Vorig jaar was idd de starttijd later dan in andere jaren. Dit vanwege de Europese tv-kijkers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:06 schreef sasquatsch het volgende:
Vorig jaar startten ze toch ook al later dan daarvoor?
Las in de krant dat dat was om het spektakel na de saaie race in Bahrein te vergroten.
Niet waar. Button riep dat ook de jarenervoor al.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je bent in de war met Coulthard.
Button zei in 2008 dat het volgend jaar mee zou kunnen doen voor het wereldkampioenschap. Daar heeft de beste jongen ook gelijk in gekregen me dunkt
geef daar maar eens wat links van dan, want dat kan ik me echt niet herinneren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef OBION het volgende:
[..]
Niet waar. Button riep dat ook de jarenervoor al.
Volgens mij was ik dat. Kon me dat bericht nog goed herinneren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef OBION het volgende:
Die werd afgelopen jaar nadat Button WC is geworden nog aangehaald door iemand.
Ehhh, er zijn tegenwoordig markeringen in de pitstraat, en als er iemand in de pits rijdt bij een bepaalde markering mag je je auto niet wegsturen (Button & Rosberg in Bahrein). Met een lagere snelheid heb je dus kans dat sommige nog langer moeten wachten, tochquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:57 schreef LeXX het volgende:
Normala gesproken zal de snelheidverlaging geen invloed hebben op de verschillende strategieën van de teams. De meeste teams zullen immers net zoals in Bahrein slechts één pitstop maken om van banden te wisselen.
http://mobile.formula1.comquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:03 schreef Schunckelstar het volgende:
heeft iemand de uitslag van de vrije training? zit nu op mijn telefoon dus zelf zoeken gaat een beetje lastig
Ik hoop wel dat ze die markering afstanden aanpassen aan de maximum snelheid. En helaas zal zo'n lage snelheid in de pitstraat de waarde van een 1 stop strategie alleen maar verhogen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ehhh, er zijn tegenwoordig markeringen in de pitstraat, en als er iemand in de pits rijdt bij een bepaalde markering mag je je auto niet wegsturen (Button & Rosberg in Bahrein). Met een lagere snelheid heb je dus kans dat sommige nog langer moeten wachten, toch
volgens mij zeiden ze op de bbc vorige race dat die afstand twee pitboxen is, en dat dat niet aan word gepast aan de snelheid in de pitstraat. helaasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:54 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze die markering afstanden aanpassen aan de maximum snelheid. En helaas zal zo'n lage snelheid in de pitstraat de waarde van een 1 stop strategie alleen maar verhogen...
Snooze-fest ahoy
Bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/82412quote:Hamilton apologises for driving incident
Lewis Hamilton has apologised for driving in an "over-exuberant manner" after he was stopped by Australian police on Friday.
The McLaren driver did a burnout and a fishtail in a Mercedes car along Lakeside Drive in Melbourne and as a result he was pulled over by police.
According to local media, Hamilton, whose car was impounded, will be fined and charged on summons with improper use of a vehicle.
The Briton said in a statement on Friday evening that he was sorry for what he considered to be a 'silly' mistake.
"This evening, I was driving in an over-exuberant manner and, as a result, was stopped by the police," said Hamilton.
"What I did was silly, and I want to apologise for it."
inderdaad heikki zij zelf ook dat de auto optimaal wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:14 schreef nils7 het volgende:
Lotus heeft de aansluiting gevonden zie ik
Dat was ik dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef OBION het volgende:
[..]
Niet waar. Button riep dat ook de jarenervoor al.
In 2008 heb k nog een kwoot van hem in het nieuwtjestopic gezet waarin hij dat riep.
Die werd afgelopen jaar nadat Button WC is geworden nog aangehaald door iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |