Zeker net als Brad Pitt in Inglorious Bastardsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik spreek overigens wel accentloos Italiaans, het lijkt er in de verste verte niet op
Even worsequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker net als Brad Pitt in Inglorious Bastards
Ja, daar kom ik helemaal voor naar Vlissingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dude, je hebt alleen een slaapzak en het Vlissingse strand nodig joh.
Wat een ontzettende faal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Het had natuurlijk een 'xD' moeten zijn
I lol'd xD!!1!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
Het had natuurlijk een 'xD' moeten zijn
Ik geloof er niks van joh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik helemaal voor naar Vlissingen![]()
Hier hebben we veel mooier strand, en duinpannen enzo
Sodekneiters zegquote:
quote:
Of HvHquote:
Godnondeju exact ja, kneiterssserrug dit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sodekneiters zegIk spring gelijk mn graf maar in zometeen
Jeejmah oeh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Godnondeju exact ja, kneiterssserrug dit.
Dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar hou jij wel van he, vuile raveteef
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar hou jij wel van he, vuile raveteef
Wait, whut?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Dzjenn. het volgende:
Goed hoor schatjes, nodig ik jullie van de zomer ook niet uit om mee naar het strand te gaan.
Hou toch niet zo van het strandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Dzjenn. het volgende:
Goed hoor schatjes, nodig ik jullie van de zomer ook niet uit om mee naar het strand te gaan.
Als ik op het strand ben ga ik altijd op mn buik liggen en steek ik mn lul in het zand. Dan voelt het alsof ik de wereld neukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Dzjenn. het volgende:
Ik moet dan mn buik zo ver inhouden dat ik kramp krijgquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik op het strand ben ga ik altijd op mn buik liggen en steek ik mn lul in het zand. Dan voelt het alsof ik de wereld neuk
En hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik op het strand ben ga ik altijd op mn buik liggen en steek ik mn lul in het zand. Dan voelt het alsof ik de wereld neuk
Ik ook nietquote:
Tof!quote:
Die drukte en de hele dag beetje bakken in de zon, mij te warm en te drukquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Bootje84 het volgende:
Lunch van vandaag bestond uit: Portie kibbeling
Ach joh, anders ben je ook niet vies van een beetje schuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef jna het volgende:
[..]
lekkerMaar het gaat wel schuren na een tijdje
Alright.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:41 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ga toch voor mij L.no!
Dat zouden we toch niet vertellen hier!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ach joh, anders ben je ook niet vies van een beetje schuren.
Sinds wanneer vind je drukte erg? Je gaat ok van die hele grote concerten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die drukte en de hele dag beetje bakken in de zon, mij te warm en te druk
Ze bellen altijd gelijk de plisie omdat ze denken dat er een skelet aangespoeld isquote:
NATALEE HOLLOWAY!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze bellen altijd gelijk de plisie omdat ze denken dat er een skelet aangespoeld is
Ja ja jaquote:
Ik heb toch geen tetters koekwausquote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze bellen altijd gelijk de plisie omdat ze denken dat er een skelet aangespoeld is
Gast, ze was Amerikaans, die hebben al borstgroei op hun 6equote:
Kloptquote:
Komt door mn TT!quote:
Dan was zij 5 toen ze verdween.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ze was Amerikaans, die hebben al borstgroei op hun 6e
Altijd nog meer dan ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dan was zij 5 toen ze verdween.
[ afbeelding ]
Dat het topje niet valt ofzo.. niets om het omhoog te houden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dan was zij 5 toen ze verdween.
[ afbeelding ]
Heb je een soort bodylijm voor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat het topje niet valt ofzo.. niets om het omhoog te houden.
Totaal geen drijfvermogen ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat het topje niet valt ofzo.. niets om het omhoog te houden.
Dat kan inderdaad wel eens waar zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
Na een paar jaar diep in de zee is er weinig van over denk ik.
Zeker op vrijdag...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef DjRex89 het volgende:
Net 2 uur vergadert, daar word je ook lam van
Doe voorzichtig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:45 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben weg! Onderdelen halen voor de motorombouw voor morgen
Altijd.quote:
Jonge, met secondelijm lukt dat ook wel joh.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je met die lijm ook de lippen op elkaar plakken?
Kan ook met duct tape hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je met die lijm ook de lippen op elkaar plakken?
Als jullie eens 1 seconde je mond zouden houden jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:56 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jonge, met secondelijm lukt dat ook wel joh.
Slapend soms, maar zelfs dan praten sommige mensen nog doorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:03 schreef jna het volgende:
[..]
Als jullie eens 1 seconde je mond zouden houden ja
Eens kijken of het werk tijdens CoDquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
Vette shit!@!!
Ik heb skype werkend op mijn mobiel
Van Ravensburger, nu verkrijgbaar bij Bart Smit!quote:
Je kent het niet zeker?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van Ravensburger, nu verkrijgbaar bij Bart Smit!
Neequote:
Item van EJ tijdens z'n invalbeurt op 3FM in de ochtend, samen met Veenstraquote:
Mja, dat luisterde ik nooitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Item van EJ tijdens z'n invalbeurt op 3FM in de ochtend, samen met Veenstra
Staat nog wel op Youtube denk ik
Ik heb de tune nog in mn hoofd zittenquote:
De Magische Videorecorderquote:Soort Doe stoer, raad woord met boer
Ja idd, maar gelukkig krijg ik er studiepunten voorquote:
Dat zal het proces alleen maar versnellen ben ik bangquote:
Neenquote:
I know.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zal het proces alleen maar versnellen ben ik bang
Neenquote:
Hey, zo klink ik ookquote:
quote:
Wat een helden staan daar op het veldquote:
Maar eens proberen dit jaar ook naar de finale te gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat een helden staan daar op het veld![]()
Ik wil zo graag zingen.. HELEMAAL NIKS IN ROTTERDAM!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:19 schreef jna het volgende:
[..]
Maar eens proberen dit jaar ook naar de finale te gaan
Ik zie er niet uit als een 14-jarige.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef jna het volgende:
Ja, Dean en L.no. Laten we het eens over leeftijdsverschil hebben
Ik niet.... ik wil slapenquote:
Nee, ik ga je de hele tijd bezighouden en martelen.. de hele avond.quote:
ja, het is al te laat nu. what has been seen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
Soorry.. ik bedoelde hem lastig vallen op msn en via telefoon/sms ofzo.
Het is je eigen schuld, met je perverted mind.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
ja, het is al te laat nu. what has been seen...
Waarom die emoticon? Zo komen er verwarringen.quote:
Ik ga gewoon weer aan Hege denkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is je eigen schuld, met je perverted mind.
Veel plezierquote:
Wasn't mequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
Fokker gezien in trein :')
Wie heeft hier een baard? Deze doet blijkbaar ook stage.
Daaromquote:
Al klopt het traject en de Apple laptop, ik was het niequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
Fokker gezien in trein :')
Wie heeft hier een baard? Deze doet blijkbaar ook stage.
Jij bent zelf wel kanker langquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al klopt het traject en de Apple laptop, ik was het nieMijn 'baard' is niet licht van kleur en niet kanker lang
Je bent zeker langquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al klopt het traject en de Apple laptop, ik was het nieMijn 'baard' is niet licht van kleur en niet kanker lang
Jaaaaa, maar mn baard nietquote:
Treinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:32 schreef jna het volgende:
Waar hang(en) jij (jullie) uit Burt?
Aw.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:38 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent me toch, ik kan al 22 jaar het aan en uit knopje niet vinden
Als je daar het gebied onder de bewoonde wereld/randstad bedoelt, yesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:42 schreef jna het volgende:
[..]
OMG AMAZING!
of is ze al richting achtergesteld gebied?
Dus er valt niks te zwaaien bij station Laan van NOI?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je daar het gebied onder de bewoonde wereld/randstad bedoelt, yes
Nah, ik ga niet speciaal voor jou ff een half uur omrijdenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Dus er valt niks te zwaaien bij station Laan van NOI?
Weer een schavuit met een levenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
Eén goedenavond mensen
Personeelsuitje, altijd gezellig
Nicequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
Eén goedenavond mensen
Personeelsuitje, altijd gezellig
Niet overdrijvenquote:
Eerst uit eten, de 3 gangen in aparte restaurants, en ik kom net uit de kroegquote:
Niet?quote:
Let dan ook eens opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet?
Oja! van jou zou ik aantekeningen schrijven omdat ik jou nog steeds niet goed ken.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst uit eten, de 3 gangen in aparte restaurants, en ik kom net uit de kroeg
En hoe was jullie avond?
Ahquote:
Ja, was wel even leuk, maar nog steeds niet mijn dingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:55 schreef Bravebart het volgende:
Klinkt goedUit de kroeg, en dat voor jou
![]()
En daar moet je helemaal met de trein naartoe?quote:Ik kom ook net uit de kroeg
Aaahwquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef L.no het volgende:
Ik ben thuis gebleven.. met een kruik.. en een lekkere kussen.. en pijnstillers als gezelschap.
Even mijn motivatie zoeken om het te doen. Ligt vast onder mijn bed ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef L.no het volgende:
Ik ben thuis gebleven.. met een kruik.. en een lekkere kussen.. en pijnstillers als gezelschap.
Kwam die emoticon oorspronkelijk van Piles?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaahw
-insert de Piles aai-over-de-bol smilie-
Neuh, misschien dat ik hem ooit ben gaan gebruiken hier? Had er nog meer, maar die linkjes zijn doodquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Kwam die emoticon oorspronkelijk van Piles?
en dankje
Het went nog niet hèquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, was wel even leuk, maar nog steeds niet mijn ding
Jazekerquote:[..]
En daar moet je helemaal met de trein naartoe?![]()
Jij was de overmatige gebruiker hier jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Neuh, misschien dat ik hem ooit ben gaan gebruiken hier? Had er nog meer, maar die linkjes zijn dood
Ik geef de hoop zo langzamerhand maar op denk ikquote:
Hebben ze die in Delluft niet danquote:Jazeker
quote:Kijk hem ff sjiek multiquoten
Ohquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:01 schreef Bravebart het volgende:
Jij was de overmatige gebruiker hier ja
* L.no neemt aantekeningenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij was de overmatige gebruiker hier ja
Ik heb net een patatje pinda gehad...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat heb jij gesnoven?Natuurlijk niet
Neeeeeee, geef nooit op!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geef de hoop zo langzamerhand maar op denk ik
Natuurlijk wel; gister nog uitgebreid geweestquote:[..]
Hebben ze die in Delluft niet dan![]()
Zelfs hier op het dorp is een kroeg. Daar wil je nog niet dood gevonden worden, maar ok
Daar gaat het niet altijd omquote:[..]
Oh
Heeft lekker geholpen ook![]()
Noteer gelijk dat ik geen bier drinkquote:
quote:
Niet altijd neequote:Daar gaat het niet altijd om
Hey, geef die telefoon eens aan Bart terugquote:
Na 12'enquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht
Net thuis, dus maar gelijk naar bed en gaan slapen.
Weltrusten allemaal
Misschien was ie met Dzjenn wegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kom ik een keer uit de kroeg, is Luctor later thuis![]()
Jij was ook op Piles' personeelsuitje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenacht
Net thuis, dus maar gelijk naar bed en gaan slapen.
Weltrusten allemaal
Nee ik ga toch voor de Dzjenn optie, denk je ook niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij was ook op Piles' personeelsuitje?
Deze roddel is spannender dan die van jna.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kom ik een keer uit de kroeg, is Luctor later thuis![]()
Geloof ik heul niet. Hij drinkt nauwelijks cola.quote:
Pilliewilliehonnieponniequote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, geef die telefoon eens aan Bart terug
Nee, ik had iets anders.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik handel met voorkennis, maar ik ga met je meequote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ik ga toch voor de Dzjenn optie, denk je ook niet?
OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ze waren alle 3 op dat personeelsuitjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Deze roddel is spannender dan die van jna.
Misschien was ik wel helemaal niet naar een personeelsuitjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ze waren alle 3 op dat personeelsuitje
Ik wist het wel dat ik op jou kon rekenenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik handel met voorkennis, maar ik ga met je mee
Trio eh? hmm... roddel approved.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ze waren alle 3 op dat personeelsuitje
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien was ik wel helemaal niet naar een personeelsuitje
Niet meteen te hoog inzetten Pilliequote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien was ik wel helemaal niet naar een personeelsuitje
Zo nog ff biertje doen op Grote Markt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wist het wel dat ik op jou kon rekenen
quote:
Ze hebben wel wat dingen gemeen jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:19 schreef L.no het volgende:
Is Piles een soort van Luc? Weinig uitgaan enzo?
Wat voor roddels moeten daar wel niet van komen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo nog ff biertje doen op Grote Markt?
Ik doe niet aan uitgaan, ik doe alleen aan concertenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:19 schreef L.no het volgende:
Is Piles een soort van Luc? Weinig uitgaan enzo?
Oh, that makes sense.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat dingen gemeen ja
Oh oke, dus wel verschil dus.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe niet aan uitgaan, ik doe alleen aan concerten![]()
En die vergelijking bevalt me niet zo eigenlijk![]()
Niet te overzien inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:20 schreef jna het volgende:
[..]
Wat voor roddels moeten daar wel niet van komen?
Killersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe niet aan uitgaan, ik doe alleen aan concerten![]()
En die vergelijking bevalt me niet zo eigenlijk![]()
Snap ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke, dus wel verschil dus.![]()
Sorry, ik moest het gewoon vragen
Tja, ik wilde alleen een algemeen beeld krijgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap ikMaar ik ben wel iets actiever dan Luc hoor
Maar kan begrijpen dat we in dezelfde categorie gegooid worden
Komt hij ook uit zeeland?quote:
Piles is de opperzeeuwquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Tja, ik wilde alleen een algemeen beeld krijgen.
[..]
Komt hij ook uit zeeland?
Jij hoort bij de categorie 'randstad'.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:34 schreef jna het volgende:
Grote steden, die zijn pas zwaar in de minderheidAlleen ik volgens mij
Ja maar Den Haag en het Westland zijn nou niet echt hetzelfdequote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij hoort bij de categorie 'randstad'.
Maar het is een paar meter van elkaar af.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar Den Haag en het Westland zijn nou niet echt hetzelfde
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:34 schreef jna het volgende:
Grote steden, die zijn pas zwaar in de minderheidAlleen ik volgens mij
Die hebben opgeteld nog minder inwoners dan Delftquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan tellen Middelburg en Vlissingen toch ook wel?
Ah thanksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:40 schreef jna het volgende:
[..]
GROTE steden. Ik rekende jou juist tot 1 van mn lotgenoten hier
BAM!quote:
Had het een half uur eerder gezegd en de tag zou er as we speak staanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg taggen die shit in alle treinen!
Zet 'm volgende keer!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had het een half uur eerder gezegd en de tag zou er as we speak staan
Zal ik doenquote:
Zou ik ook doen met die perverse dingen die jij oppert om te doen met 'mquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:55 schreef L.no het volgende:
dayum, teveel pijn. Naar bed.![]()
Dean
liet me toch uren geleden in de steek.
Ik zou sowieso niet inbrekenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:54 schreef jna het volgende:
Zouden jullie als dief niet inbreken in een portiek waar een camera hangt of zouden jullie denken: /care, ze vinden me toch nooit ook al sta ik op beeld.
Mijn lichaam is te kapot om normaal te lopen, laat staan perverse shit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:56 schreef jna het volgende:
[..]
Zou ik ook doen met die perverse dingen die jij oppert om te doen met 'm
Goeie vraag, ik denk 2 tegenwoordig, helaas. Zorg voor een goede deur met van die pennen die een paar centimeter in het kozijn vallenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:54 schreef jna het volgende:
Zouden jullie als dief niet inbreken in een portiek waar een camera hangt of zouden jullie denken: /care, ze vinden me toch nooit ook al sta ik op beeld.
Truste en beterschap enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:55 schreef L.no het volgende:
dayum, teveel pijn. Naar bed.![]()
Dean
liet me toch uren geleden in de steek.
Voetenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:57 schreef jna het volgende:
[..]
Nee jij past met je lange....nooit door raampjes enzo
Dankje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik denk 2 tegenwoordig, helaas. Zorg voor een goede deur met van die pennen die een paar centimeter in het kozijn vallen
[..]
Truste en beterschap enzo![]()
Nou ik heb de deur van de buren gezien, die hele pensloten lagen 4 meter verderop in zn gang op de grondquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik denk 2 tegenwoordig, helaas. Zorg voor een goede deur met van die pennen die een paar centimeter in het kozijn vallen
[..]
Truste en beterschap enzo![]()
"Hardcore Bart jongens, stuur maar vast een wagen naar zn huis..."quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze hoeven ook maar 1 voetafdruk van je te vinden, en ze hebben de dader
Mja, ik heb dus net ff gekeken, en ik heb dus helemaal geen grote voeten eigenlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze hoeven ook maar 1 voetafdruk van je te vinden, en ze hebben de dader
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:00 schreef jna het volgende:
Nou ik heb de deur van de buren gezien, die hele pensloten lagen 4 meter verderop in zn gang op de grond
Zoals met alles hierquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:01 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik heb dus net ff gekeken, en ik heb dus helemaal geen grote voeten eigenlijkHet is een A4 plus nog een kleine centimeter. Het is volgens mij een beetje een eigen leven gaan leiden
* jna houdt nu A4 bij zn voet en komt tot de conclusie dat Bart belachelijk grote voeten heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb dus net ff gekeken, en ik heb dus helemaal geen grote voeten eigenlijkHet is een A4 plus nog een kleine centimeter. Het is volgens mij een beetje een eigen leven gaan leiden
Jaquote:
Nou dat valt best mee tochquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:03 schreef jna het volgende:
[..]
* jna houdt nu A4 bij zn voet en komt tot de conclusie dat Bart belachelijk grote voeten heeft
Ja dat denk ik eerderquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dat valt best mee tochMisschien ben ik er aan gewend
Verdammtquote:
Vergelijking met wat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:12 schreef jna het volgende:
Even ter vergelijking, dit is dus Bart zn voet...![]()
[ afbeelding ]
Sokquote:
Ja ik wilde eerst een foto maken met mijn schoen ernaast maar dan moest ik naar mn kamer lopen. En jwt, fulltime Surinamer..dus geen zinquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst een foto maken met mijn schoen ernaast maar dan moest ik naar mn kamer lopen. En jwt, fulltime Surinamer..dus geen zin
the roots zeiden het al eens: Look man it's a fucked up job, but somebody's gotta do itquote:
Zo is hetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:26 schreef jna het volgende:
[..]
the roots zeiden het al eens: Look man it's a fucked up job, but somebody's gotta do it
kwtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:38 schreef Bravebart het volgende:
Mja, geen zin in moeilijkheid want moe jwt
goed.quote:
En lekker geslapen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed.
eerst gewerkt to half zes, toen naar huis gegaan. Was om zes uur thuis en toen gelijk weer door. En toen was ik pas weer om half twaalf/twaalf uur thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |