abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79818741
Jup.. het voelt weer vervelend als je weer contact met je ex krijgt. Ik heb nu ook zoiets...
Mijn ex ging vreemd en ik moest hier zelf achterkomen, de man waarmee ze vreemd ging ging ook vreemd (7 jaar relatie + kind zelfs!). Nu heb ik hem dus aan de telefoon gehad en gezegd dat hij het zijn vriendin zelf maar moest vertellen waar ze mee bezig zijn.. Ik gunde niemand de pijn die ik had gekregen door er zelf achter te komen. Nu denk ik niet dat hij dit gedaan heeft en hoorde laatst dat hij met zijn kind nog in zijn armen bij mn ex naar binnen ging.... Nu wil ik die gast zo graag een mailtje sturen of zoiets. Doen of niet?
pi_79828029
quote:
Op donderdag 1 april 2010 01:35 schreef MOD het volgende:
Stelselmatig mijn gevoel aan de kant schuiven zonder het te willen is wel het meest moeilijke dat er bestaat, maar het vordert en het vordert. Ik zie oude foto's en ze zijn echt super lief om te zien maar ik krijg er minder en minder een moeilijk gevoel bij. We zien er zo super blij uit en het is mooi om te zien maar niet meer de tijd dat het was. En toch hoop ik dat dat gevoel weer helemaal terug komt als ik haar zie, waarom weet ik niet. Omdat ik het niet wil los laten denk ik. Maar ik doe het toch, en het lukt. Steeds minder de behoefte. Als ik fantaseer over haar nabijheid krijg ik steeds meer oppervlakkige gevoelens. Ook als ik denk wat ze aan het doen is boeit het me minder en minder. Maar ik blijf het haten. Echt simpelweg verschrikkelijk dat ik dit aan de kant moet schuiven. Mijn leven gaat door en ik heb het weer naar mijn zin, ik mis haar minder, maar de leegte blijft. Ik zie genoeg meisjes rond lopen maar kan me niet voorstellen en wil me totaal niet overgeven aan zo iemand, omdat ik vind dat mijn liefde voor mijn ex bestemd is. Dus dan maar liever niks. Waarschijnlijk spreek ik weer voor vele. En zo is het wel weer even genoeg, lief dagboek. Ik ga slapen
Weer zo herkenbaar he MOD. Ik zei het vanmorgen nog tegen een klasgenoot, alles vervaagt en ook mijn gevoel voor haar....maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil niet dat ik niets meer voor haar voel. Het is net of glij je weg en wil je vastgrijpen om te blijven, wetende dat dat niet zal lukken.

Ik moet en kan het loslaten, maar ik wil dat helemaal niet.
pi_79839768
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:41 schreef Fes1-2 het volgende:
Jup.. het voelt weer vervelend als je weer contact met je ex krijgt. Ik heb nu ook zoiets...
Mijn ex ging vreemd en ik moest hier zelf achterkomen, de man waarmee ze vreemd ging ging ook vreemd (7 jaar relatie + kind zelfs!). Nu heb ik hem dus aan de telefoon gehad en gezegd dat hij het zijn vriendin zelf maar moest vertellen waar ze mee bezig zijn.. Ik gunde niemand de pijn die ik had gekregen door er zelf achter te komen. Nu denk ik niet dat hij dit gedaan heeft en hoorde laatst dat hij met zijn kind nog in zijn armen bij mn ex naar binnen ging.... Nu wil ik die gast zo graag een mailtje sturen of zoiets. Doen of niet?
Niet jouw zaak (meer). Nee dus. Met wraak schiet je ook geen zak op.
  donderdag 1 april 2010 @ 22:29:05 #204
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79849690
Ik had toch zo een zin om haar vandaag te bellen en te zeggen "Heeeee alles goed?! "
Het slaat kant noch wal dat dat dan "niet kan" of "mag" of zo.
Ahwell.. Weer een dag overleefd. Morgen kamer in de verf zetten.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79856835
Vandaag wilde ik iets afspreken met mijn ex. Smste hij, dat hij niet kon omdat hij nog daar en daar was. Zo van, je weet toch dat ik daar ben. Dat doet hij dus altijd, terwijl ik dus eigenlijk nooit meer weet waar hij is ofzo, dat is zo raar. Vergeet hij gewoon dat hij me niet meer alles vertelt, of doet hij het om te laten blijken aan mij dat hij verder gaat met zijn leven. Het is zo nergens voor nodig. Je kan ook gewoon zeggen, oh ik kan niet want ik ben vandaag niet thuis, of ik ben daar voor een vergadering ofzo...

Edit: Dat deed hij laatst dus ookal toen ik wilde afspreken en hij toen aantal keer niet kon, en ik toen zei dat ik dat niet bleef vragen, dat hij dat goed vond en wel vroeg aan zijn werk of ze een ander keer bijna failliet konden gaan.

Jeez, vertel wat er aan de hand is, of zeg dat het niet uitkomt zonder reden, maar geef mij niet constant de schuld voor iets wat ik niet weet.
pi_79857405
Waarom wil je uberhaupt afspreken?
pi_79858223
Vandaag met ex gesproken. Dat was achteraf een niet zo goed idee. Het interesseert haar niets hoe het met me gaat en toch wil ze vrienden blijven. Ik heb tegen haar gezegd dat als ze mij te vriend wil houden dat ik meer verwacht van haar. Nadat ik dit heb gezegd negeert ze me... Ze komt zo harteloos over en toch wil ik haar niet kwijt. Ik word er helemaal gek van.
  vrijdag 2 april 2010 @ 05:48:14 #208
25878 MOD
pi_79858251
Je hebt vandaag je ex gesproken?
Het moet nog vandaag worden
Maarr jah same hiero. Claimt vrienden te willen blijven en mij niet kwijt te willen om vervolgens geen interesse te tonen en van me weg rent. Ik verwacht ook meer dan dat, maar ik geef het wel tijd. Ze komt zelf maar op de proppen, en zo niet, dan niet.
Het is echt kut maar ja, je doet er niks aan. En hoe meer tijd je het geeft, hoe makkelijker je er over word. In het begin is het ook wennen en zo. Je kan moeilijk met elkaar overweg als er allemaal rare gevoelens in de weg zitten. Dat is niet relaxed en je rolt zo weer in het oude patroon dat je (beide) niet wilt.

Ik zou het gedrag van de andere kant het beste kunnen beschrijven als zelfbescherming. Jou op afstand houden door kattig en afstandelijk te doen, om vervolgens, zodra ze sterk in dr schoenen staat, het een kans te geven op vriendschap. Maar dan moet je niet op de proppen komen met "ik hou zo veel van je" en "ik mis je zo"

Lekker laten lopen dus, je kan er niks meer aan doen. Die machteloosheid voelt echt zo kut, maar je doet er geen reet tegen.

Tegelijkertijd sluipt de onzekerheid in je schoenen en ga je al het negatieve in je zelf opzoeken om maar tot een reden te komen waarom zij je niet moet en dat is dan de killer die het hem doet. Vrouwen houden niet van onzekere mannen, want die zijn niet sterk. En dus niet goed voor het nageslacht. Want ze willen zich veilig en zeker voelen. Ik zal het maar op instinct gooien.

Dus blijkbaar is die nonchalante houding met "het interesseert me geen flikker wat jij doet" plus doen als of je baas bent een goede mix om vrouwen naar je toe te lokken, mits niet overloaded.

In mijn opzicht zijn het de vrouwen die naar je toe moeten komen en de mannen die er eigenlijk geen moeite voor hoeven te doen.

Waarschijnlijk ben ik te vaak afgewezen om tot deze conclusie te komen, maar in mijn geval kwamen ze altijd naar mij toe op het moment dat ik er niet op zat te wachten en gewoon goed in mijn vel zat.

En waar dit nou in eens vandaan komt rond dit tijdstip weet ik ook niet.. Ik ga maar eens wat doen denk ik
Goedemorgen!
pi_79858258
Goedemorgen.

Ik was nog niet wezen slapen dus met vandaag bedoelde ik eigenlijk gisteren.

Dank voor je reactie en ik snap precies waar je het over hebt. Het is pas net vorige week uit tussen ons en ze doet nu erg afstandelijk tegen me. Dus daar put ik eigenlijk nog wel wat hoop uit. Het is dan ook beter voor mij om het de komende tijd stil te houden. Ik zal haar over een maand nog wel weer aanspreken om te kijken of ze me wat meer met respect behandeld. Anders ga ik wel verder met mijn eigen leventje.
pi_79860350
Goedemorgen mede RP fokkertjes

Info:
Juni 2008 brak mijn relatie na 4 1/2 jaar samen, ze ging er vandoor met een ander.
Tijd lang op fok mijn hart uitgestort en anderen geprobeerd te helpen, en geleerd over wat relaties doet werken of breken op papier

Mijn advies, neem de tijd maar probeer wel de grootste obstakels in je leven aan te pakken, hoe je met je ex omgaat is je eigen manier, probeer wel beslissingen te maken waarmee je kan leven.

Mijn leven is nu goed voor elkaar, kan zeggen dat ik gelukkig ben ermee al is het niet perfect , mis nog wel een partner.

Ik ben momenteel voor het eerst weer een kleine 2 maanden aan het daten (totaal iets van 5 niet klikkende dates in bijna 2 jaar) met een leuke meid, echter komt zij uit een lange open relatie en wil (waarschijnlijk) geen relatie dus is het meer het wederzijdse gezelschap dat ons goed doet zonder liefde, spreken vaak af, geen idee waar het heen gaat, maar zolang we eerlijk en open zijn en het goed voelt ga ik er mee door misschien groeit het wel, misschien niet.

Na mijn ex ben ik zeker 3 kwart jaar lang een wrak geweest, ben toen, na een eerste date met een collega (wat niet goed klikte) verder gaan rondkijken, en heb nu een bredere visie over wat ik wil in mezelf en een partner, ik adviseer een ieder dat te doen, te ervaren hoe andere mensen kunnen zijn, ook al komt er geen relatie uit, als je er eerlijk over ben accepteren ze dat en kan je er van genieten.

Als iemand 2 jaar geleden tegen me had gezegd dat ik nu hier zou staan zou ik ze niet geloven, maar als zelfstandige single met een gebroken droom van het huisje, boompje beestje zonder beperkingen van een partner of verplichtingen kan je je nieuwsgierigheid volledig benutten

Wees sterk, heb verdriet wanneer je wil, accepteer dat het even niet goed gaat, steun op je ouders, familie, vrienden of collega's en maak er het beste van, op een dag zal de lucht weer strak blauw zijn, de zon weer schijnen en jij zal je verwonderen waarom je al het mooie om je heen niet eerder heb gezien, dan realiseer je je dat je je ogen al een hele tijd dicht had en nu weer kan zien.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Miesjel het volgende:
Ik kom hier weer eens terug, maar nu van de andere kant. Ik heb zojuist een meisje verteld dat ik niet verder met haar wil. En ik snap mezelf niet, ze is lief leuk en mooi, maar het gevoel is er niet. Het is een collega, dus maandag wordt het op z'n minst een beetje vreemd..

We hadden eigenlijk maar net iets, of wellicht nog net niets... een maandje ofzo liep het pas.

En toch voel ik me behoorlijk kut.
Joh Mies, je heb het in ieder geval geprobeerd man! je hebt een nieuwe ervaring gehad en je heb opnieuw nagedacht over liefde en een toekomst, ook al is het dan niet geworden wat je had gehoopt dan nog is het voor jou een positief iets.

Probeer het haar uit te leggen, als ze te veel gevoelens voor jou heeft ontwikkeld word het wat lastig natuurlijk.. maarja na een maand zit je nog in de 'dating' en flikflooi fase over het algemeen natuurlijk
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef EviL_AleX het volgende:
Vandaag is het precies een half jaar uit, en ik heb in die tijd geen domme dingen gedaan. Dus ik vier een feestje vanavond!
Gefeliciteerd alex!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:07:02 #212
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79860625
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:55 schreef Chev het volgende:

Gefeliciteerd alex!
Dank je! Ook goed van jou, man. Ik sluit me helemaal aan bij je advies. Zelfkennis is écht de sleutel.
pi_79865072
Gisteren is dat meisje van zondag (waar ik eerder over schreef) weer langs geweest en is blijven slapen. Kan alleen maar zeggen TOP! Ben genezen

Fijne paasdagen allemaal!
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:46:56 #214
25878 MOD
pi_79865720
Je bent genezen? Dat is goed
Zelf heb ik het idee dat je pas echt over iemand heen ben zodra je iemand heb leren kennen waar bij het even goed klikt.

Ik kan er nu niet aan denken dat ik weer verliefd wordt of dat ik me zelf zie lopen met een andere dame waarbij ik de zelfde gevoelens krijg.

Ik zei laatst een keer zoiets als "Als ik later terug kijk op al mijn relaties die ik gehad heb, zou de afgelopen relatie het beste zijn geweest"

Vet doemdenkerig, maar ja, zij heeft mijn leven veranderd en mij echt de beste tijd tot nu toe gegeven... Ik wil niet vast houden aan het verleden, maar in de toekomst kijken is onmogelijk.
pi_79866136
Het is inderdaad best wennen om met een ander te zijn omdat je ongemerkt toch dingen gaat vergelijken. Alleen moet je ook voorkomen dat je je ex teveel de hemel in gaat prijzen. Het was misschien wel heel leuk enzo maar anderen hebben weer andere dingen die leuk zijn. Zo hield dit meisje niet op met praten terwijl mijn ex juist weer wat stiller was...Ik vind het juist wel gezellig dat ze veel te vertellen heeft en niet op haar mondje is gevallen. Terwijl ik de rust van mijn ex ook wel kon waarderen. Zo heeft iedereen wat.

Van mijn ex en haar familie heb ik ook veel geleerd en dat is heel waardevol voor me. Maar zoals het was is het niet meer. Mijn ex heeft niet meer dezelfde gevoelens als vroeger. Ik kan wel het verleden terug willen maar dat is onmogelijk dus moet ik dat ook niet willen proberen.

Het is niet dat ik nu alweer verliefd ben maar het voelde wel erg goed en was gezellig.
pi_79866304
Na 6 maanden wat aangemodderd te hebben omdat mn ex twijfelde of ze toch wel de juiste beslissing had gemaakt om niet verder te gaan met onze relatie, besloot ze een maand geleden uiteindelijk toch dat het gevoel niet terug kwam en dat ze niet voor een herreniging kon gaan.
Omdat we samen een huis hebben waar geen van beide alleen in kan en wil blijven wonen, zullen we dit moeten verkopen.
Een maand geleden is ons huis getaxeerd en we moeten nu alleen nog een afspraak maken met de makelaar om de details te bespreken en dan kan het officieel te koop gezet worden. Aangezien de makelaar een bekende van mn ex dr familie is, zou zij de afspraak regelen. We zijn inmiddels twee weken verder en ze heeft nog steeds geen afspraak gemaakt. Vorige week vroeg ik haar waaorm ze nog geen afspraak gemaakt had en haar antwoord daarop was dat ze alles wilde laten bezinken en er nog even niet aan toe was. Ook voor haar is het natuurlijk allemaal niet makkelijk, ongeacht dat zij degene is die niet verder wil.
Ze gaf aan dat ze deze week de afspraak zou maken. Inmiddles is het vrijdagmiddag en heb ik nog steeds niks gehoord.

Tegen beter weten in put ik hier natuurlijk weer hoop uit, want waarom zou ze die afspraak niet maken? De enige reden die ik kan verzinnen is dat ze nog steeds twijfelt. Maar goed, aan al die twijfel heb ik natuurlijk niks want dit heeft al lang genoeg geduurd.

Wat maken jullie hieruit op en wat zouden jullie doen? Zelf de afspraak maken met de makelaar of haar de tijd en ruimte geven om de afspraak te maken?
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:15:34 #217
25878 MOD
pi_79866731
Je hebben het afgesproken, dus laat haar het regelen dan.
Ik putte ook hoop uit alle kleine dingen, wetende dat het niet goed zou komen.

Zelfs nu nog, als we elkaar weer zien binnenkort tijdens een concert.

Maar goed. Ik ben tot de conclusie dat je kan lopen mijmeren over hoe leuk en aardig het was, je je kut mag voelen wanneer je wilt, etc. Gewoon alles over je heen laten komen en weer verder met je leven, maar ten alle tijden de keuzes van je ex respecteren.

Ik snapte er ook niks van toen zij vertelde dat het klaar was en me heel goed liet weten hoe ontzettend kut ze het vond en hoe enorm verdrietig ze was. Daar haal je hoop uit maar het is achteraf gezien echt begrijpelijk. En dan vind ik het wel mooi om te zien dat je ook in staat ben dát te delen zeg maar.
pi_79868170
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef MOD het volgende:
Je hebben het afgesproken, dus laat haar het regelen dan.
Ja ok, maar voorlopig regelt ze dus tegen de afspraak in, helemaal niks. En dat snap ik dus niet. Ze is klaar met ons, kan niet meer voor ons vechten en wil verder met haar eigen leven. Dan zou ze toch juist zo snel mogelijk het huis willen verkopen zodat ze ook echt verder kan.

Zelf wil ik eigenlijk helemaal niks regelen omdat ik nog steeds ergens hoop dat ze terug komt op haar beslissing en toch voor ons wil gaan. Hoewel ik eigenlijk wel weet dat dat er niet meer in zit van haar kant.
Maar waarom wil zij dan wachten met die afspraak?

We blijven ons wel blauw betalen zolang het niet verkocht is, moeten we er ook voor blijven betalen. En zo kunnen we ook beiden niks anders zoeken want dubbele kosten is voor beiden onmogelijk.
pi_79869742
Ter info:
Oktober 2009 na 19,5 jaar relatie werd deze verbroken door ex. Volgende dag is hij gelijk bij een andere vrouw gaan wonen. We hebben twee kids van 5 en 3 jaar. Er is best veel gebeurd tussen ons. Nou ja lees voor het gehele verhaal maar in de oude topics.

Update:
Het gaat echt goed met mij. Woon nu ruim een maand in een huurhuis. Heb het erg naar mijn zin en vind daar mijn rust. Ben echt helemaal over mijn ex heen. Helaas moet ik contact met hem houden vanwege de kids. Nog steeds probeert hij mij van alles te beschuldigen en dat ik niet communiceer. En het stomme is, dat dit nog steeds invloed op mij heeft. Maar ja, voorheen was ik er dagen van slag van en nu maximaal 15 minuten. Dus ben zeker op de goede weg.
Helaas is de financiële gedeelte nog niet afgewikkeld. Zijn liefje is nog steeds niet gescheiden van haar ex en zij kunnen dus samen geen hypotheek aangaan om mij uit te kopen. Krijg ook steeds meer het gevoel dat ik word voorgelogen. Ik bedoel ze hebben geen geld, maar gaan wel met z'n tweeën (kids mogen niet mee, omdat ze er helemaal doorheen zitten, hebben ze dat nodig) bijna 3 weken op vakantie. Ja, euhhh, waarvan dan. Enne ... hebben de kids geen nare tijd achter de rug.
Nou ja, de jongens zijn nu 3 weken bij mij en zorg dat ze het leuk gaan hebben. Spelletjes doen, naar het strand. Of wat dan ook.

Daarnaast ben ik tot over mijn oren verliefd. Zo fijn dat er iemand is die je met respect behandeld en je accepteert zoals je bent. We zijn beide wel eens bang of het allemaal niet te snel gaat. Maar het voelt zo ontzettend goed, zelfs de beroemde klik is. Dus we genieten er volop van en hopen dat we erg gelukkig gaan worden.

Zag nog dat er een paar "bekenden" van mij in het topic aanwezig zijn. Wens jullie het allerbeste.

Voor de mensen die het nu niet zien zitten. Het is nu ontzettend zwaar, maar je relatie is niet voor niks beëindigd. Ik ben nu zoveel gelukkiger dan de laatste jaren in mijn relatie. Merk het ook aan de kids. We hebben zo'n ontzettende lol met elkaar. Dat kon echt niet toen ik nog samen met mijn ex was. Echt het kan alleen maar beter worden. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

vrijdag 2 april 2010 @ 17:05:37 #220
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79874838
19.5 jaar is wel een behoorlijke tijd...Wel fijn dat je je nu iig goed voelt.

Wat fokvragen zegt klopt ook helemaal, dat vergelijken met je ex. en een ander dat doe je onbewust en soms zelfs bewust zo vaak. Er zijn altijd dingen beter of minder goed maar de herinneringen vergaan nooit dus die vergelijkingen zul je ook zeker wel houden.

Ik heb nu zowaar al 5 dagen totaal geen contact gehad en dat is weinig maar opzich vind ik het voor mijn gevoel al best wat. Vanacht slaap ik voor het eerst in m´n nieuwe huis dus daar is ook alles nieuw. Komende tijd wordt zeker nog niet makkelijk en ben nog wel is geneigd om gewoon contact te hebben en vraag me ook regelmatig af hoe zij zich nu eigenlijk voelt..
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_79874875
Foto´s van haar gezien na 4 jaar en 3 maanden. Wat een geweldige vrouw is het toch.
pi_79883988
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:07 schreef Socios het volgende:
Fotos van haar gezien na 4 jaar en 3 maanden. Wat een geweldige vrouw is het toch.
Kan je toelichten? begrijp je post niet.
pi_79884112
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:25 schreef fokvragen het volgende:
Kan je toelichten? begrijp je post niet.
Gaat over m´n ex. Zo lang is het al uit...
pi_79888004
Whe, weer een week van ups en downs gehad. Ik ga morgenavond waarschijnlijk weer een lange post opzetten. Ik voel me rot.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79889065
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:28 schreef Socios het volgende:

[..]

Gaat over m´n ex. Zo lang is het al uit...
Je loopt al 4 jaar en 3 maanden met je ex in je hoofd? Kan je het niet van je af zetten? Heb je geen leuke andere vrouw ontmoet? Ik weet je verhaal niet maar als ik nu kijk hoe ik er in sta na 3 maanden. Ik besef gewoon dat zij niet genoeg voor mij voelde en denk niet aan wat ik had en kwijt ben maar wat ik nu heb en nog kan krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')