Goedemorgen mede RP fokkertjes
Info:Juni 2008 brak mijn relatie na 4 1/2 jaar samen, ze ging er vandoor met een ander.
Tijd lang op fok mijn hart uitgestort en anderen geprobeerd te helpen, en geleerd over wat relaties doet werken of breken op papier
Mijn advies, neem de tijd maar probeer wel de grootste obstakels in je leven aan te pakken, hoe je met je ex omgaat is je eigen manier, probeer wel beslissingen te maken waarmee je kan leven.
Mijn leven is nu goed voor elkaar, kan zeggen dat ik gelukkig ben ermee al is het niet perfect

, mis nog wel een partner.
Ik ben momenteel voor het eerst weer een kleine 2 maanden aan het daten
(totaal iets van 5 niet klikkende dates in bijna 2 jaar) met een leuke meid, echter komt zij uit een lange open relatie en wil (waarschijnlijk) geen relatie dus is het meer het wederzijdse gezelschap dat ons goed doet zonder liefde, spreken vaak af, geen idee waar het heen gaat, maar zolang we eerlijk en open zijn en het goed voelt ga ik er mee door

misschien groeit het wel, misschien niet.
Na mijn ex ben ik zeker 3 kwart jaar lang een wrak geweest, ben toen, na een eerste date met een collega (wat niet goed klikte) verder gaan rondkijken, en heb nu een bredere visie over wat ik wil in mezelf en een partner, ik adviseer een ieder dat te doen, te ervaren hoe andere mensen kunnen zijn, ook al komt er geen relatie uit, als je er eerlijk over ben accepteren ze dat en kan je er van genieten.
Als iemand 2 jaar geleden tegen me had gezegd dat ik nu hier zou staan zou ik ze niet geloven, maar als zelfstandige single met een gebroken droom van het huisje, boompje beestje zonder beperkingen van een partner of verplichtingen kan je je nieuwsgierigheid volledig benutten
Wees sterk, heb verdriet wanneer je wil, accepteer dat het even niet goed gaat, steun op je ouders, familie, vrienden of collega's en maak er het beste van, op een dag zal de lucht weer strak blauw zijn, de zon weer schijnen en jij zal je verwonderen waarom je al het mooie om je heen niet eerder heb gezien, dan realiseer je je dat je je ogen al een hele tijd dicht had en nu weer kan zien.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Miesjel het volgende:Ik kom hier weer eens terug, maar nu van de andere kant. Ik heb zojuist een meisje verteld dat ik niet verder met haar wil. En ik snap mezelf niet, ze is lief leuk en mooi, maar het gevoel is er niet. Het is een collega, dus maandag wordt het op z'n minst een beetje vreemd..
We hadden eigenlijk maar net iets, of wellicht nog net niets... een maandje ofzo liep het pas.
En toch voel ik me behoorlijk kut.
Joh Mies, je heb het in ieder geval geprobeerd man!

je hebt een nieuwe ervaring gehad en je heb opnieuw nagedacht over liefde en een toekomst, ook al is het dan niet geworden wat je had gehoopt dan nog is het voor
jou een positief iets.
Probeer het haar uit te leggen, als ze te veel gevoelens voor jou heeft ontwikkeld word het wat lastig natuurlijk.. maarja na een maand zit je nog in de 'dating' en flikflooi fase

over het algemeen natuurlijk
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef EviL_AleX het volgende:Vandaag is het precies een half jaar uit, en ik heb in die tijd geen domme dingen gedaan. Dus ik vier een feestje vanavond!
Gefeliciteerd alex!