nu een klein uurtjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. Sinds wanneer is hij onderweg dan?
Weet je hoe ver dat is?quote:
Ik hoor meestal dat ik 3xnix ben dus je maakt mijn dag weer goedquote:
Remlof is ook geen gentleman dat ie je even ophaaltquote:
dat heb je ook wel een beetje aan jezelf te danken natuurlijk als je je zo noemt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik hoor meestal dat ik 3xnix ben dus je maakt mijn dag weer goed
Ey FOK!sielquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Prima hoor. Frustratie is er weer een beetje uit, en het weekend is begonnen
Voor jou wel jaquote:
* 3keernix voelt zich nu heel ellendigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
dat heb je ook wel een beetje aan jezelf te danken natuurlijk als je je zo noemt.
Nee.quote:
Voor mij is het zo;n 4 uur treinen. Als het niet meer is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij 10 minuten lopen naar het centrum
Voor mij 50 min als ik geen vertraging hebquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Voor mij is het zo;n 4 uur treinen. Als het niet meer is.
Je blijft mijn favoriete aanbidder he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
* 3keernix voelt zich nu heel ellendig![]()
Hoi ouwe zak!quote:
Heb je dat er niet voor over?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Voor mij is het zo;n 4 uur treinen. Als het niet meer is.
Rickquote:
Ik heb me opgegeven voor take me out, half jaar geleden, lopen geinen met een vriend. Ze hebben niks van zich laten horenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef Gotrick het volgende:
Wat een baas nu op Take me out... die joep
Das mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi ouwe zak!![]()
Gaat goed hoor!
Hoe was je verjaardag?
Jawelquote:
Suikerkoekjequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rick
[..]
Ik heb me opgegeven voor take me out, half jaar geleden, lopen geinen met een vriend. Ze hebben niks van zich laten horen
Inderdaadquote:
Stuur mij die foto anders ook maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadIk wil nog steeds mee doen. volgende x misschien maar een foto meesturen
Vind je het gek, met SCHUIM snoepjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
Godverdomme zeg; schuimsnoepjes en oud bruin bier is geen goede combo!
Het schuimt je de bek uit en het smaakt goor!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JawelMaar mijn portemonnee is het er niet mee eens.
Waarom doe je het dan ook?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
Bij Sneekquote:
Daarvoor moet je nu in V S&G kijkenquote:
Doe mij die schuimsnoepjes maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
Kom je me ophalen? Of morgen in Heerenveen achter het stationquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je me ophalen? Of morgen in Heerenveen achter het station
Een kazooooo!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Das mooi![]()
HeerlijkIk heb een kazoo gekregen en een wii oplaaddinges en een popbijbel/encyclopedie
Waar ben je nu danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
Ow ik ben eind van de week weer in het noorden trouwens
Dan ben ik in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
Ow ik ben eind van de week weer in het noorden trouwens
Dan kost ;t je wel geldquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is weer thuis![]()
gesprek tussen mij en mn zoon toen ik hem vond.
ik: waarom???
yordi: mama sorry, maar het was een leuke wandeling en ik ben geen pedofielen tegen gekomen hoor.
ik:
quote:
Heb ik je wel een beetje opgevrolijkt met mijn smsje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is weer thuis![]()
gesprek tussen mij en mn zoon toen ik hem vond.
ik: waarom???
yordi: mama sorry, maar het was een leuke wandeling en ik ben geen pedofielen tegen gekomen hoor.
ik:
Ja inmiddels weet ik het wel. Huppelkind is geweldig enz.quote:
Die was heel liefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik je wel een beetje opgevrolijkt met mijn smsje?
Ik geloof ook niet dat ze jou ervoor betalenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jammer.
[..]
Ik betaal niet voor seks
Heb je het bonnetje nog? Kan je 'm terugbrengenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inmiddels weet ik het wel. Huppelkind is geweldig enz.
NOU MOOI NIET, SLAPELOZE NACHTEN, STRESS, ANGST ENZ VOOR ZN MOEDER DUS ZO GEWELDIG IS HIJ NIET!!!!![]()
Dus ik ben beter, want ik houd me aan regelsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inmiddels weet ik het wel. Huppelkind is geweldig enz.
NOU MOOI NIET, SLAPELOZE NACHTEN, STRESS, ANGST ENZ VOOR ZN MOEDER DUS ZO GEWELDIG IS HIJ NIET!!!!![]()
Nee en bij de winkel willen ze hem ook niet hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je het bonnetje nog? Kan je 'm terugbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn zoon ziet er niet uit als een 8 jarigequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus ik ben beter, want ik houd me aan regels
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat moet jij in het noorden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jammer.
[..]
Ik betaal niet voor seks
Eng idee hequote:
Gewoon..dat je er wat mee kuntquote:
Ik kan er wat mee, ja, vooral in de lach schietenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon..dat je er wat mee kunt
Ik ben er dan toch nietquote:
1 woord!quote:
Dat zijn wel skilsquote:
Jij blij. Nu moet ik nog een schuiladres vindenquote:
Hoezo niet het zelfde adres als dw?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blij. Nu moet ik nog een schuiladres vinden
Zo eens even luisteren als er geen goed liedje op de radio isquote:
Omdat DW en Ez dan niet gestoord willen wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet het zelfde adres als dw?
quote:
Waarom in het noorden?quote:
Jij zit toch in het oosten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blij. Nu moet ik nog een schuiladres vinden
Ga jij het ons dan leren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja..OF....Huppel, DW, jullie gaan ook een kazoo willen:
![]()
Dan wordt het wel lastigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat DW en Ez dan niet gestoord willen worden
Dan zeg ik JA!!quote:
Nope. En we moeten 1 va nde paasdagen naar zijn ouders toequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat DW en Ez dan niet gestoord willen worden
Gezellig tochquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. En we moeten 1 va nde paasdagen naar zijn ouders toe
Ga jij dan in je konijnenpakje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. En we moeten 1 va nde paasdagen naar zijn ouders toe
w t fquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja..OF....Huppel, DW, jullie gaan ook een kazoo willen:
![]()
Heeft ze die dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij dan in je konijnenpakje?
2e x dat i kze zie, vorige keer was toen we bij jullie vandaan kwamen.quote:
Ik denk niet dat ik dan een erg goede indruk maak bij zijn oudersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij dan in je konijnenpakje?
morgen ook nog werken 6:00 beginnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
tot 7:30, morgen nog werken. Jij dan?
Dan kan ik dus nog uitslapen vergeleken met jouquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
morgen ook nog werken 6:00 beginnen! dus dat wordt 5 uur eruit
![]()
![]()
wel een feestje morgenavond van een vriend
Ja klopt. Ze vroegen of ik een uurtje eerder kon beginnen, ik als een goede jongen zei natuurlijk ja..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan ik dus nog uitslapen vergeleken met jouhier om 6:30 de wekker
Ik ga 1x in de twee weken twee dagen naar Groningen omdat ons halve IT-department daar zitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom in het noorden?
[..]
Jij zit toch in het oosten.
Tot hoe laat moet je dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze vroegen of ik een uurtje eerder kon beginnen, ik als een goede jongen zei natuurlijk ja..
Oh, dat is niet eens in de buurt van mijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga 1x in de twee weken twee dagen naar Groningen omdat ons halve IT-department daar zit
quote:
Nou ja, relatief wel natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, dat is niet eens in de buurt van mij
Vandaag pasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar had je hem gister ook al ofzo, dat niemand er verder wat van zegt?
Zo daar zit wel een grote marge tussen zegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik begin om 7:30 en ben klaar zodra het werk af is, dus dat kan wisselen van 12:00 tot 17:30
Alsnog 2 uur treinenquote:
Het is ook meer dat de laatste tijd niet veel te doen is, kwaliteit en de hoeveelheid valt een beetje tegen van de prei, trekt nu wel weer aan. Ik hoop alleen niet dat we morgen kunnen beginnen met klinkeren, dan is het dus wel tot 17:30 of misschien een half uurtje eerder maar wel kapotquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef AskMe het volgende:
[..]
Zo daar zit wel een grote marge tussen zegis het vaak vroeger?
Qua geld is het wel lekker om door te werken, maar je maakt nu wel lange dagen met stage erbij enz. toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook meer dat de laatste tijd niet veel te doen is, kwaliteit en de hoeveelheid valt een beetje tegen van de prei, trekt nu wel weer aan. Ik hoop alleen niet dat we morgen kunnen beginnen met klinkeren, dan is het dus wel tot 17:30 of misschien een half uurtje eerder maar wel kapot
3 kwartier met de auto bij mij vandaanquote:
Ik zit aan 8 uur per dag, dus heb deze week al de 40 gehaaldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef AskMe het volgende:
[..]
Qua geld is het wel lekker om door te werken, maar je maakt nu wel lange dagen met stage erbij enz. toch?
Pff..lekker druk danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit aan 8 uur per dag, dus heb deze week al de 40 gehaald
Denk nu maar eens een lekker rustig weekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:18 schreef AskMe het volgende:
[..]
Pff..lekker druk danGa je nog wat leuks doen in het weekend dan?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk nu maar eens een lekker rustig weekend
beter weer!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beter weer!
gister uitgeschakeld door mijn eigen hoofd
Wat heb je dan gedaan?, want ik miste je alquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beter weer!
gister uitgeschakeld door mijn eigen hoofd
Balen.quote:
jaa, ik heb heul lang geslapen en vandaag bezig gebleven en dat hielp dit keer gelukkig snelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend ja !![]()
maar nu dus weer een stukje beter?
Als je er weer 1 nodig hebt moet je het laten wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
En DW's tutsje hielp zojuist voor het laatste beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je er weer 1 nodig hebt moet je het laten weten
Dan kan je maar beter hier komen wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Heb je het regelmatig of komt het vaak ineens?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaa, ik heb heul lang geslapen en vandaag bezig gebleven en dat hielp dit keer gelukkig snel
gecopieerd?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe zo ook bezig blijven, echt geweldig en dan te bedenken dat het deels gekopieerd is
quote:
Hmmm. Dat is jammer zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
dingen er uit is gekopieerd en ze hebben het zelf toe gegeven, gewoon alle succes dingen uit bestaande programma's halen en daar van een eigen programma maken, dus ook dingen uit nederlandse programma's gehaald
dat dus, maar waarom zou je niet iets gebruiken wat goed werkt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmmm. Dat is jammer zeg.
Aan de andere kant, het lijkt me dat ze een boel dingen ook pakken en zelf een draai aan geven.
Is goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter hier komen wonen
Omdat je er dan ook voor moet betalen. En een programma houdt vrij snel op als het niet echt origineel meer is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat dus, maar waarom zou je niet iets gebruiken wat goed werkt?
Maar toch werken de meeste lang bestaande programma's zo. Ik noem wat ze in top gear doen lang niet meer origineel maar daarom heeft het nog wel een hoge fun factorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Omdat je er dan ook voor moet betalen. En een programma houdt vrij snel op als het niet echt origineel meer is.
Ze hebben daar zeker een magische combinatie van presentators.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toch werken de meeste lang bestaande programma's zo. Ik noem wat ze in top gear doen lang niet meer origineel maar daarom heeft het nog wel een hoge fun factor
Dat is ook een van de succes factoren en gewoon een hoop humor in het programma. Waar is brainiac dan van gejat volgens jou, eerst vond ik het nog wel leuk maar op ten duur vielen ze gewoon in herhalingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeker een magische combinatie van presentators.
Maar bijvoorbeeld Brainiac is dan toch echt weer slecht gejat en werkt wat mij betreft niet.
Wow ik zie nu pas hoe oud jou account isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeker een magische combinatie van presentators.
Maar bijvoorbeeld Brainiac is dan toch echt weer slecht gejat en werkt wat mij betreft niet.
Ze noemen hem niet voor niets fossielquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wow ik zie nu pas hoe oud jou account is
hehe jaaaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets fossiel
lol, wordt er ook een wakkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wow ik zie nu pas hoe oud jou account is
toch wel knap zo weinig postsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dat je "ze" zegt en niet "we"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eindelijk weer iemand die het gemiddelde qua leeftijd weer wat omhoog haaltquote:
was het zo erg nodig?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eindelijk weer iemand die het gemiddelde qua leeftijd weer wat omhoog haalt
Dat je niet het gevoel hebt dat je steeds maar in PUB zit bedoel je ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eindelijk weer iemand die het gemiddelde qua leeftijd weer wat omhoog haalt
En je was net wakker geworden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef AskMe het volgende:
ik ben d'r vandoor want vroeg opfijne avond verder
Slaap lekker en werk zequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef AskMe het volgende:
Nee nee, ik heb me echt zelf ingeschreven toen, ook ooit wel gepost vroeger, maar niet heel veel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon een vroege vergeten kloon
ach ja als ik er aan denk dat ik ruim een half jaar geleden net op de 2 k zat kwa postsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb me echt zelf ingeschreven toen, ook ooit wel gepost vroeger, maar niet heel veel.
Werk....dat ook nog....zondagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
En je was net wakker geworden?
Werkze morgen
Ik denk wel iets langer geledenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach ja als ik er aan denk dat ik ruim een half jaar geleden net op de 2 k zat kwa posts
Hahha...nee Zondag is 200%, verdien ik zelfs meer dan op de Zaterdag alleenquote:
Lekker slapen ;*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef AskMe het volgende:
Haha, grapjas..daar zijn ze heel lief hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat je niet het gevoel hebt dat je steeds maar in PUB zit bedoel je ?
Ja. Als je nagaat dat de Apenheulmeet een half jaar geleden isquote:
Ik ben pas vanaf mijn verjaardag in de SC gaan posten, het is hoog uit anders ergens in de zomer geweest maar eerder nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Als je nagaat dat de Apenheulmeet een half jaar geleden is
Dat ontken ik ook niet toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, grapjas..daar zijn ze heel lief hoor
Nee.quote:
En dan al zo;n bijeengeraapt zootje meeten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben pas vanaf mijn verjaardag in de SC gaan posten, het is hoog uit anders ergens in de zomer geweest maar eerder niet
Ik was de gene die vroeg of de meet die in feb of maart zou plaats vinden wel was doorgegaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan al zo;n bijeengeraapt zootje meeten?
En dan op de kartmeet niet komen he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was de gene die vroeg of de meet die in feb of maart zou plaats vinden wel was doorgegaandus ik ben vaak de aanzet geweest voor een meet en ik pas er toch goed tussen
![]()
dat was een foutje in de planningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan op de kartmeet niet komen he.
oeh, kartmeet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan op de kartmeet niet komen he.
Zijn ze toen eigenlijk wel gaan karten dan?quote:
Hoe moet ik dat nou weten, ik was er toch ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn ze toen eigenlijk wel gaan karten dan?
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn ze toen eigenlijk wel gaan karten dan?
Omdat jij zo ongelooflijk nieuwsgierig bent dat je dat vast wel zou weten, dacht ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, ik was er toch ook niet
Ik zou het toen ook wel gevraagd hebben maar was het ondertussen vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jij zo ongelooflijk nieuwsgierig bent dat je dat vast wel zou weten, dacht ik
DW? Zijn jullie nog gaan karten?
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Straks denkt ze nog dat ik haar een sletje vind
Ja, dus was het heul geen kartmeet manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
De meet is al geweest alleen toen niet gekart
WIE had er ook alweer de grootste fout in de planning gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben voor, nu wel een goede datum plannen he
Maar waarom wordt die dan toch nog zo genoemd?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus was het heul geen kartmeet man
Ik weet hetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WIE had er ook alweer de grootste fout in de planning gemaakt?
Dat doe jij toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom wordt die dan toch nog zo genoemd?
Maar die naam hadden we hem toen gegeven, best wel makkelijk dat je een naam vaker kan gebruikenquote:
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je ook nog uitleg omtrent de vorige?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JA, JOU NOEM IK NIET ALS UITZONDERING HÈ!
Hoi Timmmmmquote:
Gaan we nou toch gewoon wel karten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
iets met een kartmeet noemen en niet karten
Hoe gaat het met jou vanavond?quote:
Wat is er aan het handje? Wil je erover kleien?quote:
Waar ben je al achter gekomen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
Ik ben de werking van een processor aan het bestuderen, best interessant.
Waarvoor precies?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
Bits optellen, aftrekken (quote:
Voor eigen kennisquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:58 schreef Trollface. het volgende:
quote:
quote:
Aha, dus jij snapt ook de uitspraak: There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don’t.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Bits optellen, aftrekken (), delen, vermenigvuldigen, shiften en roteren via schakelschema's.
Die snap IK zelfs, Trev...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dus jij snapt ook de uitspraak: There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don’t.
Vanzelfsprekend, maar die kende ik alquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dus jij snapt ook de uitspraak: There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don’t.
Goed zo, ken er toch wel genoeg die hem niet snappenquote:
Anders was je niet echt logische bezigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar die kende ik al
Die snap ik ook nog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
There are 10 kinds of people in this world: those who understand trinary (1), those who don't but want to (-1), and those who don't but don't care (0).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed zo, ken er toch wel genoeg die hem niet snappen
[..]
Anders was je niet echt logische bezig
Hier is het alweer droogquote:
Jammer dat ik nog niet in bed lig en ga slapen maar achquote:
Samen in bed liggen en naar de regen luisteren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog niet in bed lig en ga slapen maar ach
Dan doe ik liever andere dingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen in bed liggen en naar de regen luisteren?
Je hart luchten?quote:
Dan niet he!quote:
Een beetje? Ik ben nog heel nuchter, zit pas aan m;n eerst vodka-ijsthee.quote:
Beetje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
een kleine beetje of een beetje erg?
Daarom doen wij hier ook nu nog aan avond baggerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Zeg. Over een half uurtje opent de nachtbagger pas hoor
We kunnen ons wel inhoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Zeg. Over een half uurtje opent de nachtbagger pas hoor
Als ik op stap ben is het bier en zo af en toe whisky cola.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bier.
Als ik uit ben dan drink ik bier en whiskey
Grouse is lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als ik op stap ben is het bier en zo af en toe whisky cola.
Nu een famous grouse, de fles moest leeg
Red label?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Grouse is lekker![]()
Morgen ga ik in de stad een fles Jameson en johnny walker halen
Red is de goedkoopste. Black is wat ouder en zachter.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk het wel.
Wat is het verschil tussen red en black label ?
Black schijnt smeriger te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk het wel.
Dan ga ik voor red wat ik moet een sterke nasmaak hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Red is de goedkoopste. Black is wat ouder en zachter.
Andere blendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk het wel.
Smeriger???quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Black schijnt smeriger te zijn.
Ik weet het niet, ik drink geen whiskey, vind ;t sowieso smerig.
Ik ben juist gek op whiskeyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat vind je van Four roses?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:42 schreef ToT het volgende:
Dimple is HEEL errug fijn!
Jameson is Iers, en lekker zacht!
Tja, dan moet je een goede islay hebben he, zoals Laphroiag!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ga ik voor red wat ik moet een sterke nasmaak hebben.
Soms is een zachte wel fijn, maar meestal sterk
Jep, dat hoor ik van mensen.quote:
Ik hou helemaal niet van bourbons. Zelfs door de cola vind ik Four Roses niet te drinken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat vind je van Four roses?
Misschien dat ik maar een Jameson ga proberen binnenkort
Ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Als ze die hebben dan neem ik die eens meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, dan moet je een goede islay hebben he, zoals Laphroiag!Tallisker is ook goed!
Dan moet je eens Connamara cask strength proberen.quote:
Four Roses is echt echt bocht. Ik heb het es geprobeerd, maar dat smaakt alsof iemand ooit een keer gehoord heeft hoe whisky zou moeten smaken en het niet helemaal begrepen heeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van bourbons. Zelfs door de cola vind ik Four Roses niet te drinken!
Of gewoon geen whiskey gaan drinkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je eens Connamara cask strength proberen.Meestal ruim 60% alcohol (afhankelijk van het vat waar het uit komt), en bijna geen smaak, TOT je er een klein beetje water bij doet!
Ja...daar kom je net achter?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
SToep heeft een ban gekregen vanwege zijn patat post.
ja en? jij hebt wel wat veel posts voor een account uit 2004quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt wel weinig post voor iemand die sinds 1999 al op fok aanwezig is
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
ja en? jij hebt wel wat veel posts voor een account uit 2004
38 per dag, kanonne!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
ja en? jij hebt wel wat veel posts voor een account uit 2004
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |