Ja dat kan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:42 schreef Takkembah het volgende:
Kun je die stampmukindiepvries trouwens ook met fruit doen? Want dan gaan de potjes er hier helemaal uit... Dure muk.
Wij maken alles altijd volledig klaar, Leo. Dwz, Lente eet meestal met de pot mee en da's in ons geval vaak pasta of aardappelen, groente en een vleesvervanger. Voor haar prakken we dan wat aardappels met wat groente grof (en als we eens vlees eten soms daarvan nog wat er doorheen) en wat we overhebben gaat de vriezer in in een Aventbakje.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:32 schreef leonieke het volgende:
Alvast sorry voor de megakick
Maar ik heb een vraagje over het bewaren van voedsel in de diepvries. Ik ben aan het twijfelen wat ik het beste zou doen: groentehapjes volledig af klaarmaken (groenten en aardappelen door elkaar) of groenten apart stomen (wortelen, courgette, aardappel, tomaat, ...) en deze afzonderlijk bewaren in bv ijsblokbakjes.
Hoe pakken jullie dat aan?
hoe oud is isa nu ??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:30 schreef NieuweUser het volgende:
Wij maken ook zelf eten voor Isa en ze vind het heerlijk!Wat mij wel opviel vorige week was dat haar ontlasting wat moeilijker ging. Ze had een aantal dagen bloemkool of broccoli + aardappeltjes gehad. Afgelopen weekend had ze ivm onze vakantie een aantal potjes gehad en toen ging haar ontlasting veel makkelijker! Nu heb ik haar sinds gisteren weer zelfgemaakt eten gegeven en heeft ze er vandaag weer wat last van. Doen jullie er bijvoorbeeld wat margarine of olie door om het evt wat dunner te maken? Of hebben jullie andere tips? Ik doe er zelf wel wat kookvocht door, maar dat is blijkbaar nog niet genoeg.
bullshit. als jij boontjes uit blik of pot eet ben je ook niet morgen een tientonnerquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Skonk het volgende:
Denk niet dat het verstandig is uit potjes te laten eten, dan krijg je denk ik een kind dat snel dik word
Je weet maar nooitquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
bullshit. als jij boontjes uit blik of pot eet ben je ook niet morgen een tientonner.
nou jah, als hij 100 potjes opeet (met klemtoon op op) in puur vet gedrenkt .. ja, dan kan het welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |