Welnee, mensen stemden op Marijnissen, niet op de SP. En Roemer deed 't bij P&W niet echt geweldig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
Ik verwacht een stijging van de SP (Roemer presenteert zich goed, SP doet goede, SP-achtige uitspraken die mogelijk veel mensen trekken)
Even zonder politieke voorkeuren, paars is toch het enige enigszins reeele kabinet wat op dit moment te bedenken valt, of mis ik nog een optie?quote:
Nee hoor, mee eens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
Even zonder politieke voorkeuren, paars is toch het enige enigszins reeele kabinet wat op dit moment te bedenken valt, of mis ik nog een optie?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
Femke is weer veel op TV geweest
Oh, okee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, mee eens.
Maar ik was blij dat je even hielp het topic vol te posten.
Komt nog bij dat Balkenende gewoon gesteund blijft door zijn partij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
Een PvdA-CDA plus D66 en/of GroenLinks kabinet is in principe ook nog wel mogelijk denk ik.
Als de PvdA de grootste partij is en Balkenende en Verhagen zijn vertrokken liggen de verhoudingen heel anders dan de afgelopen drie jaar.
Maar ik zou ook liever een Paars+ zien hoor
Breed links of paars. Alles liever dan weer een grote christelijke partij in de coalitiequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
Een PvdA-CDA plus D66 en/of GroenLinks kabinet is in principe ook nog wel mogelijk denk ik.
Als de PvdA de grootste partij is en Balkenende en Verhagen zijn vertrokken liggen de verhoudingen heel anders dan de afgelopen drie jaar.
Maar ik zou ook liever een Paars+ zien hoor
Ik denk niet dat Balkie het haalt tot 9 juni.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Komt nog bij dat Balkenende gewoon gesteund blijft door zijn partij.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Balkie het haalt tot 9 juni.
Zolang het CDA maar niet de grootste wordt. Alleen dan zitten we nog langer met die minkukel opgescheept.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Waarom weet ik ook niet zo goed, maar de partij heeft wederom vertrouwen in hem.
Ik heb het vermoeden dat het alleen maar schone schijn is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Waarom weet ik ook niet zo goed, maar de partij heeft wederom vertrouwen in hem.
Hij is op een heilige missie om Nederland te veranderen met zijn geloof.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zolang het CDA maar niet de grootste wordt. Alleen dan zitten we nog langer met die minkukel opgescheept.
Ik snap nog steeds niet hoe hij het kan verkopen dat hij alleen premier wil worden. Het is een wanvertoning
Hebben weer een relletje nodig denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
het gaat wel erg slecht met de pvv.
Ik verwacht dat Wilders rond mei wel weer wat meer actie zal gaan vertonen, wat bekende kamerleden erbij op de lijst, goed verkiezingsprogramma, wat film propaganda, wat bashen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hebben weer een relletje nodig denk ik.
Ga toch in Jezuitenstan wonen man, hier ben je niet welkomquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Liever een grote Cu dan een groot GL.
Iedereen is hier welkom .quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ga toch in Jezuitenstan wonen man, hier ben je niet welkom
Auteur van de door mij geciteerde post is een landverrader.quote:
Landverrader?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Auteur van de door mij geciteerde post is een landverrader.
Nee wat ik maar bedoel te zeggen: liever de CU groot dan GL groot? GL is een liberale, democratische club die opkomt voor de rechten van iedereen, mens, dier en milieu. De CU wil dat we hier teruggaan naar 1910.
partijen als de CU zijn fundamenteel in strijd met de scheiding tussen kerk en staat en met de nederlandse grondwet en met alles waar nederland voor staat!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Landverrader?
Dit heb ik niet te nemen.
Eh nee. Lees eens waar scheiding van kerk en staat voor staat. Er is niks wat een partij als de CU verbiedt te bestaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
partijen als de CU zijn fundamenteel in strijd met de scheiding tussen kerk en staat en met de nederlandse grondwet en met alles waar nederland voor staat!
Dat is ijdele hoop, de rest klopt wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Wilders rond mei wel weer wat meer actie zal gaan vertonen, wat bekende kamerleden erbij op de lijst, goed verkiezingsprogramma, wat film propaganda, wat bashen.
Ik ook maar denk dat er nog wel verschuivingen komen. Kiezers zijn erg beïnvloedbaar voor politieke debat. Als Wilders met een paar anti-islamitische oneliners komt loopt de helft van de SPers plots weer naar hem over.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:12 schreef Jane het volgende:
De PVV lijkt dus inderdaad over z'n top heen.
Ben daar persoonlijk wel blij mee.
Vind je dit zelf nou niet slap? Je geeft nu zelf al aan dat Wilder nog wel even wat gaat rellen en bashen, en dat hij het dan wel redt. Het echte leven is geen FOK!, waar je alleen maar goed hoeft te bashen om het "goed" te doen. Daarmee kom je er een politiek Den Haag nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Wilders rond mei wel weer wat meer actie zal gaan vertonen, wat bekende kamerleden erbij op de lijst, goed verkiezingsprogramma, wat film propaganda, wat bashen.
Fred teeven ontslaan en dan volgt de verdubbeling!quote:
hihi ja nu al? hihi aha huhuquote:
Kan je die bovenste optie nog vervangen door averechts?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |