abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:45:14 #151
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89942960
:')
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_91111590
Mensa topics _O_
intergalactic
  maandag 10 januari 2011 @ 13:40:15 #153
324709 baaart
ŻŻŻŻŻŻŻ
pi_91112314

[ Bericht 56% gewijzigd door kanovinnie op 16-01-2011 01:21:38 (De buitenlanders zijn zo erg nog niet.) ]
pi_91116290
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 april 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar 10 - 15 % wordt vrijegegeven om bebouwd te worden in NL. Wilde je "te weinig grond / teveel mensen" als criterium aandragen? :W

Nederlanders zijn gewoon gierig klaar.

Het leukste is dat de Nederlandse overheid haar gierigheid ook naar de eigen bevolking uitdraagt. Via belasting. Meer belasting! Want.. oorlog.. en OVchip.. En KM kastjes... En neo-kolonialisme in Afrika.. Muhahahaha.. bevolking betaalt wel joh. Kijk maar ze betalen graag veel voor wenig. Kijk ze maar eens "nuchter" zijn HAHAHA! Ze verdedigen ons beleid ook nog MUHAHAHAHA! Kijk ze spugen op mekaar ipv ons! HAHAHAHHAHA!

_O-
Maar de ham vraag is natuurlijk; heb je nu al geneukt?
Anders snap ik wel waar deze frustraties vandaan komen.
pi_91121030
Dit is hartstikke waar, ik ga dit jaar emigreren.
pi_91121182
Nederlanders zijn sikkeneurig.
pi_91122772
"het komt erop neer dat nederland echt een drolland is"

Wat mij juist opvalt is dat Nederland zo'n verwend klaagland aan het worden is. Als er niks te klagen is dan wordt er altijd wel iets gevonden. Ik betrap mezelf er ook op. :D

Er worden dingen genoemd die dan ook nergens op slaan. zoals: :')

- Nederlandse steden noemen en dat vergelijken met twee steden in een land met de grootte van Europa. Nederland is maar een klein land vergeleken met Suriname en de VS..
- Files staan in ieder land en is het gevolg van luxe en de grote vrijheid om overal in het land een baan te kunnen kiezen ipv dichtbij huis. Maar denk ook aan leaseauto's en kilometervergoedingen die ook bijdragen aan files, maar stiekem wel gewild zijn.
- Klagen over dat de vertragingen in de winter, maar ondertussen wel eisen dat er ieder kwartier een trein naar iedere uithoek van het land gaat en dat er om de 5 kilometer een station wordt gebouwd.
- En dan ook klagen over hoge prijzen zoals brandstof. Wat denk je dat er gebeurd als de benzineprijs 50% goedkoper wordt? Of als de aanschaf van een auto goedkoper wordt? Lekker tegenstrijdig en naief met het klagen over files hoor.

Wel eens met andere zaken hoor, zoals de mentiliteit en huizenprijzen. Al valt er ook te twisten over het laatste vanwege de vergelijking met de VS. Daarnaast kent Nederland zeker ook positieve punten, waar je niet zo gauw stil bij staat. Met een beetje nadenken en logisch redeneren kom je al een heel eind.

[ Bericht 22% gewijzigd door Justinn op 10-01-2011 17:58:13 ]
pi_91144637
quote:
"het komt erop neer dat nederland echt een drolland is"

Wat mij juist opvalt is dat Nederland zo'n verwend klaagland aan het worden is. Als er niks te klagen is dan wordt er altijd wel iets gevonden. Ik betrap mezelf er ook op. :D

Er worden dingen genoemd die dan ook nergens op slaan. zoals: :')

- Nederlandse steden noemen en dat vergelijken met twee steden in een land met de grootte van Europa. Nederland is maar een klein land vergeleken met Suriname en de VS..
- Files staan in ieder land en is het gevolg van luxe en de grote vrijheid om overal in het land een baan te kunnen kiezen ipv dichtbij huis. Maar denk ook aan leaseauto's en kilometervergoedingen die ook bijdragen aan files, maar stiekem wel gewild zijn.
- Klagen over dat de vertragingen in de winter, maar ondertussen wel eisen dat er ieder kwartier een trein naar iedere uithoek van het land gaat en dat er om de 5 kilometer een station wordt gebouwd.
- En dan ook klagen over hoge prijzen zoals brandstof. Wat denk je dat er gebeurd als de benzineprijs 50% goedkoper wordt? Of als de aanschaf van een auto goedkoper wordt? Lekker tegenstrijdig en naief met het klagen over files hoor.

Wel eens met andere zaken hoor, zoals de mentiliteit en huizenprijzen. Al valt er ook te twisten over het laatste vanwege de vergelijking met de VS. Daarnaast kent Nederland zeker ook positieve punten, waar je niet zo gauw stil bij staat. Met een beetje nadenken en logisch redeneren kom je al een heel eind.
_O_
intergalactic
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:50:46 #159
331976 NoSugar
ik hou van fok!
pi_91384438
Waar is Mensa naartoe :?
  zondag 16 januari 2011 @ 01:15:37 #160
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_91395313
Kijken kijken niet kopen.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_92298335
TS is waarschijnlijk een Randstedeling die in een VINEX-wijk woont. _O-
Dag iedereen.
pi_92300870
Dan hebben we nog die klotementaliteit van Hollandse collega's waar je als allochtoon

Gestopt.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:14:46 #163
334865 EAH5450
intergalactic, born galactic
pi_93457487
Mensa 4 Fuhrer _O_
Beatsie boyz 4 life
pi_93462975
De natuur hier :N Zuid-Limburg is leuk, maar verder is die eeuwige vlakte niet om aan te zien. Ik vraag me ook altijd af wat buitenlanders hiervan vinden..ik betwijfel ook of er landen zijn die een minder mooie natuur hebben dan wij hier. Zelfs Engeland, België en Denemarken zijn mooier dan ons land.
pi_93534819
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
De natuur hier :N Zuid-Limburg is leuk, maar verder is die eeuwige vlakte niet om aan te zien. Ik vraag me ook altijd af wat buitenlanders hiervan vinden..ik betwijfel ook of er landen zijn die een minder mooie natuur hebben dan wij hier. Zelfs Engeland, België en Denemarken zijn mooier dan ons land.
Zullen Denen, Engelsen, Belgen etc. niet dezelfde mening toebedeeld zijn over hun eigen natuur? Immers, als je jarenlang tegen een berg aankijkt in je eigen dorp, dan is het toch mooi om zo'n vlak land als Nederland te zien?
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:05:30 #166
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_93548797
Mwa, ik denk wel dat bijv. iemand die in Italië woont niet meer ziet hoe mooi zijn eigen land is, maar ik vraag me af of er veel buitenlanders zijn die echt genieten van die saaie vlakte hier..

En ik noemde die landen omdat die ook niet heel spectaculair zijn qua natuur. Engeland is wel deels heuvelachtig en vooral richting Schotland wordt het vrij mooi maar verder ook niet echt bijzonder. Denemarken en België zijn vergelijkbaar met hier, dus die zullen hier ook niet echt van de natuur genieten.

Ander negatief punt aan NL is de overbevolking, paar miljoen minder zo uook wel mogen..
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:14:40 #167
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93565064
Er bestaan hele mooie buurten waar huizen apart staan en waar alles ruimer opgesteld staat. Heb ze welleens gezien en dat is alsof je even buiten Nederland bent. Dat is echt een schril contrast met de grauwe troosteloze eenheidsworst voor jan modaal en daaronder. Deze rijke buurten zitten opvallend genoeg ook nog op de meest rare afgelegen plekken in steden met een rarenaam. Slsof het een beetje verborgen moest blijven.

Ik zag bijv een keer brede dubbele stoepen en mooi afgewerkte betonnen trapptjes die een beetje schuin opliepen. Hele mooie witte huizen die amerikaans aandeden. Deze grote huizen leken wel op mekaar maar de ene woning stond een beetje schuin, de ander weer wat hoger maar recht voor je neus. En een andere woning weer ietjes schuin maar de andere kant op. Ook merkte je dat er andere bomen en struiken werden gebruikt. En zeker in de zomer toen alles inclusief de straten erg verwarmd was kreeg ik daar een appart gevoel bij. En heerlijk rustig was het ook.

Dus het kán wel het is alleen erg exclusief.

Conclusie: Nederlanders zijn de meest gierige mofos die er bestaan op de Joden en Chinezen na.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93676431
Ik denk dat buitenlanders meer genieten van de oude steden in Nederland. Qua natuur is NL maar matig.

Ik las hierboven dat een paar mensen Engeland saai vinden qua landschap. Ik heb echter veel spectaculaire stranden gezien daar. Cornwall bijvoorbeeld is erg mooi.
pi_93679056
Lekker klaagtopic is dit ook. Maar ben het wel grotendeels ermee eens.

Vind NL niks. Het weer vind ik niks, grotendeels van het jaar is het koud, grijs en grauw. Ook ligt dat aan mijn denkbeeld. Het idee dat ik moet gaan studeren, om dan dag in dag uit te werken, om mijn hypotheek af te betalen. Waarbij het hoogtepunt van het jaar vakantie is. Alsof zoveel belasting betalen niet genoeg is, ook nog zoveel rekeningen betalen. Als je thuiskomt van het werk, kan je gelijk aan tafel, om daarna het nieuws te volgen en een of ander entertainmentprogramma. Daarna naar bed, en de volgende dag weer hetzelfde. Jaar in, jaar uit. Sommigen accepteren het en zien het gewoon als 'zo is het leven'. Maar mij bevalt dat totaal niet. Daarom emigreer ik dus :)

Het is trouwens heel erg samengevat wat hier boven staat. Heb veel meer punten die mij niet echt aanstaan.
thats it
pi_93679862
als het zo slecht was in Nederland woonden hier niet zoveel buitenlanders en stonden de asielzoekers niet in de rij en velen van hen vinden het hier wel goed en Nederland heeft wel degelijk mooie natuur maar veel mensen zien het niet of interesseren zich er niet voor

pi_93680303
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:43 schreef pinine het volgende:
als het zo slecht was in Nederland woonden hier niet zoveel buitenlanders en stonden de asielzoekers niet in de rij en velen van hen vinden het hier wel goed en Nederland heeft wel degelijk mooie natuur maar veel mensen zien het niet of interesseren zich er niet voor

Maar niet iedereen heeft interesse in de bijstand. Ik denk dat grotendeels daarvan geinteresseerd zijn is de vele sociale zekerheden. Ik denk echt niet dat ze hier komen wonen omdat Nederland zo'n mooie landschap heeft, en een leuk terrasjes-klimaat heeft en dergelijke.
thats it
pi_93680389
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Er bestaan hele mooie buurten waar huizen apart staan en waar alles ruimer opgesteld staat. Heb ze welleens gezien en dat is alsof je even buiten Nederland bent. Dat is echt een schril contrast met de grauwe troosteloze eenheidsworst voor jan modaal en daaronder. Deze rijke buurten zitten opvallend genoeg ook nog op de meest rare afgelegen plekken in steden met een rarenaam. Slsof het een beetje verborgen moest blijven.

Ik zag bijv een keer brede dubbele stoepen en mooi afgewerkte betonnen trapptjes die een beetje schuin opliepen. Hele mooie witte huizen die amerikaans aandeden. Deze grote huizen leken wel op mekaar maar de ene woning stond een beetje schuin, de ander weer wat hoger maar recht voor je neus. En een andere woning weer ietjes schuin maar de andere kant op. Ook merkte je dat er andere bomen en struiken werden gebruikt. En zeker in de zomer toen alles inclusief de straten erg verwarmd was kreeg ik daar een appart gevoel bij. En heerlijk rustig was het ook.

Dus het kán wel het is alleen erg exclusief.

Conclusie: Nederlanders zijn de meest gierige mofos die er bestaan op de Joden en Chinezen na.
Nee schenkie :) Dat komt omdat die mensen een baan hebben en hard werken :) Ze betalen zelfs ook jouw huis en eten :) omdat ze zo hard werken :)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:24:08 #173
334865 EAH5450
intergalactic, born galactic
pi_93682867
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:43 schreef pinine het volgende:

Dat komt omdat buitenlanders hier enkel komen voor de hoeren en wiet EN omdat ze denken dat in heel Europa stoeptegels van goud zijn :')

Buitenlanders met gezond verstand zouden hier NOOIT komen ^O^
Beatsie boyz 4 life
pi_93719376
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef Skynilla het volgende:
Waarbij het hoogtepunt van het jaar vakantie is. Alsof zoveel belasting betalen niet genoeg is, ook nog zoveel rekeningen betalen. Als je thuiskomt van het werk, kan je gelijk aan tafel, om daarna het nieuws te volgen en een of ander entertainmentprogramma. Daarna naar bed, en de volgende dag weer hetzelfde. Jaar in, jaar uit. Sommigen accepteren het en zien het gewoon als 'zo is het leven'. Maar mij bevalt dat totaal niet. Daarom emigreer ik dus :)
Dan ben ik benieuwd naar welk land je wilt emigreren. Ik denk dat je zojuist het merendeel van de wereldbevolking hebt omschreven.
  zondag 6 maart 2011 @ 10:57:00 #175
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_93719693
Mensa--Allochtoontopics _O_ Trollt iedereen lekker weg.
Feyenoord Rotterdam
pi_93720004
als nou iedereen die zoveel klaagt over nederland en het nergens mee eens is dan rotten ze lekker op naar de woestijn of what ever...... dan staan er huizen, villa's zat leeg dus heb ik een grote ruime woning zonder glurende buren. werk voor het oprapen.... geen files meer om in te wachtten.... natuur dat zich volop ontwikkeld en scheelt me handen vol belastingen..... een hele stad voor me eigen :P
dennis
  vrijdag 11 maart 2011 @ 21:16:17 #177
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_93975993
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 07:09 schreef Kontiki het volgende:
Ik denk dat buitenlanders meer genieten van de oude steden in Nederland. Qua natuur is NL maar matig.

Ik las hierboven dat een paar mensen Engeland saai vinden qua landschap. Ik heb echter veel spectaculaire stranden gezien daar. Cornwall bijvoorbeeld is erg mooi.
Tuurlijk heeft Engeland ook haar mooie stukjes, maar in combinatie met het grijze/grauwe daar zijn de heuvels bijv. ook niet echt wonderschoon (vind ik).

Engeland heeft gewoon erg veel van NL weg..dat kan je niet ontkennen (ben er zelf ook wel eens geweest namelijk)
pi_94138480
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef ZuidGrens het volgende:

Tuurlijk heeft Engeland ook haar mooie stukjes, maar in combinatie met het grijze/grauwe daar zijn de heuvels bijv. ook niet echt wonderschoon (vind ik).

Engeland heeft gewoon erg veel van NL weg..dat kan je niet ontkennen (ben er zelf ook wel eens geweest namelijk)
De steden zijn vaak grijs en grauw, maar qua natuur is er veel moois te zien:

pi_94178799
quote:
Het idee dat ik moet gaan studeren, om dan dag in dag uit te werken, om mijn hypotheek af te betalen.

Zoek eens een land op, waar je niet je hypotheek hoeft af te betalen ? Als je het gevonden hebt, laat je het mij dan even weten ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_94184993
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 03:06 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Zoek eens een land op, waar je niet je hypotheek hoeft af te betalen ? Als je het gevonden hebt, laat je het mij dan even weten ?
Daarmee bedoelde ik de meeste huizen in Nederland zijn zo duur dat je pas rond je 50e/60e kan zeggen dat het van jou is. En dan heb ik het gewoon over een rijtjeshuis of iets gemiddeld.
thats it
pi_94185191
De overheid zou eens naar dit topic moeten kijken en stemrechten gaan intrekken, wat een treurige bende hier :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_94189988
Ieder land heeft prettige en minder prettige kanten, Kun je wel eindeloos over zeuren, maar heeft weinig zin geloof ik.

Als je in de USA zo ziek wordt dat je niet meer kunt werken en je hebt niet veel geld, dan heb je echt een probleem. In NL veel minder. Daar tegenover staat dat je in NL meer belasting betaalt. Het is het een of het ander. Waarmee ik maar wil zeggen dat ieder voordeel zijn nadeel heeft en vice versa.
pi_94225266
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:25 schreef Skynilla het volgende:

[..]

Daarmee bedoelde ik de meeste huizen in Nederland zijn zo duur dat je pas rond je 50e/60e kan zeggen dat het van jou is. En dan heb ik het gewoon over een rijtjeshuis of iets gemiddeld.
Ja und, waar je ook kijkt ter wereld, een hypotheek gaat al gauw over 25 tot 30 jaar. Dus zit je waar ook ter wereld pas rond de door jou genoemde leeftijd met een afgeloste hypotheek.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 17 maart 2011 @ 02:22:52 #184
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_94225639
Zeuren over een land als Nederland is onredelijk en verwend, maar vooral erg zielig en verraderlijk. Mensen die in Libië, Somalië, of Duitsland wonen hebben een reden om over hun land of de geschiedenis daarvan te zeuren. Wij niet.

Dit topic is een reden om op middelbare scholen het volkslied en het hijsen van de vlag verplicht te stellen. w/
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  woensdag 30 maart 2011 @ 01:09:07 #185
340214 VGAverzekering
jullie krijgen geen geld!
pi_94793214
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 02:22 schreef Im.Kant. het volgende:
Zeuren over een land als Nederland is onredelijk en verwend, maar vooral erg zielig en verraderlijk. Mensen die in Libië, Somalië, of Duitsland wonen hebben een reden om over hun land of de geschiedenis daarvan te zeuren. Wij niet.

Dit topic is een reden om op middelbare scholen het volkslied en het hijsen van de vlag verplicht te stellen. w/
:')_!
hopeloze amateurs, laten zich verzekeren en krijgen toch niets van ons, hahahahahah!
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:07:31 #186
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_94797294
Zeer slechte OP, waar weinig van waar is :')
A man's got to do what a man's got to do
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:08:48 #187
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_94797323
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:25 schreef Skynilla het volgende:

[..]

dat komt omdat je een hypotheek afsluit van 30 jaar..
Wellicht kun je ook met minder genoegen nemen zodat je sneller je huis kunt afbetalen?

Maar als je je huis afbetaald hebt moet je vermogenbelasting betalen...
A man's got to do what a man's got to do
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:00:16 #188
319877 BzP
Devildriver_
pi_94800650
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Torrio het volgende:
Tvp.

Zonet een (laten we het houden op) een getinte vent bijna vermoord, stond opeens op de binnentrap. Hij was helaas te snel weg toen hij me zag, vuile teringlijer. Ze moeten wegblijven uit andermans huis. En dan woon je nog in een goed gedeelte van Den Haag.

Dus de criminaliteit in vooral de grote steden, het totaal geen respect hebben voor elkaar, daarom is Nederland ook een strontland.
Bij mn neef in den Haag is ook al 3 x ingebroken en alles meegenomen.

Bij mn tante in den haag 1x

Wonen allebij in goede gedeeltes...

Den Haag is gewoon erg
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:00:47 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94800669
quote:
Lekker klaagtopic is dit ook. Maar ben het wel grotendeels ermee eens.

Vind NL niks. Het weer vind ik niks, grotendeels van het jaar is het koud, grijs en grauw. Ook ligt dat aan mijn denkbeeld. Het idee dat ik moet gaan studeren, om dan dag in dag uit te werken, om mijn hypotheek af te betalen. Waarbij het hoogtepunt van het jaar vakantie is. Alsof zoveel belasting betalen niet genoeg is, ook nog zoveel rekeningen betalen. Als je thuiskomt van het werk, kan je gelijk aan tafel, om daarna het nieuws te volgen en een of ander entertainmentprogramma. Daarna naar bed, en de volgende dag weer hetzelfde. Jaar in, jaar uit. Sommigen accepteren het en zien het gewoon als 'zo is het leven'. Maar mij bevalt dat totaal niet. Daarom emigreer ik dus :)

Het is trouwens heel erg samengevat wat hier boven staat. Heb veel meer punten die mij niet echt aanstaan.
Dan moet je lekker een hutje van klei gaan bouwen in Tanzania. Kost je nauwelijks wat!

Neem wel wat zakken aardappelen mee, succes.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:03:26 #190
319877 BzP
Devildriver_
pi_94800775
Engeland heeft VEEL meer landschap en mooie landschappen dan NL.

Daar moet je eens in de kleine dorpen komen, een rieten dak bvb is daar heel normaal....
May the Orse be with you
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:06:12 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94800878
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef BzP het volgende:

Daar moet je eens in de kleine dorpen komen, een rieten dak bvb is daar heel normaal....
Nederland heeft ook veel mooie rustige dorpjes waar het nog steeds 1965 is. En zo heeft Engeland ook veel grauwe industriesteden waar miljoenen 'chavs' wonen en de criminaliteit hoog is.

Ok, je hebt daar wat bergjes. Kan je lekker tegenop fietsen met je boodschappen. :') Terwijl het regent.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:26:53 #192
319877 BzP
Devildriver_
pi_94801675
Fietsen in Engeland?

haahahahahahahaha
May the Orse be with you
pi_94801903
"Als het je niet bevalt, dan ga je toch weg?" Komt dan bij mij op.
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:34:38 #194
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_94801961
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:
"Als het je niet bevalt, dan ga je toch weg?" Komt dan bij mij op.
Wegloop-mentaliteit :N
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:35:23 #195
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94801987
Of de zeik-mentaliteit terwijl we echt in een prima land wonen waar de welvaart hoger is dan in 95% van de rest van de wereld. :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:58:20 #196
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_94802821
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Silenus het volgende:
Of de zeik-mentaliteit terwijl we echt in een prima land wonen waar de welvaart hoger is dan in 95% van de rest van de wereld. :')
Dat het een prima land is wil niet zeggen dat bepaalde zaken niet aan de kaak gesteld mogen worden. De tendens is, zodra iets je niet bevalt, dat er gelijk geroepen word dat je moet emigreren :')

EDIT:
Aan de andere kant, die wegloop-mentaliteit zit er bij jou natuurlijk wel in :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:03:24 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94802991
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:58 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat het een prima land is wil niet zeggen dat bepaalde zaken niet aan de kaak gesteld mogen worden. De tendens is, zodra iets je niet bevalt, dat er gelijk geroepen word dat je moet emigreren :')
Dat roep ik dan weer niet, je mag van mij best klagen. Maar er wordt hier wel veel gezeurd, terwijl veel dingen hier in dit land gewoon goed geregeld zijn.

quote:
EDIT:
Aan de andere kant, die wegloop-mentaliteit zit er bij jou natuurlijk wel in :')
:D Boks.
pi_94803042
Nederland is een prima land als uitvalsbasis. Wil je natuur zien dat zit je binnen enkel uurtjes in duitsland, belgie, frankrijk, engeland etc.
Het is alleen nogal overbevolkt, vandaar dat huizen ook zo duur zijn.
En als je je ergert aan al dat nieuws dan zet je de tv gewoon uit ;)
pi_94803623
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef BzP het volgende:

Heb je het nou echt over een rieten dak?
Kom eens uit de randstad kern en rijd naar andere landsdelen of gewoon het groene hart in. Rieten daken genoeg... :')

En mooie plaatjes laten zien van elk land kom je er ook niet mee, van de Veluwe of de wadden kun je ook prachtige natuurplaatjes vinden als je de juiste plekken opzoekt.
pi_94804284
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:23 schreef -0- het volgende:

[..]

Heb je het nou echt over een rieten dak?
Kom eens uit de randstad kern en rijd naar andere landsdelen of gewoon het groene hart in. Rieten daken genoeg... :')

En mooie plaatjes laten zien van elk land kom je er ook niet mee, van de Veluwe of de wadden kun je ook prachtige natuurplaatjes vinden als je de juiste plekken opzoekt.
Precies. En nederland vergelijken met landen die 10x de oppervlakte hebben, nogal logisch dat er wat meer variantie enzo te zien is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')