goshie!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef Asyniur het volgende:
Crosspost maar omdat een aantal van hier van de week om een foto vroegen...
Kiektan!!
[ afbeelding ]
Ah van verre kennissen vind ik dat helemaal niet zo erg, maar mijn eigen vader... tjah, dat steekt. Ik was dan ook zo onnozel om te denken dat een kleinkind wel de moeite zou zijn om even te zien (dat in tegenstelling tot zijn eigen dochter op haar huwelijk). Ik zou me er eigenlijk niet druk mogen in makenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Raissa het volgende:
Ik snap dat nooit zo, dat mensen niet even de tijd kunnen vrij maken om even langs te komen, zoveel moeite is dat toch niet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:47 schreef Poppejans het volgende:
Heerlijk om al jullie vakantieplannen te lezen! Krijg er helemaal zin van!
Echt nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef happyme28 het volgende:
Daan is zijn sterretjes van zijn official fokbaby kwijt
Een funerarium is een uitvaartcentrum (ik denk toch dat jullie dat zo noemen) (zijn vriendin is begrafenisondernemer).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Echt niet![]()
![]()
Leonieke, wat stom van je vaderEn als je het zo bekijkt kun je je er beter maar niet druk om maken. heeft toch geen zin
![]()
Wat is een funerarium?
En een harrylach!![]()
En Rocker nog 1 dagje een minibaby. Zometeen issie al groot!
Ah, dank jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een funerarium is een uitvaartcentrum (ik denk toch dat jullie dat zo noemen) (zijn vriendin is begrafenisondernemer).
En zo lachen als Harry doet Thomas nog niet(terwijl ik me uiteraard zelf wijsmaak dat Thomas wél al lacht
) Het is eerder glimlachen naar mijn tepels dat hij doet. Oh, wat kijk ik uit naar zijn eerste lach
Ik begin dan spontaan mee te glimlachenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, dank jeVreemd beroep lijkt me dat
![]()
Ik vind die gelukzalige-smilen na het voeden zo heerlijk
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:22 schreef leonieke het volgende:
Na een week dan toch reactie gekregen van mijn vader op de mail die ik heb gestuurd met foto's van Thomas. Hij wenst ons proficiat, zegt dat Thomas mooi is (ja, du'uh daar was ik ook al uit
) maar komt niet op bezoek omdat hij en zijn vriendin het te druk hebben met hun funerarium. Oké, het is 100km rijden (dus je bent een uurtje onderweg om er te geraken) maar zo ver is dat toch niet?
En Thomas krijgt een spaarrekening (fijn natuurlijk), maar ben ik nu zo veeleisend dat ik niet vind dat je met een spaarrekening zo'n dingen als je kleinzoon niet komen bezoeken kunt afkopen?
Pff... dit is gewoon k*t
Ja maar ik kan me indenken dat je toch bij zo'n grote gebeurtenis als het krijgen van een babytje/kleinzoon, denkt dat er interesse vanuit hem komt en het contact langzaam opgepikt zou kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]Lieve Leo, trek t je niet te veel aan, je wist al veel langer dat zulke reacties van je vader komen
Haha, mijn meisje heeft Frusti als bijnaamquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:04 schreef freecell het volgende:
Wij noemen Florian regelmatig 6B
Boos Brullend Bolletje BB (onze achternaam) Baby
inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:52 schreef Meimeltje het volgende:
Jeetje wat een jonge ouders PoppejansLeuk zo'n vakantie!!
Anders mag ze wel eens de stembanden van Thomas lenen voor een weekjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:28 schreef lily het volgende:
lachende Harry...wat lief
Leah lacht nog veel maar wat ze ineens niet meer doet is kletsen. Het is alweer een week doodstil op stemband gebied.
alleen als hij ermee kletstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Anders mag ze wel eens de stembanden van Thomas lenen voor een weekje
Mijn moeder was 23 toen ze mij kreeg, toen heel normaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:27 schreef lily het volgende:
Rocka, is je rocker alweer bijna 6 maanden. Wat vliegt de tijd.
De dag dat zigeunermeisje zich kwam melden met de test was toch gisteren?
[..]
inderdaad(mijn ouders zijn 71 en 74)
Voor 1 dag weer de kleinstequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:44 schreef Asyniur het volgende:
leonie![]()
ik kan wel zeggen dat je het je niet moet aantrekken maar dat lukt toch niet. het steekt altijd toch een beetje...
mini-rocker alweer groot?![]()
Dank voor jullie leuke reacties!Ik was ook verbaasd dat ik het nog zo goed op de foto heb gekregen. En nu moet ik steeds bijna huilen als ik de foto zie. Stomme emo-mama
Wij zijn ook rigoureus op de fles overgegaan, al kreeg hij zo'n 1,5-2 weken ook wat borstvoeding erbij. Zijn poep was één keer heel dik. Ik heb hier toen gepost dat het wel cement leek. Sindsdien is zijn poep eigenlijk net zo dun als bij de borstvoeding. Ook lijkt hij er niet meer moeite mee te hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:41 schreef freecell het volgende:
Zijn er meer mensen redelijk bruut overgegaan van BV op fles? Want de poep hier veranderd ineens echt mega. En hij heeft er duidelijk meer moeite mee.
Volgens mij niet?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik jullie al verteld dat Ivan ook een officiële fok!-baby is?
Ik vind Minke echt geweldig en haar naam ook, maar dat had ik al vaker gezegd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Lijnloos het volgende:
verder niks te melden eigenlijk, mijn muppet is lief! Wil vandaag alles in der mond stoppen hihi! Zo grappig...
Hehe, dat komt waarschijnlijk omdat ik geen zo'n fotomens ben. Ik trek wel regelmatig foto's maar dat is zo'n gedoe om die online te plaatsen. Ik ben dus al blij als ik ze op onze blog krijg (maar daar staan er wel een paar nieuwe opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een lieve foto's!![]()
Over foto's gesproken: Leonieke, wij zien veel te weinig van jouw zoon!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Klopt!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat tof dat Ivan ook een fok!-baby isWas er niet ergens een topic waarin ze allemaal opgesomd stonden?
Dat fenomeen ken ik ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ivans papa hoeft niet in de OP, hoor. Hij distancieert zich van al mijn OUD-postings.![]()
Dag Rockaquote:De Rocker is vandaag een half jaar oud!Gefeliciteerd met je grote baby, Rockabella!
Same herequote:Leonieke, jaa, Thomas-foto's! Hij is echt een schatje. Ik word helemaal week van die foto's waarbij hij op jullie ligt. Fijn is dat, hè? En hij ligt er ook zo tevreden bij.
Heel herkenbaar!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:00 schreef Incantrix het volgende:
Soms ook wel lastig hoor, dat gebeurt dan ook met de binnenkant van zijn mouw als je hem een vest of trui uittrekt (en zie dat nog maar eens los te krijgen), of met míjn mouwen als ik hem verschoon..
Een paar dagen geleden zongen mijn lief en ik 'lang zal hij leve' voor ons neefje via de telefooon en Ivan begon ineens héél hard te huilen bij "hiep hiep... HOERA!".quote:Op zondag 28 maart 2010 08:53 schreef NieuweUser het volgende:
Ik ben even benieuwd of jullie dit herkennen. Isa vind sinds ruim een week harde geluiden eng. Van de week was ik met haar aan het wandelen en kwam er een brommer langsgereden (die ook wel érg veel lawaai maakte), direct ging haar lipje naar beneden en begon ze te huilen. Gisteren had ik haar in de box gelegd en ging even snel stofzuigen (wat ik eigenlijk vanaf haar geboorte gewoon in haar aanwezigheid heb gedaan), precies hetzelfde! Begon direct heel zielig te huilen met traantjes.Het leek dus wel of ze er bang voor was. Hebben jullie kindjes dit ook?
Niels ook sinds gisteren! Hij zette grote ogen op, begon met zijn armen te trillen en toen heel zielig te huilen. Ik ben met hem op de arm naast de stofzuiger gaan zitten en heb die steeds aan en uit gedaan, maar toen ik hem weer neergelegd had begon hij toch weer te huilen om de stofzuiger.quote:Op zondag 28 maart 2010 08:53 schreef NieuweUser het volgende:
Ik ben even benieuwd of jullie dit herkennen. Isa vind sinds ruim een week harde geluiden eng. Van de week was ik met haar aan het wandelen en kwam er een brommer langsgereden (die ook wel érg veel lawaai maakte), direct ging haar lipje naar beneden en begon ze te huilen. Gisteren had ik haar in de box gelegd en ging even snel stofzuigen (wat ik eigenlijk vanaf haar geboorte gewoon in haar aanwezigheid heb gedaan), precies hetzelfde! Begon direct heel zielig te huilen met traantjes.Het leek dus wel of ze er bang voor was. Hebben jullie kindjes dit ook?
Ik was juist een dikke week aan het proberen om regelmaat erin te krijgen want het voeden op verzoek liep niet lekker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Ben benieuwd of er nog babytjes last van het uur tijdsverschil gaan hebben, op zich zou het nu met zomertijd juist in het voordeel kunnen zijn, worden ze fijn een uur later wakker!
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef lily het volgende:
Ik ben ook zo verliefd op mijn meisje![]()
Ze is zo ontzettend leuk en lief en het is zo leuk om weer een baby te hebben. Ik ben erg blij en dankbaar dat Leah ons gezin heeft uitgebreid en ze maakt ons allemaal echt compleet.
Ja, goed heh!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef lily het volgende:
Ik ben ook zo verliefd op mijn meisje![]()
Ze is zo ontzettend leuk en lief en het is zo leuk om weer een baby te hebben. Ik ben erg blij en dankbaar dat Leah ons gezin heeft uitgebreid en ze maakt ons allemaal echt compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |