Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
teringzak en ik maar zoeken naar een nieuwe topicquote:
Ja, waar zocht je wel niet dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teringzak en ik maar zoeken naar een nieuwe topic
Doe dat, mijn brood wordt koud, dus ik ga ontbijten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ben ik bankhangen
knutsel ze
in de GCquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, waar zocht je wel niet dan?
smakelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe dat, mijn brood wordt koud, dus ik ga ontbijten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Je favoriete goedkope (<¤5) aanschaf
Niet goed gekeken danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de GC![]()
maar zag dezelfde TT
Ja wat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Je favoriete goedkope (<¤5) aanschaf
Minder danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat voor minder als 5 euro!
Sate van maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff me kat al sinds half 4 aan het etteren geweest.... al gesloopt voordat ik naar me werk ga
Hihi vleierquote:
L_Lquote:
hij staat wel om 3 uur opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik net naar de bakker lopen, is die lul pas om 9 uur open. Wat een mongool. Dat die lijer gewoon net als elke bakker gewoon om 3 uur ofzo op staat om mijn brood te maken.
En daarom moet ik mijn schema aanpassen? Ik verdomme helemaal vroeg opstaan ook al ging ik om 4 uur pitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij staat wel om 3 uur op
gaat alleen om 6 uur weer terug naar bed
Wat asociaal jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daarom moet ik mijn schema aanpassen? Ik verdomme helemaal vroeg opstaan ook al ging ik om 4 uur pitten.
Vind het niet kunnen.Maar toch ben ik te luimoe om 300 meter verder te lopen voor een andere bakker.
Mogguhquote:
voorzichtig he, buiten lopen mensenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
9 uur! Ik zal weer eens mijn deur uitgaan om te kijken of de hond open is.
mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
En er is weer een noodweer aan het losbreken hier. Veel bliksem, donder en regen. Geen wind gelukkig.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
En er is weer een noodweer aan het losbreken hier. Veel bliksem, donder en regen. Geen wind gelukkig.
ik waarschuwde je nogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godverdomme een rij van 4 mensen.
Maar ik heb mijn broodjes.
oei das wel schrikken kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
WHOA! dat was een voltreffer hier heel dichtbij.. *brr*
lui varken dat het isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, de schoonmaakster vond 1x extra dweilen wel genoeg dit seizoen.
Nope, ik woon in een betere wijk nuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de stroom is niet eens uitgevallen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Er staan hier hoogspanningsmasten 'om de hoek' Daar slaat de bliksem gelukkig over het algemeen in. Maar minder dan 300 meter afstand wil zeggen bliksem en direct donder..
vorige week was de vriendin in het winkelcentrum, 3 km via de weg.. ik hoorde de donder daar 3 seconden eerder ja.. Leuk natuurkunde is dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geleerd bij natuurkunde, flits en dan tellen
iedere seconde is 300 meter..
flits, boem is dichtbij ja
het was (samen met scheikunde) een van mijn favoriete vakken. Ik hou van praktijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vorige week was de vriendin in het winkelcentrum, 3 km via de weg.. ik hoorde de donder daar 3 seconden eerder ja.. Leuk natuurkunde is dat.
praktijk is leuk ja, maar natuurkunde had ik een 3 voor, dus deed dat jaar maar overnieuw..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het was (samen met scheikunde) een van mijn favoriete vakken. Ik hou van praktijk
heb ooit onder 20.000 volt stroom gestaan
mn haren stonden rechtop
daar zitten ook wat meer Ampères opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vond 220 volt van de frietuurpan al erg genoeg..
Klopt, dat is het minder prettige van het hele gebeuren. Via mijn duim ging het door mijn lichaam.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar zitten ook wat meer Ampères op
Ik heb spijt dat ik niets met mn schei- en natuurkunde gedaan heb, maar me alleen maar geconcentreerd heb op hoe snel ik van school af kon zijn
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, dat is het minder prettige van het hele gebeuren. Via mijn duim ging het door mijn lichaam.
Ik heb er geen spijt van dat ik niets meer gedaan heb met mijn vakkenpakket. Heb het prima naar mijn zin en verwacht niet dat ik nog ooit iets nodig zal hebben van wat ik verplicht moest leren op school.
Ik was er vroeger ontzettend bang voor, totdat mijn moeder geopereerd was en een bed in de kamer kreeg en het ging onweren. Ze nam me in bed, opende de gordijnen en leerde me het mooie van onweer te waarderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Sodeju wat een knal. En dat terwijl het onweer in de bui al voorbij aan het trekken was.
natuurgeweld is vaak prachtig om te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, want zo gevaarlijk is het allemaal niet. En het kan bovendien erg mooi zijn ook. Helaas regent het hier vaak bij onweer, dan valt er niet veel te zien behalve een wazige flits.
Ja, die beelden blijven mij fascineren inderdaad. Prachtig natuurgeweld is het, ware het niet dat er mensen woonden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
natuurgeweld is vaak prachtig om te zien
ik vind het geweldig als het stormt, dan ZIE je de wind eens echt
de regen zie je alle kanten opwaaien...
zelfs die tsunami vond ik machtig om te zien op tv.. alleen het leed erna...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, die beelden blijven mij fascineren inderdaad. Prachtig natuurgeweld is het, ware het niet dat er mensen woonden.
Een verregende vrijdag. Zal eens kijken of er al nieuws is over overstromingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
en nou allemaal oprotte![]()
het is vrijdag, sodemieters.
ik vind onweer mooi om te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
natuurgeweld is vaak prachtig om te zien
ik vind het geweldig als het stormt, dan ZIE je de wind eens echt
de regen zie je alle kanten opwaaien...
zelfs die tsunami vond ik machtig om te zien op tv.. alleen het leed erna...
zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit was behoorlijk heftig. Het dondert nog wat, maar het wordt minder. Merk wel dat ik nu hoofdpijn heb. Dit gebeurde de vorige keer met vergelijkbaar onweer ook. Zou dat in relatie staan met elkaar?
dat dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen![]()
de herrie, de elektriciteit, veranderende luchtdruk.
mijn schoonmoeder kan het weer voorspellen met haar reumaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
er zijn mensen die norm gevoelig zijn voor de luchtdruk enzo
ik met mn enkelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder kan het weer voorspellen met haar reuma
das een nep weermanquote:
sympquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Verbannen van mijn werkplek dus weer lekker thuis
flesquote:
gfquote:
wat hebben ze nu weer gedaan?!?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
wheheee zoals hij voorspelt kan ik het ook welquote:
luchtdruk vermoed ik. Dat is hier nogal heftig soms.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen![]()
de herrie, de elektriciteit, veranderende luchtdruk.
de enige echtequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheee zoals hij voorspelt kan ik het ook wel
vroeger had je zoiets als erwin krol
grote faal hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)anceerd-magneet.html
Tjonge jonge zeg..
flesquote:
wokquote:
LLquote:
oh ja PM voor nic komt er zo aanquote:
symquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |