Gefeliciteerd! Gewoon internet op je mobiel nemen en vaak naar het toilet gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Eindelijk is het zover! Mn laatste werkdag bij deze werkgever.![]()
![]()
![]()
Users die mij kennen weten dat ik er lang op heb gewacht.
Echter, omdat dit KLB is moet ik wel een klacht verzinnen.
Klacht: straks niet meer kunnen Fok!ken omdat ik bij mn nieuwe baan niet achter de computer zit![]()
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kheb nog wel een Blackberry, maar ik vind het zo kut op dat ding, de lettertjes zijn zo klein
Ik ga een sneakerstore managen in de Kalverstraatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Poostema het volgende:
Veel succes op je nieuwe job.
Wat ga je doen?
Oooh, leuk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga een sneakerstore managen in de Kalverstraat
Ik ga niet zeggen welkequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Welke? Korting voor alle bazen van fok?
Ja, alsof er ook maar één tussen zit die dat daadwerkelijk zou durven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dan heb ik straks die "bazen van fok" in mn winkel staan en een topic hier om daarover te vertellen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef o.us het volgende:
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
AdvancePowerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, alsof er ook maar één tussen zit die dat daadwerkelijk zou durven..
Zeker, met picsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welke
Dan heb ik straks die "bazen van fok" in mn winkel staan en een topic hier om daarover te vertellen
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!![]()
Is dit een record? De meeste lemmings op een topic?![]()
Ik begonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!![]()
Is dit een record? De meeste lemmings op een topic?![]()
Mag ik je rakenquote:
Aanraken bedoel ikquote:
Ach ze merkt het wel als er nogal veel mensen voor de etalage staanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, alsof er ook maar één tussen zit die dat daadwerkelijk zou durven..
Die zou je er wel over twitteren denk ik.quote:
Dat is meer een zegen, dan een klacht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Klacht: straks niet meer kunnen Fok!ken omdat ik bij mn nieuwe baan niet achter de computer zit![]()
Alsof ik zo'n kutuser benquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is meer een zegen, dan een klacht.
Hoera!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Gelukkig hebben we de screenprint nog
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Gelukkig hebben we de screenprint nog
[ afbeelding ]
Dat was middernacht, alleen de echt kanslozen hangen dan nog op fokquote:
PINGEN?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kheb nog wel een Blackberry, maar ik vind het zo kut op dat ding, de lettertjes zijn zo klein
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat was middernacht, alleen de echt kanslozen hangen dan nog op fok
Lief zijn tegen BABSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |