Die is niet koud, die is coolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Koude wind, ja dat komt van die Grijze af
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Bekkie he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
das nep johquote:
en flurry'enquote:
Hey Yo-heupen-alertquote:
Erg rond ja, maar zeker niet lelijk.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef Dirkh het volgende:
Niet dat mannen daar op letten of zo hoor. Kwam zeker toevallig ter sprake Ll?
Ja, ik denk het ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vroeg, denk je ook niet?
Uiteraard, verder hebben we het nooit over zulke dingen. Alleen over computers hebben we het normaal gesprokenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef Dirkh het volgende:
Niet dat mannen daar op letten of zo hoor. Kwam zeker toevallig ter sprake Ll?
tuulk, vleeskeuring is altijd leuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vroeg, denk je ook niet?
Gewoon even met je heupen wiegen door het bedrijf. Dan maken de ze agenda's wel even vrij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
Zo Miss gaarheid meld zich, m'n agenda loopt vol ineens
Ach, ik ben daar niet zo van. Ik wil er best wel eens een opmerking over maken, maar nooit uit eigen inititiatiefquote:
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Goodbye dat goed vindt
quote:
Die is zooo mooi, alleen ik zit niet alleenigquote:
Die wil haar moeder niet met een man zien natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Goodbye dat goed vindt
Eens eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doet
Ehmm denk niet dat dat bij dames werktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon even met je heupen wiegen door het bedrijf. Dan maken de ze agenda's wel even vrij.
Dan zet je er toch een zware stem bij op.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm denk niet dat dat bij dames werkt
Ll zit vanavond braaf aan de Sprite.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doet
Ja! Ik wil het nu luisteren, maar dat kan niet op het werkquote:
Dus?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?![]()
Jij gaat aan de drank. Goodbye ook.
Dus het eindigt met een nuchtere kerel met 2 dronken vrouwen in z'n auto op een afgelegen industrieterrein omdat jullie nog naar de Mac willen
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?![]()
Jij gaat aan de drank. Goodbye ook.
Dus het eindigt met een nuchtere kerel met 2 dronken vrouwen in z'n auto op een afgelegen industrieterrein omdat jullie nog naar de Mac willen
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!
Vorige week was ie dronken, toen heeft ie toch een en ander voor elkaar gekregen meen ik mij te herinneren. De bluffactor kon nog wel eens overschat worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!
Oh ja, hij had Greys naar boven gelokt met de belofte van een Flurry he!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vorige week was ie dronken, toen heeft ie toch een en ander voor elkaar gekregen meen ik mij te herinneren. De bluffactor kon nog wel eens overschat worden.
I rest my case en wat al niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, hij had Greys naar boven gelokt met de belofte van een Flurry he!
Dat ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
'Dronken vrouwen'
Om met Dirk te spreken: Ammehoela
Rare PI in deze context LI, heb je niet genoeg aan d'r hoela?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Greys, en nu![]()
Hoe gaan we dit uitleggen
begin maar bij het beginquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Greys, en nu![]()
Misschien moet je toch gewoon maar ff binnenkomen vanavond om het allemaal aan Heer G uit te leggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Greys, en nu![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je toch gewoon maar ff binnenkomen vanavond om het allemaal aan Heer G uit te leggen.
Srsly, al had ik wilde plannen gehad dan was je er niet meer toe in staat geweest denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
She took advantage of me when I was drunk![]()
Misschien wel ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je toch gewoon maar ff binnenkomen vanavond om het allemaal aan Heer G uit te leggen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
She took advantage of me when I was drunk![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly, al had ik wilde plannen gehad dan was je er niet meer toe in staat geweest denk ik
Je vergelijkt je ammehoela met een sleutelgatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Eh lieve mensen, hij kon zijn eigen sleutelgat niet eens meer vinden vorige week.
Need I say more?
Dus je hebt hem even geholpen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Eh lieve mensen, hij kon zijn eigen sleutelgat niet eens meer vinden vorige week.
Need I say more?
Maar er kan heel veel in het daglicht hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Nou eh... trust me. D'r is niets gebeurd dat het daglicht niet kan verdragen.
Behalve dan het feit dat ie ineens Spa Appel ging drinken thuis. Alsof dat nog wat uitmaakte.![]()
![]()
Hij rookt geen sigaren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij worden hier pogingen gedaan om wat vlekjes weg te werken...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij worden hier pogingen gedaan om wat vlekjes weg te werken...
En Ll is geen president. Klopt allemaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij rookt geen sigaren.
En ik had geen blauw jurkje.
End of story.
Maarre, die sigaren werden toch ergens anders voor gebruikt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij rookt geen sigaren.
End of story.
Sommige mensen doen heel andere dingen met sigaren dan roken..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij rookt geen sigaren.
End of story.
He, wij waren er niet bij. Het zal wel heel raar staan dat Li in een keer aan Eriks hoela zat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, puhlease.
Ander onderwerp nu hoor
Of hetzelfde onderwerp, maar dan zonder mij.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, puhlease.
Ander onderwerp nu hoor
Wie is Li nou weer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, wij waren er niet bij. Het zal wel heel raar staan dat Li in een keer aan Eriks hoela zat.
Da's waar! But I'm not one of themquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sommige mensen doen heel andere dingen met sigaren dan roken..![]()
Sorry, kon het even niet laten om hier zo binnen te vallen..
Mag ik het onderwerp kiezen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, puhlease.
Ander onderwerp nu hoor
Wat is een hoela?? Een hoelahoep ken ik wel..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie is Li nou weer?
En wat doet Li met Erik?
En heeft Erik wel een hoela?
Die heb ik helaas te heet gewassenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar! But I'm not one of them![]()
En dat mag, maar wáár is je vlag?![]()
Zonder vlag geen toegang tot het Eurovisie Subforum hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die heb ik helaas te heet gewassen
Ik ga mijn best doen!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder vlag geen toegang tot het Eurovisie Subforum hoor![]()
Dus dan regel je maar een nieuwe.
Of een draaiorgel, dat mag ook!
Ik blijfquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef tombolafan het volgende:
ja hoor Greys, lekker weer, jaag een nieuw iemand maar weg...
![]()
Mis je me?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef tombolafan het volgende:
En waar is Ll trouwens?
Werd t m te heet onder de voeten?
Vanavond een simpele huzarensalade, gewoon wacht lichts en makkelijk, want ik heb geen zin in uitgebreid koken. We gaan vanavond weg, dus heb dan niet zoveel zin uitgebreid gedoe.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
Dirrrrrrrrrrrrrrrrrk, wat ga jij eten vanavond?
Ontzettend!quote:
Dan mis ik je niet meerquote:
Welja, laat alles maar weer liggen.. kan jou het schelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Ml-etje het volgende:
Ga naar huis kom toch niet meer door de berg werk heen die ineens op me af kwam![]()
Maandag weer!
Nee hoor, maar de kindjes komen om 15.15 uit school en ik kan ze moeilijk laten staan hequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de kindjes komen om 15.15 uit school en ik kan ze moeilijk laten staan he
En ze zijn allemaal thuis, dus geen weinig tijd voor FOK!
Zijn 3 kinderen uit 1 gezin jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zijn die kinderen uit een gezin, of moet ik het zien als een soort kinderopvang. Ik begrijp natuurlijk ook wel dat je niet zomaar wat op inet kan zetten, maar was ff benieuwd.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:53 schreef Dirkh het volgende:
Oke, wie heeft iedereen ontvoerd?
Ja, want jullie zijn onbetaalbaar eigenlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En hoeveel losgeld moet er betaald worden?
Zoveel geld heb ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, want jullie zijn onbetaalbaar eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef Dirkh het volgende:
Maar tombolafan, ik ben ook off. Ik ga maar eens afsluiten en een ritje naar huis maken.
quote:
Ja doe maar ja!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik de enige vanavond online ben, als Dirk ook al uit is met Paddo, ik ga wel alvast een Xfactor verslag in elkaar draaien dan![]()
![]()
Vergeet de dweil en de Ajax niet, voor de vlekken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
Thuissssssss, geboodschapt, getankt, er helemaal klaar voor.
Nog ff een familiepak condooms en glijmiddel zo, en het feest kan beginnen
Ik ben er wel liefiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik de enige vanavond online ben, als Dirk ook al uit is met Paddo, ik ga wel alvast een Xfactor verslag in elkaar draaien dan![]()
![]()
Of je bedekt alles met plastic!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeet de dweil en de Ajax niet, voor de vlekken!
en ik hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Ga je Greys niet met je mee naar huis lokken dit keer dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
hebben ze ook lamimaat waar wij heengaan dan?
oh, ik zit alleen thuis vanavond, ik weet ineens wat ik ga doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
Paul en Vikingmeisje, zijn jullie een setje?![]()
We zijn hier nogal van de dieeeeteeeels. Lees: we weten graag alles.
Of ist puur toeval dat jullie hier tegelijk zo verzeild kwamen? Platonisch, enzo, ook?
Er zal vast wel weer een hamburger, Sprite of Flurry tegen de ramen belandenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
hebben ze ook lamimaat waar wij heengaan dan?
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik zit alleen thuis vanavond, ik weet ineens wat ik ga doen
Wie weet zijn we dat wel in de toekomst jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
Paul en Vikingmeisje, zijn jullie een setje?![]()
We zijn hier nogal van de dieeeeteeeels. Lees: we weten graag alles.
Of ist puur toeval dat jullie hier tegelijk zo verzeild kwamen? Platonisch, enzo, ook?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zal vast wel weer een hamburger, Sprite of Flurry tegen de ramen belanden
raad maarquote:
En Greys ook hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tombola is er aaaaaaaaaaltijd. Behalve als ze ineens een weekend missing is en papa Dirkh zich zorgen maakt
quote:
Hij komt bij mij wel elke week voorbij op m'n telefoon als ik muziek luister onderweg of thuis op de laptopquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
Pareltje-van-een-R&P-topic-alert!
Lust/verliefd en houden van!
quote:Vorig jaar ben ik vreemdgegaan (zoen) met een voor mij bekende man.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:10 schreef Dirkh het volgende:
Godverdehoerigekut! Staan de bloemen nog op het werk.
Ben d'r ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
quote:
Ik kom hier binnen, ga zitten, zit een beetje te klooien, sta op om de vissen te voeren en zie een bos rozen staan. Klein riedeltje gezongen voor alle gelovigen onder ons, en ja, ga het dan nog maar eens uitleggen zonder over te komen als een stomme klootzak.quote:
Euh dat betwijfel ik of ik moet heel enthousiast roepen dattie toch vooral naar de kroeg gaatquote:
quote:
quote:
Gaat morgen terug. Doordeweeks geen tijd / zin voor gehadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
Waarom is Buffy nog steeds bij jou, Ll, als Die Van Jou al lang weer in het land is?
Ennquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
Waarom is Buffy nog steeds bij jou, Ll, als Die Van Jou al lang weer in het land is?
Dat laatste gedeelte van die zin!quote:Kan ik verliefd/lustig zijn op die ene man maar houden van mijn man en daar ook voor kiezen? Valt dit onder persoonlijke groei/ontwikkeling binnen een relatie.
Verdachte reactie jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Enn![]()
" ja Loveless, lieve poesjes. Leuk"
niet
"WAT DOET DAT BEEST NOG BIJ JE![]()
![]()
"
Lekkere combi zeg..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
Uit dat R&P pareltje:
[..]
Dat laatste gedeelte van die zin!![]()
Ik zei Buffy, niet Dat Beestquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Enn![]()
" ja Loveless, lieve poesjes. Leuk"
niet
"WAT DOET DAT BEEST NOG BIJ JE![]()
![]()
"
Ja en mn vloer ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei Buffy, niet Dat Beest
En dat ik ze lief vind weet je al lang, ik heb ze nog Flurry gevoerd
quote:
Nee die kleinequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Welke is ook alweer van jou LL, die moody?
Valt haar reactie onder persoonlijke groei/ontwikkeling in onze relatie denk je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo begint het altijd als het kader van verhoudingen wat begint te vervagen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt haar reactie onder persoonlijke groei/ontwikkeling in onze relatie denk je?
Die vat jij nou weer verkeerd opquote:
En zo had ik het nog niet eens gezien. Maar nu dus wel. Niet zomaar gaan staan na de sex he, eerst even die doos tissues er in.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vat jij nou weer verkeerd op
Want er viel echt Flurry op de grond toen ik de kat wilde voeren.
Geen enkele dubbelzinnigheid daar.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En zo had ik het nog niet eens gezien. Maar nu dus wel. Niet zomaar gaan staan na de sex he, eerst even die doos tissues er in.
He, ik begin er niet over. Open een R&P topicquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Ja Dirk.
Oke Dirk.
Ik zal het onthouden Dirk.
Extra handdoekje, omg dat is wel zo vreselijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat meer van deze tijd, is dat extra handdoekje vervangen?
Ja, dat geveeg en gedoe. FF zo'n box met tissues er in, of een wc rol en je kan weer piano spelen, zwemmen... eigenlijk alles wat je ook met OB kan. Best handig voor als je geen piano kan spelen of zwemmen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat meer van deze tijd, is dat extra handdoekje vervangen?
Ja, daar knap je echt op af bij een vrouw.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Extra handdoekje, omg dat is wel zo vreselijk.
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik begin er niet over. Open een R&P topic
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar knap je echt op af bij een vrouw.
Wat een gezeik (volgens mij is mijn geduld voor vandaag oppedepopquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en toch mekkeren de mannen "iewwwwwwwwwwwwwwww m'n bed is nat"Dus waar komt dat hele handdoek gedoe vandaan denk ik dan
We bieden toch een oplossing voor jullie probleem. Ho eens ff.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en toch mekkeren de mannen "iewwwwwwwwwwwwwwww m'n bed is nat"Dus waar komt dat hele handdoek gedoe vandaan denk ik dan
Als in geduld hier op?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een gezeik (volgens mij is mijn geduld voor vandaag oppedepop).
Ja, volgens die dienstregeling wel! Sommig chauffeurs trappen het gas wat harder in, maar itt tot eerder keren is het kwik nu ruim boven de nul, dus wachten is niet zo ergquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!
Tien voor acht he? Toch? Ben jij er?
Is goed johquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
'Jullie probleem'.
Als jullie die zooi nou gewoon eens even bij je hielden!
Scheelt weer een blaasontstekingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
'Jullie probleem'.
Als jullie die zooi nou gewoon eens even bij je hielden!
Oh wat ergquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Heel lang geleden vertelde een collega (ander werk) dat hij zn hele neuk-uitrusting had klaarliggne want zn vriendin kwam langs. En toen ging zn mama zn bed verschonen en die vond z'n handdoekje, condooms, en glijmiddel.
En ik vroeg me al af wat je toch minstens met 2 van die 3 dingen moest. En het sneue was nog dat hij echt al >20 was. En al 5 jaar relatie had. Dus vraag me af of die moeder nou zo geschrokken zou zijn. Die is ook niet van gister mag ik hopen
Hallo Dirkquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We bieden toch een oplossing voor jullie probleem. Ho eens ff.
Ja inderdaad. Is toch sneu als het dan zo half geplanned moet met al die zooi erbijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat erg
Wat een afknapper ook. En die had dus al vijf jaar iets met zijn vriendin?
En dan die hele zooi klaar hebben liggen?
Sex is vies. Sex hoort vies. Doe het anders maar gewoon niet
Dus toch jullie probleem. Greys, lees je even mee? "Mevrouw Ervaring en ik weet het allemaal al, het is jullie schuld"quote:
Nogal jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is toch sneu als het dan zo half geplanned moet met al die zooi erbij
Nee nee, nu haal je 'ons probleem', 'jullie probleem' en 'van jullie probleem het onze maken' door elkaar!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus toch jullie probleem. Greys, lees je even mee? "Mevrouw Ervaring en ik weet het allemaal al, het is jullie schuld"
De vrouw laat het toch gewoon lopen? Wij brengen een en ander heel zorgvuldig in, in de hoop dat je er blij mee bent, vervolgens niezen ze een keer en zit het tegen de muur, in de lakens en op het plafond.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie probleem? Je hebt m'n voorbeeld net gemist?Als het niet droog is klagen de mannen, dus wie heeft er een probleem en klaagt óók nog over een handdoek?
Dirk ik mis je duidelijkheid.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De vrouw laat het toch gewoon lopen? Wij brengen een en ander heel zorgvuldig in, in de hoop dat je er blij mee bent, vervolgens niezen ze een keer en zit het tegen de muur, in de lakens en op het plafond.
Ondankbare krengen zeg ik je.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De vrouw laat het toch gewoon lopen? Wij brengen een en ander heel zorgvuldig in, in de hoop dat je er blij mee bent, vervolgens niezen ze een keer en zit het tegen de muur, in de lakens en op het plafond.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Handdoekje meegeeft... ho, dat is de verkeerde. Ander handdoekje meegeeft.. ho, die is ook al gebruikt.quote:
Bwehehe nu snap ik meteen waarom d'r haar wat minder zit vandaagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Handdoekje meegeeft... ho, dat is de verkeerde. Ander handdoekje meegeeft.. ho, die is ook al gebruikt.
Zie je nou wel dat een doos tissues handiger is?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Handdoekje meegeeft... ho, dat is de verkeerde. Ander handdoekje meegeeft.. ho, die is ook al gebruikt.
Zie je nou wel dat een doos tissues handiger is?
Of ze hebben gewoon heul veul handdoeken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Jaja OF Dirkh heeft nog het libido van een jonge hengst, OF paddo doet de was niet zo vaak
Laten we het er op houden dat we maar twee handdoeken hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Jaja OF Dirkh heeft nog het libido van een jonge hengst, OF paddo doet de was niet zo vaak
Dan zou hij wel zo een schone voor Gb hebben, Einsteinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon heul veul handdoeken.
Ja. Vanaf morgen ga ik allemaal brave kinders van jullie maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gebeurt allemaal onder jouw supervisie
[/rekenwondertje]quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon heul veul handdoeken.
Niet als ie de gebruikte weer op een hoop gooit bij de schone, smartass.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou hij wel zo een schone voor Gb hebben, Einstein
*middelvinger*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als ie de gebruikte weer op een hoop gooit bij de schone, smartass.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Vanaf morgen ga ik allemaal brave kinders van jullie maken.
In het gareel. Familie Von Trapp taferelen.
Nou, ik kan je meteen helpen, we hebben 20 badlakens en 20 washandjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Dirkh en het handdoekenmysterie.
Ik voel een leuk boekje voor Tombola aankomen.
Met haarzelf als co-star?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Dirkh en het handdoekenmysterie.
Ik voel een leuk boekje voor Tombola aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met haarzelf als co-star?
"Dirkh en het mysterie van het rammelende handdoekkenrek?"Deze quote ik even mocht je je bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik kan je meteen helpen, we hebben 20 badlakens en 20 washandjes.
ZwarteGodver.
Zwart?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik kan je meteen helpen, we hebben 20 badlakens en 20 washandjes.
ZwarteGodver.
quote:
't Gaat je nog lukken ook.quote:
Huh? Wrom?quote:
Na het douchenquote:
Ik pak gewoon haar kussen, werkt ook prima.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou switchen op oude kranten Dirkh.
Propt ook erg fijn kan ik je zeggen. Geeft wel wat zwarte vegen, maar ach.
Wij waren echt wel bereid te assisteren, heus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Na het douchen![]()
Goed nieuws voor de heren; ik had zelf al voor een schone handdoek gezorgd
Ja, ik moet ook nog even koken en eten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen!
[..]
Dat was wel een heul vluggertje!
Zo jij bent rap!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Na het douchen![]()
Goed nieuws voor de heren; ik had zelf al voor een schone handdoek gezorgd
Ik waardeer de inzet ook ten zeerste, hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij waren echt wel bereid te assisteren, heus.
Je gaat me toch niet echt vertellen dat hij jou nog nooit gezien heeft?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, ben je klaar. Over uurtje sta ik voor je deur.
Oh en ik bel wel, anders trekt heer G vast mn kop eraf, die vraagt zich natuurlijk af met wie je altijd gaat stappen![]()
Gewoon naar binnen lopen en zeggen: He, wat doe jij in mijn stoel?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Greys, ben je klaar. Over uurtje sta ik voor je deur.
Oh en ik bel wel, anders trekt heer G vast mn kop eraf, die vraagt zich natuurlijk af met wie je altijd gaat stappen![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Douchen kan ook kort hoor!Was alleen even ter verfrissing
Morgenochtend in ZIJN badjas, met ZIJN mok koffie in ZIJN stoel gaan zitten en vragen of hij ff een krantje kan gaan halen voor me?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen lopen en zeggen: He, wat doe jij in mijn stoel?
Maakt gelijk een en ander duidelijk, je moet je territorium meteen opeisen. Mannen onderling begrijpen dat.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen lopen en zeggen: He, wat doe jij in mijn stoel?
Maakt gelijk een en ander duidelijk, je moet je territorium meteen opeisen. Mannen onderling begrijpen dat.
Nee echt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet echt vertellen dat hij jou nog nooit gezien heeft?
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgenochtend in ZIJN badjas, met ZIJN mok koffie in ZIJN stoel gaan zitten en vragen of hij ff een krantje kan gaan halen voor me?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee echt.
Jij stelt jouw minnaar toch ook niet aan je kerel voor? Of ben jij zo'n koelbloedige die dat wel gewoon doet
Nee joh, ben je gek. Die kan Greys wel halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgenochtend in ZIJN badjas, met ZIJN mok koffie in ZIJN stoel gaan zitten en vragen of hij ff een krantje kan gaan halen voor me?
Blokje kaas erbij meteen. Vlaggetje in de kaasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Die kan Greys wel halen.
Daar moet je mee oppassen, als Greys de krant is gaan halen en MrG biedt een blokje kaas aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blokje kaas erbij meteen. Vlaggetje in de kaas
Die staat dan mn auto al te wassenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen, als Greys de krant is gaan halen en MrG biedt een blokje kaas aan.
Nou wordt het ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die staat dan mn auto al te wassen
Ja, dat zeg je nu, ik ben al aan het etenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was geen bevel, maar een mededeling dat ik ff ga eten. Ga gerust door met posten hoor.
Verdoemmequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Is Ll al onderweg?
Want ik stuur Heer G straks ff naar buiten naar zijn auto om te zeggen dat ik nog niet klaar ben
Kan ie mooi Ll's auto parkeren zodat Ll zijn handen vrij heeft om jou even te helpen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Is Ll al onderweg?
Want ik stuur Heer G straks ff naar buiten naar zijn auto om te zeggen dat ik nog niet klaar ben
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Is Ll al onderweg?
Fak. Ik dacht dat je al weg wasquote:
Ja, alsof Ll ook werkelijk bang is voor mrG.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Fak. Ik dacht dat je al weg was
Maar Heer G is nog niet eens thuis joh. Maak je geen zorgen.
Hij komt wel zo, maar ik zal hem niet naar buiten sturen
Nou eh, gaat het?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan ie mooi Ll's auto parkeren zodat Ll zijn handen vrij heeft om jou even te helpen.
Niet te hard *wenst files* want mijn haar is nog nat.quote:
Ll kan prima zelf inparkeren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft MrG geen rijbewijs? Want dan is het inderdaad niet zo handig.
In die wijvengarage waar we parkeren is dat ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll kan prima zelf inparkeren.
Tenminste.....![]()
![]()
Lezen Dirkh, dat kind gaat met de bus pffquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk al helemaal klaar, wachtend voor het raam.
Nou, ik ga met de bus. Maar ik ben al wel bijna klaar, alleen nog ff tandjes poetsen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk al helemaal klaar, wachtend voor het raam.
Big size places?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In die wijvengarage waar we parkeren is dat ook niet zo moeilijk
Dat kind!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lezen Dirkh, dat kind gaat met de bus pff
Heel goed verlicht ook. En een groot deel is roze, volgens mij.quote:
Wat? Laten ze haar met de bus gaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lezen Dirkh, dat kind gaat met de bus pff
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heel goed verlicht ook. En een groot deel is roze, volgens mij.
Deze keer niet, neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
voor Dirkh dan hé
[..]
blij dat ie niet drinkt.
Dat lukt prima, hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat? Laten ze haar met de bus gaan?
Dat arme kind.
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lukt prima, hoor. Op de terugweg wordt ik wel afgezet gelukkig, dan rijden er geen bussen meer
Ja, dat laatste had ik wel begrepen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lukt prima, hoor. Op de terugweg wordt ik wel afgezet gelukkig, dan rijden er geen bussen meer
quote:
Ja, lopen langs de provinciale weg lijkt me geen goed ideequote:
Ik heb vast weer ergens gezegd dat ik het zielig vind dat groente van het land wordt getrokken.quote:
Ja, ik zit ook in een keer allerlei dingen te doen die ik voor ESF SC ook deed. Bijna nostalgischquote:
Hihihihihihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in een keer allerlei dingen te doen die ik voor ESF SC ook deed. Bijna nostalgisch
Nooit gedaan en zal ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihihihiIk ga over tien minuutjes weg, dus stoor je vooral niet aan mij
Ik ga er zo vandoor en dank je wel! Ll is vanavond BOB, dus het zal wel een beetje meevallenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nooit gedaan en zal ik ook niet doen.![]()
Mocht je zo in ene weg zijn, veel plezier vanavond en hou Ll op een afstand.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook in een keer allerlei dingen te doen die ik voor ESF SC ook deed. Bijna nostalgisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |