abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79604034
wat afschuwelijk
Ja, als je eenmaal een kind hebt en daaraan denkt draait je maag zich om..
pi_79604094
Oh Vlindur, wat komt ineens extra hard aan hè.. nu je zelf een kindje hebt.
pi_79604219
Vlindur!

Mag ik vragen waaraan hij is overleden?
pi_79604381
@ Vlindur, he bah wat naar zeg van je moeder.
Wonen ze ver weg?
Sterkte ermee

En ook van je broertje, mijn partner's zusje is ook overleden, daar kijk ik nu ook heel anders tegen aan..

@ mama papa, ook succes ermee

@ sorboo, jij succes straks met stoppen ben zeer benieuwd hoe je meisje erop reageert

@ Vakantie, nog niets gepland, ws gewoon last minute in eigen land.
En mn moeders broertje ook
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:20:33 #280
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79604618
He vlindur wat naar zeg! Dikke knuffel en dikke
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79604619
Jeumig Vlindur, da;s wel heftig zeg voor je moeder. Hopelijk lost het wel haar huidige gezondheidsproblemen op, maar kan me de spanning goed voorstellen hoor, bah. En hoe onwerkelijk wordt het dan nu met je broertje... als je dan zelf een kind hebt en je probeert voor te stellen hoe dat is, lijkt me vreselijk...
pi_79604788
Hij is overleden aan pseusokroep. Zomaar ineens.
Mijn moeder zou met mn zus naar beneden, keek even bij hem maar hij sliep nog. Dus liet hem liggen. Anderhalf uur later ging ze kijken en was hij overleden. Schijnt een aanval te zijn geweest. Hij was niet ziek. Verder weet ik geen details. Ze praten er niet over. Ze gaan er ook nooit naartoe. Ze kunnen het niet aan..

Ze wonen een half uur van ons vandaan, dus we zien ze vrij vaak. Mijn zus woont in Naaldwijk, dus die zie ik niet zo vaak Daarom ook extra zin in morgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79605146
Wij zijn ook Italie-fan! Maar dit jaar gaan we naar Zuid-Frankrijk omdat we onze eigen auto mee wilden. Misschien gaan we in september nog naar Italie als het goed bevalt om Ivan mee te nemen. Ik vind het nu lastig om me er een voorstelling van te maken. Geen idee hoe hij zich in een vliegtuig gedraagt als hij een grote baby is en niet meer zoveel slaapt.

Vlindur, veel sterkte met je moeder gewenst. Verwen haar maar flink met bezorkjes van jou en Rienk, die zullen haar vast goed doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79605189
Jeetje Vlinder, dat is toch echt je ergste nachtmerrie...

Ik zwaai even gedag , we gaan lekker een weekendje weg! Onze eerste "vakantie" met z'n drieen
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_79605231
ooooeee, hier ook een groot italie fan!! Maar deze zomer wordt het Frankrijk, ik heb er al zo veel zin in...(nog 3 maanden)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_79605351
Maar Claudia, 't noorden van Italië is toch dichterbij dan zuid-Frankrijk?

Ik kan echt niet wachten. Heel stom misschien, maar ik wil Italië zó graag aan Isabeau laten zien en vice versa
pi_79605395
Vlindur wat enorm heftig, heel veel sterkte voor je moeder en jullie
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79605489
Vlindur succes!
En over dat kindjes 'zomaar ineens' kunnen overlijden wil ik niet teveel nadenken
Wat ben je ineens kwetsbaar als je kinderen hebt hè?

Bij Leander heb ik echt een half jaar gedacht: 'hij is zo leuk, we mogen hem vast niet houden!'
Bij Florian had ik dat niet, maar toen de CB arts zei: Het is een héél sterk ventje, dat is zijn redding geweest' heb ik wel even keihard gejankt en besefte ik weer hoe kwetsbaar ze toch zijn die kleintjes....

Maar... Hij doet het goed nu!

En hij krijgt weer een beetje zijn hapwangen terug
pi_79606392
Ziet er goed uit Freecell! En dat truitje!

Dank jullie wel allemaal

Hier gaan we dit jaar misschien eens naar een waddeneiland. Ik ben er nog nooit geweest en vind het nu wel tijd worden. Lekker compact dus vast goed te doen met Rienk. En anders weer naar Duitsland. Ons ideaal vakantielandje Frankrijk is leuk maar onverstaanbaar en Italie zijn we nog nooit geweest, dat ligt nog wel in het plan voor ooit Ik wil ook wel gewoon naar ergens in Nederland of de Ardennen. Maar goed. We zien tegen die tijd wel. We hebben vakantie in de bouwvak. Dat staat al wel vast. 4 weken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79606662
Wat verschrikkelijk Vlindur!!
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
Vlindur succes!
En over dat kindjes 'zomaar ineens' kunnen overlijden wil ik niet teveel nadenken
Wat ben je ineens kwetsbaar als je kinderen hebt hè?
Nou zeg dat wel zeg!
Wat fijn dat Florian nu goed groeit zeg, er zal een last van je schouders vallen!
pi_79606813
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:41 schreef Sorbootje het volgende:
Maar Claudia, 't noorden van Italië is toch dichterbij dan zuid-Frankrijk?

Ik kan echt niet wachten. Heel stom misschien, maar ik wil Italië zó graag aan Isabeau laten zien en vice versa
Ik wil niet naar Noord-Italië, ik wil naar Toscane of Umbrië.
pi_79606821
Heftig zeg je kindje verliezen. Ik had net als Freecell bij de eerste heel vaak het gevoel dat er iets ging gebeurde. Je hoorde ook zovaak over wiegendood.
Vlindur, sterkte met je moeder

Freecell: wat fijn zeg dat hij nu zo goed groeit!! Hij ziet er ook heel goed uit, lekker mannetje

Hier weer naar cb geweest.
Dyon is nu 62 cm en weegt 5885 gram. Lengte was prima, maar gewicht wel wat eronder. Ook niet gek als hij slecht drinkt natuurlijk. Er zat slijm bij zn longetjes. Als hij nu weer koorts gaat krijgen moeten we direct naar huisarts/ hap aangezien het dan een longontsteking kan zijn. De arts durfde het nu ook niet aan om prikjes te geven aangezien hij dan door een verminderde weerstand misschien juist een longontsteking gaat krijgen. Volgende week luistert ze weer en krijgt hij zn prikjes als alles goed is.
Ze vond hm verder een heel vrolijk mannetje en je ziet ook niet aan hm dat hij er last van heeft.
pi_79606896
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:35 schreef sproet-je het volgende:

Ik zwaai even gedag , we gaan lekker een weekendje weg! Onze eerste "vakantie" met z'n drieen
Veel plezier!

Oh, wat doet Florian het goed zeg!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:29:51 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79606999
Florian, wat ga je lekker!!

Vlindur, succes en beterschap voor je moeder

Over kwetsbaar gesproken: mijn man's broertje is overleden 3 dagen na zijn geboorte (beademing stopgezet). Hij is na 7 maanden zwangerschap geboren in het ziekenhuis. In datzelfde jaar is mijn broertje dus geboren na 7,5 maand zwangerschap. HIj is gewoon thuis geboren. Mankeert niks.
Toen we bij de vroedvrouw waren voor intake heb ik dus daar een traantje weggepinkt. Ik snapte even niet hoe het kon dat een kindje dat geboren wordt na 32 weken zwangerschap het gewoon niet gered heeft. Maar toen waren ze nog niet zo ver met de technologie...

En waar je eerst nog af en toe kon twijfelen over of het heus een lachje was, heeft Harry vandaag al een paar keer heel erg breeduit gelachen Het ziet echt heel komisch uit. Ik hoop dat ik snel een foto ervan gemaakt krijg...
Mijn kaboutertje wordt groot
pi_79607193
Wow Free! Je ziet écht verschil!!

En ze zeggen toch dat babies zo lekker ruiken? Nou, die van mij STINKT! Laat de hele dag al vieze scheten en ruikt als een volle luieremmer
pi_79607410
Sorbo
Hier ook een stinkertje sinds de fles, bv-poep stinkt veel minder

Zijn er meer mensen redelijk bruut overgegaan van BV op fles? Want de poep hier veranderd ineens echt mega. En hij heeft er duidelijk meer moeite mee.

En Harry aan het lachen Mijn ervaring is dat je dat erg moeilijk op de foto krijgt helaas....
pi_79607588
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:25 schreef Meimeltje het volgende:
Hier weer naar cb geweest.
Dyon is nu 62 cm en weegt 5885 gram. Lengte was prima, maar gewicht wel wat eronder.
huh, hoezo?

Leah is ook 62 cm en weegt 5750 en dat was prima?
pi_79607642
Wat heerlijk freecell, dat het goed gaat met je kleintje

Van dat poepen; ik weet nog dat toen ik bij David stopte met bv bij hem de poepproblemen begonnen, ja.
Maar hij was toen 6 maanden en we begonnen met bijvoeden en ik weet het toen daaraan.
pi_79607759
Nou... problemen...
Hij poept nog wel goed, maar het is echt best dik en hij moet er goed z'n best voor doen...

En hij wordt nu wakker van poepen en dat vind ik maar stom Eerst poepte hij lekker in zijn slaap.
pi_79608715
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef lily het volgende:

[..]

huh, hoezo?

Leah is ook 62 cm en weegt 5750 en dat was prima?
Kijkend naar zn groeilijn he Hij zat eerst met gewicht op gemiddelde lijn. Ik maak me er ook geen zorgen over hoor, als hij helemaal beter is zal hij het vast wel weer inhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')