http://www.telegraaf.nl/b(...)uw__50___.html?p=5,1quote:Jongens mishandelen vrouw (50)
DEN HAAG - De politie is op zoek naar twee jongemannen die vrijdag in Den Haag een 50-jarige vrouw hebben mishandeld. De knapen vielen de vrouw aan toen zij haar hond uitliet.
De twee jongens fietsten op de Margaretha van Hennebergweg. De jongen die achterop de fiets zat, gaf het slachtoffer een elleboogstoot. Deze raakte hierbij gewond aan haar oog en wang.
De politie zoekt de daders, die een lichtgetinte huidskleur hebben en rond de 14 jaar oud zijn. Een dader droeg een vale spijkerbroek, witte sportschoenen en een blauwe sweater met capuchon.
De jongen die voorop de fiets zat droeg een crèmekleurige sweater en had donkerkleurige sportschoenen aan. Getuigen worden gevraagd zich te melden via 0900-8844.
Niet alleen noord-afrikanen zijn licht getintquote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef DIEVOORJE het volgende:
Lekkere beschrijving dat kan zowat iedere noord-afrikaan zijn
Inderdaad, we moeten wel weten welke bevolkingsgroep we nu de schuld moeten geven. We gaan toch niet opeens alleen maar naar een individu kijken?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef DIEVOORJE het volgende:
Lekkere beschrijving dat kan zowat iedere noord-afrikaan zijn
Inderdaad, dat lijkt me een concreet plan. Eindelijk duidelijkheid!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aanpakken.
Wat een pretentieuze zak ben jij toch. De hele tijd allemaal wilde aannames, tussen de regels doorzoeken naar dingen die er helemaal niet zijn. Man hoor je mij zeggen dat ik een bevolkingsgroep de schuld geef? Kijk ik niet naar het individu? Ik zeg enkel dat met zo'n beschrijving het iedereen kan zijne met name noord-afrikanen vanwege de huidskleur, de rest komt uit je dikke duim. Wat jij er allemaal uitgooit.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten wel weten welke bevolkingsgroep we nu de schuld moeten geven. We gaan toch niet opeens alleen maar naar een individu kijken?
Als ze zich niet gedragen maakt het mij geen reet uit hoe zwaar ze ze straffen..quote:Op maandag 29 maart 2010 16:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten wel weten welke bevolkingsgroep we nu de schuld moeten geven. We gaan toch niet opeens alleen maar naar een individu kijken?
Jij bent ook aardig doorgeslagen de verkeerde kant op zie ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
Achterhalen wie het zijn en hun moeder in elkaar boksen.
nee het is iets structureels, net zoals de poging om elk bericht over een mishandeling maar te plaatsen en het buitenproportioneel op te blazen, gewoon om het nog even goed te voedenquote:
De politie bepaalt niet de hoogte van de straf.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:09 schreef Athlon64x het volgende:
Lekker belangrijk dat het licht getinte daders zijn, ik heb liever dat politie keihard optreedt en straffen veel hoger maakt. In Marokko lachen ze om dit soort straffen van 20 uur werkstraf of 1 dag in de bak zitten.
Is toch niet zo moeilijk met dat zeer kleine rondreizende groepje die het verpest voor de enkeling?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
dat wordt zoeken naar een drol in een strontberg.
En de goede kant is?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig doorgeslagen de verkeerde kant op zie ik.
Dat weet ikquote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De politie bepaalt niet de hoogte van de straf.
Links is de goede kant, dat lijkt mij duidelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |