Gefeliciteerd! Gewoon internet op je mobiel nemen en vaak naar het toilet gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Eindelijk is het zover! Mn laatste werkdag bij deze werkgever.![]()
![]()
![]()
Users die mij kennen weten dat ik er lang op heb gewacht.
Echter, omdat dit KLB is moet ik wel een klacht verzinnen.
Klacht: straks niet meer kunnen Fok!ken omdat ik bij mn nieuwe baan niet achter de computer zit![]()
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kheb nog wel een Blackberry, maar ik vind het zo kut op dat ding, de lettertjes zijn zo klein
Ik ga een sneakerstore managen in de Kalverstraatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Poostema het volgende:
Veel succes op je nieuwe job.
Wat ga je doen?
Oooh, leuk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga een sneakerstore managen in de Kalverstraat
Ik ga niet zeggen welkequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Welke? Korting voor alle bazen van fok?
Ja, alsof er ook maar één tussen zit die dat daadwerkelijk zou durven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dan heb ik straks die "bazen van fok" in mn winkel staan en een topic hier om daarover te vertellen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef o.us het volgende:
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
AdvancePowerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, alsof er ook maar één tussen zit die dat daadwerkelijk zou durven..
Zeker, met picsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welke
Dan heb ik straks die "bazen van fok" in mn winkel staan en een topic hier om daarover te vertellen
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!![]()
Is dit een record? De meeste lemmings op een topic?![]()
Ik begonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!![]()
Is dit een record? De meeste lemmings op een topic?![]()
Mag ik je rakenquote:
Aanraken bedoel ikquote:
Ach ze merkt het wel als er nogal veel mensen voor de etalage staanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, alsof er ook maar één tussen zit die dat daadwerkelijk zou durven..
Die zou je er wel over twitteren denk ik.quote:
Dat is meer een zegen, dan een klacht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Klacht: straks niet meer kunnen Fok!ken omdat ik bij mn nieuwe baan niet achter de computer zit![]()
Alsof ik zo'n kutuser benquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is meer een zegen, dan een klacht.
Hoera!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Gelukkig hebben we de screenprint nog
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Gelukkig hebben we de screenprint nog
[ afbeelding ]
Dat was middernacht, alleen de echt kanslozen hangen dan nog op fokquote:
PINGEN?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kheb nog wel een Blackberry, maar ik vind het zo kut op dat ding, de lettertjes zijn zo klein
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat was middernacht, alleen de echt kanslozen hangen dan nog op fok
Lief zijn tegen BABSquote:
Je hebt 'm gepwndquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mn baas werd net helemaal gek
Baas: Je komt maandag toch gewoon?
Ik: Nee
Baas: Oh daar ging ik wel vanuit, volgens mij mag je ook niet wegblijven hoor
Ik: Watch me
Baas... rent naar HRM om te janken
Hij is net weer terug en hij zegt niks, wat een huilie
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef Lavrock het volgende:
Heb je stukken uit het meubilair geslagen met je puntkin?
Wat een baas. (faal dan he)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mn baas werd net helemaal gek
Baas: Je komt maandag toch gewoon?
Ik: Nee
Baas: Oh daar ging ik wel vanuit, volgens mij mag je ook niet wegblijven hoor
Ik: Watch me
Baas... rent naar HRM om te janken
Hij is net weer terug en hij zegt niks, wat een huilie
wtf lul je nou domquote:
wat ga je bij je nieuwe baas allemaal doen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
wtf lul je nou dom
Je krijgt geen uitkering als je ontslag neemt en ik heb allang een andere baan.
Ga nu maar weer naar de zandbak
Je hebt niet opgelet, man.quote:
Hard werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ga je bij je nieuwe baas allemaal doen?
en in welk metier moet ik jou zien?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hard werken
Dat heb ik echt gemist hier vreemd genoeg
Er is zo weinig werk te doen dat ik me de hele dag zit te vervelen, ik ben een fulltimer op een parttime functie...
So yeah, work
Ik werk nu nog in het toerisme, als inkoper "luxe reizen" bij een reisorganisatie. In tijden van crisis willen verbazingwekkend weinig mensen ¤6000,- betalen voor 7 dagen Dubaiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en in welk metier moet ik jou zien?
en straks?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik werk nu nog in het toerisme, als inkoper "luxe reizen" bij een reisorganisatie. In tijden van crisis willen verbazingwekkend weinig mensen ¤6000,- betalen voor 7 dagen Dubai
Daarvoor verwijs ik je naar pagina 1, ik blijf niet herhalenquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
er is maar een sneakerstore in de kalverstraat, naar mijn weten.
Hey, veel plezier he! Doeeeeei!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:30 schreef RichCalibier het volgende:
Jongens,
Ik heb weekend.
Groetjes ,
Jou eigen knuffeluser,
RichCalibier
er is maar een échte sneakerstore.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]!!!!!
Ik bedoel de kalverstraat in Amsterdam he
Deze quote ga ik effe bewaren voor het nageslacht
Welke dan? Er zit geen enkele èchte sneakerstore in de kalverstraat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er is maar een échte sneakerstore.
vind ik wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Welke dan? Er zit geen enkele èchte sneakerstore in de kalverstraat.
het is niet footlocker. dat dat duidelijk moge zijn.quote:
Dat was me wel duidelijk, daarvan zitten er nl. 3 in de kalverstraat alleen alquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is niet footlocker. dat dat duidelijk moge zijn.
wibra verkoopt ook sneakersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat was me wel duidelijk, daarvan zitten er nl. 3 in de kalverstraat alleen al
Maar durf je niet te zeggen welke? Bang dat je wordt uitgelachen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wibra verkoopt ook sneakers plastic gympies
Blond he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Hetiszover het volgende:
TS is ontslagen omdat ze de baas niet langer kon plezieren
quote:
mn nikes haal ik natuurlijk bij een echte winkelquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga een sneakerstore managen in de Kalverstraat
Je bent behoorlijk herkenbaar in je fotoboek, bovendien een (niet onaantrekkelijke) vrouw.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welke
Wow wat een hilarische reactie!! HAHAHA!!quote:
Nah, ik ben eerst 2 maanden in Duitsland om ingewerkt te worden en daarna nog een maand elders in Nederland, I ain't worriedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Je bent behoorlijk herkenbaar in je fotoboek, bovendien een (niet onaantrekkelijke) vrouw.'t Enige wat je nu nog kunt doen, is hopen op de collectieve pleinvrees van fok!, maar dit kan haast niet anders dan een fok! bedevaartsoord worden.
*kijkt uit naar het eerste topic en vraagt zich af of er eigenlijk nog foto's gepost zijn in dat ene topic over een ranzige medewerker van één of ander smullers filiaal..*
Jij bent echt een domme doosquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat was me wel duidelijk, daarvan zitten er nl. 3 in de kalverstraat alleen al
Maar durf je niet te zeggen welke? Bang dat je wordt uitgelachen?
Nee, maar daar heb ik toch wel een goede reden voor? Ik noem mn huidige werkgever ook nergens.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]ik geloof dat jij degene was die niet wilde vertellen waar ze ging werken. ik bevind mij overigens in een heel ander metier. maar daar ga ik je niet mee lastigvallen.
omdat ik dan bang ben herkend te worden als ik aan het shoppen ben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik toch wel een goede reden voor? Ik noem mn huidige werkgever ook nergens.
Ik snap echter totaal niet waarom jij niet wilt zeggen welke sneakerstore je bedoelt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij bent echt een domme doos
eerst mij terecht wijzen terwijl je dus faalt, daarna hier de blondies gaan aanvallen..
beetje jaloers omdat wij wel de aandacht van mannen krijgen en jij daarvoor op je knieen moet zitten?

ooooooooooooooooooooooooh wat stoer van jou zeg, een foto posten uit mijn fotoboekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hmm.. ik zeg niets..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ik dan bang ben herkend te worden als ik aan het shoppen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |