Francisco, Death Valley, Joshua Tree, Grand Canyon (maar niet in die volgorde)
Zin an!
Dat is ook twitter niet. Jammer dat dat maar steeds de opvatting blijft van mensen die zelf niet op twitter zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou mijn god niet weten wat ik zou moeten melden.
Dingen als 'sta op de bus te wachten in het zonnetje' of 'even mijn kamer gestofzuigd'wat boeit dat de wereld nou? Die tweets in Spits ook altijd, zooo kansloos
Als je een interessant leven hebt, okay, maar wat het klootjesvolk doet interesseert toch niemand?
Jij bent echt goed. Jij kan mijn gedachten lezen zonder dat je me zietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou mijn god niet weten wat ik zou moeten melden.
Dingen als 'sta op de bus te wachten in het zonnetje' of 'even mijn kamer gestofzuigd'wat boeit dat de wereld nou? Die tweets in Spits ook altijd, zooo kansloos
Als je een interessant leven hebt, okay, maar wat het klootjesvolk doet interesseert toch niemand?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent echt goed. Jij kan mijn gedachten lezen zonder dat je me ziet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook twitter niet. Jammer dat dat maar steeds de opvatting blijft van mensen die zelf niet op twitter zitten.
Zeg dan wat het wel doet, of tenminste, na 3x vragen, wat Maurice getwittert heeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook twitter niet. Jammer dat dat maar steeds de opvatting blijft van mensen die zelf niet op twitter zitten.
oooh toffquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
volgende week maandag (de 5e april, paas maandag) gaan we op vakantie naar de US en wilde ook een sportwedstrijd bezoeken
Gaan ook naar Vegas, San Francisco, Death Valley, Joshua Tree, Grand Canyon (maar niet in die volgorde)
Zin an!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is tof! Kan me voorstellen dat je daar veel zin in hebt. Prachtige ervaring volgens mij zo'n grote arena en dan ook nog eens zo'n wedstrijd. Kicken!!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
oooh toffenneeehh be sure to wear some flowers in your hair
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]Zeker. Kom terug uit Vegas als een miljonair
gaan met een rental car rond touren. Road trip![]()
![]()
Met ducktape lukt allesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]!! dat wordt moeilijk met die korte coupe van mij
Dat 't niet goed gaat met z'n opa.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg dan wat het wel doet, of tenminste, na 3x vragen, wat Maurice getwittert heeft.
Dat z`n opa stervende is...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg dan wat het wel doet, of tenminste, na 3x vragen, wat Maurice getwittert heeft.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]!! dat wordt moeilijk met die korte coupe van mij
Kud...quote:
ik zou em op maandagavond ook zeker niet weigeren hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Wat een geweldige vrijdagavondplaat blijft dit toch!
Klopt, maar voor de maandagochtend vind ik 'm toch wat minder geschikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik zou em op maandagavond ook zeker niet weigeren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |