Hoi dames (en heren). wat zijn jullie toch massaal lief

we waren gistermiddag precies thuis toen de pakjesmenneer aan de deur stond met:
![]()
de kaart die erbij moest zitten zat er niet bij, maar wij zijn niet voor 1 gat te vangen, wij pakken google erbij en traceren een telefoonnummer bij de postcode van de afzender en belden ff

toen hadden we instucties voor het uitpakken
we hebben totaal 140 fotos gemaakt, die zal ik niet allemaal plaatsen

wie ze wel allemaal wil zien mag even pmmen dus. maar een foto van selene's uitpakfeestje kan ik jullie niet onthouden:
![]()
en hier een plaatje van wat ze er direct mee deed:
![]()
en zo dus elke doos en elk kadootje! omdat de jongens nog wat klein zijn mocht ze diens kadootjes ook uitpakken, en zie wat daaruit kwam:
![]()
![]()
![]()
![]()
zo ontzettend gaaf allemaal! ik zou niet weten hoe ik kan omschrijven wat er allemaal door mij (en sangdrax! maar die mag voor zichzelf spreken. wat selene dacht is duidelijk

) heen ging en gaat
voor ons is er ook nog een kadootje:
![]()
ook te besteden aan saunabezoek
en als totaaloverzicht:
over een paar maanden kunnen jullie dus fotos verwachten van mij tussen twee wipstoeltjes die twee kindjes tegelijk eten probeert te geven terwijl de razende dreumes ertussendoor rent met 2 knuffels en een popje in haar armen. dit alles terwijl sangdrax voorleest uit het boek en steeds de muziekdoos opwindt
serieus, ik weet niet hoe jullie te bedanken behalve een welgemeende

en een enorme knuffel voor jullie allemaal!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh