Er staat dat het automatisch omlaag gaat naarmate de hoeveelheid benzine omlaag gaat, dat lijkt me dus niet het geval.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:16 schreef Waffle het volgende:
[..]
Als dat laatste waar is, zou kunnen verklaren waarom Alonso in de tweede stint vorige race sneller werd dan Vettel. Vettel zijn auto zou dan tijdens de race steeds hoger gaan staan doordat hij steeds lichter wordt. Hiermee bedoel ik toen Alonso steeds een klein beetje in liep op Vettel, voordat Vettel zijn motor/uitlaat problemen kreeg.
Volgens mij gaat het systeem van de Red Bulls juist steeds lager naarmate de tank leger wordt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:16 schreef Waffle het volgende:
[..]
Als dat laatste waar is, zou kunnen verklaren waarom Alonso in de tweede stint vorige race sneller werd dan Vettel. Vettel zijn auto zou dan tijdens de race steeds hoger gaan staan doordat hij steeds lichter wordt. Hiermee bedoel ik toen Alonso steeds een klein beetje in liep op Vettel, voordat Vettel zijn motor/uitlaat problemen kreeg.
Ik las verkeerd. Ik dacht dat er stond dat tussen de kwalificatie en de race de dempers mochten worden aangepast, maar blijkbaar ook tijdens de race.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er staat dat het automatisch omlaag gaat naarmate de hoeveelheid benzine omlaag gaat, dat lijkt me dus niet het geval.
Vreemd want het is toch een beweegbaar aerodynamisch onderdeel...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef wimderon het volgende:
Is allemaal reglementair naar het schijnt:
[..]
http://www.jamesallenonf1.com/
jap ben net thuis volgens mij begint over 40 minuten de voorbeschouwing al!quote:Op zondag 28 maart 2010 05:20 schreef Niek. het volgende:
tvp, veel mensen die de hele nacht opblijven?
Op de BBC pas over 1,5uur.quote:Op zondag 28 maart 2010 05:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
jap ben net thuis volgens mij begint over 40 minuten de voorbeschouwing al!
w8 ik dacht 6 uur...quote:
Bugger 7 uur idd!quote:
Hopelijk valt er wat regen, zou het wel wat leuker kunnen maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 06:55 schreef beantherio het volgende:
Oh, wat heerlijk is het toch om weer lekker vroeg je bed uit te mogen voor formule 1.![]()
Hopelijk krijgen we niet weer zo'n optocht als 2 weken geleden.
Iets met een tank die te klein is, gok ik...quote:Op zondag 28 maart 2010 07:18 schreef Niek. het volgende:
Virgin start vanuit pitstraat, klinkt ook weer veelbelovend...
Jaquote:Op zondag 28 maart 2010 07:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Iets met een tank die te klein is, gok ik...
dat zou tof zijn, een rondje of 5 na de start of zoquote:Op zondag 28 maart 2010 07:25 schreef Burlapeater het volgende:
Volgens de weerberichten gaat het 100% regenen in Melbourne.
Iemand daar een bevestiging van?
http://360.org/station.aspx?id=9894
BBC zeiden ze net dat het 50 minuten 'into the race' gaat regenen.quote:Op zondag 28 maart 2010 07:25 schreef Burlapeater het volgende:
Volgens de weerberichten gaat het 100% regenen in Melbourne.
Iemand daar een bevestiging van?
http://360.org/station.aspx?id=9894
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |