nu een klein uurtjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. Sinds wanneer is hij onderweg dan?
Weet je hoe ver dat is?quote:
Ik hoor meestal dat ik 3xnix ben dus je maakt mijn dag weer goedquote:
Remlof is ook geen gentleman dat ie je even ophaaltquote:
dat heb je ook wel een beetje aan jezelf te danken natuurlijk als je je zo noemt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik hoor meestal dat ik 3xnix ben dus je maakt mijn dag weer goed
Ey FOK!sielquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Prima hoor. Frustratie is er weer een beetje uit, en het weekend is begonnen
Voor jou wel jaquote:
* 3keernix voelt zich nu heel ellendigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
dat heb je ook wel een beetje aan jezelf te danken natuurlijk als je je zo noemt.
Nee.quote:
Voor mij is het zo;n 4 uur treinen. Als het niet meer is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij 10 minuten lopen naar het centrum
Voor mij 50 min als ik geen vertraging hebquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Voor mij is het zo;n 4 uur treinen. Als het niet meer is.
Je blijft mijn favoriete aanbidder he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
* 3keernix voelt zich nu heel ellendig![]()
Hoi ouwe zak!quote:
Heb je dat er niet voor over?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Voor mij is het zo;n 4 uur treinen. Als het niet meer is.
Rickquote:
Ik heb me opgegeven voor take me out, half jaar geleden, lopen geinen met een vriend. Ze hebben niks van zich laten horenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef Gotrick het volgende:
Wat een baas nu op Take me out... die joep
Das mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi ouwe zak!![]()
Gaat goed hoor!
Hoe was je verjaardag?
Jawelquote:
Suikerkoekjequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rick
[..]
Ik heb me opgegeven voor take me out, half jaar geleden, lopen geinen met een vriend. Ze hebben niks van zich laten horen
Inderdaadquote:
Stuur mij die foto anders ook maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
InderdaadIk wil nog steeds mee doen. volgende x misschien maar een foto meesturen
Vind je het gek, met SCHUIM snoepjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
Godverdomme zeg; schuimsnoepjes en oud bruin bier is geen goede combo!
Het schuimt je de bek uit en het smaakt goor!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JawelMaar mijn portemonnee is het er niet mee eens.
Waarom doe je het dan ook?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
Bij Sneekquote:
Daarvoor moet je nu in V S&G kijkenquote:
Doe mij die schuimsnoepjes maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
Kom je me ophalen? Of morgen in Heerenveen achter het stationquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je me ophalen? Of morgen in Heerenveen achter het station
Een kazooooo!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Das mooi![]()
HeerlijkIk heb een kazoo gekregen en een wii oplaaddinges en een popbijbel/encyclopedie
Waar ben je nu danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
Ow ik ben eind van de week weer in het noorden trouwens
Dan ben ik in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
Ow ik ben eind van de week weer in het noorden trouwens
Dan kost ;t je wel geldquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is weer thuis![]()
gesprek tussen mij en mn zoon toen ik hem vond.
ik: waarom???
yordi: mama sorry, maar het was een leuke wandeling en ik ben geen pedofielen tegen gekomen hoor.
ik:
quote:
Heb ik je wel een beetje opgevrolijkt met mijn smsje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is weer thuis![]()
gesprek tussen mij en mn zoon toen ik hem vond.
ik: waarom???
yordi: mama sorry, maar het was een leuke wandeling en ik ben geen pedofielen tegen gekomen hoor.
ik:
Ja inmiddels weet ik het wel. Huppelkind is geweldig enz.quote:
Die was heel liefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik je wel een beetje opgevrolijkt met mijn smsje?
Ik geloof ook niet dat ze jou ervoor betalenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jammer.
[..]
Ik betaal niet voor seks
Heb je het bonnetje nog? Kan je 'm terugbrengenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inmiddels weet ik het wel. Huppelkind is geweldig enz.
NOU MOOI NIET, SLAPELOZE NACHTEN, STRESS, ANGST ENZ VOOR ZN MOEDER DUS ZO GEWELDIG IS HIJ NIET!!!!![]()
Dus ik ben beter, want ik houd me aan regelsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inmiddels weet ik het wel. Huppelkind is geweldig enz.
NOU MOOI NIET, SLAPELOZE NACHTEN, STRESS, ANGST ENZ VOOR ZN MOEDER DUS ZO GEWELDIG IS HIJ NIET!!!!![]()
Nee en bij de winkel willen ze hem ook niet hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je het bonnetje nog? Kan je 'm terugbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn zoon ziet er niet uit als een 8 jarigequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus ik ben beter, want ik houd me aan regels
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat moet jij in het noorden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jammer.
[..]
Ik betaal niet voor seks
Eng idee hequote:
Gewoon..dat je er wat mee kuntquote:
Ik kan er wat mee, ja, vooral in de lach schietenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon..dat je er wat mee kunt
Ik ben er dan toch nietquote:
1 woord!quote:
Dat zijn wel skilsquote:
Jij blij. Nu moet ik nog een schuiladres vindenquote:
Hoezo niet het zelfde adres als dw?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blij. Nu moet ik nog een schuiladres vinden
Zo eens even luisteren als er geen goed liedje op de radio isquote:
Omdat DW en Ez dan niet gestoord willen wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet het zelfde adres als dw?
quote:
Waarom in het noorden?quote:
Jij zit toch in het oosten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blij. Nu moet ik nog een schuiladres vinden
Ga jij het ons dan leren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja..OF....Huppel, DW, jullie gaan ook een kazoo willen:
![]()
Dan wordt het wel lastigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat DW en Ez dan niet gestoord willen worden
Dan zeg ik JA!!quote:
Nope. En we moeten 1 va nde paasdagen naar zijn ouders toequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat DW en Ez dan niet gestoord willen worden
Gezellig tochquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. En we moeten 1 va nde paasdagen naar zijn ouders toe
Ga jij dan in je konijnenpakje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. En we moeten 1 va nde paasdagen naar zijn ouders toe
w t fquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja..OF....Huppel, DW, jullie gaan ook een kazoo willen:
![]()
Heeft ze die dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij dan in je konijnenpakje?
2e x dat i kze zie, vorige keer was toen we bij jullie vandaan kwamen.quote:
Ik denk niet dat ik dan een erg goede indruk maak bij zijn oudersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga jij dan in je konijnenpakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |