Als ze een fout maken of het product werkt niet, RMA openen en ze helpen je aan een coupon als je aardig bentquote:
Thank you,that means I can not talk with FOK member in FOK in the future? I was told by someone that I can not talk about taobao item here,I do not know I can not talk about popbuying items herequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:50 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hi Jack, thanks for your message. Howeveer, you should be warned because there is a strict policy on this forum which doesn't allow you to post promotions.
Yeah, I don't know for sure but I assume that this too isn't allowed anymore.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:53 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Thank you,that means I can not talk with FOK member in FOK in the future? I was told by someone that I can not talk about taobao item here,I do not know I can not talk about popbuying items here
"dat ik dan weer niet doen"? jij praten als roodhuid uit Kuifjeboekjes?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef Klonk het volgende:
horloge zou idd geen probleem moeten zijn, die versiering voor vingers is gewoon illegaal wapentuig, dus dat ik dan weer niet doen
Naja prima ik kijk toch nauwelijks tvquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de TV zal werken.
ik ben ook benieuwd, zag er net eentje bij de Hornbachquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:57 schreef Karina het volgende:
En voor mijzelf, ga ik deze lamp misschien kopen. Iemand ervaring met deze of soortgelijke? Deze is wel erg goedkoop in verhouding tot wat ze meestal kosten.
innige deelneming.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:16 schreef monkeybrain het volgende:
Even een update, de copter is dood![]()
De rotor achter afgebroken, gelukkig een reserve in het pakket. Net vloog de grote rotor eraf, pinnetjes erafHet landingsgestel is ook gebroken (combat landings
), maar dat plak ik wel
![]()
Maar even 5 euro aan onderdeeltjes besteld, dure copter in kleine onderdeeltjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |