dat lijkt me ook nergensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:31 schreef Godtje het volgende:
Nergens![]()
Of je hebt een ruim begrip van loopafstand.
Is het gratis parkeren op station overveen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:38 schreef _Michiel_ het volgende:
Parkeer je auto bij station Overveen en doe het laatste stukje met de trein.
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:48 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Is het gratis parkeren op station overveen?
quote:
quote:* Bloemendaalseweg/Tetterodeweg/Ter Hoffsteedeweg/Zijlweg en omgeving in Overveen
In het winkelgebied en rond het NS-station geldt een blauwe zone. Bezoekers moeten op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur en op zaterdagen tussen 9.00 en 17.00 uur een parkeerschijf gebruiken. Daarmee mag maximaal 1 uur worden geparkeerd. Bewoners en bedrijven kunnen in aanmerking komen voor een parkeerontheffing. De ontheffingen zijn drie jaar geldig en kosten ¤ 74,75. Voor de winkelstraat en de parkeerplaatsen rond Albert Heijn (Tetterodeweg en Ter Hoffsteedeweg) worden geen ontheffingen verleend.
Dat is het hele idee van het beleid. Dus het werkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef FoolWithMokey het volgende:
Tering dan ik kan beter met trein gaan is goedkoper
Wat een mogolen beleidquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van het beleid. Dus het werkt.
als je echt weet zeg het dan zo niet dan niet!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:10 schreef Justout777 het volgende:
Ik wou een serieus antwoord geven want ik weet waar je gratis kan parkeren...alleen toen zag ik dat het ONZ was![]()
Dus je zal met de helikopter moeten deze heb ik wel te huur voor 15,- p/s
Het is voor winkelen. Niet voor mensen die de hele dag daar willen staan om naar Zandvoort te gaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
Een blauwe zone van maar 1 uur? hoe zielig is dat
Hier heb je ook blauwe zones voor winkelen, dan kan je 3 uur staan..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is voor winkelen. Niet voor mensen die de hele dag daar willen staan om naar Zandvoort te gaan.
Zo groot is Overveen niet. In 1 uur kan je alle winkels 3 keer door.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier heb je ook blauwe zones voor winkelen, dan kan je 3 uur staan..
Juist niet, nu kan je bier zuipenquote:
Dat kan vrijwel overal in Zandvoort, je bent alleen een maand te laat...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wie o Wie weet waar je gratis/goedkoop kunt parkeren op loopafstand van zandvoort strand?
En zoniet, wat zijn dan de parkeertarieven?
Dat ja. Net zo duur als rijden+parkeren en een stuk handiger en relaxter.quote:
als je kortingskaart hebt is het nog goedkoper dan rijden. het is niet relaxter want de station is 6 km van mijn huis en ik moet 3x overstappen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat ja. Net zo duur als rijden+parkeren en een stuk handiger en relaxter.
Wellicht iets langzamer, maar als je daar mee zit heb je het concept van vrije tijd nog niet helemaal onder de knie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |