quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is van Hulten aan het doen? Partijdige hond dat het is.
Ach, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De boel aan het schijten brengen dus.
OPDRACHT VAN DE KNVB, DE FINALE MOET FEYENOORD AJAX WORDEN OP JE OGEN !!!!! KNVB IS PARTIJDIG !quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is van Hulten aan het doen? Partijdige hond dat het is.
de beker is het enige waar feyenoord nog voor speelt dus ik geef ze geen ongelijk als ze ajax graag zien verliezen vanavondquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De boel aan het schijten brengen dus.
Als ze van Twente winnen in de Eredivisie gun ik ze een doelpuntje in hun eigen stadion (en verlies natuurlijk).quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
de beker is het enige waar feyenoord nog voor speelt dus ik geef ze geen ongelijk als ze ajax graag zien verliezen vanavond
Oh, nu mag het opeens wel weerquote:
Een eigen doelpuntje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als ze van Twente winnen in de Eredivisie gun ik ze een doelpuntje in hun eigen stadion (en verlies natuurlijk).
Ga huilenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Nuchterheid het volgende:
Het is godverdomme de schuld van de scheids dat het nu 0-1 staat![]()
!
Zie jij die site in dat lijstje staan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
belangrijk bericht mbt livestreams!
Wat is dit topic dan?
Die stream is van Justin.tv enquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie jij die site in dat lijstje staan?
quote:of enig andere site met eredevisiestreams.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:13 schreef Teteteterek het volgende:
waar slaat die vijandigheid nou op bij go ahead
ze mogen blij zijn dat ze een keer een fatsoenlijk voetballende club mogen aanschouwen daar in dat stadion
Deventer is meer voor Twente gok ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef TheFrankey het volgende:
ongeveer 80% van het stadio is ook gewoon voor Ajax, nu kunnen ze een keer dichtbij naar ajax toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |