quote:
Bij mij ook! Gister niet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:07 schreef bodpa09 het volgende:
Verdorie, Teigetjes kaartje gemist!
Bij mij is t onder de spoiler leeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
maak wel even foto van, werk ik de namen en adres eruit en dan zet ik hem vanavond even in het topicquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je kan hem zeker niet online gooien he
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:10 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
maak wel even foto van, werk ik de namen en adres eruit en dan zet ik hem vanavond even in het topic
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:12 schreef McLaura het volgende:
Ik heb, inhakens op Cisco's 'kaartjesergernis' was het hier laatst weer raak 'mijn wurmpje zit eraan dus papa heeft zijn best gedaan'. En ook 'eerst snel zwemmen, dan een eicel temmen' kwam laatst ook weer voorbij..... Bleh....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ciscostar op 30-03-2010 21:01:31 ]Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef Ciscostar het volgende:
zoals beloofd het kaartje waar ik mezelf aan irriteerde, haal hem morgen of overmorgen weer offlineoch dat kaartje barst van de vaudten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euhh misschien nog even de telefoonnummers wissen..♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
thnx.. zo me best gedaan en dat vergeten hahaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
och dat kaartje barst van de vaudten..
euhh misschien nog even de telefoonnummers wissen..
Dat gedichtje is netjes overgetypt uit een boekje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
'Ff' i.p.v. 'even', maar dan wel weer keurig 'niets' i.p.v. 'niks'![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef Ciscostar het volgende:
Ouders zijn 25 geloof ik, kindje gewenst. Ik heb even navraag gedaan en het kwam erop neer dat hij het goedkoop wilde en het een achter gesteld iets was en op het laatste moment gemaakt is. Haal hem vanavond weer offline!
Gelukkig zelf gisteren lief, schattig, mooi kaartje gehad van een vriendin die donderdag is bevallen van haar dochter Zoë!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
uploaden naar bijvoorbeeld photobucket of mijn albumquote:Op donderdag 1 april 2010 12:12 schreef leonieke het volgende:
Wat een mooi gedichtje Vlindur![]()
Ik ga eens zien of ik ons kaartje hier gepost krijg (al denk ik wel dat ik voor de award "simpelste geboortekaartje van 2010" zou kunnen meedingen als die zou bestaan).
Maar nemen jullie dan gewoon een foto van het kaartje of hoe posten jullie dit hier?
Die van ons was ook heel simpel hoor!! Als je hem zelf maar mooi vind!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:12 schreef leonieke het volgende:
Wat een mooi gedichtje Vlindur![]()
Ik ga eens zien of ik ons kaartje hier gepost krijg (al denk ik wel dat ik voor de award "simpelste geboortekaartje van 2010" zou kunnen meedingen als die zou bestaan).
Maar nemen jullie dan gewoon een foto van het kaartje of hoe posten jullie dit hier?
Kiezen op één dag?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef Lenaatje het volgende:
Mooi gedichtje Vlindur!
Morgenmiddag kan ik de boeken ophalen met de kaartjes en dan hebben we zaterdagmiddag een afspraak voor het bestellen!! Heb er best zin in. Alleen de tekst/ gedichtje wil niet echt lukken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |