En HRT lijkt aan te kunnen haken bij Virginquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:14 schreef nils7 het volgende:
Lotus heeft de aansluiting gevonden zie ik
Ik ga maar op tijd naar mn werk om te voorkomen dat ik tijdens de kwali in de auto zitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:37 schreef vosss het volgende:
Nou vanavond maar niet al te veel zuipen in Valkenburg anders mis ik de kwalificatie morgenvroeg
Qualifying 07:00quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef tass het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe laat ik morgenochtend nou voor de tv moet zitten???
Want al die tijden, ik snap der ff niks meer van!
Zondagochtend (nieuwe) tijd 08.00 uur dus toch?
Jup. Lijkt me ook nogal logisch dat alles aangepast is aan zomertijd en wintertijd...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:46 schreef k_man het volgende:
Tjee, dat staat toch allemaal in de OP. PSM heeft wel eer van z'n werk zo...
Idd, 7e op het moment, terwijl die auto aan alle kanten uit wil breken, erg knapquote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Petrov gaat momenteel aardig mee. Sta er van te kijken.
Ja dus! 2e op dit momentquote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Laten we hopen dat dit een inrij ronde was van Schumacher.
Ik kan niemand ongelijk geven gezien het tijdstip.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:43 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we de enige 2 die kijken?
Mwah, doe mij schumie maar, als hij dit tempo vol kan houden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik gun het Webber. De pole de overwinning alles! Leuk voor die gasten down Under.
Hij heeft een wagen die het kan.
Wel hoogste topsnelheid in de speedtrap toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:50 schreef ari_zahav het volgende:
Het zal een moeilijke kwalificatie worden voor mclaren denk ik als ik zo naar die sector 3 tijden kijk (33.5 voor webber, 34.0 en 34.1 voor mclaren).
Joh, no shitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Schumacher gaat niet aan die tijd komen.
* jaloers isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 05:03 schreef Pinzon het volgende:
Even in het zonnetje zitten en dan weer naar binnen. Australie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |