Ga me dan toch afvragen of jij een Nederlander bent of nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar 10 - 15 % wordt vrijegegeven om bebouwd te worden in NL. Wilde je "te weinig grond / teveel mensen" als criterium aandragen?
Nederlanders zijn gewoon gierig klaar.
Het leukste is dat de Nederlandse overheid haar gierigheid ook naar de eigen bevolking uitdraagt. Via belasting. Meer belasting! Want.. oorlog.. en OVchip.. En KM kastjes... En neo-kolonialisme in Afrika.. Muhahahaha.. bevolking betaalt wel joh. Kijk maar ze betalen graag veel voor wenig. Kijk ze maar eens "nuchter" zijn HAHAHA! Ze verdedigen ons beleid ook nog MUHAHAHAHA! Kijk ze spugen op mekaar ipv ons! HAHAHAHHAHA!
Ik zie juist enkel blond en blauwogigen van 30-35 buiten als ik een dagje vrij heb van studie.quote:Denk je een dag vrij te nemen en in de stad te gaan wandelen. Word je aangesproken door mensen die je vragen waarom je niet op het werk zit, want ze zien je als een low life allochtoon die van de bijstand leeft en hun belastings geld op zit te maken, want je hebt donker haar en donkere ogen.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef Da.boy het volgende:
Als de Nederlandse regering al die belasting bullshit zou verlagen en goed om zou gaan met belastinggeld zou Nederland een chill land zijn maarja, als..
Jawel dat is wel goed alleen vieze parasieten beweren van niet.quote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als men de besteding van belastinggeld aan zaken die niet per se nodig zijn wil verlagen (zoals cultuur) is het ook niet goed
.
Onze overheid zou best de armen wat meer kunnen toestoppen én de rijken zo veel mogelijk ontzien, Als zij hun eigen uitgaven aan onzin als een JSF eens zouden beperken. En omdat dat niet gebeurt vraag ik me af of zij werkelijk zo achterlijk zijn, of dat het allemaal opzet is.quote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef Da.boy het volgende:
Als de Nederlandse regering al die belasting bullshit zou verlagen en goed om zou gaan met belastinggeld zou Nederland een chill land zijn maarja, als..
Vriend ik ben 16 htf zou ik nu kunnen emigreren?quote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die continu zeiken over wat er mis is in Nederland maar hier toch wel blijven wonen!
Ik begrijp dat wanneer je 18 bent en voor de wet volwassen je je spullen pakt om te vertrekken? Of verzin je dan weer een ander smoesje om te kunnen profiteren?quote:Op maandag 13 december 2010 22:47 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Vriend ik ben 16 htf zou ik nu kunnen emigreren?
Zoals dat echt arme mensen zijn en geen vieze tokkies die niet willen werken heb ik daar geen problemen mee maar, de praktijk laat ons zien dat dat niet zo is.quote:Op maandag 13 december 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Onze overheid zou best de armen wat meer kunnen toestoppen én de rijken zo veel mogelijk ontzien, Als zij hun eigen uitgaven aan onzin als een JSF eens zouden beperken. En omdat dat net gebeurt vraag ik me af of zij werkelijk zo achterlijk zijn, of dat het allemaal opzet is.
Als ik klaar ben met studie wel ja. Wtf heb je ik Nederland te zoeken?quote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wanneer je 18 bent en voor de wet volwassen je je spullen pakt om te vertrekken? Of verzin je dan weer een ander smoesje om te kunnen profiteren?
Dat is natuurlijk je goed recht. De praktijk pakt echter nog wel eens anders uit.quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met studie wel ja. Wtf heb je ik Nederland te zoeken?
Verklaar je nader.quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je goed recht. De praktijk pakt echter nog wel eens anders uit.
Ik moet nog maar zien of je daadwerkelijk vertrekt. Veel van de zuurpruimen waar 't hier over gaat vinden het uiteindelijk toch wel lekker om te kunnen profiteren van alle rijkdom die we hier hebben.quote:
Want je betaalt in alle rijke landen zo fucked up veel belastingen dat ook nog eens verspilt word zoals in Nederland volgens jou?quote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of je daadwerkelijk vertrekt. Veel van de zuurpruimen waar 't hier over gaat vinden het uiteindelijk toch wel lekker om te kunnen profiteren van alle rijkdom die we hier hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |