Die is niet koud, die is coolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Koude wind, ja dat komt van die Grijze af
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Bekkie he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
das nep johquote:
en flurry'enquote:
Hey Yo-heupen-alertquote:
Erg rond ja, maar zeker niet lelijk.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef Dirkh het volgende:
Niet dat mannen daar op letten of zo hoor. Kwam zeker toevallig ter sprake Ll?
Ja, ik denk het ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vroeg, denk je ook niet?
Uiteraard, verder hebben we het nooit over zulke dingen. Alleen over computers hebben we het normaal gesprokenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef Dirkh het volgende:
Niet dat mannen daar op letten of zo hoor. Kwam zeker toevallig ter sprake Ll?
tuulk, vleeskeuring is altijd leuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vroeg, denk je ook niet?
Gewoon even met je heupen wiegen door het bedrijf. Dan maken de ze agenda's wel even vrij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
Zo Miss gaarheid meld zich, m'n agenda loopt vol ineens
Ach, ik ben daar niet zo van. Ik wil er best wel eens een opmerking over maken, maar nooit uit eigen inititiatiefquote:
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Goodbye dat goed vindt
quote:
Die is zooo mooi, alleen ik zit niet alleenigquote:
Die wil haar moeder niet met een man zien natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Goodbye dat goed vindt
Eens eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doet
Ehmm denk niet dat dat bij dames werktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon even met je heupen wiegen door het bedrijf. Dan maken de ze agenda's wel even vrij.
Dan zet je er toch een zware stem bij op.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm denk niet dat dat bij dames werkt
Ll zit vanavond braaf aan de Sprite.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doet
Ja! Ik wil het nu luisteren, maar dat kan niet op het werkquote:
Dus?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?![]()
Jij gaat aan de drank. Goodbye ook.
Dus het eindigt met een nuchtere kerel met 2 dronken vrouwen in z'n auto op een afgelegen industrieterrein omdat jullie nog naar de Mac willen
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?![]()
Jij gaat aan de drank. Goodbye ook.
Dus het eindigt met een nuchtere kerel met 2 dronken vrouwen in z'n auto op een afgelegen industrieterrein omdat jullie nog naar de Mac willen
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!
Vorige week was ie dronken, toen heeft ie toch een en ander voor elkaar gekregen meen ik mij te herinneren. De bluffactor kon nog wel eens overschat worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!
Oh ja, hij had Greys naar boven gelokt met de belofte van een Flurry he!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vorige week was ie dronken, toen heeft ie toch een en ander voor elkaar gekregen meen ik mij te herinneren. De bluffactor kon nog wel eens overschat worden.
I rest my case en wat al niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, hij had Greys naar boven gelokt met de belofte van een Flurry he!
Dat ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
'Dronken vrouwen'
Om met Dirk te spreken: Ammehoela
Rare PI in deze context LI, heb je niet genoeg aan d'r hoela?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Greys, en nu![]()
Hoe gaan we dit uitleggen
begin maar bij het beginquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Greys, en nu![]()
Misschien moet je toch gewoon maar ff binnenkomen vanavond om het allemaal aan Heer G uit te leggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Greys, en nu![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je toch gewoon maar ff binnenkomen vanavond om het allemaal aan Heer G uit te leggen.
Srsly, al had ik wilde plannen gehad dan was je er niet meer toe in staat geweest denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
She took advantage of me when I was drunk![]()
Misschien wel ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je toch gewoon maar ff binnenkomen vanavond om het allemaal aan Heer G uit te leggen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
She took advantage of me when I was drunk![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly, al had ik wilde plannen gehad dan was je er niet meer toe in staat geweest denk ik
Je vergelijkt je ammehoela met een sleutelgatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Eh lieve mensen, hij kon zijn eigen sleutelgat niet eens meer vinden vorige week.
Need I say more?
Dus je hebt hem even geholpen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Eh lieve mensen, hij kon zijn eigen sleutelgat niet eens meer vinden vorige week.
Need I say more?
Maar er kan heel veel in het daglicht hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Nou eh... trust me. D'r is niets gebeurd dat het daglicht niet kan verdragen.
Behalve dan het feit dat ie ineens Spa Appel ging drinken thuis. Alsof dat nog wat uitmaakte.![]()
![]()
Hij rookt geen sigaren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij worden hier pogingen gedaan om wat vlekjes weg te werken...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij worden hier pogingen gedaan om wat vlekjes weg te werken...
En Ll is geen president. Klopt allemaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij rookt geen sigaren.
En ik had geen blauw jurkje.
End of story.
Maarre, die sigaren werden toch ergens anders voor gebruikt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij rookt geen sigaren.
End of story.
Sommige mensen doen heel andere dingen met sigaren dan roken..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij rookt geen sigaren.
End of story.
He, wij waren er niet bij. Het zal wel heel raar staan dat Li in een keer aan Eriks hoela zat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, puhlease.
Ander onderwerp nu hoor
Of hetzelfde onderwerp, maar dan zonder mij.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, puhlease.
Ander onderwerp nu hoor
Wie is Li nou weer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, wij waren er niet bij. Het zal wel heel raar staan dat Li in een keer aan Eriks hoela zat.
Da's waar! But I'm not one of themquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sommige mensen doen heel andere dingen met sigaren dan roken..![]()
Sorry, kon het even niet laten om hier zo binnen te vallen..
Mag ik het onderwerp kiezen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Nou jongens, puhlease.
Ander onderwerp nu hoor
Wat is een hoela?? Een hoelahoep ken ik wel..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie is Li nou weer?
En wat doet Li met Erik?
En heeft Erik wel een hoela?
Die heb ik helaas te heet gewassenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar! But I'm not one of them![]()
En dat mag, maar wáár is je vlag?![]()
Zonder vlag geen toegang tot het Eurovisie Subforum hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die heb ik helaas te heet gewassen
Ik ga mijn best doen!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonder vlag geen toegang tot het Eurovisie Subforum hoor![]()
Dus dan regel je maar een nieuwe.
Of een draaiorgel, dat mag ook!
Ik blijfquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef tombolafan het volgende:
ja hoor Greys, lekker weer, jaag een nieuw iemand maar weg...
![]()
Mis je me?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef tombolafan het volgende:
En waar is Ll trouwens?
Werd t m te heet onder de voeten?
Vanavond een simpele huzarensalade, gewoon wacht lichts en makkelijk, want ik heb geen zin in uitgebreid koken. We gaan vanavond weg, dus heb dan niet zoveel zin uitgebreid gedoe.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
Dirrrrrrrrrrrrrrrrrk, wat ga jij eten vanavond?
Ontzettend!quote:
Dan mis ik je niet meerquote:
Welja, laat alles maar weer liggen.. kan jou het schelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Ml-etje het volgende:
Ga naar huis kom toch niet meer door de berg werk heen die ineens op me af kwam![]()
Maandag weer!
Nee hoor, maar de kindjes komen om 15.15 uit school en ik kan ze moeilijk laten staan hequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de kindjes komen om 15.15 uit school en ik kan ze moeilijk laten staan he
En ze zijn allemaal thuis, dus geen weinig tijd voor FOK!
Zijn 3 kinderen uit 1 gezin jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zijn die kinderen uit een gezin, of moet ik het zien als een soort kinderopvang. Ik begrijp natuurlijk ook wel dat je niet zomaar wat op inet kan zetten, maar was ff benieuwd.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:53 schreef Dirkh het volgende:
Oke, wie heeft iedereen ontvoerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |