Die is niet koud, die is coolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Koude wind, ja dat komt van die Grijze af
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Bekkie he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
das nep johquote:
en flurry'enquote:
Hey Yo-heupen-alertquote:
Erg rond ja, maar zeker niet lelijk.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef Dirkh het volgende:
Niet dat mannen daar op letten of zo hoor. Kwam zeker toevallig ter sprake Ll?
Ja, ik denk het ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vroeg, denk je ook niet?
Uiteraard, verder hebben we het nooit over zulke dingen. Alleen over computers hebben we het normaal gesprokenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef Dirkh het volgende:
Niet dat mannen daar op letten of zo hoor. Kwam zeker toevallig ter sprake Ll?
tuulk, vleeskeuring is altijd leuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vroeg, denk je ook niet?
Gewoon even met je heupen wiegen door het bedrijf. Dan maken de ze agenda's wel even vrij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
Zo Miss gaarheid meld zich, m'n agenda loopt vol ineens
Ach, ik ben daar niet zo van. Ik wil er best wel eens een opmerking over maken, maar nooit uit eigen inititiatiefquote:
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Goodbye dat goed vindt
quote:
Die is zooo mooi, alleen ik zit niet alleenigquote:
Die wil haar moeder niet met een man zien natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Goodbye dat goed vindt
Eens eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doet
Ehmm denk niet dat dat bij dames werktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon even met je heupen wiegen door het bedrijf. Dan maken de ze agenda's wel even vrij.
Dan zet je er toch een zware stem bij op.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm denk niet dat dat bij dames werkt
Ll zit vanavond braaf aan de Sprite.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat Ll er geen moeite mee heeft als ze mee doet
Ja! Ik wil het nu luisteren, maar dat kan niet op het werkquote:
Dus?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?![]()
Jij gaat aan de drank. Goodbye ook.
Dus het eindigt met een nuchtere kerel met 2 dronken vrouwen in z'n auto op een afgelegen industrieterrein omdat jullie nog naar de Mac willen
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?![]()
Jij gaat aan de drank. Goodbye ook.
Dus het eindigt met een nuchtere kerel met 2 dronken vrouwen in z'n auto op een afgelegen industrieterrein omdat jullie nog naar de Mac willen
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!
Vorige week was ie dronken, toen heeft ie toch een en ander voor elkaar gekregen meen ik mij te herinneren. De bluffactor kon nog wel eens overschat worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een grote mond heb je weer, nuchtere Tor!
Oh ja, hij had Greys naar boven gelokt met de belofte van een Flurry he!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vorige week was ie dronken, toen heeft ie toch een en ander voor elkaar gekregen meen ik mij te herinneren. De bluffactor kon nog wel eens overschat worden.
I rest my case en wat al niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, hij had Greys naar boven gelokt met de belofte van een Flurry he!
Dat ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
'Dronken vrouwen'
Om met Dirk te spreken: Ammehoela
Rare PI in deze context LI, heb je niet genoeg aan d'r hoela?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Greys, en nu![]()
Hoe gaan we dit uitleggen
begin maar bij het beginquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Goedzo Greys, en nu![]()
Hoe gaan we dit uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |