quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn favoriete cd, die ik ooit uit had geleend aan een ex en toen terugkreeg met krassen, een basketbal afdruk en een schoen afdruk erop....
Hoera voor domme fouten van bol.com, ding komt volgende week binnen voor 1,95 (=verzendkosten)
Zijn die klokjes nou een beetje kwaliteit?quote:
Voor 4.98 is het een prima horloge, houdt het wel een half jaar of langer vol.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zijn die klokjes nou een beetje kwaliteit?
Wil nog wel een keer proberen of een horloge wat voor me is.
Ik ben wel erg benieuwd waar je die weghebtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:31 schreef bijdehand het volgende:
Een rayban replica bril![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd waar je die weghebt
Heb ik gemist.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:13 schreef Demise het volgende:
Uitverkoop bij de Six, een weekje terug, alles voor één euro.
wordt jij eeven afgezet zegquote:Op zondag 28 maart 2010 03:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Een XTC pilletja á ¤3,-. Heb ik veel meer plezier van gehad dan alles uit dit topic bij elkaar
Je moet het genot wel afzetten tegen de duur van het genot dat je ervan hebt hè?quote:Op zondag 28 maart 2010 03:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Een XTC pilletja á ¤3,-. Heb ik veel meer plezier van gehad dan alles uit dit topic bij elkaar
Zo, jij bent stoer hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik denk dat hij hem hier heeft (voor iets meer geld, 9 euro) :quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd waar je die weghebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |