quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga een heel stuk mee met het verhaal van Mensa--Allochtoon
Ook wel fijn na een storm in NL (of hevige sneeuwval). Electra en gas leidingen lopen lekker ondergronds. Kost wel wat belastingcenten maar bij windkracht 9 valt het boeltje niet om en zit je niet dagen zonder stroom of gas.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom huizen in Nederland zo duur zijn:
Schade na storm in NL:
[ afbeelding ]
Schade na storm in VS:
[ afbeelding ]
Al die huizen in de VS zijn inderdaad van gipsplaten gemaakt. Ik herinnerde me zo'n Amerikaans programma op tv waar ze binnen een paar dagen een huis slopen en vervolgens weer een nieuwe bouwen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom huizen in Nederland zo duur zijn:
Schade na storm in NL:
[ afbeelding ]
Schade na storm in VS:
[ afbeelding ]
hehequote:
Door dat geklaag kom je nu wel over als een typische Nederlander waar jij zoveel commentaar op hebt.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:42 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook al. Toen ik die hele post las was ik eigenlijk met een heleboel dingen eens, en volgens mij wel meer mensen, maar ze willen niet toegeven dat er iets fout is met het land waarin ze zijn geboren en in leven, ofzo. Ik ben ook gewoon puur Nederlander, maar er is genoeg mis met Nederland.
Huizen zijn nou eenmaal peperduur, het zijn ook gewoon baggere rijtjeshuizen en alhoewel de wegen qua kwaliteit subliem zijn hier, stikt het ook van de files. Mensen die 2 uur op een terras gaan zitten, geen woord zeggen en alleen maar andere mensen zitten te bekijken zijn trouwens ook te triest voor woorden. Nederlanders zijn ook een klagend volk, heel erg klagend. Als iets 505 ipv 500 euro kost dan kan dat al absoluut niet en is dat een schande, en geld lijkt nog wel het enige waar iedere Nederlander om geeft.
Terrasjes zijn eigenlijk een van de dingen die ik het meeste mis nu ik niet meer in Nederland woon. Er gaat niets boven een terrasje aan een eeuwenoude gracht. Die intieme sfeer krijg je niet in die nieuwbouwsteden in bijvoorbeeld de VS.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:56 schreef Redcoon het volgende:
Trouwens, wat is er in hemelsnaam mis met een terrasje pakken? Zonnetje, biertje erbij, heerlijk.
Was in Las Vegas kortgeleden en daar valt de terrascultuur idd erg tegen. Ze hebben er geen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:10 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Terrasjes zijn eigenlijk een van de dingen die ik het meeste mis nu ik niet meer in Nederland woon. Er gaat niets boven een terrasje aan een eeuwenoude gracht. Die intieme sfeer krijg je niet in die nieuwbouwsteden in bijvoorbeeld de VS.
Strandtentjes zijn in Nederland ook heel goed te doen, die mis ik ook wel - al zijn ze er maar een paar maanden per jaar.
Heel dit topic is gebaseerd op die vorm van uit verband trekken. Huizen lijken/zijn hier in NL duurder dan in de US, terwijl als je niet volkomen achterlijk bent minimaal twee redenen zou kunnen bedenken waarom dat eigenlijk is. Maar dat wordt voor de kwaliteit van dit topic (!) gemakshalve maar even totaal genegeerd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Guynio het volgende:
Die post van Mutsaers__78 ownt gewoon TS in 2 afbeeldingen. Srsly, ik ben niet compleet tevreden over Nederland, maar welk land is er nou wel perfect? Als je ergens als toerist komt is het allemaal mooi, en gaaf, maar ga er eens wonen en je bent de lul. Dat wij in Turkije voor, wat lijkt niks, een dik huis kunnen kopen, komt omdat we uit Nederland komen. Geen inflatie en stuff. De huizen in Amerika LIJKEN goedkoop voor ons, maar je verdient daar VERHOUDINGSGEWIJS net zoveel. Een villa met Amerikaans inkomen blijft gewoon peperduur, het lijkt alleen niet zo.
Maar genoeg over de huizenprijzen, we waren Nederland aan het afzeiken *cue braveheart smiley*
Stijgende belastingen zijn inderdaad een uniek verschijnsel, dat alleen voorkomt in Nederland.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Het leukste is dat de Nederlandse overheid haar gierigheid ook naar de eigen bevolking uitdraagt. Via belasting. Meer belasting! Want.. oorlog.. en OVchip.. En KM kastjes... En neo-kolonialisme in Afrika.. Muhahahaha.. bevolking betaalt wel joh. Kijk maar ze betalen graag veel voor wenig. Kijk ze maar eens "nuchter" zijn HAHAHA! Ze verdedigen ons beleid ook nog MUHAHAHAHA! Kijk ze spugen op mekaar ipv ons! HAHAHAHHAHA!
wie spuugt er nu op zichzelf?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar 10 - 15 % wordt vrijegegeven om bebouwd te worden in NL. Wilde je "te weinig grond / teveel mensen" als criterium aandragen?
Nederlanders zijn gewoon gierig klaar.
Het leukste is dat de Nederlandse overheid haar gierigheid ook naar de eigen bevolking uitdraagt. Via belasting. Meer belasting! Want.. oorlog.. en OVchip.. En KM kastjes... En neo-kolonialisme in Afrika.. Muhahahaha.. bevolking betaalt wel joh. Kijk maar ze betalen graag veel voor wenig. Kijk ze maar eens "nuchter" zijn HAHAHA! Ze verdedigen ons beleid ook nog MUHAHAHAHA! Kijk ze spugen op mekaar ipv ons! HAHAHAHHAHA!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |