Pakje van 3 kost toch zeker wel minder als 5 euro, niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Condooms voor ¤ 5-
Hoe minder rubber er aan zit, hoe goedkoper ze worden he
bij de groothandel krijg je kwantumkortingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pakje van 3 kost toch zeker wel minder als 5 euro, niet?
Zijn er geen potten van 1.000 stuks voor in de club? Wel duurder als 5 euro dan.. dus dat mag hier niet genoemd worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij de groothandel krijg je kwantumkorting
Een goede leesbril heb je ook niet voor vijf euro, maar die zou je wel 1 kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:20 schreef JoPiDo het volgende:
[ afbeelding ]
hij was ietsje duurder dan 5 euro, maar het geld dubbel en dwars waard
nog nooit een schroef niet kunnen schroeven
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zijn er geen potten van 1.000 stuks voor in de club? Wel duurder als 5 euro dan.. dus dat mag hier niet genoemd worden.
Met 3 stuks kun je een halve avond neuken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pakje van 3 kost toch zeker wel minder als 5 euro, niet?
echte mannen komen niet klaar na 2 keer pompenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met 3 stuks kun je een halve avond neuken.
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echte mannen komen niet klaar na 2 keer pompen
nou, kun je precies 24 uur neukenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Echte mannen raggen 8 uur aan een stuk.
Ha, die heb ik gratis gekregen tijdens de intro van school. Best handigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Frollo het volgende:
Zaklampje met dynamo, 3 euro of zo bij Blokker.
[ afbeelding ]
Vergeet de Action nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
die winkeltjes met alles voor 1 euro zijn briljant
daar haal ik echt veel weg
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik heb theelichtjes op batterijen.
Net als een onderbroek is een rubber ook na een tijd aan vervanging toe. Schuurplekken enzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou, kun je precies 24 uur neuken![]()
dus geen halve nacht
Zoiets heet een knijpkatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Frollo het volgende:
Zaklampje met dynamo, 3 euro of zo bij Blokker.
[ afbeelding ]
en die geur van verbrand rubber is ook niet te hardenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als een onderbroek is een rubber ook na een tijd aan vervanging toe. Schuurplekken enzo.
Ik weet het.quote:
1 euro winkeltjes en dan nog niet betalen? Lekker ben jij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
die winkeltjes met alles voor 1 euro zijn briljant
daar haal ik echt veel weg
Precies !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die geur van verbrand rubber is ook niet te harden
je werkt ook eerst de vrije training af?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies !
Tijdens de sex voel ik me af en toe net Michael Schumacher, zoveel rubber verbrand ik tijdens een oefensessie.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
je werkt ook eerst de vrije training af?
criminaliteit FTWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 euro winkeltjes en dan nog niet betalen? Lekker ben jij.
Ben er maar trots op!
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies !
Tijdens de sex voel ik me af en toe net Michael Schumacher, zoveel rubber verbrand ik tijdens een oefensessie.
Oeh, die wil ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Beautiful__Disaster het volgende:
Bij de Xenos een appelsnijder gekocht. Echt ideaal: je zet m op je appel, doet m naar beneden, en je hebt een appel in stukjes zonder klokhuis. 1 euro!
En de schil?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Beautiful__Disaster het volgende:
Bij de Xenos een appelsnijder gekocht. Echt ideaal: je zet m op je appel, doet m naar beneden, en je hebt een appel in stukjes zonder klokhuis. 1 euro!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een goede leesbril heb je ook niet voor vijf euro, maar die zou je wel 1 kunnen gebruiken.
die eet je toch ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En de schil?
Of moet je daar weer een aparte schillenverwijderaar voor kopen?
die is het gezondste manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En de schil?
De schil gaat er niet af nee, maar die eet ik ook altijd op!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En de schil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |