Rustiger doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:55 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Is ie 3 kanaals? Dan kan je hem met zo'n wieltje toch ook afstellen? Je kan wel even volgas doen tot hij 1 meter hoog is ofzo, daarna wat rustiger?
Haha, ik heb hier een originele liggen.. had 'm hier ongeveer een maand naardat hij uit was.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:23 schreef toimoi het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35023
30GB Zune voor $84.53
Voor de geïnteresseerden.
is volgens mij een hele tijd terug ook een samenkoop actie van geweest. Men kon toen alleen die kleur verkopen, aangezien schijnbaar niemand nou net die kleur wilde hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb hier een originele liggen.. had 'm hier ongeveer een maand naardat hij uit was.
Dus dat is al wel een paar jaartjes, maar hij werkt nog perfect hoor. Leuk om af en toe een filmpje op te kijken op reis enzo..
Bij de zwarte Zune staan erg veel comments waar uiteindelijk uit blijkt:quote:Op donderdag 8 april 2010 12:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
is volgens mij een hele tijd terug ook een samenkoop actie van egweest. men kon toen alelen die kleur verkopen, aangezien schijnbaar niemand nou net die kleur wilde hebben.![]()
Valt mij alles mee dat die dingen neit refurb'ed zijn.
Een tijdje terug een foute Ferrari sleutelhanger ontvangen, wilde Nicolaas me afwimpelen met een $1 coupon. Ik vroeg of ze me niet gewoon de juiste konden opsturen, kreeg ik het volgende berichtquote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef neo2000 het volgende:
Wat is jullie ervaring recentelijk met focalprice? Heb ter test er een sleutelhanger besteld maaruh.. Zou 3 weken geleden al geshipped zijn, maar nog geen teken van leven.Zelfs DX is sneller.
quote:Sorry considering the resending may cost much time and may be lost during the transportation, we think it''s better to accept this item in your hand and we send you a $1 coupon. How do you think about it? Pls advise. Thanks!
als je iets koopt en hij is bv niet op voorraad dan krijg je het geld terug dmv een coupon.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:00 schreef W00fer het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n focalprice coupon?
Dan heb je nog geld op je Paypal rekening staanquote:Op donderdag 8 april 2010 23:28 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dat is raar, ik heb net nog iets besteld en heb alleen mijn bankrekening gekoppeld. Verder geen vragen over creditcard oid.
Hoeft niet hoor,, ik heb ook nooit een creditcard gekoppeld of geld over gemaakt naar Paypal, en kan toch altijd bestellenquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan heb je nog geld op je Paypal rekening staan
Ik denk niet dat de TV zal werken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef shadowflash het volgende:
Mensen even een vraagje he, ik wil deze kopen: http://popbuying.com/deta(...)and_Cell_Phone-27692
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Werkt het een beetje zo iets ?
Rachel heeft me bij mijn laatste TaoBao bestelling ook aan het lijntje gehouden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:39 schreef W00fer het volgende:
Rachel mailt ook niet vlot terug zeg. Na 2,5 dag antwoord. Is er ook nog een andere pipo die wat sneller antwoord geeft? Of werkt het via msn sneller. Ik had maar een zeer simpele vraag.
En dan krijg ik zo'n half antwoord en dan moet ik weer 2 dagen wachten voor een heel antwoord.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Rachel heeft me bij mijn laatste TaoBao bestelling ook aan het lijntje gehouden.
Probeer het eens bij Tiffany: dealperfectcs03@gmail.com (soms online op Google Talk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |