Heel herkenbaar... ik had ook heel erg zin om weer aan het werk te gaan, tot het die laatste avond ervoor was, toen was ik echt niet te genieten... wilde helemaal niet meer werken, wilde niet dat Minke naar het kdv zou moeten... etc. En dan ben je eenmaal op het werk en dan valt het best mee...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:46 schreef NieuweUser het volgende:
M_P, fijn dat het weer goed gaat. En over dat werken, ik dacht een paar weken geleden ook dat ik er helemaal geen zin in zou krijgen, maar dat kwam eigenlijk vanzelf wel. Moet wel zeggen dat ik ineens een soort van 'plankenkoorts' krijg voor as maandag..![]()
Veel plezier vandaag op het feest!
Op 30 december.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:08 schreef Meimeltje het volgende:
NieuweUser: wanneer is Isa eigenlijk geboren? Ik zag haar niet in het lijstje staan.
Ik heb gewoon ruim 5 maanden verlof gehad, maar het is echt omgevlogen
Ik ook niet dus dat scheeltquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Troel het volgende:
Heb overigens helemaal geen zin in een vers versus potjes discussie.
Ik heb je vraag hier even beantwoord incl. een leuke link om zelf verse groentes en fruit te makenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:42 schreef Takkembah het volgende:
Kun je die stampmukindiepvries trouwens ook met fruit doen? Want dan gaan de potjes er hier helemaal uit... Dure muk.
Bert trok pas Jochem aan 1 been omhoog toen hij een luier wilde verschonenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:24 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dat scheelt
Nee waarom zou hierover een discussie moeten ontstaan?
Ieder moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt vind ik en daar mag je je eigen mening of gedachten over hebben maar een discussie hoeft van mij dan weer niet.
Ik zou wel een discussie voeren als je jochem drank geeft of aan zijn benen vast pakt ofzo![]()
a la carte klinkt dan ook alweer iets luxer ofzo haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rienk en ik hebben daar eerst nog heerlijk gewandeld en zijn bij Johann (mijn broer) zijn graf geweest. Niet te geloven dat er nog steeds nieuwe kindjes bijkomen.. Johann was de eerste en er liggen nu wel 15. Mijn ouders wilden toen graag een eigen plek voor kindjes, dus vandaar dat Johann de eerste was. Er zijn voorzover ik weet 2 kindjes daar niet bij begraven, dat wilden die ouders niet. Daarna zijn we nog naar de opgeknapte speeltuin geweest en toen lekker naar het huis van mijn ouders. Rienk is daar in slaap gevallen en mama was helemaal blij hem te zien. Dat maakte veel goed![]()
Zometeen gaan we even boodschapjes doen omdat mijn zus en haar vriend komen logeren. Morgen gaan we Groningen in, dus hoop dat het leuk wordt!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef lily het volgende:
Klinkt als een gezellig weekend
Hoe oud was je broertje, Vlindur?4 dagen voor zijn eerste verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
18-11-1981 - 14-11-1982
Ik heb hem nooit gekend, maar ga er af en toe wel eens naartoe.
Het voelde nu extra zwaar omdat ik nu zelf een kind heb. Verdomme zeg.... Je kind verliezen![]()
![]()
En dank je
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Nou zeg dat wel zeg!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
Vlindur succes!![]()
En over dat kindjes 'zomaar ineens' kunnen overlijden wil ik niet teveel nadenken![]()
Wat ben je ineens kwetsbaar als je kinderen hebt hè?
Ik wil niet naar Noord-Italië, ik wil naar Toscane of Umbrië.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:41 schreef Sorbootje het volgende:
Maar Claudia, 't noorden van Italië is toch dichterbij dan zuid-Frankrijk?![]()
Ik kan echt niet wachten. Heel stom misschien, maar ik wil Italië zó graag aan Isabeau laten zien en vice versa
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:35 schreef sproet-je het volgende:
Ik zwaai even gedag, we gaan lekker een weekendje weg! Onze eerste "vakantie" met z'n drieen
![]()
huh, hoezo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:25 schreef Meimeltje het volgende:
Hier weer naar cb geweest.
Dyon is nu 62 cm en weegt 5885 gram. Lengte was prima, maar gewicht wel wat eronder.
Kijkend naar zn groeilijn hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef lily het volgende:
[..]
huh, hoezo?
Leah is ook 62 cm en weegt 5750 en dat was prima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |