Niet, het blijft er boven hangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heimen ->
Mark ------->
Hihi, ik kots op je hoofd.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Megan Fox? Nee, ze heeft echt geen mooi gezicht.
Die tattooquote:
Neh.quote:
Wat een bullcrap.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:50 schreef Schieganger het volgende:
Megan Fox is roawr.
Als je zegt als man dat je haar niet zou doen ben je of aan het liegen, of homo.
Hilarisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is wetenschappelijk bewezen.
Door mij.
Door het te verzinnen.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is wetenschappelijk bewezen.
Door mij.
Door het te verzinnen.
Ik zag 'm laatste in de Mediamarkt in Eindhoven.quote:
Hij loopt ook vaak op blaak rond in Rotterdam.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zag 'm laatste in de Mediamarkt in Eindhoven.
Zit ie niet in de gevangenis? Of had ie zo'n kanskaart.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie onze eindju gramma boy?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij koopt met die vriendin tig CD's, en al die vrienden lopen rond anderen in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hij loopt ook vaak op blaak rond in Rotterdam.
Jouw mening vroegen we niet!quote:
Dunno. Is paar weken terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zit ie niet in de gevangenis? Of had ie zo'n kanskaart.
De enige ekte.quote:
Kempi zit geloof ik niet vast hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zit ie niet in de gevangenis? Of had ie zo'n kanskaart.
Ahw kut, we zijn het beide eens over iets!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jouw mening vroegen we niet!
Oh wacht, je bent het met mijn mening eens?
Ja klopt, je hebt gelijk!
Had ie een rode strik in z'n haarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dunno. Is paar weken terug.
[..]
De enige ekte.
Ik heb het stiekem ook eens geworden over mijn haar, is nu korterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw kut, we zijn het beide eens over iets!
Nee. Hij had kort haar volgens mij.quote:
Put it in the carebox______________________/quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we raden van wie deze post is.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we raden van wie deze post is.
Ik denk van Trevlandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker, maar hoeveel heb je er dan gehad?
quote:
Na het fietspompwerk op haar borstkas niet zo meer hoorquote:
MD80quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Na het fietspompwerk op haar borstkas niet zo meer hoor
Je ziet het vooral aan de snelheid van oplichten/doven als ik snel achter elkaar op de rem trap.quote:
Je moet trouwens matten kopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zijn de plaatjes dan nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |