abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79712900
En die gevoelens zijn er allemaal na 1 zoen?
pi_79712930
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De angst wel, ja. Dat je niets met die kennis doet is puur uit egoïsme.
dat kan je alleen als egoïsme zien als je niet van jezelf houdt en dus denkt dat een relatie waarin men elkaar bedriegt normaal is.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_79713511
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, wil ik door met mijn partner of niet ? Wil ik door dan hou ik zielsveel van haar en echt niet minder dan voor het vreemdgaan mocht dat gebeuren. En omdat ik zoveel van haar hou wil ik haar geen pijn doen en door het haar te vertellen ga ik haar pijn doen. Ja, het is egoïstisch, dat geef ik toe. Die kans is alleen groot als je het niet kunt wegstoppen.

Of je op dit punt met iemand overeenkomt dat weet je nooit. En de besluiten die jij morgen neemt, die weet je vandaag ook nog niet.
Ik vraag me dan af, vertel je het wel dat je er zo over denkt? Of begin je al met 'liegen' als je uberhaupt met je partner over vreemdgaan praat? Nogmaals: ik vind het prima, maar vertel in zo'n gesprek dan ook de waarheid. En dat betwijfel ik.

En dat je dat nooit weet, dat klopt. Ik dacht dat mijn ex er hetzelfde over dacht, maar blijkbaar niet. Je kunt er bij mij in ieder geval van op aan dat ik het of uitmaak, of eerst met mijn partner praat over wat er mis gaat in de relatie, als ik gevoelens voor iemand anders begin te krijgen.
pi_79713524
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef klaagbaas het volgende:

[..]

dat kan je alleen als egoïsme zien als je niet van jezelf houdt en dus denkt dat een relatie waarin men elkaar bedriegt normaal is.
My point exactly.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:32:06 #255
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_79713731
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Xs2Shanna het volgende:
En die gevoelens zijn er allemaal na 1 zoen?
quote:
Die andere man is al die tijd uit beeld geweest. Echter na een paar maanden kreeg ik via email weer contact met hem, waarvan de inhoud steeds intiemer/sexueler werd. Ik moest het voor mij gevoel nog afmaken, dus geheime afspraken volgden hierop
Ik denk dat het dus niet bij alleen 1 zoen is gebleven...
pi_79713740
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Fes1-2 het volgende:
En dat je dat nooit weet, dat klopt. Ik dacht dat mijn ex er hetzelfde over dacht, maar blijkbaar niet. Je kunt er bij mij in ieder geval van op aan dat ik het of uitmaak, of eerst met mijn partner praat over wat er mis gaat in de relatie, als ik gevoelens voor iemand anders begin te krijgen.
Dat laatste vind ik niet echt constructief. Het veroorzaakt een hoop onrust en onzekerheid bij je partner, terwijl het vrij normaal is dat je je soms tot anderen aangetrokken voelt. Wat je ermee doet is vraag twee, maar de oorzaak ervan ligt lang niet altijd in je eigen relatie. Ik zou daar dan ook pas het gesprek over aangaan op het moment dat je duidelijk een probleem in je relatie hebt en niet direct aannemen dat dat het geval is als je je eens aangetrokken voelt tot een ander.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:33:24 #257
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79713779
En TS... Na het afgelopen weekend mooi weer thuis gespeeld te hebben en vandaag alle reacties hebben kunnen lezen (als je man tenminste niet thuis was), wat denk je nu/voel je nu? of laat je het er maar bij zitten?

Hoax is natuurlijk ook nog mogelijk en is deze topic alleen maar als een reltopic bedoeld.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_79713819
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het dus niet bij alleen 1 zoen is gebleven...
Ik dacht dat dat meer ging om geheim smsen, mailen etc..
  maandag 29 maart 2010 @ 17:40:24 #259
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_79714020
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat meer ging om geheim smsen, mailen etc..
als je daarom een zwaar gesprek met je man met hebben en daarvoor nog andere acties moet doorstaan... dan is een zoen wel erg zwaar bestraft door d'r man... daarom denk ik toch wel dat er meer gebeurd is dan dat.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 29 maart 2010 @ 17:50:46 #260
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_79714331
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af, vertel je het wel dat je er zo over denkt? Of begin je al met 'liegen' als je uberhaupt met je partner over vreemdgaan praat? Nogmaals: ik vind het prima, maar vertel in zo'n gesprek dan ook de waarheid. En dat betwijfel ik.
Ik zeg wat ik hier ook zeg. Vreemdgaan vind ik niet goed.
quote:
Dan denken we daar anders over, en dat respecteer ik. Wat mij betreft, mocht ik gevoelens voor een andere dame krijgen is dat iets voor mij en ga ik daar de oorzaken echt niet voor zoeken in mijn huidige relatie.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_79718097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik zeg wat ik hier ook zeg. Vreemdgaan vind ik niet goed.
[..]

Dan denken we daar anders over, en dat respecteer ik. Wat mij betreft, mocht ik gevoelens voor een andere dame krijgen is dat iets voor mij en ga ik daar de oorzaken echt niet voor zoeken in mijn huidige relatie.
Je liegt dus niet maar je verteld niet alles.. Tja.... Dat zou ik heroverwegen als ik jou was.

Bepaalde gevoelens kunnen ook een opvlieging zijn he, als je ineens met iemand (vaker) begint te flirten en je komt er eigenlijk achter dat de (seksuele) spanning met je huidige relatie er een beetje af is... Is het dan beter om het flirten door te zetten of de spanning in je huidige relatie weer terug te brengen en alsnog heel gelukkig te worden samen? Alles gaat met ups en downs. Als het eerste het bij mij van het tweede zou gaan winnen zou het wel tijd zijn om de relatie te verbreken. Dat is meer wat ik daar mee bedoelde.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:36:07 #262
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_79718335
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:25 schreef zonaanbidster het volgende:
Tja, ik zal waarschijnlijk veel berichten over moraal e.d. krijgen een groot gelijk. Ik vind het zelf ook ontzettend erg.

Ik ben nu 14 jaar getrouwd met een lieve man met wie ik twee kinderen heb. Vorig jaar ben ik vreemdgegaan (zoen) met een voor mij bekende man. De reden voor mij was dat ik nieuwsgierig was geworden naar hoe het zou zijn om te zoenen met een andere man. Ik heb toen ook duidelijk aangegeven dat het eenmalig was en niets te betekenen had. Doorslag voor mij is mijn gouden regel "ik wil als ik later 80 ben geen spijt hebben van dingen die ik niet gedaan heb, liever spijt omdat ik het gedaan heb".

Helaas ben ik voorbij gegaan aan mijn schuldgevoelens naar mijn man toe en ben toen met de billen bloot gegaan. Ik heb een scheiding voorgesteld omdat ik bang ben dat ik meer wil en hem zal kwetsen. Na een time out hebben we besloten om verder te gaan om de simpele reden dat we van elkaar houden.

Die andere man is al die tijd uit beeld geweest. Echter na een paar maanden kreeg ik via email weer contact met hem, waarvan de inhoud steeds intiemer/sexueler werd. Ik moest het voor mij gevoel nog afmaken, dus geheime afspraken volgden hierop.

Mijn man heeft op een gegeven moment, deze man aangesproken en gewezen op het feit dat ik getrouwd was. Groot gelijk natuurlijk, klaar! Mijn minnaar zat hier niet op te wachten en heeft toen onze relatie verbroken. Ik was opgelucht, vrij en trots op mijn man maar ook verdrietig en eenzaam.

Nu weer een paar maanden verder krijg ik toch weer berichtjes waarin hij me verteld dat hij me mist en nog steeds wilt. We praten niet over wat er is gebeurt, want hij weet dat ik voor mijn man kies. Ik kan hem niet loslaten. Kan ik verliefd/lustig zijn op die ene man maar houden van mijn man en daar ook voor kiezen? Valt dit onder persoonlijke groei/ontwikkeling binnen een relatie. Ik wil loslaten maar het beestje in mij verlangt zo zeer naar deze andere man. Aan de andere kant is het vreemde dat ik juist meer liefde voor mijn eigen man voel. Heeft iemand ook deze ervaring en hoe heb je het los kunnen laten?

-edit- OP weer teruggezet omdat topic anders onoverzichtelijk wordt
zucht dom wijf .... , stoer hoor iemand pijn doen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_79971187
Ik denk dat verliefdheid en lust naar een ander wel het begin kunnen zijn van persoonlijke ontwikkeling en verdieping van de relatie met jouw man. Maar niet als je er zo mee om gaat als je nu gaat, want dan betekent het waarschijnlijk gewoon einde huwelijk. Dit gaat ook veel verder dan een keer zoenen of neuken om te ervaren hoe dat is (en later niet het gevoel te hebben dat je dingen gemist hebt). Dit zul je uiteindelijk ook niet verborgen kunnen houden.

Is het niet beter om na te gaan wat je mist in je huwelijk en te proberen (samen) dat weer terug te krijgen? Zou het niet veel leuker zijn die gevoelens weer te kunnen hebben met je eigen man?
pi_79972048
maar waar is de ts eigenlijk gebleven
pi_79975945
Vreemdgaan is een verlangen naar een betere relatie dan die je nu hebt, maar je wil tegelijk vast houden aan de vastigheid en het vertrouwde wat je al hebt.

Dat je vreemd gaat betekent op zich al dat er iets grondig mis is in je relatie. Het feit dat je na de eerste keer met de billen bloot bent gegaan en het hebt verteld, komt omdat je de wateren hebt verkend en tot de conclusie kwam dat wat je reeds had beter was dan wat je kon krijgen.

Je man heeft toen blijkbaar besloten je nog een kans te geven, wat niet zo vreemd is na zo'n lange relatie. Maar dat je het vervolgens nog een keer doet.. en met dezelfde man, maar dan nog verder gaat, is absoluut niet meer goed te praten. Ik zou je op dat moment zeker al met de koffers buiten hebben gezet. Maar goed, hij gaf je nóg een kans....

Vervolgens krijg je na een paar maanden weer berichtjes en denk je er serieus over om het nog een keer te doen? Een beetje als drie keer is scheepsrecht? Of verwacht je dat je man een "ezel" is die zich drie keer stoot aan dezelfde steen?

Ik zou persoonlijk als vrijgezelle man, die zich dan ook al voor de derde keer aan die steen (jou) zou stoten, wel gek zijn om te denken dat je dan hetzelfde niet bij mij zou doen als het op een relatie zou uitdraaien.

En hoe je het los kunt laten? Niet meer mailen, niet meer bellen... klaar.
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
  maandag 5 april 2010 @ 20:29:13 #266
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79978720
Ik denk dat de TS niet meer terugkomt
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 8 april 2010 @ 09:38:53 #267
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_80073320
Jesus!! Wat een enorme roedel moraalridders (niet ieder1)zitten hier.
En het woord 'moraalridders' heeft nog een te positieve bijklank voor het soort bekrompen lowminded gajes wat hier rondkruipt.

Allereerst even ter verduidelijking: ik vind niemand lowminded die het niet met de TS eens is.
Ik weet natuurlijk ook dat niet iedereen dezelfde mening heeft of hoeft na te streven.
Maar de 'je bent een moeder dus jij zit fout en dus een hoer'-uitspraken: How sick en middeleeuws zeg!

Een moeder zorgt voor, heeft lief, schaaft bij etc.
Is ze daar nu mee gestopt omdat ze verliefd/ nieuwsgierig is geworden?? Dacht het niet.
Zolang ze de kids er niet mee lastig valt vind ik dit 'kunnen'. En dan heb ik het niet over de vrouw die alleen voor de lust buiten de deur zoekt.
Waarom denkt menig mens dat als je moeder bent je alleen nog maar moedergevoelens mag hebben en daarnaast papa moet pleasen. Ze is nog steeds ook gewoon vrouw hoor. En dan heb ik het niet eens zozeer over iemand anders leuk kunnen vinden, maar ook ontplooing etc.

Zonaanbidster komt hoe dan ook te kort. Waarschijnlijk op emotioneel gebied/waardering etc.
Zolang je twijfelt vind ik wel dat je met de minnaar zou moeten breken. En eventueel 'tijdelijk' ook van je partner. Even vanaf de zijlijn beslissen wat je gaat doen.
Wil je dan alsnog naar je partner dan zeg hem wat er gebeurd is en ga met zijn 2en in relatie-therapie.
Alletwee aanhouden werkt 1:verwarrend en 2:dit kan je echt niet maken tegenover je kids/partner.

En bahbah als een vent vreemdgaat dan hoor je toch ook niet; 'jij bent een vader dus jij zit fout en dus een hoer!!'. Mannencultuur alom En een vent gaat vaak voor lust!

ps; Ben btw nieuw hier, goede binnenkomer toch?
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  donderdag 8 april 2010 @ 09:48:53 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80073518
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:38 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

Whoopsy/MLI, ben jij het?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 april 2010 @ 09:56:14 #269
..with a ninja mind
pi_80073680
MLI?? Nee ...don't think so???
  donderdag 8 april 2010 @ 12:48:02 #270
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_80079352
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:38 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Jesus!! Wat een enorme roedel moraalridders (niet ieder1)zitten hier.
En het woord 'moraalridders' heeft nog een te positieve bijklank voor het soort bekrompen lowminded gajes wat hier rondkruipt.

Allereerst even ter verduidelijking: ik vind niemand lowminded die het niet met de TS eens is.
Ik weet natuurlijk ook dat niet iedereen dezelfde mening heeft of hoeft na te streven.
Maar de 'je bent een moeder dus jij zit fout en dus een hoer'-uitspraken: How sick en middeleeuws zeg!

Een moeder zorgt voor, heeft lief, schaaft bij etc.
Is ze daar nu mee gestopt omdat ze verliefd/ nieuwsgierig is geworden?? Dacht het niet.
Zolang ze de kids er niet mee lastig valt vind ik dit 'kunnen'. En dan heb ik het niet over de vrouw die alleen voor de lust buiten de deur zoekt.
Waarom denkt menig mens dat als je moeder bent je alleen nog maar moedergevoelens mag hebben en daarnaast papa moet pleasen. Ze is nog steeds ook gewoon vrouw hoor. En dan heb ik het niet eens zozeer over iemand anders leuk kunnen vinden, maar ook ontplooing etc.

Zonaanbidster komt hoe dan ook te kort. Waarschijnlijk op emotioneel gebied/waardering etc.
Zolang je twijfelt vind ik wel dat je met de minnaar zou moeten breken. En eventueel 'tijdelijk' ook van je partner. Even vanaf de zijlijn beslissen wat je gaat doen.
Wil je dan alsnog naar je partner dan zeg hem wat er gebeurd is en ga met zijn 2en in relatie-therapie.
Alletwee aanhouden werkt 1:verwarrend en 2:dit kan je echt niet maken tegenover je kids/partner.

En bahbah als een vent vreemdgaat dan hoor je toch ook niet; 'jij bent een vader dus jij zit fout en dus een hoer!!'. Mannencultuur alom En een vent gaat vaak voor lust!

Vreemdgaan, van een man of vrouw maakt niet uit. ben het met beide niet eens. Dat je buiten de deur wilt eten. tja.. lage actie. Beeindig dan eerst je niet goed lopende relatie (tenzij je hebt afgesproken met je partner dat het niet uit maakt) en zet daarna pas de bloemetjes buiten.

ps. idd goede binnenkomer ;-)
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:53:13 #271
..with a ninja mind
pi_80416309
TY!!

Ben wel benieuwd wat de TS nu eigenlijk uiteindelijk heeft besloten.
Want beslissen moet ze toch... alletwee aanhouden tjah niet slim denk ik. En egoïstisch...
Ze klinkt als een conflictvermijdster pur sang!

En conflictvermijders gaan altijd in de slachtofferrol zitten en uiteindelijk gaat alles om hun heen mis, en het is nooit hun schuld!
Het is dan de schuld van minnaar of partner óf het 'overkwam' hun.
Ja in eerste instantie denk ik wel dat je zoiets kan overkomen. Maar hoe verder te handelen daarmee is toch echt je eigen verantwoordelijkheid.

Dus hoop voor TS en haar naasten dat ze niet zo'n - ik-ben-zielig-wat-gebeurd-er-nu-? - figuur is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')