abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79697059
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je hoeft niet boos te worden hoor
Maar welke preventieve aanpak dan die de afgelopen 20 jaar nog niet geprobeerd is? En waarom riep je een pagina terug dan nog dat je voor een harde aanpak ben?
Hard stond heel subtiel tussen haakjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79697084
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:04 schreef Torrio het volgende:

[..]

En indirect, ja komt zeker door mensen als jij. 'Niet tegen de islam beginnen! Ettertjes op straat.. Maar oplossingen weet ik niet hoor!'
Klopt. Niet tegen de islam beginnen. Althans, kritiek uiten, daar is niets mis mee. Echter, aanhangers van deze religie een deel van hun rechten ontnemen is natuurlijk van de gekken. Bovendien wordt het ettertjes-probleem daar niet mee opgelost.
pi_79697260
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. Niet tegen de islam beginnen. Althans, kritiek uiten, daar is niets mis mee. Echter, aanhangers van deze religie een deel van hun rechten ontnemen is natuurlijk van de gekken. Bovendien wordt het ettertjes-probleem daar niet mee opgelost.
Ik vind dat KoosVogels hele verstandige dingen zegt in dit topic. En inderdaad als Marokkaanse relschoppers binnen een paar uur weer op straat staan, en voor overlast blijven zorgen moeten ze ook anders worden aangepakt dan nu. Maar dat zegt hij ook.
  maandag 29 maart 2010 @ 10:08:15 #229
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_79698275
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef GSP het volgende:

[..]

OMFG!!! De verloren generatie. Hier gaan we nog veeeeeeeeeeeeeel plezier aan beleven de komende jaren
Nou valt wel mee hoor, als ze volwassen worden gaan ze blijkbaar toch presteren. Zodra het mooi weer wordt zie ik namelijk bij mij in de stad altijd veel van hun broers van 18-25 jaar met dure kleding in de duurste en nieuwste BMW of Mercedes cabriolets rondrijden. Zijn ze blijkbaar financieel toch nog goed terecht gekomen
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_79698398
quote:
Op maandag 29 maart 2010 01:44 schreef erkel het volgende:

[..]

Precies. Het staat bijna in zijn geheel los van elkaar.

Die jochies bidden echt geen 5 keer per dag naar Mekka en kennen de Koran nog minder, dan de gemiddelde atheïst de Bijbel kent.

Het heeft allemaal met opvoeding en cultuur te maken.
Spijker op zijn kop. Het is de vraag of je deze groep (<18 jaar) Islamiet kan/mag noemen. Ik denk het niet.
pi_79698534
quote:
Op maandag 29 maart 2010 01:44 schreef erkel het volgende:

[..]

Precies. Het staat bijna in zijn geheel los van elkaar.

Die jochies bidden echt geen 5 keer per dag naar Mekka en kennen de Koran nog minder, dan de gemiddelde atheïst de Bijbel kent.

Het heeft allemaal met opvoeding en cultuur te maken.

En deze jongens zijn niet opgevoed door moslim ouders?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_79698578
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef FTWO het volgende:

[..]

Spijker op zijn kop. Het is de vraag of je deze groep (<18 jaar) Islamiet kan/mag noemen. Ik denk het niet.
Vraag het ze. Wat wij denken is irrelevant. Zij zien zichzelf wel degelijk als moslims.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 29 maart 2010 @ 11:26:21 #233
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79699987
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja want autochtone Nederlanders plegen geen misdaden
Dat is zo'n standaard opmerking, natuurlijk plegen autochtone Nederlanders ook misdaden, dat heb ik eerder in dit topic ook al gezegd.
pi_79702527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

En deze jongens zijn niet opgevoed door moslim ouders?
Nee, komt omdat ze niet zijn opgevoed.
pi_79707752
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:08 schreef Demophon het volgende:

[..]

Nou valt wel mee hoor, als ze volwassen worden gaan ze blijkbaar toch presteren. Zodra het mooi weer wordt zie ik namelijk bij mij in de stad altijd veel van hun broers van 18-25 jaar met dure kleding in de duurste en nieuwste BMW of Mercedes cabriolets rondrijden. Zijn ze blijkbaar financieel toch nog goed terecht gekomen
Idd zelf heb ik dat helemaal fout gedaan door een opleiding te volgen en te gaan werken. Op een of andere manier is een BMW X5 prima te betalen met een niet afgemaakte VMBO en wat uurtjes handel per week.
pi_79712485
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef FTWO het volgende:

[..]

Ze komen uit een Islamitische achtergrond. Gezien ze 5 keer vaker crimineel zijn dan andere groepen concludeer ik dan toch dat de Islam(itische culturen) wel degelijk een rol speelt in het probleem. Een voorbeeld dat ik belangrijk vind is het gebrek aan waardering voor scholing in die culturen, het is belangrijker om de Koran na te kunnen blaten. En zo zijn er meer factoren.
pi_79714270
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:10 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik vind dat KoosVogels hele verstandige dingen zegt in dit topic. En inderdaad als Marokkaanse relschoppers binnen een paar uur weer op straat staan, en voor overlast blijven zorgen moeten ze ook anders worden aangepakt dan nu. Maar dat zegt hij ook.

Hoeveel andere manieren van aanpak blijven dan over?
pi_79714312
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:48 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Hoeveel andere manieren van aanpak blijven dan over?
Wat stel jij voor dan? Gevangenisstraf voor pubers? Geseling?

Let wel; als zulke regels worden ingevoerd dan hebben die betrekking op iedereen. Althans, zo hoort het te gaan.
pi_79714701
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat stel jij voor dan? Gevangenisstraf voor pubers? Geseling?

Let wel; als zulke regels worden ingevoerd dan hebben die betrekking op iedereen. Althans, zo hoort het te gaan.

Mensen die de maatschappij structureel blijven terroriseren mogen wat mij betreft voor een hele lange tijd uit de maatschappij worden gehaald. Omhein een Waddeneiland flikker ze daar maar neer. En ja, dat geldt dan voor iedereen. Waarom zou je dit niet doen?
pi_79715176
het marrokanenprobleem is genetisch, derhalve is een fatsoenlijke oplossing zoeken en vinden een verloren zaak
pi_79715557
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:02 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Mensen die de maatschappij structureel blijven terroriseren mogen wat mij betreft voor een hele lange tijd uit de maatschappij worden gehaald. Omhein een Waddeneiland flikker ze daar maar neer. En ja, dat geldt dan voor iedereen. Waarom zou je dit niet doen?
Ok, maar het gaat vaak, net als bij voetbalhooligans, om groepsgedrag, en daar werkt al heel veel als je ze een stadionverbod oplegt, omdat de negatieve beinvloeding dan wegvalt. Dus met zoiets zou ik dan beginnen.
pi_79715824
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:28 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ok, maar het gaat vaak, net als bij voetbalhooligans, om groepsgedrag, en daar werkt al heel veel als je ze een stadionverbod oplegt, omdat de negatieve beinvloeding dan wegvalt. Dus met zoiets zou ik dan beginnen.

Wat voor verbod wil je ze dan opleggen?
pi_79715961
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:36 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Wat voor verbod wil je ze dan opleggen?
Meldingsplicht, hangverbod, ik heb er nog niet zo over nagedacht hoe je dat het beste kunt uitvoeren, maar ik stel alleen vast dat je daarmee de angel (wellicht al grotendeels) uit het probleem haalt.
pi_79716357
En voor degene die roepen het zijn alleen en altijd de Marokkanen, ik herinner me ook nog een uit de hand gelopen strandfeestje, en zoals gezegd, hoeveel politie heb je niet elk weekend nodig voor de voetbalhooligans. Dat is dan zeker heel anders, of wat?
  maandag 29 maart 2010 @ 23:16:59 #246
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_79729736
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:50 schreef OeJ het volgende:
En voor degene die roepen het zijn alleen en altijd de Marokkanen, ik herinner me ook nog een uit de hand gelopen strandfeestje, en zoals gezegd, hoeveel politie heb je niet elk weekend nodig voor de voetbalhooligans. Dat is dan zeker heel anders, of wat?
Dat is niet stelselmatig de maatschappij onderuitschoppen, al snap ik je punt wel.

Iedereen die zulk gedrag vertoont moet gestraft worden, ongeacht afkomst.
'sup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')